Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderwagen

+23
xxjojootjexx
Floor
Darius
kletskousje
Sunshine
Serena
Susan
Dora
loesje
Mida4you
Annie24
Parisienne
Bruintje Beer
Thunder
Monnie
-Ieniemienie-
duckie
Flip Fluitketel
Spring
PapillonRose
Aagje!
Liadan
Sjonno
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  PapillonRose ma 11 apr 2011 - 21:11

Ik heb zelf een Quinny zoals ik al zei, maar bij mijn moeder hebben we een wagen van X-adventure. Tweedehands gekocht via MP en ik vind het een prima wagen, niets mis mee. Dus hier een positieve ervaring met het merk.
En wat luchtbanden betreft kan het inderdaad twee kanten op.. Hier zijn ze gelukkig nog niet lek geweest dus ik ben heel tevreden erover (en zo snel gaan ze denk ik ook niet lek?).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Dora ma 11 apr 2011 - 23:04

Wij hebben een Traxx (een of ander duits merk, deze is alleen failliet gegaan), het is een 3wieler. Heeft een grote wagenbak en het zit gedeelte kunnen we zo neer zetten dat ze naar ons kijkt of lekker rond kan kijken.
Maar ik zou, nu de 2de er zo snel achterop zit deze graag willen:http://www.icandyworld.com/nl/nl/products/peach_blossom willen hebben. Maar zoals wij hem willen hebben kost ie bijna 1300,00! Dus dat gaat hem niet worden denk ik. Alhoewel we van de belasting bijna 2000 euro terug krijgen, dus dat wil ik even apart zetten en als een draagdoek me niet bevalt deze alsnog aanschaffen. Doordat dit nog een vrij nieuw model is (ongeveer 1 jaar oud) is deze ook nog niet op marktplaats ofzo te verkrijgen.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan ma 11 apr 2011 - 23:08

Teigertje schreef:Wij hebben een Traxx (een of ander duits merk, deze is alleen failliet gegaan), het is een 3wieler. Heeft een grote wagenbak en het zit gedeelte kunnen we zo neer zetten dat ze naar ons kijkt of lekker rond kan kijken.
Maar ik zou, nu de 2de er zo snel achterop zit deze graag willen:http://www.icandyworld.com/nl/nl/products/peach_blossom willen hebben. Maar zoals wij hem willen hebben kost ie bijna 1300,00! Dus dat gaat hem niet worden denk ik. Alhoewel we van de belasting bijna 2000 euro terug krijgen, dus dat wil ik even apart zetten en als een draagdoek me niet bevalt deze alsnog aanschaffen. Doordat dit nog een vrij nieuw model is (ongeveer 1 jaar oud) is deze ook nog niet op marktplaats ofzo te verkrijgen.

Wij hebben een Phil & Teds, die is een stuk goedkoper dan de iCandy en heel handig. Ik zou 'm wel nieuw of zo goed als nieuw kopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Dora ma 11 apr 2011 - 23:14

Susan schreef:
Teigertje schreef:Wij hebben een Traxx (een of ander duits merk, deze is alleen failliet gegaan), het is een 3wieler. Heeft een grote wagenbak en het zit gedeelte kunnen we zo neer zetten dat ze naar ons kijkt of lekker rond kan kijken.

Wij hebben een Phil & Teds, die is een stuk goedkoper dan de iCandy en heel handig. Ik zou 'm wel nieuw of zo goed als nieuw kopen.

Naar de Phil en Teds hebben wij ook gekeken, maar die vinden we er minder stevig uitzien en (ieder zijn smaak natuurlijk) ik vind hem ook spuuglelijk. Zou er echt niet mee gezien willen worden. Ook vind ik dat je dan met behoorlijk uitgestrekte armen loopt (degene die wij hebben gezien en uitgeprobeerd). Hij was ook minder klein in te klappen.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan ma 11 apr 2011 - 23:18

Oh ik kijk niet echt op die manier naar wagens, ik kijk alleen of ze functioneel zijn, voor mij zijn het gewoon gebruiksvoorwerpen. Of ze stevig zijn weet ik niet zo goed, ik moet wel bekennen dat die van ons nu kapot is, maar wij hebben er ook eentje van de buren overgenomen die minstens vijf jaar oud is. Daarom had ik ook achteraf liever een nieuwe(re) gehad. Ik heb nu als vervanging een tandembuggy van X-adventure en dat is ook niet bepaald een schoonheid (een stuk lelijker dan de Phil & Teds denk ik zelf) en het loopt ook een stuk minder lekker (maar goed, daar is de prijs ook naar). De Phil & Ted loopt wel heel lekker, heel licht en wendbaar voor een duowagen, ik mis 'm echt.

Er is nu ook een duowagen van Bugaboo, die schijn je ook makkelijk te kunnen transformeren naar een enkele wagen. Dan ben je wel weer breder, want de kinderen zitten/liggen naast elkaar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 23:21

Wij hebben de Mouse.
Fijne wagen alleen is de afstand van de duwstang tot de rem zeg maar niet zo groot waardoor als je lang bent, snel tegen de rem aan trapt.

Ik wil graag een duowagen voor als de tweede komt.
De Zoom vind ik echt helemaal te gek.

Gast
Gast

Bericht  Dora ma 11 apr 2011 - 23:27

Susan schreef:Oh ik kijk niet echt op die manier naar wagens, ik kijk alleen of ze functioneel zijn, voor mij zijn het gewoon gebruiksvoorwerpen. Of ze stevig zijn weet ik niet zo goed, ik moet wel bekennen dat die van ons nu kapot is, maar wij hebben er ook eentje van de buren overgenomen die minstens vijf jaar oud is. Daarom had ik ook achteraf liever een nieuwe(re) gehad. Ik heb nu als vervanging een tandembuggy van X-adventure en dat is ook niet bepaald een schoonheid (een stuk lelijker dan de Phil & Teds denk ik zelf) en het loopt ook een stuk minder lekker (maar goed, daar is de prijs ook naar). De Phil & Ted loopt wel heel lekker, heel licht en wendbaar voor een duowagen, ik mis 'm echt.

Er is nu ook een duowagen van Bugaboo, die schijn je ook makkelijk te kunnen transformeren naar een enkele wagen. Dan ben je wel weer breder, want de kinderen zitten/liggen naast elkaar.

Wij hebben ook gekeken naar duowagens en tandemwagens, maar deze zijn niet zo klein in te klappen en dat zou dus ook betekenen dat we 2 nieuwe/andere auto's moeten kopen. Zelfs die van Bugaboo is niet zo klein in te klappen en deze kost ook ongeveer 1300,00 euro! Hebben we na laten rekenen. Plus hij is pas leverbaar in september, dat is voor ons dan al te laat.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Bericht  Serena di 12 apr 2011 - 3:46

Teigertje schreef:
Susan schreef:Oh ik kijk niet echt op die manier naar wagens, ik kijk alleen of ze functioneel zijn, voor mij zijn het gewoon gebruiksvoorwerpen. Of ze stevig zijn weet ik niet zo goed, ik moet wel bekennen dat die van ons nu kapot is, maar wij hebben er ook eentje van de buren overgenomen die minstens vijf jaar oud is. Daarom had ik ook achteraf liever een nieuwe(re) gehad. Ik heb nu als vervanging een tandembuggy van X-adventure en dat is ook niet bepaald een schoonheid (een stuk lelijker dan de Phil & Teds denk ik zelf) en het loopt ook een stuk minder lekker (maar goed, daar is de prijs ook naar). De Phil & Ted loopt wel heel lekker, heel licht en wendbaar voor een duowagen, ik mis 'm echt.

Wij hebben ook gekeken naar duowagens en tandemwagens, maar deze zijn niet zo klein in te klappen en dat zou dus ook betekenen dat we 2 nieuwe/andere auto's moeten kopen. Zelfs die van Bugaboo is niet zo klein in te klappen en deze kost ook ongeveer 1300,00 euro! Hebben we na laten rekenen. Plus hij is pas leverbaar in september, dat is voor ons dan al te laat.
Je kan ook kijken naar de Britax B-Dual, dat is ongeveer hetzelfde concept dan de phil en Teds en de iCandy volgens mij..
Ben toevallig bezig met mn werk met kinderwagens vandaar Wink
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Sunshine di 12 apr 2011 - 7:43

Teigertje schreef:

Ik werk zelf in een geboorte winkel en wij verkopen ook kinderwagens, o.a. de bugaboo Donkey (dus de dubbele) bij ons is die vanaf mei leverbaar en kan die nu al besteld worden. Is dat bij jullie ook niet het geval?
Daarnaast past de bugaboo Donkey in een mini, (qua auto). We hebben het toevallig pas met een klant geprobeerd aangezien we al 4 show modellen in de winkel hebben staan.
Dus het zou is wel mogelijk! smile
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 8:09

Ik vind `m erg mooi maar werkelijk schandalig duur!

Gast
Gast

Bericht  kletskousje di 12 apr 2011 - 8:16

De duo-wagen van Bugaboo heb ik ook al zien staan hier bij de prenatal in Best. Dus ze zijn er idd al wel.

Wij hebben de gewone wagen van Bugaboo. Ben er heel tevreden over en zou geen andere willen!
Nu de tweede op komst is, hebben we een meerijdplankje erbij gekocht. Ook kan ons prulleke straks mee in de draagdoek (de eerste maanden)
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Darius di 12 apr 2011 - 8:20

Vinden jullie de kinderwagenbak van de Bugaboo niet ontzettend laag? Daar ben ik wat op 'afgeknapt', ik moet zo bukken om mijn kind er dan in te leggen.
Verder zou ik ook niet voor een quinny gaan, omdat ik deze bak gewoon te klein vind, je baby kan er maar eventjes in.

Wij hebben een urban jungle mountain buggy, een driewieler. Heerlijke wagen, loopt lekker, grote bak, hoog, klapt goed in. Minpunt is dat je wel een stationwagen moet hebben om em mee te nemen. Maar dat is wel bij de meeste kinderwagens zo.

Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bruintje Beer di 12 apr 2011 - 8:26

Darius schreef:Vinden jullie de kinderwagenbak van de Bugaboo niet ontzettend laag? Daar ben ik wat op 'afgeknapt', ik moet zo bukken om mijn kind er dan in te leggen.
Verder zou ik ook niet voor een quinny gaan, omdat ik deze bak gewoon te klein vind, je baby kan er maar eventjes in.

Wij hebben een urban jungle mountain buggy, een driewieler. Heerlijke wagen, loopt lekker, grote bak, hoog, klapt goed in. Minpunt is dat je wel een stationwagen moet hebben om em mee te nemen. Maar dat is wel bij de meeste kinderwagens zo.

Mijn Maxicosi mura gaat makkelijk in mijn kofferbak. Dat is een Chervolet Kalos. En dan past echt alles erin. Dus je hoeft echt geen stationwagen te hebben voor een kinderwagen. Het is wel makkelijker natuurlijk want hij ligt bij ons wel standaard in de stationwagem
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Floor di 12 apr 2011 - 19:31

@darius, daar zijn wij ook op afgeknapt, de bugaboo is te laag voor mij en mijn man. Wij hebben een maxicosi mura 4 besteld. Die past namelijk ook in mijn kleine auto.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  xxjojootjexx di 12 apr 2011 - 19:56

@Susan: Zit E.zra nog vaak in de buggy dan?

Wij hebben een quinny speedi op zolder staan. Bij Kirsten erg veel gebruikt, toen kende ik de draagdoeken nog niet.
Voor Tristan kwam hij weer van zolder, maar heb ik er maar 1x mee buiten gelopen. De rest stond hij wel in de kamer als wieg voor 4 weken ongeveer.
Als ik nu naar buiten ga, gaat Tristan altijd in de doek mee, al vanaf zijn geboorte. Kirsten loopt zelf of gaat op de loopfiets. Alleen als ik de stad in ga, neem ik voor haar de buggy (maxicosi Mila) mee, omdat ze anders alles uit de schappen haalt en ik de buggy dan ook kan gebruiken om tassen onder in te leggen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 23:57

Floor schreef:@darius, daar zijn wij ook op afgeknapt, de bugaboo is te laag voor mij en mijn man. Wij hebben een maxicosi mura 4 besteld. Die past namelijk ook in mijn kleine auto.

+ 1, Ik vind de Bugaboo ook superlaag. Mijn man is 1.93m lang, hij zou er van het tillen steeds een hernia aan overhouden bij wijze van Wink haha. Wij hebben de Mutsy 4 Rider Single Spoke (4 luchtbanden). Ik vind het een heerlijke wagen, lekker robuust en rijdt superfijn! Van het weekend mee naar het bos geweest en geen enkele moeite om over de paden te lopen. De voorste wielen zijn zwenkwielen maar je kunt ze ook vast zetten voor bijv. op het strand. Ik heb in het begin ook veel de draagdoek gebruikt, maar ik moet eerlijk bekennen dat ie al maanden mooi opgevouwen in de kast ligt Embarassed, vind de wagen op dit moment toch fijner en ik gebruik hem echt veel.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 0:55

Wij hebben een Bugaboo cameleon over kunnen kopen van mijn schoonzus. Ik vind het een fijne wagen en we gebruiken 'm iedere dag ! Als je met de hond gaat wandelen zal een dragdoek wel fijn zijn maar voor langere afstanden zou ik toch de kinderwagen meenemen

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 13 apr 2011 - 1:19

_Nera_ schreef:
Floor schreef:@darius, daar zijn wij ook op afgeknapt, de bugaboo is te laag voor mij en mijn man. Wij hebben een maxicosi mura 4 besteld. Die past namelijk ook in mijn kleine auto.

+ 1, Ik vind de Bugaboo ook superlaag. Mijn man is 1.93m lang, hij zou er van het tillen steeds een hernia aan overhouden bij wijze van Wink haha. Wij hebben de Mutsy 4 Rider Single Spoke (4 luchtbanden). Ik vind het een heerlijke wagen, lekker robuust en rijdt superfijn! Van het weekend mee naar het bos geweest en geen enkele moeite om over de paden te lopen. De voorste wielen zijn zwenkwielen maar je kunt ze ook vast zetten voor bijv. op het strand. Ik heb in het begin ook veel de draagdoek gebruikt, maar ik moet eerlijk bekennen dat ie al maanden mooi opgevouwen in de kast ligt Embarassed, vind de wagen op dit moment toch fijner en ik gebruik hem echt veel.
Wij hebben ook voor de mutsy 4 rider en mutsy slider gekeken. Die vonden we ook erg fijn rijden, helaas zijn ze met inklappen nog erg ehm breed/lang hoe zeg je dat, nouja in elk geval past de mutsy niet in mijn kofferbak dus zou ik het onderstel telkens bij de achterbank moeten zetten, dat vond ik toch weer minder.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien wo 13 apr 2011 - 1:37

Wij hebben gekozen voor de mutsy transporter, uit ervaring wisten wij al dat we mutsy erg prettig vonden. Via internet zijn we erg aan het zoeken geweest en uiteindelijk vanwege het prijsverschil voor de transporter gegaan. Het is een mooie stevige wagen, de kleuren waaruit gekozen kon worden vonden wij ook erg mooi... Verder kan hij heel klein ingeklapt worden! Het enige nadeel is dat de wandelwageninzet alleen van je af kan en niet naar je toe! Kinderwagen - Pagina 2 Mutsy%20transporter%20grey%20combi

Wat ik alleen heel erg jammer vind, ik lees bijna alleen maar vervelende berichten over deze wagen! We hebben hem in bestelling, krijgen hem als het goed is met 3 weken maar twijfel of ik hem nog wel wil... Cry

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Annie24 wo 13 apr 2011 - 5:41

Pien; wat lees je allemaal voor vervelende dingen dan?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Pien vr 22 apr 2011 - 1:58

ik zie nu pas je vraag Annie, ik heb gelezen op een babyforum dat de bak klein is, dat hij snel kapot gaat (weet zo 1,2,3 even niet meer wat) en wat we al wisten vinden we toch een erg groot nadeel, dat hij alleen met de wandelwageninzet van je af kan.

inmiddels wachten wij ook al heel lang op de kinderwagen, staat hij nog steeds in bestelling en heb ik gister de babyzaak gebeld en mijn twijfel voorgelegd. Vanmiddag kunnen we langs komen om voor een andere te kijken...

Gaan nu in eerste instantie voor een slider kijken, deze:

Kinderwagen - Pagina 2 Slider_package_deal_new_white

we vinden de lichte kleur erg mooi maar ook de groene vinden we geweldig!

Kinderwagen - Pagina 2 Post-168930-1254404592

mocht de slider niet meer lukken, ook ivm levertijd gaan we voor de 4rider of urban rider kijken. mocht ook dat niks worden, dan staan we open voor onder andere een maxi cosi mura, maxi cosi elea of een quinny.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 2:03

Wij hebben de Mutsy Slider en ik heb 'm heel veel gebruikt. Topding.

Gast
Gast

Bericht  Pien vr 22 apr 2011 - 2:06

@Giacomo, heb jij de kleine opbergruimte ooit als een nadeel ervaren? Ik vind dat namelijk denk ik wel een nadeel... Maar ja, ik weet niet of dat na gebruik nog steeds zo is!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  *Lookie* vr 22 apr 2011 - 2:15

Die groene vind ik leuk!
Maar mij lijkt zo'n maxicosiwagen erg praktisch (moet wel zeggen: ik ben er nog helemaal niet in thuis, hebben ook nog niet echt gekeken). Vrienden van ons hebben er zoeen, hij is lekker licht, bestaat uit allerlei handige delen, kan klein ingeklapt (ik heb een kleine auto dus dat is wel een must). Degene die een maxicosiwagen hebben, bevalt hij goed?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 2:17

Pien schreef:@Giacomo, heb jij de kleine opbergruimte ooit als een nadeel ervaren? Ik vind dat namelijk denk ik wel een nadeel... Maar ja, ik weet niet of dat na gebruik nog steeds zo is!

Nee, want ik hing mijn tas er altijd gewoon aan. Maar ik kan me voorstellen dat je dat als nadeel ervaart inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: