Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Jordana schreef:VeryCherry schreef:Niet schuldig voelen Storm, je wilt toch ook een baan waar je je lekker bij voelt
+ 1 en dat is toch wel belangrijk je goed voelen op je werk.
Precies!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Ja, dan heb je geld en ben je zelf een hoopje ellende omdat de baan zo kut is, kan ook niet de bedoeling zijn hè
+1, en om nou elke dag met tegenzin naar het werk te moeten gaan omdat het werk zo k*t is is ook niks.
Enne burn, welke verhaallijn/thema is het?
Gast- Gast
Alex schreef:Tullow, ik ben afgewezen omdat ze me niet stressbestendig genoeg vonden. Erg jammer, ik denk dat ze dat puur hebben gebaseerd op de gewapende overval waar ik slachtoffer van ben geweest. Op sommige punten kun je maar beter niet het achterste van je tong laten zien.
Oh, das ook jammer! Of iemand stressbestendig genoeg is moet je toch in de praktijk meemaken, denk ik.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Storm, er komt echt wel een leuke baan op je pad, echt waar!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Niet quoten! (a)
Mei vakantie:
Chaotische Circus Week
Deze week moet je wel erg op je hoede zijn. Meneer Petraroli van het Italiaanse circus Strangoli reist met zijn circus langs Witterzomer. Hij denkt dat hij het beste circus ter werend heeft. Maar je zult al snel genoeg merken dat dat niet zo is. De clowns zijn niet grappig, de acrobaten niet lenig en de domteurs kunnen de leeuwen (die meer op katten lijken) niet eens onder controle houden! Misschien kunnen wij eens laten zien hoe het WEL moet. Maar pas op, Meneer Petraroli houdt niet van commentaar!
Maandag
Meneer Petraroli komt ’s ochtends tijdens het knutselen (of andere drukke acitiviteit) voor het eerst te voorschijn. Eerst is hij alleen aan het observeren, maar na een poosje begint hij dan toch te vertellen wie hij is en wat hij komt doen. (Circus directeur die zijn geweldige circus Strangoli komt promoten en uitbreiden, helaas heeft hij niet door dat zijn circus ontzettend slecht is)
Dinsdag
Overal waar de mensen van het circus komen hebben ze commentaar. Dit is niet goed, dat is niet goed. Maar hun eigen voorbeelden zien er zelf ook niet uit.
Woensdag
Vandaag komt Petraroli er eindelijk achter dat zijn circus echt niet zo goed is. Hij is diep geemotioneerd. Hij vraagt de kinderen de hele dag om hulp. Wat hij niet weet is dat de kinderen allang bezig zijn om een “proffesionele” circusshow te maken, speciaal voor Petraroli en zijn circus.
Donderdag
De kinderen van Witterzomer maken gezamenlijk met de mensen van Circus Strangoli een circus show. Deze show wordt gepresenteerd door Meneer Petraroli. Hij voelt zich helemaal geweldig nu hij eindelijk eens aan het hoofd van een GOEDE circusshow staat
En ik heb al:
Maandag:
Knutselactiviteit 1 (4-8 jaar)
Je gaat een dier uit het circus verven. Je krijgt een groot vel papier. Hier ga je een zelfbedacht of een bestaand dier op verven. (Dit kan natuurlijk ook kleuren zijn)
Knutselactiviteit 2 (8-12 jaar)
Je gaat van kosteloos materiaal een circusdier knutselen. (Wc rollen, kurken, etc.)
Spel 1 (4-8 jaar)
Dierengeluidenspel. Dit moeten dan natuurlijk wel circusdieren zijn.
Spel 2 (8-12 jaar)
Mei vakantie:
Chaotische Circus Week
Deze week moet je wel erg op je hoede zijn. Meneer Petraroli van het Italiaanse circus Strangoli reist met zijn circus langs Witterzomer. Hij denkt dat hij het beste circus ter werend heeft. Maar je zult al snel genoeg merken dat dat niet zo is. De clowns zijn niet grappig, de acrobaten niet lenig en de domteurs kunnen de leeuwen (die meer op katten lijken) niet eens onder controle houden! Misschien kunnen wij eens laten zien hoe het WEL moet. Maar pas op, Meneer Petraroli houdt niet van commentaar!
Maandag
Meneer Petraroli komt ’s ochtends tijdens het knutselen (of andere drukke acitiviteit) voor het eerst te voorschijn. Eerst is hij alleen aan het observeren, maar na een poosje begint hij dan toch te vertellen wie hij is en wat hij komt doen. (Circus directeur die zijn geweldige circus Strangoli komt promoten en uitbreiden, helaas heeft hij niet door dat zijn circus ontzettend slecht is)
Dinsdag
Overal waar de mensen van het circus komen hebben ze commentaar. Dit is niet goed, dat is niet goed. Maar hun eigen voorbeelden zien er zelf ook niet uit.
Woensdag
Vandaag komt Petraroli er eindelijk achter dat zijn circus echt niet zo goed is. Hij is diep geemotioneerd. Hij vraagt de kinderen de hele dag om hulp. Wat hij niet weet is dat de kinderen allang bezig zijn om een “proffesionele” circusshow te maken, speciaal voor Petraroli en zijn circus.
Donderdag
De kinderen van Witterzomer maken gezamenlijk met de mensen van Circus Strangoli een circus show. Deze show wordt gepresenteerd door Meneer Petraroli. Hij voelt zich helemaal geweldig nu hij eindelijk eens aan het hoofd van een GOEDE circusshow staat
En ik heb al:
Maandag:
Knutselactiviteit 1 (4-8 jaar)
Je gaat een dier uit het circus verven. Je krijgt een groot vel papier. Hier ga je een zelfbedacht of een bestaand dier op verven. (Dit kan natuurlijk ook kleuren zijn)
Knutselactiviteit 2 (8-12 jaar)
Je gaat van kosteloos materiaal een circusdier knutselen. (Wc rollen, kurken, etc.)
Spel 1 (4-8 jaar)
Dierengeluidenspel. Dit moeten dan natuurlijk wel circusdieren zijn.
Spel 2 (8-12 jaar)
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik weet het niet..VeryCherry schreef:Storm, er komt echt wel een leuke baan op je pad, echt waar!
Gast- Gast
Om eerlijk te zijn zou ik de baan in jouw situatie inderdaad wel hebben aangenomen. Je kunt toch ondertussen gewoon door blijven zoeken naar een baan die wel wat voor jou is?Storm schreef:Ik heb toch wel het gevoel alsof ik maar elke baan aan moet nemen en gewoon niet moet zeuren...het gaat immers om geld..
Gast- Gast
Idd, je moet echt geen baan hebben waar je niet met plezier heen gaat! Daar lijd jijzelf en je thuis situatie alleen maar onder. En ik spreek uit eigen ervaring.
Tullow- Kletskop
Burn, ik kom er nog op terug, ga ff nadenken over de kampspellen e.d. die wij hebben gedaan en ga kijken of ik daar een draai aan kan geven aan jou thema
Gast- Gast
Sorry Burn, daar ben ik zo slecht in! Misschien kun je op internet iets vinden?
Tullow- Kletskop
Ik heb nog 2 thema weken, blegh!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ga ook even meedenken Burn, ik vind zulke dingen echt leuk ^^
Jullie zijn geweldig!
Burn- Lady Post-a-lot
dit is ook nog wel een idee als ons kampthema volgend jaar :p Dit jaar hebben we als thema wetenschap
Gast- Gast
maare hoeveel spellen en knutselactiviteiten zoek je nog? En misschien kan je voor die 8-12 jarigen een quiz in elkaar steken/ren je rotspel. met circus/dierenvragen
Gast- Gast
Tsja, nou ja dit dacht ik dus ook. Maar omdat het zo'n hectische baan is ben ik bang dat ik absoluut niet geschikt ben en ze mij er binnen een week of 2 uit knikkeren. Dan speel ik liever op safe en solliciteer ik op een baan waarvoor ik nog een beetje enthousiasme over kan brengen...Vergeet-me-nietje schreef:Om eerlijk te zijn zou ik de baan in jouw situatie inderdaad wel hebben aangenomen. Je kunt toch ondertussen gewoon door blijven zoeken naar een baan die wel wat voor jou is?Storm schreef:Ik heb toch wel het gevoel alsof ik maar elke baan aan moet nemen en gewoon niet moet zeuren...het gaat immers om geld..
De intercedente hoorde al dat ik twijfelde dus ze wilde me eigenlijk ook niet voorstellen.
Gast- Gast
Nou, ik heb een briljant nummer gevonden om de buren te irriteren, ze kunnen alleen de bass horen, maar het nummer heet Shut Up And Swallow, vond ik wel toepasselijk
Storm schreef:Tsja, nou ja dit dacht ik dus ook. Maar omdat het zo'n hectische baan is ben ik bang dat ik absoluut niet geschikt ben en ze mij er binnen een week of 2 uit knikkeren. Dan speel ik liever op safe en solliciteer ik op een baan waarvoor ik nog een beetje enthousiasme over kan brengen...Vergeet-me-nietje schreef:Om eerlijk te zijn zou ik de baan in jouw situatie inderdaad wel hebben aangenomen. Je kunt toch ondertussen gewoon door blijven zoeken naar een baan die wel wat voor jou is?Storm schreef:Ik heb toch wel het gevoel alsof ik maar elke baan aan moet nemen en gewoon niet moet zeuren...het gaat immers om geld..
De intercedente hoorde al dat ik twijfelde dus ze wilde me eigenlijk ook niet voorstellen.
Bij twijfel niet doen, jij en je gezin moeten er niet onder lijden.
De andere 2 zijn:
Week 25.07-31.07: M+Z+N
Zwoele Zomer Week
Een week vol zwoele zomerse activiteiten. Er gaat een hoop gebeuren op het strand. Lekker bij het water, want de verkoeling zul je hard nodig hebben! Want stil zitten is er niet bij ….
Wanneer je op het strand bent is de kans groot dat je HEM tegen komt …. Hij met die opvallende zwembroek! zijn naam is Bart Spartel. Een vreemde snuiter, want hij denk dat hij de beste strandwacht OOIT is! Het grote probleem is alleen dat hij zelf helemaal niet kan zwemmen … dit brengt nog al eens problemen met zich mee! Als hij nou maar niet onze strandfeestje in de soep laat lopen met zijn Spartel Fratsen!
Maandag
Al tijdens de warming up in de ochtend komt Bart Spartel onrust stoken. Hij zal de dans wel even voordoen maar hij komt niet verder dan al zijn zwembewegingen. Ook tijdens de activiteiten legt hij af en toe de boel plat om te controleren of een kind of ouder wel de goede zwemtechnieken gebruikt. Helaas doet hij zelf alles verkeerd voor!
Dinsdag
Tijdens een activiteit op het strand (of elders) is Bart Spartel ook aanwezig. Hij verteld dat hij een nieuwe baan als meneer beewats heeft gekregen en hier bij het water alles en iedereen in de gaten houdt. Hij spreekt alleen mensen aan op allemaal zaken waarmee hij zich niet hoort te bemoeien. Ook tijdens de activiteiten blijft hij zwemopdrachten checken en uitdelen. Allemaal bizar en fout natuurlijk
Woensdag
Af en toe zie je Bart weer verschijnen. Continu mensen aanspreken op hun zwemgedrag … ook wanneer hij niet bij het water in de buurt is. Tijdens het theater is Bart spartel oook aanwezig in het verhaal wordt duidelijk dat hij zelf helemaal geen zwemdiploma heeft en dat er dus goed geoefend moet worden vandaag.
Donderdag
Vandaag is Bart helemaal in zijn nopjes. Gisteren heeft hij bij het theater eindelijk zelf zijn diploma gehaald en nu wil hij niks anders meer dan zwemmen. Vandaag de laatste dag van de zwemvierdaagse en hij wil niks liever dan deze dag mee zwemmen. Drm is hij de hele dag al overal aan het oefenen.
Ps. Vergeet niet dat er deze week een zwem4daagse is waarbij Bart Spartel helenmaal los kan gaan tijdens het keuren van de zwemmers…
en...
Week 18.07-24.07: M+Z
Uitbundinge uit de Duim Week
Je moet niet alles geloven wat er gezegt wordt deze week. Verzonnen verhalen, sprookjes, niet bestaande spelletjes. Het komt allemaal voorbij. Reuze leuk, maar wel een tikkie apart. Dit komt allemaal door die ene vreemde snuiter van het recreatieteam … hij met die pet en die vreemde bril! Genaamd: Maffe Keesie! Als je hem ziet, herken je hem meteen! Hij doet niks anders dan nieuwe dingen verzinnen .. maar of dit allemaal wel zo’n goed idee is? Misschien moeten jullie maar mee helpen om hem een beetje in de gaten te houden. Want anders kan het nog wel eens uit de hand lopen. In het theater zal deze week een heus sprookje gespeeld worden. Wie weet wordt jou papa of mama wel gekozen om roodkapje of een anders sprookjesfiguur ter spelen, dat wordt lachen!
Maandag
Maffe Keesie komt vandaag voorbij tijdens het KEESIEUURTJE. Een speciaal uurtje waarin hij allemaal nieuwe en bizarre ectiviteiten/spelen wil gaan spelen met de kinderen. Gelukkig is er iemand van het Rteam bij die wel zijn verstand op de goede plaats heeft en hij kan er gelukkig voor zorgen dat alles toch nogn in goede banen wordt geleidt.
Dinsdag
Keesie vindt zichzelf nogal creatief, van knutselen tot sporten .. overal laat hij zijn gezicht zien enwil hij de regels op zaijn manier veranderen. Voetballen mag met handen enzovoort enzovoort. Wat Keesie echter niet inziet is dat al zijn creatieve ideeen allang bestaan, maar dan met een andere naam. Voetballen met je handen is toch gewoon handbal of korfbal
Woensdag
Omdat Keesie zich weer met de activieiten bemoeit (ook met het theater ’s avonds) beluit het Rteam samen met de kinderen iets te verzinnen waardoor Keesie wel zijn creabea skills kan gebryuiken maar niet steeds de boel in de war schop tijdens de activiteiten. Daarom krijtgt hij de kans op een theater show te maken die dan dodnerdag avond gespeeld kan gaan worden.
Donderdag
Keesie is af en toe te zien maar hij is druk druk druk .. hij werkt al uren aan zijn show voor de avond. Deze show wordt een sprookje, uitgebeeld door de ouders van de kinderen. Bonk en Bikkeltje spelen de avond de show , samen met Keesie. Dankzij de kinderen is zijn fantasie nu eindelijk WEL nuttig geweest! Hij heeft zijn roeping gevonden.
Week 25.07-31.07: M+Z+N
Zwoele Zomer Week
Een week vol zwoele zomerse activiteiten. Er gaat een hoop gebeuren op het strand. Lekker bij het water, want de verkoeling zul je hard nodig hebben! Want stil zitten is er niet bij ….
Wanneer je op het strand bent is de kans groot dat je HEM tegen komt …. Hij met die opvallende zwembroek! zijn naam is Bart Spartel. Een vreemde snuiter, want hij denk dat hij de beste strandwacht OOIT is! Het grote probleem is alleen dat hij zelf helemaal niet kan zwemmen … dit brengt nog al eens problemen met zich mee! Als hij nou maar niet onze strandfeestje in de soep laat lopen met zijn Spartel Fratsen!
Maandag
Al tijdens de warming up in de ochtend komt Bart Spartel onrust stoken. Hij zal de dans wel even voordoen maar hij komt niet verder dan al zijn zwembewegingen. Ook tijdens de activiteiten legt hij af en toe de boel plat om te controleren of een kind of ouder wel de goede zwemtechnieken gebruikt. Helaas doet hij zelf alles verkeerd voor!
Dinsdag
Tijdens een activiteit op het strand (of elders) is Bart Spartel ook aanwezig. Hij verteld dat hij een nieuwe baan als meneer beewats heeft gekregen en hier bij het water alles en iedereen in de gaten houdt. Hij spreekt alleen mensen aan op allemaal zaken waarmee hij zich niet hoort te bemoeien. Ook tijdens de activiteiten blijft hij zwemopdrachten checken en uitdelen. Allemaal bizar en fout natuurlijk
Woensdag
Af en toe zie je Bart weer verschijnen. Continu mensen aanspreken op hun zwemgedrag … ook wanneer hij niet bij het water in de buurt is. Tijdens het theater is Bart spartel oook aanwezig in het verhaal wordt duidelijk dat hij zelf helemaal geen zwemdiploma heeft en dat er dus goed geoefend moet worden vandaag.
Donderdag
Vandaag is Bart helemaal in zijn nopjes. Gisteren heeft hij bij het theater eindelijk zelf zijn diploma gehaald en nu wil hij niks anders meer dan zwemmen. Vandaag de laatste dag van de zwemvierdaagse en hij wil niks liever dan deze dag mee zwemmen. Drm is hij de hele dag al overal aan het oefenen.
Ps. Vergeet niet dat er deze week een zwem4daagse is waarbij Bart Spartel helenmaal los kan gaan tijdens het keuren van de zwemmers…
en...
Week 18.07-24.07: M+Z
Uitbundinge uit de Duim Week
Je moet niet alles geloven wat er gezegt wordt deze week. Verzonnen verhalen, sprookjes, niet bestaande spelletjes. Het komt allemaal voorbij. Reuze leuk, maar wel een tikkie apart. Dit komt allemaal door die ene vreemde snuiter van het recreatieteam … hij met die pet en die vreemde bril! Genaamd: Maffe Keesie! Als je hem ziet, herken je hem meteen! Hij doet niks anders dan nieuwe dingen verzinnen .. maar of dit allemaal wel zo’n goed idee is? Misschien moeten jullie maar mee helpen om hem een beetje in de gaten te houden. Want anders kan het nog wel eens uit de hand lopen. In het theater zal deze week een heus sprookje gespeeld worden. Wie weet wordt jou papa of mama wel gekozen om roodkapje of een anders sprookjesfiguur ter spelen, dat wordt lachen!
Maandag
Maffe Keesie komt vandaag voorbij tijdens het KEESIEUURTJE. Een speciaal uurtje waarin hij allemaal nieuwe en bizarre ectiviteiten/spelen wil gaan spelen met de kinderen. Gelukkig is er iemand van het Rteam bij die wel zijn verstand op de goede plaats heeft en hij kan er gelukkig voor zorgen dat alles toch nogn in goede banen wordt geleidt.
Dinsdag
Keesie vindt zichzelf nogal creatief, van knutselen tot sporten .. overal laat hij zijn gezicht zien enwil hij de regels op zaijn manier veranderen. Voetballen mag met handen enzovoort enzovoort. Wat Keesie echter niet inziet is dat al zijn creatieve ideeen allang bestaan, maar dan met een andere naam. Voetballen met je handen is toch gewoon handbal of korfbal
Woensdag
Omdat Keesie zich weer met de activieiten bemoeit (ook met het theater ’s avonds) beluit het Rteam samen met de kinderen iets te verzinnen waardoor Keesie wel zijn creabea skills kan gebryuiken maar niet steeds de boel in de war schop tijdens de activiteiten. Daarom krijtgt hij de kans op een theater show te maken die dan dodnerdag avond gespeeld kan gaan worden.
Donderdag
Keesie is af en toe te zien maar hij is druk druk druk .. hij werkt al uren aan zijn show voor de avond. Deze show wordt een sprookje, uitgebeeld door de ouders van de kinderen. Bonk en Bikkeltje spelen de avond de show , samen met Keesie. Dankzij de kinderen is zijn fantasie nu eindelijk WEL nuttig geweest! Hij heeft zijn roeping gevonden.
Burn- Lady Post-a-lot
Hiii...ik moet een meneer bellen, van een gemeente...een potentiele nieuwe (grote) klant van een van onze programma's. We hebben er een paar weken geleden een presentatie gehouden en hij zou nog contact opnemen voor een vervolgpresentatie maar nog niks gehoord. Nu wil mijn baas (uiteraard) dat ik even contact opneem...MAAR IK DURF NIET. Wat zeg je dan zonder over te komen als stofzuigerverkoper?
Gast- Gast
Meer met het risico dat ik over een maand misschien weer terug bij af ben en helemáál geen baan heb. Dat bedoelde ik dus.
Of is dat raar gedacht?
Of is dat raar gedacht?
Gast- Gast
in groep 8 v/d basisschool deden we levend stratego!
Ik vond dit echt geweldig leuk!
http://nl.scoutwiki.org/Levend_Stratego
denk dat dat zon beetje voor de leeftijd 8-13 is ofso?
Ik vond dit echt geweldig leuk!
http://nl.scoutwiki.org/Levend_Stratego
denk dat dat zon beetje voor de leeftijd 8-13 is ofso?
Gast- Gast
Storm schreef:Meer met het risico dat ik over een maand misschien weer terug bij af ben en helemáál geen baan heb. Dat bedoelde ik dus.
Of is dat raar gedacht?
Nee wat je hebt toch je vaste lasten die betaald moeten worden.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Meer met het risico dat ik over een maand misschien weer terug bij af ben en helemáál geen baan heb. Dat bedoelde ik dus.
Of is dat raar gedacht?
Nee helemaal niet, de kans is groot dat als je over een maand weer terug bij af krijgt je een grotere knauw krijgt en nog dieper weg zakt.
Ik bedoel het overigens niet naar hoor, maar ik wil gewoon het beste voor je
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: