Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo met tegenzin naar mijn werk.

Ga naar beneden

Zo met tegenzin naar mijn werk. Empty Zo met tegenzin naar mijn werk.

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 4:07

Door een reorganisatie moet ik via mijn werk een andere functie gaan beoefenen.

De opleiding duurt een jaar en bestaat uit 2 stages.

Als ik dit heb gedaan mag ik weer terug naar mijn afdeling maar moet dit wel eerst doen en positief afronden.

Maar het is zo totaal anders en het past niet zo bij mij. Ik zit nu in mijn derde maand stage dus ik moet nog even. Het werk is zo geheel anders.

Daar komt nog bij dat ik bang ben om beoordeeld te worden (hevige faalangst) en ik straal natuurlijk uit dat ik het niet zo leuk vind. Ik doe heel erg mijn best om dit niet uit te stralen en erg mijn best te doen maar dat is erg moeilijk en lukt niet constant. Toch hoop ik dat ze dit niet gaan merken.

Ik ga echt met tegenzin hoewel er ook wel leuke kanten aanzitten wat niet zo erg is en best wel leuk! Mijn oude baan past wel helemaal bij me waar ik terug mag naar dit jaar.

Iemand tips om dit vol te houden? Ik wil me niet kwetsbaar op gaan stellen en niet melden dat het niet bij me past want dit kan alleen maar tegen me gebruikt worden bij beoordelingen.

Met tegenzin gaan voelt echt niet prettig ik heb dit nog nooit gehad.

Groetjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo met tegenzin naar mijn werk. Empty Re: Zo met tegenzin naar mijn werk.

Bericht  Jeanette di 1 nov 2011 - 10:39

Hmmm, het kan aan mij liggen, maar vind het een beetje een warrig verhaal.. Door reorganisatie moet je je om laten scholen, maar je mag naderhand wel weer naar je oude werkplek en functie?! Later zeg je dat je stage loopt. Wat doe je nu precies?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo met tegenzin naar mijn werk. Empty Re: Zo met tegenzin naar mijn werk.

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 11:04

Ik weet niet of er nog antwoord komt, aangezien het nu door een gast is geschreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo met tegenzin naar mijn werk. Empty Re: Zo met tegenzin naar mijn werk.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum