Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Dat snap ik ook Marin. Dus als je dan besluit hier niet te posten, is dat natuurlijk prima.
Maar ik snap niet dat er dan zo'n posts moet komen als die van Maple, want dat komt op mij wel over als de 'schuld' op iemand afschuiven. En in dit geval voelde ik (en volgens mij ook Suus en Lily) zich aangesproken, alleen omdat we toevallig 'op het verkeerde moment in het verkeerde topic waren'?
Maar ik snap niet dat er dan zo'n posts moet komen als die van Maple, want dat komt op mij wel over als de 'schuld' op iemand afschuiven. En in dit geval voelde ik (en volgens mij ook Suus en Lily) zich aangesproken, alleen omdat we toevallig 'op het verkeerde moment in het verkeerde topic waren'?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Nee sorry, ik vind van niet. Tenminste, zo zie ik dat niet.Marin schreef:Nou ja het is wel een beeeeeeeeeeetje zo, Storm, geef toe
Gast- Gast
Ik vind het jammer dat het Dagcafé voor sommige forummers blijkbaar niet zo toegankelijk is.
Gast- Gast
Storm schreef:Nee sorry, ik vind van niet. Tenminste, zo zie ik dat niet.Marin schreef:Nou ja het is wel een beeeeeeeeeeetje zo, Storm, geef toe
Toch kan ik zo een aantal namen noemen die hier vaak in hangen. Zonder dat dat negatief is. Maar het zijn gewoon heel vaak dezelfde mensen. Die elkaar door dit topic heel veel beter hebben leren kennen.
Gast- Gast
Maple schreef:Hahahha, ik ben ook van plan honderd te worden hoor, maar mij is altijd verteld dat een midlife crisis vooral rond de je 30e-35e kon komen.
Maar ik heb pas een nieuwe fiets, telt dat ook als Harley?
Midlife crisis is echt iets voor rond de 45-50. Peno- en menopauzegerelateerd geloof ik.
Een fiets telt dan ook niet .
Gast- Gast
Ik post hier wel eens zomaar wat stompzinnigs en ervaar echt geen groepsgevoel, krijg bijna altijd reactie en zo niet zeg ik hallo kan er ff iemand op mij reageren aub en dan gebeurt dat ook meestal wel .
Gast- Gast
Ik voelde me idd wel aangesproken en ik snap ook wel dat Maple er van baalde dat er niet op haar post werd gereageerd, terwijl dat wel een post was waar ze logischerwijs graag een reactie op wilde. Maar het was niet bewust dat ik niet op haar reageerde, had het gewoon echt nog niet gelezen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Waarom telt een fiets niet, Mozzarella?
Suus- Lady Post-a-lot
Ja, er zijn hier vaak dezelfde mensen, maar dat is toch niet erg? Hoe meer zielen hoe meer vreugd, ik vind het alleen maar leuk als er andere forummers mee gaan kletsen. Ik begrijp dat dat wel afschrikt, veel dezelfde forummers, maar je bepaalt natuurlijk zelf of je mee wil gaan kletsen of niet. Als je op een feestje bent waar je niemand/bijna niemand kent, ga je toch ook niet in een hoekje staan en hopen dat iemand met jou wil praten?Marin schreef:Storm schreef:Nee sorry, ik vind van niet. Tenminste, zo zie ik dat niet.Marin schreef:Nou ja het is wel een beeeeeeeeeeetje zo, Storm, geef toe
Toch kan ik zo een aantal namen noemen die hier vaak in hangen. Zonder dat dat negatief is. Maar het zijn gewoon heel vaak dezelfde mensen. Die elkaar door dit topic heel veel beter hebben leren kennen.
Ik bedoel het niet persoonlijk op jou Marin, meer in het algemeen.
Gast- Gast
En als je al vaker in het dagcafé komt, dan weet je dat er niet overal op gereageerd wordt. Dus waar gaat dit nu precies over?
Tullow- Kletskop
Terwijl ik het uiteindelijk toch echt ook zo zie als Marin. En dat selectief lezen, dat kan best zijn dat je het daar niet mee eens bent hoor. Maar het is me de afgelopen weken nu al heel vaak gebeurd dat ik iets van persoonlijke aard plaats en dat ik steeds weer het gevoel krijg dat die post dan weer ongelezen in de massa verdwijnt. Dan hou ik al die persoonlijkere dingen liever bij mezelf, dan dat ik ze op het forum gooi en er toch niet op gereageerd wordt. Het geeft me soms het gevoel een ongelofelijke aansteller te zijn, terwijl ik van mezelf gelukkig wel weet dat ik dat niet ben, maar dat gevoel bekruipt me wel.Storm schreef:Ja, dat begrijp ik Marin, maar ik kreeg een beetje het gevoel alsof je wilde zeggen 'er zit hier een vast groepje dat selectief reageert' begrijp je? Dat gevoel kreeg ik ook bij de post van Maple, terwijl ik het dáár niet mee eens ben.
En een apart topic wil ik er niet voor openen. Voor mijn gevoel is het dagcafé juist mede voor dit soort dingen. Er worden zoveel persoonlijek dingen besproken en er worden zoveel harten onder de riem gestoken hier, dat ik dit topic echt niet zie als een oppervlakkig koetjes en kalfjes-topic, zoals sommigen dat blijkbaar wel zien.
Gast- Gast
Suus schreef:Waarom telt een fiets niet, Mozzarella?
Omdat die niet gemotoriseerd is wat impliceert dat Maple's botten nog fit genoeg zijn om zelf te trappen. Tenzij het een snorfiets is natuurlijk
Gast- Gast
In het echte leven heb ik dat wel meer trouwens, dat ik het moeilijk vind om op een feestje te komen waar ik niemand ken. Ik hoop dat toch stiekem dat er iemand op mij afstapt.
Maar hier werkt dat natuurlijk niet zo, het is een beetje moeilijk te zien wie er eenzaam in een hoekje van het dagcafe staat
Maar hier werkt dat natuurlijk niet zo, het is een beetje moeilijk te zien wie er eenzaam in een hoekje van het dagcafe staat
Suus- Lady Post-a-lot
't Is een Spartamozzarella schreef:Suus schreef:Waarom telt een fiets niet, Mozzarella?
Omdat die niet gemotoriseerd is wat impliceert dat Maple's botten nog fit genoeg zijn om zelf te trappen. Tenzij het een snorfiets is natuurlijk
Gast- Gast
Maple schreef:Terwijl ik het uiteindelijk toch echt ook zo zie als Marin. En dat selectief lezen, dat kan best zijn dat je het daar niet mee eens bent hoor. Maar het is me de afgelopen weken nu al heel vaak gebeurd dat ik iets van persoonlijke aard plaats en dat ik steeds weer het gevoel krijg dat die post dan weer ongelezen in de massa verdwijnt. Dan hou ik al die persoonlijkere dingen liever bij mezelf, dan dat ik ze op het forum gooi en er toch niet op gereageerd wordt. Het geeft me soms het gevoel een ongelofelijke aansteller te zijn, terwijl ik van mezelf gelukkig wel weet dat ik dat niet ben, maar dat gevoel bekruipt me wel.Storm schreef:Ja, dat begrijp ik Marin, maar ik kreeg een beetje het gevoel alsof je wilde zeggen 'er zit hier een vast groepje dat selectief reageert' begrijp je? Dat gevoel kreeg ik ook bij de post van Maple, terwijl ik het dáár niet mee eens ben.
En een apart topic wil ik er niet voor openen. Voor mijn gevoel is het dagcafé juist mede voor dit soort dingen. Er worden zoveel persoonlijek dingen besproken en er worden zoveel harten onder de riem gestoken hier, dat ik dit topic echt niet zie als een oppervlakkig koetjes en kalfjes-topic, zoals sommigen dat blijkbaar wel zien.
In je posts dat je schreef hier niet meer te komen, leek het wel alsof je dat zo ervaarde.
Tullow- Kletskop
Oppervlakkig klinkt misschien ook wel erg negatief, maar ik denk dat dit topic voor veel mensen wel een soort slowchat-functie heeft en dan lees je inderdaad niet zo ver terug en dan denk je ook niet zo lang na bij het formuleren van je antwoord.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het idee dat een aantal anderen dat wel zo ervaarde, dat er mensen zijn met verschillende verwachtingen in het dagcafé, en blijkbaar is dat ook zo.Tullow schreef:Maple schreef:Terwijl ik het uiteindelijk toch echt ook zo zie als Marin. En dat selectief lezen, dat kan best zijn dat je het daar niet mee eens bent hoor. Maar het is me de afgelopen weken nu al heel vaak gebeurd dat ik iets van persoonlijke aard plaats en dat ik steeds weer het gevoel krijg dat die post dan weer ongelezen in de massa verdwijnt. Dan hou ik al die persoonlijkere dingen liever bij mezelf, dan dat ik ze op het forum gooi en er toch niet op gereageerd wordt. Het geeft me soms het gevoel een ongelofelijke aansteller te zijn, terwijl ik van mezelf gelukkig wel weet dat ik dat niet ben, maar dat gevoel bekruipt me wel.Storm schreef:Ja, dat begrijp ik Marin, maar ik kreeg een beetje het gevoel alsof je wilde zeggen 'er zit hier een vast groepje dat selectief reageert' begrijp je? Dat gevoel kreeg ik ook bij de post van Maple, terwijl ik het dáár niet mee eens ben.
In je posts dat je schreef hier niet meer te komen, leek het wel alsof je dat zo ervaarde.
Gast- Gast
Ik ga me wel even terugtrekken uit de discussie, mijn punt is nu wel duidelijk we komen er toch niet uit zo te lezen.
Daarbij moet ik een chagrijnige dreumes aandacht gaan geven..
Gast- Gast
Ik persoonlijk vind het leuk om in het dagcafé te kletsen omdat het over van alles en nog wat gaat. Soms gaat het over de meest onzinnige dingen, zoals patat en soms gaat het over iets persoonlijks. Ik vind het dus geen oppervlakkig topic.
En als het ergens over gaat waarover ik niet wil meepraten, dan kom ik later wel een keertje terug.
Idd zoals Suzan zei, een soort chat.
En als het ergens over gaat waarover ik niet wil meepraten, dan kom ik later wel een keertje terug.
Idd zoals Suzan zei, een soort chat.
Tullow- Kletskop
Storm schreef:Ik ga me wel even terugtrekken uit de discussie, mijn punt is nu wel duidelijk we komen er toch niet uit zo te lezen.
Hoe oud is jouw zoontje eigenlijk, Storm?
Tullow- Kletskop
Anderhalf en hij is met het verkeerde been uit bed gestapt, hij loopt de hele ochtend al te huilen en te stieren.Tullow schreef:Storm schreef:Ik ga me wel even terugtrekken uit de discussie, mijn punt is nu wel duidelijk we komen er toch niet uit zo te lezen.
Hoe oud is jouw zoontje eigenlijk, Storm?
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: