Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je wel willen maar doe je niet?

+19
Gizmo
Dennenappel
Beachgirl
Lejow
Tyrael
Cow
Mamsie
BJA
Bliss
VeryCherry
Caroow
Blond
Toet
patjuhhh
Oasis
Mida4you
Jeanette
ekiaam87
Flippin' Bitch
23 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou je wel willen maar doe je niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je wel willen maar doe je niet?

Bericht  Flippin' Bitch za 9 apr 2011 - 4:20

_Donnaa schreef:Ik heb ook een labret Marin.. Vond m`n familie ook echt niet leuk, maar het valt ze nu niet eens meer op..

Ik zou graag een sidecut willen.. Zoiets, maar dan piekeriger

Wat zou je wel willen maar doe je niet? - Pagina 2 Tumblr_ldhg94lHPp1qes5yeo1_500_thumb

Ook stoer!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je wel willen maar doe je niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je wel willen maar doe je niet?

Bericht  Caroow za 9 apr 2011 - 4:27

Ik wil graag een blokjesbuik. Mijn vriend vind dat heel lelijk, dus ik ga het maar niet proberen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 7:12

Ik wil een skingirl-kapsel Very Happy Doe ik nog maar even niet.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  ekiaam87 za 9 apr 2011 - 7:23

Jeanette schreef:Ekiaam, stap gewoon een H&M of een Vero Moda binnen, wat houdt je tegen?

Het binnenlopen is geen enkel probleem, het probleem is dat ik gewoon niet weet hoe ik dingen kan/moet combineren en ik daardoor dus in mijn eigen stijl blijf hangen waar ik dus eigenlijk niet tevreden over ben..
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  Bliss za 9 apr 2011 - 7:25

Princess: ben erg benieuwd naar je tattoo! Heb je een foto?

Doorgaans doe ik eigenlijk gewoon waar ik zin in heb. Haar verven, piercings (heb navelpiercing en ik heb een traguspiercing, maar die ging ontsteken en is eruit, helaas), tattoos. Ik vind het natuurlijk wel het leukst als anderen het ook leuk vinden, maar het is mijn lijf en ik bepaal wat daaraan gebeurt. Nu heb ik ook geen extreme wensen verder. Heb nu twee tattoos en dat vind ik wel even genoeg. Die traguspiercing ga ik misschien nog wel een keer laten zetten opnieuw, vond dat wel gaaf.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Bliss za 9 apr 2011 - 7:25

ekiaam87 schreef:
Jeanette schreef:Ekiaam, stap gewoon een H&M of een Vero Moda binnen, wat houdt je tegen?

Het binnenlopen is geen enkel probleem, het probleem is dat ik gewoon niet weet hoe ik dingen kan/moet combineren en ik daardoor dus in mijn eigen stijl blijf hangen waar ik dus eigenlijk niet tevreden over ben..

Kun je niet een keer een vriendin ofzo meenemen die er wat meer kijk op heeft?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ekiaam87 za 9 apr 2011 - 7:27

Bliss schreef:
ekiaam87 schreef:

tsja, dat is ook weer zoiets, die zijn ook niet zo van de hippe kleding die de 'populaire'/modieuze meiden aan hebben.
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  BJA za 9 apr 2011 - 8:15

Ik raad je aan naar een goede kledingwinkel te gaan en je te laten adviseren door de verkoopsters daar.
Dat heb ik ook eens gedaan en is echt zo leuk!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:18

Net wat BJA zegt, gewoon een winkel binnenstappen en een verkoopster vragen om je te helpen, die vinden dat (als t goed is Wink), ook erg leuk om te doen.
Gewoon alle kleding aanpassen die je leuk vind, ook wat stukken pakken die je normaal nooit uitgekozen zou hebben en setjes gaan maken!
Als je je ergens niet prettig in voelt, niet kopen, hoe hard de verkoopsters ook roepen dat het zo geweldig staat.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:21

Voor Bliss:
Wat zou je wel willen maar doe je niet? - Pagina 2 179458_10150400544890788_709835787_17200617_6468863_n
Op deze foto kun je m zien, op mn pols.
Ik heb ook nog een tattoo op m'n onderbuik en binnenkort komt nummer 3!

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 9 apr 2011 - 11:07

Mooi! Wat staat er? En wat voor één heb je nog meer en wat laat je nog zetten? Vind ik altijd leuk om te zien smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:10

Ik zie er uit zoals ik eruit wil zien. Ik heb mijn haar zoals ik het wil (ok ik zou het tot halverwege mijn rug willen maar dat is veeel geduld hebben) ik draag de kleding die ik wil.

Vroeger wilde ik een anti-eyebrouw piercing, maar niet gedaan vanwege het werk. Nu heb ik die ambitie niet meer Very Happy
Verder alle piercings gehad die ik wilde, eentje voor mijn oor (soort van net niet op de wang, géén tragus) heb een schuine lippiercing gehad, eentje tussen mijn sleutelbenen, een wenkbrauwpiercing, tong en tepel. Heb nu alleen nog een tragus en mijn navel gepierced.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie za 9 apr 2011 - 11:20

Ik zou mijn haar oranje/rood willen verven.

Maar dat blijft niet mooi helaas.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:47

ekiaam87 schreef:
Bliss schreef:
ekiaam87 schreef:

tsja, dat is ook weer zoiets, die zijn ook niet zo van de hippe kleding die de 'populaire'/modieuze meiden aan hebben.
Ga naar een winkel en trek gewoon wat dingen aan.
Ik heb hetzelfde gehad als jij. Maar begin nu steeds vrouwelijker te worden.
Trek iets aan en vraag des noods de dames hier om advies. Ik heb hier ook altijd goede tips gehad! Kijk op internet naar kleding en kijk wat je leuk vindt smile

Ik heb ook veel aan het advies hier op het forum over kleding.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:47

Ontharen van mijn benen oksels en bikinilijn smile Hoef ik niet meer te scheren.

Laatst aangepast door Dolcis_ op za 9 apr 2011 - 22:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Cow za 9 apr 2011 - 21:24

_Donnaa schreef:Ik heb ook een labret Marin.. Vond m`n familie ook echt niet leuk, maar het valt ze nu niet eens meer op..

Ik zou graag een sidecut willen.. Zoiets, maar dan piekeriger

Wat zou je wel willen maar doe je niet? - Pagina 2 Tumblr_ldhg94lHPp1qes5yeo1_500_thumb

Waarom doe je dat niet? Ik heb een sidecut en ben er echt Super blij mee!!!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Tyrael za 9 apr 2011 - 21:44

Mijn haar kort laten knippen (niet heel kort, maar een bob ofzo, dat is voor mij al kort haha), maar heb nu mijn haar tot over mijn BH bandje en zit eigenlijk altijd goed dus dat vind ik zonde. Of een pony laten knippen (heb nu een langere schuine lok). Maar veel kapsels die ik heel erg leuk vind gaan niet/kosten heel erg veel tijd omdat ik heel erg krullend haar heb en dan zit het een tijdje maar als ik het warm krijg of als het vochtig is gaat het heel raar uit zien laughcry
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 23:26

Reeza schreef:Ik zou wel een tattoo willen.. Maar ik doe het niet omdat ik bang ben dat ik er later spijt van krijg.
+1!! Oh ik wil mijn haar een keer blond verven, maar ik durf niet :P

Gast
Gast

Bericht  Blond za 9 apr 2011 - 23:30

Dolcis_ schreef:Ontharen van mijn benen oksels en bikinilijn smile Hoef ik niet meer te scheren.

Ik laat mijn bikinilijn flitsen, en kan het je echt aanraden! Ben nu 6x geweest en er zit nauwelijks meer iets qua haar. En wat er nog zit groeit heel langzaam. Nooit meer ingegroeide haren Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Jeanette za 9 apr 2011 - 23:50

ekiaam87 schreef:

Je kunt altijd aan een verkoopster om tips vragen en deze vragen je te helpen?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Lejow zo 10 apr 2011 - 0:08

Ik zou een liposuctie willen van mijn boven en onderbenen en mijn knieën.
Ik heb echt een stel 'stevige' stappers en vind mijn knieën gewoon echt heel lelijk omdat ze nogal dik zijn.
Daarnaast, als ik in de zomer een rokje aan heb, schuren mijn bovenbenen langs elkaar heen waardoor mijn huid gaat irriteren en soms zelf open gaat.. Dit doet behoorlijk pijn Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:23

Bliss schreef:Mooi! Wat staat er? En wat voor één heb je nog meer en wat laat je nog zetten? Vind ik altijd leuk om te zien smile

Er staat Baby Blue, is van het nummer 'It's all over now, baby blue', van Bob Dylan.
Mijn vader noemde me vroeger altijd zo en ik ben nogal een papa'skindje, vandaar!
Op m'n onderbuik staat het oog van Horus:
Wat zou je wel willen maar doe je niet? - Pagina 2 Eye_Horus
Deze heb ik laten zetten op mn 17e toen ik erachter kwam dat ik allergisch was voor piercings en dus moest en zou ik een tattoo nemen. Maar ik heb er geen spijt van.

En ik wil op de zijkant van mn pols, zeg maar naast baby blue, een bloemetje.
En op mn rug wil ik een bloemenrank van kersenbloesem in het felroze.
Vanaf mn rug, dat ie net boven mn behabandje uitpiept, tot ongeveer op mn ribben!
Wat heb jij voor tattoo's?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:35

ILD schreef:
Omdat ik een representatieve functie heb..

Gast
Gast

Bericht  Cow zo 10 apr 2011 - 0:50

_Donnaa schreef:
ILD schreef:
Omdat ik een representatieve functie heb..

Goeie reden!!!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Blond zo 10 apr 2011 - 0:59

Oh ja en ik zou ook wel liposuctie voor mijn bovenbenen willen. En een borstvergroting.
Maar dat is (zeker voor nu) te duur.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: