Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Maple, aan de ene kant snap ik je wel, maar aan de andere kant vind ik dat je het niet zo op jezelf moet betrekken. Ik had je post nog niet gelezen, en na 1 bladzijde met 'goedemorgen' zinnetjes zeg je al dat je je terugtrekt uit het Dagcafe omdat er niet op jou gereageerd wordt...
Zelf weten hoor, ik vind het alleen een beetje jammer omdat ik er vrijwel zeker van ben dat er niet selectief gereageerd wordt.
Zelf weten hoor, ik vind het alleen een beetje jammer omdat ik er vrijwel zeker van ben dat er niet selectief gereageerd wordt.
Gast- Gast
Storm schreef:Maple, aan de ene kant snap ik je wel, maar aan de andere kant vind ik dat je het niet zo op jezelf moet betrekken. Ik had je post nog niet gelezen, en na 1 bladzijde met 'goedemorgen' zinnetjes zeg je al dat je je terugtrekt uit het Dagcafe omdat er niet op jou gereageerd wordt...
Eens! Jij verwoord het beter dan dat ik dat doe!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Mwah, persoonlijk lees ik altijd terug, nog vóórdat ik een eerste reactie plaats in dit topic. Misschien dat ik het daarom vreemd vind en het niet helemaal begreep.
Maargoed, dat binnenvallen zonder te lezen verklaart ook meteen waarom sommige posts ongelezen in de massa verdwijnen.
Maargoed, dat binnenvallen zonder te lezen verklaart ook meteen waarom sommige posts ongelezen in de massa verdwijnen.
Gast- Gast
nou dames ik ben er weg van, lekker even naar de nieuwe action en boodschapjes doen. Heel misschien ben ik er vanmiddag nog. Doeidoei en een hele fijne dag en geniet van de
Gast- Gast
Ik vond de oude kletstopics eerlijk gezegd veel leuker. Had ook het idee dat daar een veel diverser publiek in kwam kletsen. Nu is het zo'n selectief groepje die elkaar door en door kennen en zelfs ik als bekende en gevestigde forummer heb er moeite mee om er tussen te komen. Ben het dus wel met Maple eens.
Gast- Gast
Dat krijg je dan idd wel, dat sommige posts ongelezen verdwijnen, misschien moet ik toch eens beginnen met een paar blz teruglezen. Maar ik zie altijd zoveel nieuwe posts in het dagcafe, dat ik er maar niet aan begin.
Is vooral 's ochtends trouwens, dan ben ik net wakker
Is vooral 's ochtends trouwens, dan ben ik net wakker
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het een beetje naar dat die discussie weer begint...ik denk dat er helemaal geen groepjes zijn, en ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van dat dat telkens weer gezegd wordt. Iedereen mag hier gewoon mee komen kletsen hoor, dat er veel dezelfde mensen zijn die hier telkens terugkomen dat is inderdaad waar. Maar dat betekent niet dat er gelijk groepjes zijn, in ieder geval niet bewust.
Gast- Gast
Nah ik snap wel wat je bedoeld Marin, maar ik klets ook nog niet heel lang mee in het dagcafe topic en ken de andere dames echt niet door en door hoor. Maar ik vind dat meer in het nachtcafe/`s avonds. Dan voel ik me ook maar een vreemde eend in de bijt die er maar een beetje bijhangt, maar dat heb ik overdag niet.
En nu ben ik echt weg, fijne dag allemaal!
En nu ben ik echt weg, fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Maar zo'n selectief groepje komt hier toch niet? Ik vind het wel leuk om hier af en toe even te komen kletsen, maar heb niet het idee dat mensen mij echt kennen hier.
Suus- Lady Post-a-lot
Marin, jij hebt geloof ik amper gepost in het Dagcafe, hoe weet je dat dat je er moeite mee hebt om er tussen te komen? Ik heb je amper zien reageren hier.
Gast- Gast
Volgens mij is het op zich niet zo moeilijk om ertussen te komen hier, als je gewoon af en toe reageert.
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ben het weer met Storm eens.
Ik ben zelf een vrij nieuwe hier en post de laatste tijd vrij actief. Echter, eigenlijk alleen door de weeks. In het weekend ben ik hier vrijwel nooit te vinden.
De 'vaste' forummers die hier komen ken ik ook helemaal niet door en door, ik ken ze eigenlijk amper, juist omdat hier vaak vrij oppervlakkige gesprekken worden gevoerd.
Edit: met hier, bedoel ik het dagcafé.
Ik ben zelf een vrij nieuwe hier en post de laatste tijd vrij actief. Echter, eigenlijk alleen door de weeks. In het weekend ben ik hier vrijwel nooit te vinden.
De 'vaste' forummers die hier komen ken ik ook helemaal niet door en door, ik ken ze eigenlijk amper, juist omdat hier vaak vrij oppervlakkige gesprekken worden gevoerd.
Edit: met hier, bedoel ik het dagcafé.
Laatst aangepast door Tullow op vr 8 apr 2011 - 22:08; in totaal 1 keer bewerkt
Tullow- Kletskop
Marin zie ik hier minstens zo vaak posten als jij, hoor Storm
En verder heb ik het niet over groepjes, ik heb het alleen over wel of niet gezien worden... Verder betrek ik het ook helemaal niet op mezelf. Blijkbaar komen veel mensen hier binnen zonder te lezen en ja, dan snap ik dat de goeiemorgenreacties harder lopen dan de reacties die wat hoger in dit topic staan, die misschien júíst om een reactie vragen en die dus niet gelezen wordt omdat veel mensen blijkbaar niet teruglezen.
En verder heb ik het niet over groepjes, ik heb het alleen over wel of niet gezien worden... Verder betrek ik het ook helemaal niet op mezelf. Blijkbaar komen veel mensen hier binnen zonder te lezen en ja, dan snap ik dat de goeiemorgenreacties harder lopen dan de reacties die wat hoger in dit topic staan, die misschien júíst om een reactie vragen en die dus niet gelezen wordt omdat veel mensen blijkbaar niet teruglezen.
Gast- Gast
Storm schreef:Marin, jij hebt geloof ik amper gepost in het Dagcafe, hoe weet je dat dat je er moeite mee hebt om er tussen te komen? Ik heb je amper zien reageren hier.
Haha dat was dan vast in een tijd dat jij hier niet kwam, want ik heb een tijd best wel actief gereageerd hier.
Ach ik vind 't ook niet zo heel erg hoor. Ik kies er zelf voor of ik hier reageer of niet, en in welke mate. Maar ik snap wel wat Maple bedoelt.
Gast- Gast
Maple, als je hier iets in het dagcafé post kan het gewoon gebeuren dat je daar geen reacties op krijgt. Dat heb ik ook zo vaak. Of omdat het zo snel gaat, of omdat mensen gewoon niet terug lezen. (Ik lees zelf bijna nooit terug, iig niet verder dan 5 pagina's).
Waarom open je dan geen apart topic over je gevoel, want je wilt blijkbaar wel dat er op gereageerd wordt. Aan de ene kant snap ik dat je hier geen apart topic voor wilt openen, omdat je het dat niet waard vind. Maar je kan ook niet verwachten dat iedereen die even een kijkje neemt in het dagcafé terug gaat lezen en op jou post reageert.
Waarom open je dan geen apart topic over je gevoel, want je wilt blijkbaar wel dat er op gereageerd wordt. Aan de ene kant snap ik dat je hier geen apart topic voor wilt openen, omdat je het dat niet waard vind. Maar je kan ook niet verwachten dat iedereen die even een kijkje neemt in het dagcafé terug gaat lezen en op jou post reageert.
Laatst aangepast door Tullow op vr 8 apr 2011 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt
Tullow- Kletskop
Maargoed, hier hoeft echt geen discussie om gevoerd te worden verder, ik trek me gewoon terug uit dit topic (misschien een paar dagen hoouit, misschien langer, misschien definitief, misschien reageer ik hooguit op die mensen met wie ik wel wat meer een klik voel, Storm, jij bent er daar ook één van). Einde mededeling
Gast- Gast
Oh ja als ik binnen kom in dit topic, dan lees ik meestal 1 pagina even terug, om even te zien waar men op dat moment over praat en als dat wat interessants is, haak ik daar op in. En anders begin ik zelf met mijn verhaal. Aangezien de meeste mensen hier komen om te kletsen en vaak ook wel even hun verhaal kwijt willen, kan ik wel begrijpen dat er veel losse verhaallijnen in zo'n topic komen. Maar ik ga echt niet alles terug lezen want dat is echt veel te veel werk, het topic gaat zoooo snel
Ik zag nu toevallig dat Maple reageerde, dus ik wilde even lezen wat zij geschreven had, en dat vond ik wel interessant en dus reageerde ik nu dat ik haar eigenlijk wel snap.
Ik zag nu toevallig dat Maple reageerde, dus ik wilde even lezen wat zij geschreven had, en dat vond ik wel interessant en dus reageerde ik nu dat ik haar eigenlijk wel snap.
Gast- Gast
Ok, ik wil alleen even zeggen dat ik me wel aangesproken voelde, ik reageer best vaak in dit dagtopic omdat het gewoon leuk en gezellig is. En als er dan gezegd wordt dat men vindt dat er vaste groepjes ontstaan hier en dat dat als negatief gezien wordt, steekt het wel een beetje, want naar mijn idee is dit gewoon een gezellig dagcafe waar iedereen mee mag kletsen. En ik begrijp wel dat het niet leuk is als je iets plaatst en je krijgt maar een minimale reactie (is mij ook vaak genoeg gebeurd), maar het dagtopic gaat zo snel dat er zo weer 3 pagina's verder zijn.
Gast- Gast
Volgens mij heeft het niets met de persoon te maken, maar meer met het feit dat het grootste deel van de meiden hier komt voor een oppervlakkig kletspraatje en berichtjes van een regel. Er zijn er ook wel bij die wel op serieuze onderwerpen ingaan, zoals Alex, Storm en Dolores, maar als zij er niet zijn dan val je met een wat langer, serieuzer berichtje net even uit de toon tussen 'hoi, hoe is het' en 'ik zit lekker buiten op het balkon'.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Maar ik heb het niet over groepjes gehad en Marin volgens mij ook niet, volgens mij bedoelde zij dat je je soms moeilijk in het gesprek kunt mengen hier, met je eigen 'ding'. En dat heeft niets met groepjes te maken, da's een slinger die jij er nu zelf aan geeft, Storm.
Gast- Gast
Ja, idd, da's het gevoel wat ik erbij ervaar.Susan schreef:Volgens mij heeft het niets met de persoon te maken, maar meer met het feit dat het grootste deel van de meiden hier komt voor een oppervlakkig kletspraatje en berichtjes van een regel. Er zijn er ook wel bij die wel op serieuze onderwerpen ingaan, zoals Alex, Storm en Dolores, maar als zij er niet zijn dan val je met een wat langer, serieuzer berichtje net even uit de toon tussen 'hoi, hoe is het' en 'ik zit lekker buiten op het balkon'.
Laatst aangepast door Maple op vr 8 apr 2011 - 22:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef: En ik begrijp wel dat het niet leuk is als je iets plaatst en je krijgt maar een minimale reactie, maar het dagtopic gaat zo snel dat er zo weer 3 pagina's verder zijn.
Ik denk dat ik dat inderdaad niet zo leuk vind. Het gaat ZO snel. Meestal forumde ik ook op mijn iPhone en dan was het al helemaal niet goed bij te houden, want dan probeerde ik bijvoorbeeld een serieuze reactie te typen over hoe ik me voelde (dit was toen ik net thuis zat) en tegen de tijd dat ik mijn reactie kon plaatsen (want typen duurt best wel lang), dan was het topic al twee pagina's verder.
Ik wil dus ook geen 'schuld' op iemand schuiven, maar als ik er nu over na denk is het denk ik het volgende: Ik vind dit topic niet heel erg leuk omdat het zo snel gaat, er wordt relatief weinig gereageerd op sommige reacties (andere keren wel hoor). Ik wil dan wel graag m'n verhaal kwijt, en vind het niet belangrijk genoeg om er zelf een topic over te openen. Alleen vervolgens gaat het zo snel dat het eigenlijk de moeite haast niet waard is. Snap je?
Edit: En dat is dus mijn eigen ervaring he. Ik weet ook dat anderen hier heel veel steun uit halen en dat is alleen maar super.
Laatst aangepast door Marin op vr 8 apr 2011 - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oke, dan heb ik dat misschien verkeerd begrepen. Ik gooide het gelijk weer op de 'groepjesdiscussie' omdat die al vaker gevoerd is hier.Maple schreef:Maar ik heb het niet over groepjes gehad en Marin volgens mij ook niet, volgens mij bedoelde zij dat je je soms moeilijk in het gesprek kunt mengen hier, met je eigen 'ding'. En dat heeft niets met groepjes te maken, da's een slinger die jij er nu zelf aan geeft, Storm.
Gast- Gast
Ja, dat begrijp ik Marin, maar ik kreeg een beetje het gevoel alsof je wilde zeggen 'er zit hier een vast groepje dat selectief reageert' begrijp je? Dat gevoel kreeg ik ook bij de post van Maple, terwijl ik het dáár niet mee eens ben.
Gast- Gast
Ik moet ook zeggen dat ik het dagcafe ook eigenlijk wel een beetje zo zie, een plek waar ik gewoon even oppervlakkig over wat dingetjes kan praten en af en toe wordt er een serieus onderwerp besproken. Dat is hier soms oppervlakkige berichtjes plaats wil ook niet zeggen dat ik in het echt ook zo oppervlakkig ben hoor, maar serieuzere reacties post ik meestal in aparte topics.
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: