Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Man steekt zichzelf in brand op de Dam

+16
Atelier Madame
Monte
Cheesegirl
Lynn_
Mida4you
Dennenappel
Mint
patjuhhh
VeryCherry
Sterre
Toet
Flinder
Summerlovin
Jeanette
Ugly Betty
ekiaam87
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  Moezie wo 6 apr 2011 - 22:48

Mijn god wat bezielt je om dit te doen Evil or Very Mad
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 22:49

Ik krijg een flashback van een 'vriend' van ons, die heeft zichzelf vorig jaar maart in brand gestoken voor mijn vriendin haar ogen. Je kon hem van de grond schrapen. Ik was flabbergasted, wij gingen veel met hen om. Pijnlijk om dit te lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 0:10

Ah Storm, wat vreselijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 0:40

He getsie Storm Sad Dat gaat ook nooit meer van je netvlies af denk ik. Wat vreselijk naar Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  Sweety do 7 apr 2011 - 1:41

Ik snap niet dat je jezelf liever in brand zet dan dat je terug gaat naar je eigen land of een ander land. Of het moet zo erg zijn in je eigen land.

@ Storm: Dat is erg. Was er ook een reden voor? ( of is dat te persoonlijk? )
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 2:26

Ja het was ook heel bizar. We wisten dat hij psychisch niet in orde was maar dat hij zo ver zou gaan...mijn vriendin heeft er nog altijd een trauma van. Dat gaat ook nooit meer over denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 2:31

Sweety schreef:Ik snap niet dat je jezelf liever in brand zet dan dat je terug gaat naar je eigen land of een ander land.
Het is maar goed dat jij dat niet snapt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 2:33

Gloria schreef:
Sweety schreef:Ik snap niet dat je jezelf liever in brand zet dan dat je terug gaat naar je eigen land of een ander land.
Het is maar goed dat jij dat niet snapt.
In Iran worden mensen vreselijk onderdrukt, ik snap heel goed dat die man niet meer terugwil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  SuperGrover do 7 apr 2011 - 2:51

Een schreeuw om aandacht? Als je jezelf in de fik steekt, weet je vrijwel zeker dat je dat niet overleeft, dus wat heb je dan aan aandacht? Wellicht aandacht voor het asielbeleid in Nederland of de mensonterende situatie in bepaalde landen, maar dat is niet voor persoonlijk gewin.

Ik vind het vreselijk om te horen/zien zulke dingen. Wat zul je je dan ongelukkig voelen.

Flinder schreef:Jeetje zeg wat heftig! Ik vond het filmpje toch al best heftig, laat staan dat je daar op de Dam bent. Wel apart dat tegenwoordig overal beeld van is.
Ik ga niet weer een discussie over zo'n zinsnede beginnen, maar ongeveer 50 jaar geleden, aan het begin van de Vietnam-oorlog, hebben een aantal boeddhistische monniken zichzelf verbrand. Dat is ook allemaal gefilmd. Het is niet iets van tegenwoordig.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  TGR do 7 apr 2011 - 3:42

Doet me ook denken aan die monnik die zichzelf in brand zette uit protest.

http://en.wikipedia.org/wiki/Th%C3%ADch_Quảng_Đức

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  TGR do 7 apr 2011 - 5:55

http://nos.nl/artikel/231240-brandende-man-dam-overleden.html

Hij is overleden aan zijn verwondingen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 8:22

Odilia schreef:De jongen met de rode pet is een vriend van mij. Hij sprak de man aan omdat hij er heel verward uit zag. Hij vertelde hem dat hij het land uit gezet wordt. Daarna overgoot hij zichzelf met vloeistof (benzine?). Er liepen op dat moment 2 manden van de handhaving politie langs. Die vriend van mij vroeg of ze hem wilde helpen (hij probeerde zijn aansteker af te pakken). De mannen van de handhaving haalden hun schouders op en liepen door. Vervolgens vatte de man vlam en heeft hij geprobeerd het vuur uit te maken.

Hij is helemaal in shock nu, heel zielig. Het was echt een schreeuw om aandacht, hij wilde het land niet verlaten. Wie weet wie hij achterlaat die het land ook nog eens moeten verlaten.

Oh wat erg zeg Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 8:25

Gloria schreef:
Sweety schreef:Ik snap niet dat je jezelf liever in brand zet dan dat je terug gaat naar je eigen land of een ander land.
Het is maar goed dat jij dat niet snapt.

Nou inderdaad. Dat moet toch wel wát zeggen Sweety.. Als je jezelf nog liever in brand steekt om te schreeuwen om aandacht die je dus blijkbaar nooit hebt gekregen, dan dat je terug moet naar het land waar je vandaan komt waar je waarschijnlijk iets vreselijks te wachten staat. Het is vreselijk dat iemand zo tot wanhoop gedreven wordt, het is gewoon echt enorm verdrietig.

En om zo iemand dan een psychopaat te noemen, echt. Mensen die dat roepen, zijn echt niet goed wijs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 9:48

En wat ik dus écht NIET snap, is dat er nog steeds mensen zijn die vol overtuiging op de PVV stemmen. Terwijl Gerd Leers toch echt een strenger beleid voert dan het CDA-beleid, alleen omdat de PVV anders op de achterste poten staat. Durf te wedden dat als je de situatie van die man voor zou leggen aan PVV-stemmers, ze de regering onbeschoft en hard zouden vinden. Maar de lijn zien van deze actie naar keihard immigratiebeleid van de gestemde partij, neuh. Kwaad kan ik me erom maken, verschrikkelijk kwaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 9:55

Gloria schreef:En wat ik dus écht NIET snap, is dat er nog steeds mensen zijn die vol overtuiging op de PVV stemmen. Terwijl Gerd Leers toch echt een strenger beleid voert dan het CDA-beleid, alleen omdat de PVV anders op de achterste poten staat. Durf te wedden dat als je de situatie van die man voor zou leggen aan PVV-stemmers, ze de regering onbeschoft en hard zouden vinden. Maar de lijn zien van deze actie naar keihard immigratiebeleid van de gestemde partij, neuh. Kwaad kan ik me erom maken, verschrikkelijk kwaad.

Geert Wilders tweette laatst over dat meisje van 13 met een hoofddoekje. Dat hij het een goede zaak vond dat ze geweigerd werd als ze haar hoofddoekje om hield. Toen kreeg ik er ook even weer de pest in. Wat een zak hooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man steekt zichzelf in brand op de Dam  - Pagina 3 Empty Re: Man steekt zichzelf in brand op de Dam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum