Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets doen voor een ander

+10
VeryCherry
Prosecco
Caroow
Phileine
Pien
Susan
TGR
Lotus
Flinder
Lejow
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Iets doen voor een ander - Pagina 3 Empty Re: Iets doen voor een ander

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 23:00

Bij mij is het ook niet zo dichtbij dus voor mij is het ook echt leuk als ik ga Very Happy
En o ja joh elke week ontbijten? Gezellig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets doen voor een ander - Pagina 3 Empty Re: Iets doen voor een ander

Bericht  VeryCherry wo 6 apr 2011 - 23:52

Yup, doe ik nu niet meer hoor, maar toen ik nog in Amersfoort woonde, bracht ik eerst mijn zoontje en mijn zusje naar school en daarna met mijn mams daar ontbijten Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets doen voor een ander - Pagina 3 Empty Re: Iets doen voor een ander

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 0:13

* Ik was een keer in een sieradenwinkel en toen zag ik een vrouw kijken naar een bepaalde sieradendoos. Exact dezelfde voor een stuk minder verkochten ze aan de overkant en ik heb dat toen ook toen gezegd tegen haar. Ze was helemaal blij en bedankte me voor de tip.

* Toen ik jaren geleden bioscoopkaartjes ging kopen met kortingsbonnen van de AH had ik er nog een over. Aangezien ze nog maar kort geldig waren en ik toch niet nog een keer zo snel zou gaan gaf ik ze aan mensen die achter mij in de rij stonden. Ook die vonden het erg aardig en bedankte me. Waarom zou ik ze zelf houden als ik ze dan toch weg gooi en nu had ik een ander blij gemaakt.

* Ik was een keer in een schoenenwinkel waar een meisje dezelfde laarzen aan het passen was als diegene ik net daarvoor had gekocht en zelfs 2 paar nog wel. Ik heb haar toen de tip gegeven dat ze in die winkel waar ik ze gekocht hadden goedkoper waren en dat je voor 1 prijs het 2e paar erbij kreeg. Nou ze ging gelijk kijken en was erg enthousiast.

Vind zulke dingen heel normaal. Zou het ook leuk vinden als iemand zoiets bij mij deed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets doen voor een ander - Pagina 3 Empty Re: Iets doen voor een ander

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 0:37

VeryCherry schreef:Yup, doe ik nu niet meer hoor, maar toen ik nog in Amersfoort woonde, bracht ik eerst mijn zoontje en mijn zusje naar school en daarna met mijn mams daar ontbijten Very Happy


Oh dat klinkt ook echt wel super gezellig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets doen voor een ander - Pagina 3 Empty Re: Iets doen voor een ander

Bericht  VeryCherry do 7 apr 2011 - 0:41

Theedoosje schreef:
VeryCherry schreef:Yup, doe ik nu niet meer hoor, maar toen ik nog in Amersfoort woonde, bracht ik eerst mijn zoontje en mijn zusje naar school en daarna met mijn mams daar ontbijten Very Happy


Oh dat klinkt ook echt wel super gezellig Very Happy

En het kost bijna niks Wink Maar dan moet je daarna niet de Ikea in gaan, anders ben je nog een vermogen kwijt Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets doen voor een ander - Pagina 3 Empty Re: Iets doen voor een ander

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 0:51

VeryCherry schreef:
Theedoosje schreef:
VeryCherry schreef:Yup, doe ik nu niet meer hoor, maar toen ik nog in Amersfoort woonde, bracht ik eerst mijn zoontje en mijn zusje naar school en daarna met mijn mams daar ontbijten Very Happy


Oh dat klinkt ook echt wel super gezellig Very Happy

En het kost bijna niks Wink Maar dan moet je daarna niet de Ikea in gaan, anders ben je nog een vermogen kwijt Wink

hahah ja precies Very Happy Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets doen voor een ander - Pagina 3 Empty Re: Iets doen voor een ander

Bericht  SuperGrover do 7 apr 2011 - 6:23

CBL, die voorbeelden die jij noemt zijn natuurlijk twijfelachtig. Je doet wel iets voor een ander, maar een derde is er de dupe van (de winkelier). Das ook een mens Wink

Ja, van die kleine dingen als opstaan voor een oudere in de trein/bus of als iemand iets laat vallen, het teruggeven, doe ik wel.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets doen voor een ander - Pagina 3 Empty Re: Iets doen voor een ander

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum