Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
_Leah_ schreef:Rava, ik ben het eens met de andere meiden. Ik zou qua kleding niet voor rood gaan maar dit beperken tot accessoiresen, oorbellen en/ of een armband. En rode nagels is ook mooi.
Die heb ik al!
Gast- Gast
Brennuss schreef:Het is echt heel rustig..
Ik ga nog even bezig met school. Mijn vriend heeft morgen z'n eerste werkdag. Hij mag een jaarcontract tekenen morgen voor 40 uur per week! Ik ben zo blij, financieel ging het namelijk niet zo goed
Wat fijn! Succes met school!
Gast- Gast
Wat een lekker weer vandaag! Ik heb heerlijk (gedoseerd) genoten van de zon, gister had ik iets te veel gehad in mijn gezicht en was een beetje rood uitgeslagen. Vanmiddag nog even getennist in de tuin samen met mijn zusje en toen de trein weer in richting mijn kamer. Inmiddels zit ik me nu een beetje te vervelen. Iemand nodigde me nog uit voor wat te komen te drinken, maar ik heb morgen een tentamen dus dat wordt hem niet.
Ik had zojuist weer een gevoel van "kleine wereld". Ik belde een vriend, zijn vriend (A.) wilde mij ook wel even spreken. Nu blijkt dat A. en ik uit hetzelfde dorp komen. Toen hij vroeg naar de straatnaam, bleek zelfs dat zijn ouders bij mijn moeder in de straat wonen.... en nog leuker ik ken die mensen. Mijn moeder maakt bij zijn ouders schoon! Echt heel toevallig, hij gelijk met zijn moeder bellen... ik krijg straks nog even te horen hoe de afloop van het verhaal is!
Ik heb steeds vaker dat ik een kort lijntje met een willekeurig persoon heb, zo grappig!
Ik had zojuist weer een gevoel van "kleine wereld". Ik belde een vriend, zijn vriend (A.) wilde mij ook wel even spreken. Nu blijkt dat A. en ik uit hetzelfde dorp komen. Toen hij vroeg naar de straatnaam, bleek zelfs dat zijn ouders bij mijn moeder in de straat wonen.... en nog leuker ik ken die mensen. Mijn moeder maakt bij zijn ouders schoon! Echt heel toevallig, hij gelijk met zijn moeder bellen... ik krijg straks nog even te horen hoe de afloop van het verhaal is!
Ik heb steeds vaker dat ik een kort lijntje met een willekeurig persoon heb, zo grappig!
Gast- Gast
Hebben jullie al een kaart voor Leaf geschreven (als je dat gaat doen)? Ik vond het best wel lastig wat ik er op moest schrijven Hij was vrij leeg van zichzelf, dus ik had alle ruimte, maar wel lastig zeg
Gast- Gast
Ik ben er al een paar keer voor gaan zitten, maar ik vind het ook wel erg lastig om iets passends op de kaart te zetten. Morgen doe ik weer een poging.
Gast- Gast
Reva schreef:Hebben jullie al een kaart voor Leaf geschreven (als je dat gaat doen)? Ik vond het best wel lastig wat ik er op moest schrijven Hij was vrij leeg van zichzelf, dus ik had alle ruimte, maar wel lastig zeg
ja.. ik heb het net gedaan en vond het ook erg lastig.. omdat ik haar niet persoonlijk ken!
Gast- Gast
Reva schreef:Hebben jullie al een kaart voor Leaf geschreven (als je dat gaat doen)? Ik vond het best wel lastig wat ik er op moest schrijven Hij was vrij leeg van zichzelf, dus ik had alle ruimte, maar wel lastig zeg
Goede ik moest dat topic nog even bijlezen, ik heb net een mooie boodschap getypt naar bitterkoek.
Gast- Gast
Aaahhhh...Alex schreef:Gossie, ik kom boven, liggen man en kind naast elkaar te slapen
Gast- Gast
Zo tof Reva. Vooral die foto van de stad bij nacht. Al die lichtjes! Dat wil ik ook echt nog eens met mijn eigen ogen zien.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Aaahhhh...Alex schreef:Gossie, ik kom boven, liggen man en kind naast elkaar te slapen
Oeh oeh, wel foto gemaakt toch?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Mooie foto's Reva!!Reva schreef:HALLO, anders worden jullie even belachelijk groot
Jammer dat je er zelf niet op staat...
Gast- Gast
Mooie foto's Reva!! Niets mis mee!
Ik ben verbrand
Ik ben verbrand
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Aaah wat lief Alex.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Reva, mooie foto's!
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Lejow schreef:ProudMama schreef:Aaahhhh...Alex schreef:Gossie, ik kom boven, liggen man en kind naast elkaar te slapen
Oeh oeh, wel foto gemaakt toch?
Nee te donker en teveel dekens.
Gast- Gast
welk programma Anousch?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
ProudMama schreef:Mooie foto's Reva!!Reva schreef:HALLO, anders worden jullie even belachelijk groot
Jammer dat je er zelf niet op staat...
+1!
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: