Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Whoeps.. De school van mn zusje belt.. Vast betrapt op spijbelen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja alweer en ik vind het nu een beetje irritant worden.. Ik bedoel dit niet ego, maar wanneer ik nieuwe jongens leer kennen zijn er 2 opties.. Of ze willen seks met me of ze zijn al verliefd..Tullow schreef:Hahah heb je een aanbidder?
En dat dan ongeveer bij 90%..
En serieus.. Ik zie er niet slecht uit ofzo, maar ben ook bij lange na geen topmodel..
Gast- Gast
Best goed.. Ze hebben al geen relatie meer, zei die.. En hij heeft ook al een ruime tijd geen andere meid gehad.. Om zich vervolgens op mij te storten. Waar ik weer niet op in gegaan ben omdat ik het echt gewoon niet kon.. Niet om z`n vriendin (of niet meer vriendin?), maar W. kwam ineens bovendrijven..Jade schreef:Hoe ging je gesprek trouwens gisteren Donnaa?
En maar goed ook..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja alweer en ik vind het nu een beetje irritant worden.. Ik bedoel dit niet ego, maar wanneer ik nieuwe jongens leer kennen zijn er 2 opties.. Of ze willen seks met me of ze zijn al verliefd..Tullow schreef:Hahah heb je een aanbidder?
En serieus.. Ik zie er niet slecht uit ofzo, maar ben ook bij lange na geen topmodel..
Je komt in ieder geval aan je trekken zo Maar kan me voorstellen dat het op een gegeven moment vervelend wordt. Je moet gewoon een vaste vriend nemen, dan ben je er vanaf!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
_Donnaa schreef:Ja alweer en ik vind het nu een beetje irritant worden.. Ik bedoel dit niet ego, maar wanneer ik nieuwe jongens leer kennen zijn er 2 opties.. Of ze willen seks met me of ze zijn al verliefd..Tullow schreef:Hahah heb je een aanbidder?
Misschien ben je wel echt gewoon een heel leuk persoon Iets minder aardig doen dus, misschien stoot je ze dan af
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik smelt zo weg hier, gelukkig mag ik zo van mezelf een sigaretje. Nog tien minuutjes afzien ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, was dat maar zo.. Zelfs als ik een vriend heb dan gaat het gewoon door haha..Tullow schreef:_Donnaa schreef:Ja alweer en ik vind het nu een beetje irritant worden.. Ik bedoel dit niet ego, maar wanneer ik nieuwe jongens leer kennen zijn er 2 opties.. Of ze willen seks met me of ze zijn al verliefd..Tullow schreef:Hahah heb je een aanbidder?
Je komt in ieder geval aan je trekken zo Maar kan me voorstellen dat het op een gegeven moment vervelend wordt. Je moet gewoon een vaste vriend nemen, dan ben je er vanaf!
Maar ik ga er nooit op in hoor.. Ik ga niet lopen rondneuken in een vriendenploeg, maar als ik zou willen, dan had ik ze allemaal al gehad..
Maar het is gewoon niet leuk meer..
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik smelt zo weg hier, gelukkig mag ik zo van mezelf een sigaretje. Nog tien minuutjes afzien ^^
Ruilen?
Ik zwembad en sigaretje, jij bij mij thuis internetten
Caroow- Lady Post-a-lot
Hahahah.. Dat kan jij beter niet zeggen.. Als je het nou stimuleert heb je een bruiloft in het vooruitzichtCaroow schreef:_Donnaa schreef:Ja alweer en ik vind het nu een beetje irritant worden.. Ik bedoel dit niet ego, maar wanneer ik nieuwe jongens leer kennen zijn er 2 opties.. Of ze willen seks met me of ze zijn al verliefd..Tullow schreef:Hahah heb je een aanbidder?
Misschien ben je wel echt gewoon een heel leuk persoon Iets minder aardig doen dus, misschien stoot je ze dan af
Gast- Gast
Ach Donna toen ik 16-17-18 was werd ook het meerendeel van de jongens die ik leerde kennen verliefd op me en ik snapte er niks van wat er dan zo speciaal aan me was :S gelukkig is een groot deel gewoon vrienden geworden.
Maar ik snap dat je het niet meer leuk vind.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Best goed.. Ze hebben al geen relatie meer, zei die.. En hij heeft ook al een ruime tijd geen andere meid gehad.. Om zich vervolgens op mij te storten. Waar ik weer niet op in gegaan ben omdat ik het echt gewoon niet kon.. Niet om z`n vriendin (of niet meer vriendin?), maar W. kwam ineens bovendrijven..Jade schreef:Hoe ging je gesprek trouwens gisteren Donnaa?
En maar goed ook..
ja inderdaad.. ik zou maar eerst ns even rustig afwachten enzo..
En is het ECHT uit met dat meisje?
Gast- Gast
Ja, het is nog nooit anders geweest.. Behalve met de jongens die ik altijd leuk vond, dat werd nooit wat..Lily schreef:Ach Donna toen ik 16-17-18 was werd ook het meerendeel van de jongens die ik leerde kennen verliefd op me en ik snapte er niks van wat er dan zo speciaal aan me was :S gelukkig is een groot deel gewoon vrienden geworden.
Maar het is gewoon stom, want ik kan gewoon goed met al die jongens.. Maar gisteren ook weer, staan we in de Xenos, staat ineens zo`n gast met zo`n gigantische neproos voor m`n neus.. Dus ik zo lachen.. Vraagt hij later of ik de bloem wel leuk vond.. Uhhh..
Gast- Gast
Geen idee.. Ze hebben alleen seks en lol zegtie.. Zou me niks verbazen, want zij wil ook niet meer samenwonen..Jade schreef:_Donnaa schreef:Best goed.. Ze hebben al geen relatie meer, zei die.. En hij heeft ook al een ruime tijd geen andere meid gehad.. Om zich vervolgens op mij te storten. Waar ik weer niet op in gegaan ben omdat ik het echt gewoon niet kon.. Niet om z`n vriendin (of niet meer vriendin?), maar W. kwam ineens bovendrijven..Jade schreef:Hoe ging je gesprek trouwens gisteren Donnaa?
En maar goed ook..
ja inderdaad.. ik zou maar eerst ns even rustig afwachten enzo..
En is het ECHT uit met dat meisje?
Gast- Gast
Caroow schreef:VeryCherry schreef:Ik smelt zo weg hier, gelukkig mag ik zo van mezelf een sigaretje. Nog tien minuutjes afzien ^^
Ruilen?
Whahaha heb je zooo'n zin in een sigaret
_Donnaa schreef:Ja, was dat maar zo.. Zelfs als ik een vriend heb dan gaat het gewoon door haha..Tullow schreef:_Donnaa schreef:Ja alweer en ik vind het nu een beetje irritant worden.. Ik bedoel dit niet ego, maar wanneer ik nieuwe jongens leer kennen zijn er 2 opties.. Of ze willen seks met me of ze zijn al verliefd..Tullow schreef:Hahah heb je een aanbidder?
Maar ik ga er nooit op in hoor.. Ik ga niet lopen rondneuken in een vriendenploeg, maar als ik zou willen, dan had ik ze allemaal al gehad..
Maar het is gewoon niet leuk meer..
Hmm, dan weet ik het ook niet
Tullow- Kletskop
VeryCherry schreef:Caroow schreef:VeryCherry schreef:Ik smelt zo weg hier, gelukkig mag ik zo van mezelf een sigaretje. Nog tien minuutjes afzien ^^
Ruilen?
Whahaha heb je zooo'n zin in een sigaret
Ja echt wel. Maar even doorbijten.. Ik blijf gewoon denken aan al die keren dat ik in de vrieskou buiten heb gestaan
En Donnaa, niet minder leuk worden hoor! Ik ken anders nog wel een leuke jongen, Hij heet J en heeft een hele mooie achternaam..
Caroow- Lady Post-a-lot
Hoe lang en je al gestopt caroow?
Nee, ik zet haar echte naam er op.
Tullow- Kletskop
Officieel sinds maandag, maar daarvoor heb ik doordat ik ziek ben ook vrijwel niet gerookt, dat is vanaf 27 maart.
Caroow- Lady Post-a-lot
Hehe, nu hebben we toch geregeld dat we kunnen gaan kijken naar een katje. Niet degene die ik wou, die is al weg. Maar wel naar een andere hele mooie kitten. Helaas staat in de beschrijving dat ze wat schuw is. Ze zullen zien..
@Jade: Nee, ik heb even haar echte naam gevraagd via PM aan Wolletjes.
@Jade: Nee, ik heb even haar echte naam gevraagd via PM aan Wolletjes.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
ik ook haar echte naam, heb even haar echte naam gevraagd heb wel niet haar achternaam maar het komt zo ook goed
Gast- Gast
Ik verveel me echt zo op het werk, niet normaal!
Tullow- Kletskop
hmm ik vandaag voor de afwisseling eens niet we hebben een aanbieding dus de bestellingen stromen binnen dus zal het maandag ook wel goed druk krijgen.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: