Wat zou jij als eerste redden bij brand?
+30
Roxi3
patjuhhh
Sterre
VeryCherry
SoezieQ
Mamsie
Rush
boekenwurm83
Fearie
Jelin
Caroow
Mariposa
Sorella
Middleme
Beachgirl
Ilargi
rapa nui
Raindrop
Rovine
Sweety
Chocolate Cookie
Oasis
Arwyn
Sarah1985
Kabouter
SuperGrover
Lejow
Bliss
Monte
Rumble
34 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Wat zou jij als eerste redden bij brand?
En dan niet wie, want natuurlijk redden we al onze dierbaren eerst.. Maar qua spullen?
Ik denk ik mijn laptop met al mijn digitale foto's en mijn fotoboeken als ik daar nog tijd voor heb, de rest vind ik eigenlijk allemaal vervangbaar.
Ik denk ik mijn laptop met al mijn digitale foto's en mijn fotoboeken als ik daar nog tijd voor heb, de rest vind ik eigenlijk allemaal vervangbaar.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?
Onder mijn ene arm grijp ik de kat, en onder mijn andere arm de harde schijf, daar staan al mijn belangrijke bestanden op zoals foto's.
Gast- Gast
De laptop, een paar knuffels van H. en het koffertje waar al haar eerste dingetjes in zitten zoals, eerste pakje, eerste schoentjes etc etc.
Gast- Gast
Hond, laptop en make- up tasje met inhoud. En mijn bril als ik die niet op heb, anders kom ik het huis niet uit
Gast- Gast
Niks, weet ik uit ervaring. Het enige waar je op dat moment aan denkt is dat je naar buiten moet en de brandweer moet bellen.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:De laptop, een paar knuffels van H. en het koffertje waar al haar eerste dingetjes in zitten zoals, eerste pakje, eerste schoentjes etc etc.
Oeh, goeie dat koffertje met de eerste dingen van H.!!
PM: haha, echt je make up? Die is toch wel vervangbaar of denk je dat je er heel mooi moet uitzien voor die lekkere brandweerman die je komt redden?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Fotoboeken en externe harde schijf(met foto's e.d.) en mijn diploma's. En als ik meer tijd heb bepaalde souvenirs en kledingstukken die me erg dierbaar zijn.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ja joh, zonder make up zie ik lijkbleek, en hoor ik heel de dag de vraag: Ben je ziek? Ben je moe?Nucia schreef:
PM: haha, echt je make up? Die is toch wel vervangbaar of denk je dat je er heel mooi moet uitzien voor die lekkere brandweerman die je komt redden?
Tuurlijk is het vervangbaar, maar dat was gewoon het eerste wat ik mezelf zag pakken haha.
Als ik s nachts wakker wordt van brandalarm zet ik bril op, hond onder m'n arm en gris laptop en make up tasje van de bank.
Gast- Gast
Nucia schreef:Hazeltje schreef:De laptop, een paar knuffels van H. en het koffertje waar al haar eerste dingetjes in zitten zoals, eerste pakje, eerste schoentjes etc etc.
Oeh, goeie dat koffertje met de eerste dingen van H.!!
Ik had eerst een bak op zolder staan.
Maar laatst heb ik een schattig koffertje met haar naam besteld.
Die staat op de kast dus kan ik zo pakken
Gast- Gast
De kat, mijn knuffel en mijn laptop/telefoon kan ik allemaal heel snel pakken. En als ik tijd heb mijn hamster, maar dat wordt wel een uitdaging als ik echt snel weg moet zijn.
Gast- Gast
M'n hondje. De rest zou ik "vergeten", omdat ik snel moet zijn.
Gast- Gast
Foto's!! En ook mn laptop, omdat daar veel digitale foto's op staan. Verder misschien nog sieraden ofzo.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn harde schijf, mijn knuffeltje van vroeger en mijn katten
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Niemand die haar mobiele telefoon mee neemt?
Ik zou, afhankelijk van de plek waar ik op dat moment ben, kiezen voor mijn laptop en telefoon. En dan nog hopen dat je überhaupt een keuze hebt.
Ik zou, afhankelijk van de plek waar ik op dat moment ben, kiezen voor mijn laptop en telefoon. En dan nog hopen dat je überhaupt een keuze hebt.
Gast- Gast
Het liefst foto's, portomonnee en mijn map met belangrijke papieren, maar ik denk niet dat je in een brand spullen gaat redden.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Neuh, geloof dat mn mobiel me aardig gestolen kan worden, daar staan niet bijster veel herrineringen op ofzo
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Geen idee. Ik kan wel opnoemen wat het liefste zou willen redden, maar in blinde paniek pak ik vast iets heel anders.
Gast- Gast
Ik denk dat je bij brand eerder je hamster hebt gevonden, dan je kat. Ik had echt verwacht dat jij als eerste naar je hamster zou rennen. Je bent zo gek op dat beest..Fauve schreef:De kat, mijn knuffel en mijn laptop/telefoon kan ik allemaal heel snel pakken. En als ik tijd heb mijn hamster, maar dat wordt wel een uitdaging als ik echt snel weg moet zijn.
Ik vraag me af of je op zo´n moment nog wel denkt aan het pakken van spullen.. Ik hoop het nooit mee te maken. Mijn laptop (i.v.m foto´s en bestanden) maakt een goede kans en mijn telefoon is altijd wel in de buurt. Ik ben eigenlijk heel erg gehecht aan AL mijn spullen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk dat je bij brand eerder je hamster hebt gevonden, dan je kat. Ik had echt verwacht dat jij als eerste naar je hamster zou rennen. Je bent zo gek op dat beest..Fauve schreef:De kat, mijn knuffel en mijn laptop/telefoon kan ik allemaal heel snel pakken. En als ik tijd heb mijn hamster, maar dat wordt wel een uitdaging als ik echt snel weg moet zijn.
Ik vraag me af of je op zo´n moment nog wel denkt aan het pakken van spullen.. Ik hoop het nooit mee te maken. Mijn laptop (i.v.m foto´s en bestanden) maakt een goede kans en mijn telefoon is altijd wel in de buurt. Ik ben eigenlijk heel erg gehecht aan AL mijn spullen
Ik ben even gek op mijn hamster als op mijn kat, en ik heb haar inderdaad wel eerder gevonden maar ze moet dan toch in "iets". Ik kan mijn hamster niet in mijn hand houden (dan rent ze weg), mijn kat wel. Maar ik zie niet echt in wat het te maken heeft met dat ik zo gek ben op mijn hamster Of nou ja, ik snap het wel haha maar het geeft wel wat problemen als ik haar echt moet vangen en meenemen.
Laatst aangepast door Fauve op ma 4 jul 2011 - 6:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn laptop vanwege alle foto's en fotoboeken. Dit zijn hele kostbare herinneringen.
Gast- Gast
Mijn kat, mobiel en laptop (laatste 2 liggen naast het bed).
Gast- Gast
Als ik er aan zou denken om iets mee te nemen, zou ik de overlijdenskaart, het bidprentje en de cd met muziek van mama mee nemen. Die spullen zijn me zooo dierbaar. Daarvan zou ik het op dit moment het ergste vinden als het verloren zou gaan.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
kat en kist met fotoboeken en mn laptop
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
En H zelf natuurlijkHazeltje schreef:De laptop, een paar knuffels van H. en het koffertje waar al haar eerste dingetjes in zitten zoals, eerste pakje, eerste schoentjes etc etc.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Is een 72-jarige alcholiste te 'redden'?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Harde schijf kapot, bestanden nog te redden?
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Brand
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Harde schijf kapot, bestanden nog te redden?
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Brand
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: