Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brand

3 plaatsers

Ga naar beneden

Brand Empty Brand

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 9:47

Er is net een flat hier in het gebouw uitgebrand Brand 1371890812
Ik hoorde een politieauto aan komen rijden en op het moment dat hij hier voor de flat stopte, begonnen er mensen op de galerij te schreeuwen en hoorde ik een brandweerauto aankomen. Ze zijn uiteindelijk met een hoogwerker naar boven gegaan om te blussen.
Ik hoop maar dat er niemand thuis was en dat die mensen geen huisdieren hadden. Het is echt verschrikkelijk als dit je overkomt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brand Empty Re: Brand

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 9:52

Wat erg! Lijkt me eng om te zien zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brand Empty Re: Brand

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 9:59

M'n hart zit in m'n keel. Ik kan best veel hebben, maar ik kan niet zo goed tegen brand. Heb het een keer bij m'n naaste buren meegemaakt en dat was heel erg heftig.
Het stomme is ook dat ze net klaar waren met het verven van de flat. Kunnen ze nu een kwart opnieuw gaan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brand Empty Re: Brand

Bericht  Coco do 13 sep 2012 - 10:03

Oh bah!
Toen ik nog met een vriendin samen in een flat woonde is de woning naast ons ook helemaal uitgebrand. We roken al steeds iets vreemds en hoorden wat glas rinkelen of zoiets, maar dachten dat er een bbq ergens was ('s nachts om een uur of 2-3). Pas toen de brandweer voor de deur stond ging ons belletje rinkelen.
Ik heb daar echt wel een hele tijd een angst door gehad.

Hopelijk was er idd niemand in huis!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Brand Empty Re: Brand

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 10:08

Denk het niet, anders was er nog wel politie geweest, lijkt me.
Ik had me laatst al bedacht dat ik er nog een reismandje bij moet kopen, mocht er ooit zoiets gebeuren. Ik heb maar één mandje en ik wil op zo'n moment niet hoeven kiezen wie van m'n beestjes ik meeneem. Dat ding komt er nou ook asap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brand Empty Re: Brand

Bericht  Snoes do 13 sep 2012 - 10:18

Wat lijkt me dat akelig om van zo dichtbij mee te maken zeg. Hopelijk was er inderdaad niemand thuis.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brand Empty Re: Brand

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 10:22

Oeh bah! Daar blijf ik bang van!

Ik weet nog heel goed dat mijn buurvrouw zei:"Er is iemand aan het bbq'en. Wat ruikt dat toch lekker". Toevallig keek ik door haar 'keukenraam' en zag dat ze vlam in de pan had. Ze hebben donders geluk gehad, want anders was het goed uitgebroken. Sindsdien lig ik soms in bed met de gedachten:"Alle apparaten zijn uit, gas afgesloten, geen dingen vergeten, maar wat als er bij de buren brand uitbreekt?"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brand Empty Re: Brand

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 10:35

Ik ben blij dat we hier aan weerszijden van de galerij trappenhuizen hebben. Waar er ook brand is, je kunt altijd weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brand Empty Re: Brand

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 23:12

Hadden wij laatst ook bij de buurman.. We (zwager, zus, ouders en ik) zaten in huis toen mijn zwager(Brandweerman, thank god) zei; Dat ruikt het hier branderig. Op dat moment zie ik buiten een enorme steekvlam! Zwager sprint naar buiten en het bleek dat de buurman vlam in de pan had gehad. Hij dacht dat alles uit was, maar ik zag aan de zijkant van het huis (strak tegen ons huis aan) nog vlammen uit de muur komen (van de afzuiging). Dus ik riep dat het nog niet uit was, en mijn zwager was al bezig met de afzuigkap van de muur af te scheuren. Hij heeft het toen geblust, maar man, wat zat de schrik er goed in.. Ben blij dat hij er was!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brand Empty Re: Brand

Bericht  Bazinga do 13 sep 2012 - 23:19

Wij hebben ook maar één reismandje, maar als er brand uit breekt, prop ik Frits mooi onder m'n shirt om 'm mee te slepen, zonder twijfel. 't Is echt één van mijn grootste nachtmerries; brand in huis en Frits niet kunnen vinden. Ik kan al in paniek raken bij 't idee, omdat ik gewoon niet weg zou kunnen zonder hem, dat zou ik mezelf nooit vergeven.

Bidden dat 't hier nooit gebeurt en dat er in 't geval van jouw 'melding' niemand (en geen dier) gewond is geraakt!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Brand Empty Re: Brand

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 3:28

Ik woon gelukkig niet zo enorm groot, dus ze is altijd wel te vinden, maar als ik haar onder mijn shirt doe, ben ik haar kwijt voor ik beneden ben. Dan doe ik liever de kat in het mandje en de konijnen in een emmer ofzo, maar ik haal er gewoon nog een bij. Zo duur zijn die dingen niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brand Empty Re: Brand

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum