Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Breekt een kitten je huis af?

+7
Shisha
Snoes
Jeanette
Inge
smooch
Rovine
Verona
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Breekt een kitten je huis af? - Pagina 2 Empty Re: Breekt een kitten je huis af?

Bericht  Raindrop vr 8 apr 2011 - 0:03

Hahahaha Mozz.

Je kat lijkt trouwens wel op mijne!
Kan nu alleen geen foto uploaden (ben op het werk).
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Breekt een kitten je huis af? - Pagina 2 Empty Re: Breekt een kitten je huis af?

Bericht  Oasis vr 8 apr 2011 - 0:06

Hahaha Mozz, geweldig! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Breekt een kitten je huis af? - Pagina 2 Empty Re: Breekt een kitten je huis af?

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 5:13

IK dacht ook dat wij een model poes uit het asiel hadden gehaald. In het begin gedoeg ze zich voorbeeldig, maar nu is het net nog geen wandelend monster. Vandaag is weer een vaas gesneuveld toen we thuis kwamen en ook de gordijnen zijn helaas niet veilig gebleven. Maar densondanks zou ik haar voor geen goud meer kwijt willen. Ik wist dat dit kan/kon gebeuren en ja dan neem ik ook de consequenties van dit beestje mee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Breekt een kitten je huis af? - Pagina 2 Empty Re: Breekt een kitten je huis af?

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 5:41

Nou afbreken... Ze zijn enorm speels en gaan op ontdekking, maar dat doen volwassen poezen en katers ook in een nieuwe omgeving.
Gewoon goed in de gaten houden en hard "nee!" of iets dergelijks roepen als je kitten iets doet wat niet mag. Vervolgens je kitten weghalen waar die wat stouts heeft gedaan, en geen aandacht meer aan besteden. Hoe vaak die het ook opnieuw doet, blijven herhalen. Dat is de beste manier, althans zo werkt het bij ons prima.

Nooit achteraf "straffen", dat snappen ze niet.

En wat Fauve zegt is ook waar, de ene is ondeugender dan de ander.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Breekt een kitten je huis af? - Pagina 2 Empty Re: Breekt een kitten je huis af?

Bericht  Oasis vr 8 apr 2011 - 7:18

Wij hebben onze kitten ook uit het asiel, en tot nu toe heeft ze alles redelijk heel gelaten.
Nagels zet ze bewust in tapijt, maar ze klimt wel eens omhoog de bank op met haar nagels en ja, dat zie je wel een beetje.

Ik heb even nog een andere vraag: a.s maandag gaan wij kijken naar een ander dametje, voor misschien bij ons te komen wonen. Onze huidige dame is nu 7 maanden en de nieuwe is een stuk jonger, zal dit bij voorbaat problemen opleveren (twee dames bij elkaar) of is het maar afwachten? Just wondering smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Breekt een kitten je huis af? - Pagina 2 Empty Re: Breekt een kitten je huis af?

Bericht  Inge vr 8 apr 2011 - 10:29

Ze zeggen dat een kitten sneller opgenomen wordt... maar volgens mij verschilt het echt per kat/kitten.
Volgens mij is het belangrijk dat je de nieuwe kat rustig introduceerd / rustig aan elkaar laat wennen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Breekt een kitten je huis af? - Pagina 2 Empty Re: Breekt een kitten je huis af?

Bericht  Raindrop vr 8 apr 2011 - 10:37

Wij hebben trouwens qua meubels niks breekbaars gezet in handbereik van onze kat.
Wel liggen regelmatig de tafellopers op de grond. Maar dat zie ik niet als iets slopen.
En we hebben trouwens ook genoeg speelgoed gekocht en bij ons helpt dat ook heel erg.

Toen we onze kat haalde hebben we ook gezorgd dat we de eerste paar dagen zeker thuis waren zodat hij aan ons kon wennen en aan de omgeving.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Breekt een kitten je huis af? - Pagina 2 Empty Re: Breekt een kitten je huis af?

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 11:00

hier hebben we een kleine terror, maar ze sloopt praktisch niks. Ja, er zijn wat vazen omgevallen in de dagelijkse dolheid en ze heeft de bank en stoel met haar nagels gesloopt. Maar goed, dat doet ze nu niet meer.

Hier hebben we een kitten bij een oudere poes gezet (2,5jr) en die voedt haar ook flink op smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Breekt een kitten je huis af? - Pagina 2 Empty Re: Breekt een kitten je huis af?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum