Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Is skooter een winkel in het noorden deslands? Volgens mij kocht is daar als tiener wel kleding
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind dat jurkje echt leuk! Helaas kom ik daar niet in!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
_Donnaa schreef:Ik nog een heel leuk hemdje gekocht bij Skooter van de week..
Ze hebben momenteel ook allemaal leuke bloemetjes-hemdjes en shirtjes Leuke collectie!
Maar ook bij Only, Vero Moda, etc. hebben ze érg leuk spul op het moment Hebben, hebben, hebben!!
Gast- Gast
Bah, ik moet nog afwassen en het ziet er hier weer uit alsof er een bom ontploft is op tafel
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Atelier Madame schreef:Is skooter een winkel in het noorden deslands? Volgens mij kocht is daar als tiener wel kleding
Ja, ik geloof wel dat het iets noordelijks is inderdaad..
Ik heb als tiener ook veel bij Skooter gekocht en daarna een heel aantal jaren niet meer. Maar nu dus wel weer!
Ze hebben ook gewoon reguliere maten hoor! Maar het meeste is maat 00...
Dit jurkje was zo'n jurkje waarbij wél alle maten aanwezig waren, ook L en XL.
Gast- Gast
Blegh!
Kan je zoontje je niet helpen?
Kan je zoontje je niet helpen?
Burn- Lady Post-a-lot
ik ken de naam skooter niet eens dus geloof niet dat die hier in de buurt zit. En ik moet echt nieuwe zomerschoentjes hebben, al m`n ballerina`s zijn vies/stinken
Gast- Gast
Ik ga paardrijden met een vriendin!
Ze gaat even kijken naar die dikke bult op het borst van mijn paard.. We hopen dat het vocht is, want dan heeft ze er een middeltje voor
Doeidoei!
Ze gaat even kijken naar die dikke bult op het borst van mijn paard.. We hopen dat het vocht is, want dan heeft ze er een middeltje voor
Doeidoei!
Gast- Gast
Het is wel heel slecht om vandaag weer patat te halen he?! Heb zo'n zin in patat...
Gast- Gast
Mijn zoontje is lekker buiten aan het spelen, maar ik ben te moe om iets te doen. Wordt alleen even opruimen voor het zicht vrees ik...
ProudMama schreef:Het is wel heel slecht om vandaag weer patat te halen he?! Heb zo'n zin in patat...
Oh lekker, dat gaan wij ook eten
Help de stagiar vreet nu al weken al mijn kauwgum en keelsnoepjes op, en hij neemt nooit iets meer. Ik wordt er niet goed van, nog 1 keer en zal ik hem is vertellen dat ik geen filotropische instelling ben.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Heb ik allemaal al, hahaha!Youandi schreef:_Donnaa schreef:Ik nog een heel leuk hemdje gekocht bij Skooter van de week..
Ze hebben momenteel ook allemaal leuke bloemetjes-hemdjes en shirtjes Leuke collectie!
Maar ook bij Only, Vero Moda, etc. hebben ze érg leuk spul op het moment Hebben, hebben, hebben!!
Gast- Gast
Burn schreef:Haha!
TD: Trouwens, ik heb nog geen reactie gehad.. (Helaas!)
Oh jammer...ik hoop dat je nog wel wat hoort voor je training begint.
Jade> je bent niiet stom. En uit eten gaan kan je ook voor het minst vette kiezen he Vaal heb je genoeg keuzes. Maar geniet er wel van
Gast- Gast
Ik moet het niet doen en gewoon gezonde maaltijd maken, maar heb er zooooo'n trek in...VeryCherry schreef:ProudMama schreef:Het is wel heel slecht om vandaag weer patat te halen he?! Heb zo'n zin in patat...
Gast- Gast
Mari schreef:Help de stagiar vreet nu al weken al mijn kauwgum en keelsnoepjes op, en hij neemt nooit iets meer. Ik wordt er niet goed van, nog 1 keer en zal ik hem is vertellen dat ik geen filotropische instelling ben.
Je brengt het heel grappig, maar kan me voorstellen dat je je er nu wel aan begint te ergeren.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
ProudMama schreef:Ik moet het niet doen en gewoon gezonde maaltijd maken, maar heb er zooooo'n trek in...VeryCherry schreef:ProudMama schreef:Het is wel heel slecht om vandaag weer patat te halen he?! Heb zo'n zin in patat...
Dan eet je toch vanavond nog een enorme bak fruit of zo
Mari schreef:Help de stagiar vreet nu al weken al mijn kauwgum en keelsnoepjes op, en hij neemt nooit iets meer. Ik wordt er niet goed van, nog 1 keer en zal ik hem is vertellen dat ik geen filotropische instelling ben.
Zitten ze in een pot? Dan briefje erop doen Dat het fijn zou zijn als ook een ander eens de pot vult
Gast- Gast
Ik ben er weer! Afwas is gedaan, jeej!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Mjammie! Wij eten bloemkoolschotel!
Burn- Lady Post-a-lot
Klinkt lekker die spinazie taart! Maar met gewone spinazie is het vies denk ik? dus niet a la creme? Want dat mag ik niet
Gast- Gast
Goedemiddag dames! Hoe gaat het hier?
Onze verhuizing is achter de rug, ik zit nu in ons nieuwe huisje maar op dezelfde bank te internetten op mijn laptop via het internet van mijn telefoon dus ben benieuwd hoelang het goed gaat maar toch even proberen..
Onze verhuizing is achter de rug, ik zit nu in ons nieuwe huisje maar op dezelfde bank te internetten op mijn laptop via het internet van mijn telefoon dus ben benieuwd hoelang het goed gaat maar toch even proberen..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Met gewone spinazie kan het ook wel denk ik, maar dan moet je iets van een roomvervanger erdoor doen. Dat bestaat toch wel?
Fijn dat je verhuist bent Merai! Wij mogen over 2-3 weken
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Heb eigenlijk weer eens zin in friet Heb heel de week geen avond eten gehad omdat ik ziek was. Nu gaat het steeds beter en heb nu ineens trek in friet. Is dat verstandig?
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: