Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Maar je werkt volgende week wel 4 uur minder dan? Of maak je nu gewoon overuren?Isabella schreef:
In principe ben ik aangenomen voor 24 uur. Maar ik heb al 14 uur gemaakt & heb nog 2 dagen van ongeveer 7 uur te gaan.. dus dat maakt 28! Voor een keer niet zo'n probleem, en ik wil in mijn tweede week niet al 'zeuren' om het zo te zeggen, dus ik kijk gewoon of ik het voor nu even red
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha VC! Dat komt vaak voor aan de kassa hoor, elke dag minimaal!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Sorry, ik wou je nog e-mailen, helemaal vergeten!
Maakt niet uit hoor! Ik dacht geen bericht, goed bericht
Gast- Gast
Haha, kan gebeuren VC, maar je voelt je dan zo lullig he!
Vertel je recept!
Vertel je recept!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Snoes schreef:Maar je werkt volgende week wel 4 uur minder dan? Of maak je nu gewoon overuren?Isabella schreef:
In principe ben ik aangenomen voor 24 uur. Maar ik heb al 14 uur gemaakt & heb nog 2 dagen van ongeveer 7 uur te gaan.. dus dat maakt 28! Voor een keer niet zo'n probleem, en ik wil in mijn tweede week niet al 'zeuren' om het zo te zeggen, dus ik kijk gewoon of ik het voor nu even red
Ik heb geen vast contract qua uren, dus ik krijg deze uren gewoon extra uitbetaald!
Gast- Gast
Haha VC, dat had mij ook kunnen gebeuren! Ik had gisteren wat dingen willen halen, maar was te moe, en dat was maar goed ook, want ik kwam er thuis achter dat ik mijn portemonnee niet eens bij me had gehad haha.
Gast- Gast
Nou dames, ik ga snel even de afwas doen. Ik kom daarna wel weer terug, ik lees wel terug dan
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Nou dames, ik ga snel even de afwas doen. Ik kom daarna wel weer terug, ik lees wel terug dan
wil je mijn afwas ook doen?
Gast- Gast
Gelukkig kreeg ik geen rode kop, scheelt alweer, en omdat ik er dus bijna elke dag kom mocht ik het gewoon laten liggen
Het is een recept voor spinazietaart, is snel klaar en hoeft nog maar 3 kwartier in de oven. Oven voorverwamen op 200 graden, pakje bladerdeeg laten ontdooien. Intussen gehakt kruiden, dat bakken met een uitje, als het gebakken is een pak deelblokjes spinazie à la crème erbij doen. Bakvorm insmeren met wat olie en bekleden met bladerdeeg. Gaatjes in de bodem prikken met een vork en daar wat (kruiden)paneermeel op strooien. Als het gehakt/spinazie mengsel klaar is strooi je daar ook nog paneermeel doorheen, anders wordt het zo'n zompige bende. Dat mengsel in de bakvorm doen, randjes bladerdeeg er overheen vouwen, nog een plakje erop, zodat alles bedekt is. Van het bladerdeeg wat je overhebt lollige vormpjes maken en er op drukken. Insmeren met wat ei of koffiemelk. In de oven zetten en voilá Errug lekker met zelfgemaakte knoflooksaus erbij. Het gehakt moet wel goed gekruid zijn, anders smaakt het een beetje flauw.
Het is ook heel lekker om er een lepel harissa/sambal door te kneden.
Het is een recept voor spinazietaart, is snel klaar en hoeft nog maar 3 kwartier in de oven. Oven voorverwamen op 200 graden, pakje bladerdeeg laten ontdooien. Intussen gehakt kruiden, dat bakken met een uitje, als het gebakken is een pak deelblokjes spinazie à la crème erbij doen. Bakvorm insmeren met wat olie en bekleden met bladerdeeg. Gaatjes in de bodem prikken met een vork en daar wat (kruiden)paneermeel op strooien. Als het gehakt/spinazie mengsel klaar is strooi je daar ook nog paneermeel doorheen, anders wordt het zo'n zompige bende. Dat mengsel in de bakvorm doen, randjes bladerdeeg er overheen vouwen, nog een plakje erop, zodat alles bedekt is. Van het bladerdeeg wat je overhebt lollige vormpjes maken en er op drukken. Insmeren met wat ei of koffiemelk. In de oven zetten en voilá Errug lekker met zelfgemaakte knoflooksaus erbij. Het gehakt moet wel goed gekruid zijn, anders smaakt het een beetje flauw.
Het is ook heel lekker om er een lepel harissa/sambal door te kneden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Sorry, ik ga niet voor je spinazietaart. Ik lust geen spinazie! Maar ik denk dat mijn vriend deze wel lekker zal vinden, misschien dat ik hem ooit eens voor hem maak
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Whahaha, dat kon ik niet weten natuurlijk
Klinkt wel lekker!
Burn- Lady Post-a-lot
Heey PM
ja alleen jammer dat ie daarna nog 45min de over in moet. Zoek een simpel en niet te lang duren recept Kreeg zojusit te horen dat m`n vriend pas rond 21u thuis zal zijn dus daar ga ik niet op wachten met eten.
Gast- Gast
Hey PM!
Hoe gaat 't met jou? En je kindjes?
Hoe gaat 't met jou? En je kindjes?
Burn- Lady Post-a-lot
Dit is mijn nieuwe rokje..
En dit het jurkje.
Ik heb vandaag geen vaste hand en kan mijn hoofd NIET normaal houden. Dit waren dan nog de besten...
En dit het jurkje.
Ik heb vandaag geen vaste hand en kan mijn hoofd NIET normaal houden. Dit waren dan nog de besten...
Gast- Gast
Maar in de tijd dat het in de oven staat kon je een hoop andere dingen doen
Wat een leuk jurkje zeg!
Youandi schreef:Dit is mijn nieuwe rokje..
En dit het jurkje.
mooi figuurtje heb jij!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Jeetje is het alweer zo laat
Zal maar eens even onder de douche door springen...
Straks lekker tosti´s eten
Tsja je moet toch wat als je onverwachtst wel thuis eet
Zal maar eens even onder de douche door springen...
Straks lekker tosti´s eten
Tsja je moet toch wat als je onverwachtst wel thuis eet
Gast- Gast
Het jurkje is van de Scooter! Normaal vind ik de kleding daar heel goedkoop ogen, maar deze vond ik door de beugel kunnen
Hij was ook in het zwart-omrand, maar ik vind wit iets zonniger.
Het rokje is van Only.
Hij was ook in het zwart-omrand, maar ik vind wit iets zonniger.
Het rokje is van Only.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: