Wat zou je wel willen maar doe je niet?
+19
Gizmo
Dennenappel
Beachgirl
Lejow
Tyrael
Cow
Mamsie
BJA
Bliss
VeryCherry
Caroow
Blond
Toet
patjuhhh
Oasis
Mida4you
Jeanette
ekiaam87
Flippin' Bitch
23 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat zou je wel willen maar doe je niet?
_Donnaa schreef:Ik heb ook een labret Marin.. Vond m`n familie ook echt niet leuk, maar het valt ze nu niet eens meer op..
Ik zou graag een sidecut willen.. Zoiets, maar dan piekeriger
Ook stoer!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik wil graag een blokjesbuik. Mijn vriend vind dat heel lelijk, dus ik ga het maar niet proberen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wil een skingirl-kapsel Doe ik nog maar even niet.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Ekiaam, stap gewoon een H&M of een Vero Moda binnen, wat houdt je tegen?
Het binnenlopen is geen enkel probleem, het probleem is dat ik gewoon niet weet hoe ik dingen kan/moet combineren en ik daardoor dus in mijn eigen stijl blijf hangen waar ik dus eigenlijk niet tevreden over ben..
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Princess: ben erg benieuwd naar je tattoo! Heb je een foto?
Doorgaans doe ik eigenlijk gewoon waar ik zin in heb. Haar verven, piercings (heb navelpiercing en ik heb een traguspiercing, maar die ging ontsteken en is eruit, helaas), tattoos. Ik vind het natuurlijk wel het leukst als anderen het ook leuk vinden, maar het is mijn lijf en ik bepaal wat daaraan gebeurt. Nu heb ik ook geen extreme wensen verder. Heb nu twee tattoos en dat vind ik wel even genoeg. Die traguspiercing ga ik misschien nog wel een keer laten zetten opnieuw, vond dat wel gaaf.
Doorgaans doe ik eigenlijk gewoon waar ik zin in heb. Haar verven, piercings (heb navelpiercing en ik heb een traguspiercing, maar die ging ontsteken en is eruit, helaas), tattoos. Ik vind het natuurlijk wel het leukst als anderen het ook leuk vinden, maar het is mijn lijf en ik bepaal wat daaraan gebeurt. Nu heb ik ook geen extreme wensen verder. Heb nu twee tattoos en dat vind ik wel even genoeg. Die traguspiercing ga ik misschien nog wel een keer laten zetten opnieuw, vond dat wel gaaf.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
ekiaam87 schreef:Jeanette schreef:Ekiaam, stap gewoon een H&M of een Vero Moda binnen, wat houdt je tegen?
Het binnenlopen is geen enkel probleem, het probleem is dat ik gewoon niet weet hoe ik dingen kan/moet combineren en ik daardoor dus in mijn eigen stijl blijf hangen waar ik dus eigenlijk niet tevreden over ben..
Kun je niet een keer een vriendin ofzo meenemen die er wat meer kijk op heeft?
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:ekiaam87 schreef:Jeanette schreef:Ekiaam, stap gewoon een H&M of een Vero Moda binnen, wat houdt je tegen?
tsja, dat is ook weer zoiets, die zijn ook niet zo van de hippe kleding die de 'populaire'/modieuze meiden aan hebben.
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Ik raad je aan naar een goede kledingwinkel te gaan en je te laten adviseren door de verkoopsters daar.
Dat heb ik ook eens gedaan en is echt zo leuk!
Dat heb ik ook eens gedaan en is echt zo leuk!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Net wat BJA zegt, gewoon een winkel binnenstappen en een verkoopster vragen om je te helpen, die vinden dat (als t goed is ), ook erg leuk om te doen.
Gewoon alle kleding aanpassen die je leuk vind, ook wat stukken pakken die je normaal nooit uitgekozen zou hebben en setjes gaan maken!
Als je je ergens niet prettig in voelt, niet kopen, hoe hard de verkoopsters ook roepen dat het zo geweldig staat.
Gewoon alle kleding aanpassen die je leuk vind, ook wat stukken pakken die je normaal nooit uitgekozen zou hebben en setjes gaan maken!
Als je je ergens niet prettig in voelt, niet kopen, hoe hard de verkoopsters ook roepen dat het zo geweldig staat.
Gast- Gast
Voor Bliss:
Op deze foto kun je m zien, op mn pols.
Ik heb ook nog een tattoo op m'n onderbuik en binnenkort komt nummer 3!
Op deze foto kun je m zien, op mn pols.
Ik heb ook nog een tattoo op m'n onderbuik en binnenkort komt nummer 3!
Gast- Gast
Mooi! Wat staat er? En wat voor één heb je nog meer en wat laat je nog zetten? Vind ik altijd leuk om te zien
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik zie er uit zoals ik eruit wil zien. Ik heb mijn haar zoals ik het wil (ok ik zou het tot halverwege mijn rug willen maar dat is veeel geduld hebben) ik draag de kleding die ik wil.
Vroeger wilde ik een anti-eyebrouw piercing, maar niet gedaan vanwege het werk. Nu heb ik die ambitie niet meer
Verder alle piercings gehad die ik wilde, eentje voor mijn oor (soort van net niet op de wang, géén tragus) heb een schuine lippiercing gehad, eentje tussen mijn sleutelbenen, een wenkbrauwpiercing, tong en tepel. Heb nu alleen nog een tragus en mijn navel gepierced.
Vroeger wilde ik een anti-eyebrouw piercing, maar niet gedaan vanwege het werk. Nu heb ik die ambitie niet meer
Verder alle piercings gehad die ik wilde, eentje voor mijn oor (soort van net niet op de wang, géén tragus) heb een schuine lippiercing gehad, eentje tussen mijn sleutelbenen, een wenkbrauwpiercing, tong en tepel. Heb nu alleen nog een tragus en mijn navel gepierced.
Gast- Gast
Ik zou mijn haar oranje/rood willen verven.
Maar dat blijft niet mooi helaas.
Maar dat blijft niet mooi helaas.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ga naar een winkel en trek gewoon wat dingen aan.ekiaam87 schreef:Bliss schreef:ekiaam87 schreef:Jeanette schreef:Ekiaam, stap gewoon een H&M of een Vero Moda binnen, wat houdt je tegen?
tsja, dat is ook weer zoiets, die zijn ook niet zo van de hippe kleding die de 'populaire'/modieuze meiden aan hebben.
Ik heb hetzelfde gehad als jij. Maar begin nu steeds vrouwelijker te worden.
Trek iets aan en vraag des noods de dames hier om advies. Ik heb hier ook altijd goede tips gehad! Kijk op internet naar kleding en kijk wat je leuk vindt
Ik heb ook veel aan het advies hier op het forum over kleding.
Gast- Gast
Ontharen van mijn benen oksels en bikinilijn Hoef ik niet meer te scheren.
Laatst aangepast door Dolcis_ op za 9 apr 2011 - 22:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb ook een labret Marin.. Vond m`n familie ook echt niet leuk, maar het valt ze nu niet eens meer op..
Ik zou graag een sidecut willen.. Zoiets, maar dan piekeriger
Waarom doe je dat niet? Ik heb een sidecut en ben er echt Super blij mee!!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Mijn haar kort laten knippen (niet heel kort, maar een bob ofzo, dat is voor mij al kort haha), maar heb nu mijn haar tot over mijn BH bandje en zit eigenlijk altijd goed dus dat vind ik zonde. Of een pony laten knippen (heb nu een langere schuine lok). Maar veel kapsels die ik heel erg leuk vind gaan niet/kosten heel erg veel tijd omdat ik heel erg krullend haar heb en dan zit het een tijdje maar als ik het warm krijg of als het vochtig is gaat het heel raar uit zien
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
+1!! Oh ik wil mijn haar een keer blond verven, maar ik durf nietReeza schreef:Ik zou wel een tattoo willen.. Maar ik doe het niet omdat ik bang ben dat ik er later spijt van krijg.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Ontharen van mijn benen oksels en bikinilijn Hoef ik niet meer te scheren.
Ik laat mijn bikinilijn flitsen, en kan het je echt aanraden! Ben nu 6x geweest en er zit nauwelijks meer iets qua haar. En wat er nog zit groeit heel langzaam. Nooit meer ingegroeide haren
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
ekiaam87 schreef:Jeanette schreef:Ekiaam, stap gewoon een H&M of een Vero Moda binnen, wat houdt je tegen?
Je kunt altijd aan een verkoopster om tips vragen en deze vragen je te helpen?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik zou een liposuctie willen van mijn boven en onderbenen en mijn knieën.
Ik heb echt een stel 'stevige' stappers en vind mijn knieën gewoon echt heel lelijk omdat ze nogal dik zijn.
Daarnaast, als ik in de zomer een rokje aan heb, schuren mijn bovenbenen langs elkaar heen waardoor mijn huid gaat irriteren en soms zelf open gaat.. Dit doet behoorlijk pijn
Ik heb echt een stel 'stevige' stappers en vind mijn knieën gewoon echt heel lelijk omdat ze nogal dik zijn.
Daarnaast, als ik in de zomer een rokje aan heb, schuren mijn bovenbenen langs elkaar heen waardoor mijn huid gaat irriteren en soms zelf open gaat.. Dit doet behoorlijk pijn
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Bliss schreef:Mooi! Wat staat er? En wat voor één heb je nog meer en wat laat je nog zetten? Vind ik altijd leuk om te zien
Er staat Baby Blue, is van het nummer 'It's all over now, baby blue', van Bob Dylan.
Mijn vader noemde me vroeger altijd zo en ik ben nogal een papa'skindje, vandaar!
Op m'n onderbuik staat het oog van Horus:
Deze heb ik laten zetten op mn 17e toen ik erachter kwam dat ik allergisch was voor piercings en dus moest en zou ik een tattoo nemen. Maar ik heb er geen spijt van.
En ik wil op de zijkant van mn pols, zeg maar naast baby blue, een bloemetje.
En op mn rug wil ik een bloemenrank van kersenbloesem in het felroze.
Vanaf mn rug, dat ie net boven mn behabandje uitpiept, tot ongeveer op mn ribben!
Wat heb jij voor tattoo's?
Gast- Gast
Omdat ik een representatieve functie heb..ILD schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Omdat ik een representatieve functie heb..ILD schreef:
Goeie reden!!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Oh ja en ik zou ook wel liposuctie voor mijn bovenbenen willen. En een borstvergroting.
Maar dat is (zeker voor nu) te duur.
Maar dat is (zeker voor nu) te duur.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Niet binnen willen zitten maar wat dan wel?
» Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
» Niet willen slapen maar wel moe zijn..
» Ik zou het wel willen, maar durf niet goed (rapley)
» Niet binnen willen zitten maar wat dan wel?
» Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
» Niet willen slapen maar wel moe zijn..
» Ik zou het wel willen, maar durf niet goed (rapley)
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: