Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets liefs van een ander voor jou...

+7
Bisq
VeryCherry
TukTuk
silly-one
Twellie
Bazinga
ExpressoB
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  ExpressoB zo 16 sep 2012 - 9:41

Had vanmiddag een hele goede vriend op visite en zijn boodschappen gaan doen. Hij heeft dus een paar boodschapjes gekocht/voor het avondeten gezorgd. Vind dat lief van hem, voel mij dan altijd wel een beetje 'schuldig'. (heb het zelf financieel niet makkelijk)
Iemand iets liefs voor jou gedaan?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:43

Ik dacht bij het zien van de titel dat dit een topic was waarin anderen iets liefs over een andere forummer kwijt konden. Soort frisse wind na al dat rare gedoe van de afgelopen dagen. Verkeerd gedacht smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Bazinga zo 16 sep 2012 - 9:44

Ja, ik heb een vriendin, die zich zo nu en dan als m'n grote zus gedraagt. Ze steunt me en komt voor me op, indien nodig. Dat vind ik lief smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:46

Maple schreef:Ik dacht bij het zien van de titel dat dit een topic was waarin anderen iets liefs over een andere forummer kwijt konden. Soort frisse wind na al dat rare gedoe van de afgelopen dagen. Verkeerd gedacht smile
misschien niet eens een slecht plan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Twellie zo 16 sep 2012 - 9:47

Ik ben ook voor een positief en lief topic!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  ExpressoB zo 16 sep 2012 - 9:47

Stofzuiger schreef:
Maple schreef:Ik dacht bij het zien van de titel dat dit een topic was waarin anderen iets liefs over een andere forummer kwijt konden. Soort frisse wind na al dat rare gedoe van de afgelopen dagen. Verkeerd gedacht smile
misschien niet eens een slecht plan

kan toch ook smile
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:48

Toen ik 2 weken geleden in de stromende regen een sprintje trok naar mijn auto om mijn zoon + kinderwagen in de auto te zetten. Kwam er een meisje (kapster) van de kapper waar mijn auto recht voor de deur stond naar mij toe gelopen en hield ineens een grote paraplu boven ons. Heel zoet misschien maar ik vond het echt heel lief! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  silly-one zo 16 sep 2012 - 9:49

Een vriendin net, ik belde een beetje sjago op vanwege het gedrag van een andere vriendin. Even de klaagmodus aan gehad en nu weer verder. Heb het haar ook gezegd dat ik het fijn vond dat ik even in de klaagmodus mocht. Kon ik ook gelijk haar jaloers maken op een leuke manier dat ik vandaag Federer heb zien tennissen. Vond ze ook wel leuk.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 10:01

Ik word blij van mij vriend. Hij is er hoe dan ook gewoon áltijd voor mij. De meeste mensen in mijn omgeving, van wie het ook zou moeten komen, die laten het afweten. Dat doet pijn, maar het voelt wel heel fijn dat mijn vriend wel een stabiele factor in mijn leven is! smile Zoetsappig, maar wel heel waar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 10:03

Ik ben nu vooral erg dankbaar voor een aantal lieve vriendinnen en in het bijzonder mijn vriend. Mijn vriend doet zoveel nu rondom de periode van het overlijden van mijn oma, dat is echt ontzettend lief smile En van vriendinnen krijg ik kaartjes, elke dag berichten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 18:27

Mijn vriend heeft gisteren lekkere gehakballen gemaakt, dat vind ik lief Wink I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  TukTuk zo 16 sep 2012 - 18:38

Mijn vriend en ik mochten van de week op kosten van mijn ouders uit eten, omdat ze zo trots op me waren dat ik al mijn examens en ook de herexamens gehaald heb afgelopen studiejaar, na vorig jaar echt een heel zwaar jaar gehad te hebben en de angst dat ik het nooit zou kunnen halen. Vond ik echt super lief! Hebben zaterdag dan ook heerlijk bij de Thai I love you gegeten! (Wilden we afgelopen maand al doen maar zat er financieel helaas niet in, dus was extra lekker!)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  VeryCherry zo 16 sep 2012 - 19:54

Mijn vriend is zaterdagavond speciaal naar de supermarkt gegaan om een appeltaartje voor me te halen omdat ik daar zo'n zin in had I love you
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  ExpressoB zo 16 sep 2012 - 22:54

Een smsje van zonet van mijn moeder, waar o.a. instond: "Zorg goed voor jezelf. Je kant het! Een hele dikke pakkerd, misschien helpt het!"


l
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 22:56

Joan schreef:Ik word blij van mij vriend. Hij is er hoe dan ook gewoon áltijd voor mij. De meeste mensen in mijn omgeving, van wie het ook zou moeten komen, die laten het afweten. Dat doet pijn, maar het voelt wel heel fijn dat mijn vriend wel een stabiele factor in mijn leven is! Iets liefs van een ander voor jou... 561177 Zoetsappig, maar wel heel waar!

Jullie zijn ook een ontzettend mooi stel I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 22:57

Ik werd zaterdag heel blij van mijn paard, die vanachter uit de wei helemaal naar me toe kwam galopperen. Zo lief! De rest stond echt te kijken van 'Huh? Waar heeft dat dier last van?'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 23:12

Ik kreeg afgelopen zaterdag zomaar een cadeautje van mijn tante. We liepen langs een aantal kraampjes en bij een van die kraampjes stond een heel mooi eierrekje. Waar ik dus de eieren van onze eigen kippen in kan zetten. Ik vond hem ontzettend mooi maar aangezien ik zonder werk zit wil ik niet zulke onnodige dingen kopen.
Ik liep al weer verder tot ik opeens merkte dat mijn tante niet meeliep, die was dat rekje voor me aan het betalen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 23:20

Het is eigenlijk altijd andersom: ik doe vaak iets liefs voor een ander en zou het zó leuk vinden om gewoon 1 keer iets spontaans terug te krijgen...1 keer maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 23:41

Jip83 schreef:Het is eigenlijk altijd andersom: ik doe vaak iets liefs voor een ander en zou het zó leuk vinden om gewoon 1 keer iets spontaans terug te krijgen...1 keer maar.

Karma lieverd. Het komt vanzelf wel Iets liefs van een ander voor jou... 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 23:43

Youandi schreef:
Jip83 schreef:Het is eigenlijk altijd andersom: ik doe vaak iets liefs voor een ander en zou het zó leuk vinden om gewoon 1 keer iets spontaans terug te krijgen...1 keer maar.

Karma lieverd. Het komt vanzelf wel Iets liefs van een ander voor jou... 699888

Dank je wel. Zolang ik zelf plezier blijf houden in lieve dingen doen, blijf ik het gewoon doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Bisq ma 17 sep 2012 - 1:49

Mijn vriendinnen maken mij iedere week weer blij met iets liefs. Iedere week komt een andere vriendin me een cadeautje brengen, omdat ik momenteel in een enorm zware tijd zit. Wat ik tot nu toe gekregen heb: een boedha, een foto van alle vriendinnen, douchegel, snoep, tijdschriften, voetenbadje, een box om herinneringen in te bewaren, een knuffel.. super lief!
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Mermaid ma 17 sep 2012 - 7:50

een collega die het zaterdag even een paar uurtjes van mijn vriend overnam (op zijn werk) zodat we wat meer tijd samen hadden I love you
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  ekiaam87 ma 17 sep 2012 - 8:41

Ik kreeg een cadeautje van m'n collega's omdat ik de commissie waarin zij zitten geholpen had om liedjes op cd te zetten & een tekstboekje te maken. Zo ontzettend lief! Heb al 100x een compliment erover gehad haha
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Lejow ma 17 sep 2012 - 8:52

Een poosje geleden was ik boodschappen aan het doen, en uiteindelijk nam ik toch weer meer mee dan de bedoeling was. Dus de boodschappen tas die ik naar de auto moest tillen was loodzwaar. Een man die zag dat ik aan het ploeteren was bood aan of hij het kon tillen voor me, en heeft het toen zo naar de auto gebracht.
Dat vond ik ook zo lief!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:00

Ik ben ontzettend blij met mijn ouders en vriendinnen, die mij nu steunen waar nodig. Mijn moeder belt elke dag even om te vragen hoe het gaat, en ik kan altijd terug als ik wil. Echt heel fijn om nog een soort van 'vangnet' te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs van een ander voor jou... Empty Re: Iets liefs van een ander voor jou...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum