Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet binnen willen zitten maar wat dan wel?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Niet binnen willen zitten maar wat dan wel? Empty Niet binnen willen zitten maar wat dan wel?

Bericht  Funk vr 5 jul 2013 - 22:58

Ben morgen 38 weken zwanger en heb het onwijs benauwd, maar ik wil even niet meer binnen zijn! Wil gewoon even genieten van dit weer. Mijn zoontje is bij mijn ouders.
Verder dan lunchen aan het water en pootje baden kom ik even niet. Wie heeft er nog tips? Wil er op uit zonder al te actief te moeten zijn. smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet binnen willen zitten maar wat dan wel? Empty Re: Niet binnen willen zitten maar wat dan wel?

Bericht  Laurientje vr 5 jul 2013 - 23:25

Lukt het nog om te fietsen? Dat vond ik zelf op het laatst nog wel leuk. Wel op z'n elfendertigste dan maar afijn!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet binnen willen zitten maar wat dan wel? Empty Re: Niet binnen willen zitten maar wat dan wel?

Bericht  Charles vr 5 jul 2013 - 23:27

Rondje rijden met de auto? Beetje cruisen Cool .
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet binnen willen zitten maar wat dan wel? Empty Re: Niet binnen willen zitten maar wat dan wel?

Bericht  Funk vr 5 jul 2013 - 23:28

Charles schreef:Rondje rijden met de auto? Beetje cruisen Cool .

 Das altijd goed smile maar dan rij ik graag ergens heen. Ga denk ik ff op zoek naar een leuk terras ofzo!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet binnen willen zitten maar wat dan wel? Empty Re: Niet binnen willen zitten maar wat dan wel?

Bericht  Funk vr 5 jul 2013 - 23:28

Laurientje schreef:Lukt het nog om te fietsen? Dat vond ik zelf op het laatst nog wel leuk. Wel op z'n elfendertigste dan maar afijn!

 Fietsen op het moment zelf lukt nog wel redelijk, maar daarna, autsj!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet binnen willen zitten maar wat dan wel? Empty Re: Niet binnen willen zitten maar wat dan wel?

Bericht  Saga vr 5 jul 2013 - 23:29

Picknicken in een park of bij een recreatieplas?
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet binnen willen zitten maar wat dan wel? Empty Re: Niet binnen willen zitten maar wat dan wel?

Bericht  Balloon za 6 jul 2013 - 1:53

De volgende keer fiets of rijd je naar Zuid en dan kom je gezellig hier wat drinken! Kun je gelijk het kraambezoekboek meenemen Wink
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet binnen willen zitten maar wat dan wel? Empty Re: Niet binnen willen zitten maar wat dan wel?

Bericht  Funk za 6 jul 2013 - 1:56

Balloon schreef:De volgende keer fiets of rijd je naar Zuid en dan kom je gezellig hier wat drinken! Kun je gelijk het kraambezoekboek meenemen Wink
Goed idee Balloon! Is er idd helemaal bij in geschoten, sorry! Ik kom zsm als het uitkomt. Kom je morgen nog? denk t niet he?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet binnen willen zitten maar wat dan wel? Empty Re: Niet binnen willen zitten maar wat dan wel?

Bericht  Balloon za 6 jul 2013 - 6:55

pippi schreef:
Balloon schreef:De volgende keer fiets of rijd je naar Zuid en dan kom je gezellig hier wat drinken! Kun je gelijk het kraambezoekboek meenemen Wink
Goed idee Balloon! Is er idd helemaal bij in geschoten,  sorry! Ik kom zsm als het uitkomt.  Kom je morgen nog? denk t niet he?

 Ik kan morgen niet. Verjaardag van mijn zwager Sad
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet binnen willen zitten maar wat dan wel? Empty Re: Niet binnen willen zitten maar wat dan wel?

Bericht  Funk za 6 jul 2013 - 7:52

Balloon schreef:
pippi schreef:
Balloon schreef:De volgende keer fiets of rijd je naar Zuid en dan kom je gezellig hier wat drinken! Kun je gelijk het kraambezoekboek meenemen Wink
Goed idee Balloon! Is er idd helemaal bij in geschoten,  sorry! Ik kom zsm als het uitkomt.  Kom je morgen nog? denk t niet he?

 Ik kan morgen niet. Verjaardag van mijn zwager Sad

 Jammer!

En bedankt voor alle tips! We hebben uiteindelijk op het terras bij een recreatieplas gezeten en hebben daarna nog een stukje gelopen met onze voeten in het water.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet binnen willen zitten maar wat dan wel? Empty Re: Niet binnen willen zitten maar wat dan wel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum