Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pff het is overdag zo saai op mijn werk....

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pff het is overdag zo saai op mijn werk.... Empty Pff het is overdag zo saai op mijn werk....

Bericht  SleepingBeauty wo 6 apr 2011 - 5:01

Werk in revalidatiecentrum als verpleegkundige op een cluster van 18 mensen.
Overdag staan we er met 5 vaste medewerkers van half 8 tot 4 en 's avonds met z'n tweeen.
Nu hebben we vaak ook nog een stagiaire of 2 en staan we dus wel met 6/7 man op 18 mensen.

' s ochtneds ben je vaak wel bezig, als je rustig aan doen ben je tot een uur of 10 bezig, dan is ook alles klaar...
Dan is het vaak nog een paar telefoontjes, pillen delen/ controleren, praatje maken, verslag uitwerken..
Veel mesnen zijn zlefstandig, hebben veel therapie en zijndus ook veel van de afdeling. Dus echt activiteiten doen met ze kun je ook niet.

Soms denk ik wel eens waarom staan wij met z'n vijven op deze afdeling??
In het ziekenhuis moetj e zien wat je daar soms moet doen, met een paar man!

; s avonds werk ik wel leuk, ben je lekker bezig en de nachten zijn ook wel drukken doordat je dan op meerder afdelingen staat.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff het is overdag zo saai op mijn werk.... Empty Re: Pff het is overdag zo saai op mijn werk....

Bericht  Shisha wo 6 apr 2011 - 6:52

Dan zitten jullie wel lekker ruim in het personeel! Wij staan meestal met 4 (en soms met 3) personen ook op 18 bewoners. Ik werk op een somatische verpleegafdeling dus de meeste bewoners kunnen vrij weinig en moeten met alles geholpen worden. Bij ons is het dus rennen en vliegen in de ochtend! 'S middags staan we maar met 2 en in de avond ook.
Maar revalidatie is natuurlijk de hoogste zzp dus daar krijg je ook veel uren voor. Te rustig lijkt mij ook niks. Vooral als je dan niks met de mensen kunt doen omdat ze therapie hebben.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff het is overdag zo saai op mijn werk.... Empty Re: Pff het is overdag zo saai op mijn werk....

Bericht  Jeanette wo 6 apr 2011 - 21:06

Nou bij ons is het andersom! Wink

Doordat we een klein team hebben is het rennen en vliegen en moet er bezuinigd worden. Dus een collega die binnenkort vertrekt met een fulltime contract, mogen we niemand voor terug krijgen..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff het is overdag zo saai op mijn werk.... Empty Re: Pff het is overdag zo saai op mijn werk....

Bericht  Flip Fluitketel do 7 apr 2011 - 9:10

Je mag wel een keer bij ons langskomen op de afdeling(langdurige revalidatie). Wij staan op 32 clienten overdag met zń 5en waarvan meestal 2gediplomeerde en de rest oproepkracht/leerlingen/helpende zijn. S'avonds staan we met z'n 2en en 1keukenzuster en je mag geluk hebben als het 2 gediplomeerden zijn en s'nachts staan we in ons 1tje. Personeel wat weggaat wordt niet aangevuld. Kwestie van bezuinigen.......Er zijn geen formatieplaatsen meer bij ons, maar we rennen ons de benen onder ons lijf vandaan. En luisteren naar je personeel ho maar! Kwaliteit van zorg gaat zo wel achteruit!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff het is overdag zo saai op mijn werk.... Empty Re: Pff het is overdag zo saai op mijn werk....

Bericht  Jeanette do 7 apr 2011 - 10:34

Flip Fluitketel schreef:Je mag wel een keer bij ons langskomen op de afdeling(langdurige revalidatie). Wij staan op 32 clienten overdag met zń 5en waarvan meestal 2gediplomeerde en de rest oproepkracht/leerlingen/helpende zijn. S'avonds staan we met z'n 2en en 1keukenzuster en je mag geluk hebben als het 2 gediplomeerden zijn en s'nachts staan we in ons 1tje. Personeel wat weggaat wordt niet aangevuld. Kwestie van bezuinigen.......Er zijn geen formatieplaatsen meer bij ons, maar we rennen ons de benen onder ons lijf vandaan. En luisteren naar je personeel ho maar! Kwaliteit van zorg gaat zo wel achteruit!

Bij ons precies hetzelfde! Echt te belachelijk!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff het is overdag zo saai op mijn werk.... Empty Re: Pff het is overdag zo saai op mijn werk....

Bericht  Shisha do 7 apr 2011 - 10:36

Wij hebben op dit moment 2 vacatures voor bij ons op de afdeling maar er is dus niemand te krijgen... Voordeel is wel weer dat ik nu mooi extra kan werken want een groter contract (heb nu 28 uur) willen ze niet geven terwijl ik het liefst 32 uur zou willen hebben.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff het is overdag zo saai op mijn werk.... Empty Re: Pff het is overdag zo saai op mijn werk....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum