Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klagen over mijn werk

2 plaatsers

Ga naar beneden

Klagen over mijn werk Empty Klagen over mijn werk

Bericht  ShallY za 21 jan 2012 - 1:40

Ik weet gewoon niet waar ik moet gaan beginnen..haha, het is zo'n rommel op mn werk.

Mijn contract is verlengd met een jaar en ik blijf 27 uur werken. Maar nu komt het..ik mag nu die 2 dagen werken die ik al heb, en nu heeft ze me tijdelijk op de bso gezet, 3 uur per week.Dus dat betekent dat ik elke week 6 uur tekort kom. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik liever niet als op de bso gezet wil worden, vanwege mijn reistijd, of ze moet het in combi doen met een halve dag op de groep. (collega is overspannen dus kan nog maanden duren voordat ze terug komt voor bso). Maar ze heeft het toch gedaan, zonder het eerst aan mij te vragen.
'ik vind je wel geschikt voor de bso' zei ze.

Dus als die collega terug is heeft ze geen hele dag voor mij, maar het stomme is dus dat ze 2 nieuwe meiden heeft aangenomen die wel 3 hele dagen mogen werken.(27 uur)
1 van de nieuwe kreeg gisteren dus te horen wat haar dagen werden en nadat ik dat gehoord heb ben ik langs gegaan op kantoor om te vragen waarom ik die dinsdag niet krijg en die nieuwe wel. Ik zei 'ze woont hier op 2 minuten vandaan en ik moet meer als een half uur rijden om hier te komen, waarom zet je haar niet op de bso'. Daar had ze nog niet aan gedacht zei ze toen en daarna, ik wilde haar een dag geven op haar oude groep waar ze stage gelopen heeft. Wat een bullshit, als iedereen zo een luxe behandeling krijgt.

Maar ze doet er dus niks aan, en ik kom dus in de min uren te staan. Dus dat betekent dat ik elke vrije dag paraat moet staan als ze me belt en ze me zonder te vragen dus gewoon extra inroosterd. Want dat vragen doet ze ook niet, dus kan ook nooit wat plannen.

Maar ik ben hier zo link om..ze luistert gewoon niet als ik iets aangeef en duidelijk antwoord geven op mijn vragen doet ze ook niet. Het enige wat ik dan hoor is 'ja..ja..'.
Ik snap haar manier van denken echt niet.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen over mijn werk Empty Re: Klagen over mijn werk

Bericht  Jeanette za 21 jan 2012 - 9:49

Is dat de manager die jo ze behandelt? Zo nee, dan zou ik die gaan aanspreken of de personeelsfunctionaris.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen over mijn werk Empty Re: Klagen over mijn werk

Bericht  ShallY za 21 jan 2012 - 19:48

Jeanette schreef:Is dat de manager die jo ze behandelt? Zo nee, dan zou ik die gaan aanspreken of de personeelsfunctionaris.

De bazin.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen over mijn werk Empty Re: Klagen over mijn werk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum