Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

reizen jullie

+24
Toet
Jeanette
Rovine
Ella
Laquisia
Rouxxxe
smooch
rapa nui
Parisienne
Cheesegirl
Caroow
Moezie
Caramba
Middleme
Mari
Suus
Monte
Jente10
Blond
Burn
Lotus
VeryCherry
Serena
Snoes
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:33

Dat is waar, als je een tijdje hetzelfde traject bereisd dan ken je het op een gegeven moment uit je hoofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Caramba di 5 apr 2011 - 3:34

Ik vind het heerlijk om te treinen, al doe ik het bijna nooit meer.
Mijn zus woont in het zuiden van het land en ik in het noorden. Met de trein vond ik echt heerlijk. Nooit bang geweest dat ik in het verkeerde gedeelte zat, maar utrecht geeft het ook duidelijk aan.

1 Keer wel in verkeerde deel gezeten, maar vond ik niet erg haha. Wel van geleerd.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:34

Ik vind het ook niet erg om met de trein te reizen, als ik een tijd in één trein zit helemaal niet. Van 4 keer overstappen word ik dan weer niet gelukkig, voor ik dan goed en wel een plekje heb gevonden en in een boek ben begonnen moet ik er alweer uit. Spits vermijd ik als het kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:34

Fauve schreef:Dat is waar, als je een tijdje hetzelfde traject bereisd dan ken je het op een gegeven moment uit je hoofd.

Er was een tijd dat ik de vertrektijden van half Nederland uit m'n hoofd wist. Dat waren nog eens tijden :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:35

Marin schreef:
Fauve schreef:Dat is waar, als je een tijdje hetzelfde traject bereisd dan ken je het op een gegeven moment uit je hoofd.

Er was een tijd dat ik de vertrektijden van half Nederland uit m'n hoofd wist. Dat waren nog eens tijden :P

Die vertrektijden? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Moezie di 5 apr 2011 - 3:36

Ik vind het heerlijk om een lang stuk met de trein te reizen! lekker naar buiten kijken wat kletsen (ben dan toch met altijd met vriendlief)
voor mijn vorige baan moest ik altijd met de trein.. dus ben het wel gewend!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Caroow di 5 apr 2011 - 3:38

Ik vind het wel lekker rustig. Ik heb stage gelopen in Zeeland, dat was soms meer dan 5 uur reizen. Boekje, muziekje, wat te drinken.. Heerlijk.

En in vrijwel elke trein hangt toch een scherm waarop alle reisinfo staat. Ik ben ook een keer in de verkeerde trein gestapt, toen stond ik ineens in Etten-Leur ipv Rotterdam.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Cheesegirl di 5 apr 2011 - 3:39

Sinds ik in Amsterdam studeer ga ik ongeveer 3 keer per week op en neer. Op het begin vond ik het ook wel wat spannend, maar het went zo ontzettend snel. Nu vind ik het heerlijk, helemaal als het zonnetje naar binnen schijnt! Boek erbij, muziekje op, helemaal prima! Very Happy
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Suus di 5 apr 2011 - 3:39

Ik vond het vroeger trouwens ook altijd wel een beetje eng met de trein. Ik reisde altijd tussen mijn ouders op en neer en moest dan een keer overstappen. Op zich kende ik die route uit mijn hoofd en wist ik precies waar elke trein stond, maar ik was altijd bang dat hij eens van een ander spoor zou vertrekken en ik dat niet zou zien. Ik kon de borden namelijk nooit lezen, maar durfde niet toe te geven dat ik een bril nodig had omdat ik dan toen niet wilde Embarassed Erg eigenlijk, he?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Parisienne di 5 apr 2011 - 3:40

Ik deed het tot 2,5 jaar geleden wel heel erg vaak, vooral lange afstanden. Mijn vriend woonde toen ruim 3,5 uur met het openbaar vervoer bij mij vandaan. Zat altijd zo'n 1,5 uur achter elkaar in een trein, om het weekend. Het andere weekend kwam hij vaak naar mij. Wij hebben dus heel wat heen en weer gereisd en had er geen problemen mee. Ik kon me helemaal verdiepen in een boek, zat achter mijn laptop of leerde voor mijn studie. Vond het vaak wel erg fijn in de trein! Gelukkig wonen we nu alweer 2,5 jaar samen en hoeven we geen lange afstanden meer te maken. Ben ook wel erg blij met het feit dat we nu een auto hebben! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  rapa nui di 5 apr 2011 - 5:31

Ik reis graag met de trein, vind het meestal erg ontspannend om lekker een boek of tijdschrift te lezen, uit het raam kijkend weg te dromen etc. Ik reis wel alleen in mijn vrije tijd/meestal op een zaterdag dus heb geen last van de spits en dat ik perse ergens op tijd hoef te zijn. Dus van een beetje vertraging trek ik me niets aan, schiet er toch niets mee op om me druk te maken. Ik ga dit jaar zelfs met de trein op vakantie naar Zwitserland en maak daar dan gebruik van de Swiss Pass zodat je ook met bijna alle treinen, bussen ed kunt reizen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  smooch di 5 apr 2011 - 5:35

Nee ik niet. Ik moet elke woensdag naar Den-Haag en zie er elke week tegenop. Dan zit ik in een stilte coupe omdat ik rust wil, praat als nog iedereen om je heen. Ik hou er niet van.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 5:41

Van mijn 17e tot mijn 21e ging ik bijna dagelijks met de trein. Nu heel af en toe en ik vind het wel leuk. Maar dan wel op een avond of overdag of in het weekend en niet in de spits! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Rouxxxe di 5 apr 2011 - 6:02

Ik heb totaal geen moeite om te reizen met de trein, lekker zitten en de krant lezen, prima! Alleen ligt m'n voorkeur wel bij m'n auto :P
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 6:09

Ik vind het heerlijk om met de trein of de bus te reizen. Ik lees graag en dat kan ik daar mooi doen. Ook als ik van het werk naar huis ga heb ik in de bus of trein heerlijk de tijd om even de dag door te nemen. Zodra ik thuis ben kan ik alles van mij afzetten en ben ik ook echt thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Laquisia di 5 apr 2011 - 6:28

Ik vind het heerlijk om met de trein te reizen. Een tijdje geleden had ik een lange afstand relatie en vond het geen probleem om 3,5 uur in de trein te zitten. Een goed boek mee, mp3 speler bij de hand.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Ella di 5 apr 2011 - 6:30

Nee vind het helemaal niets, ben dus ook heel blij met mijn rijbewijs
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Rovine di 5 apr 2011 - 6:33

Nee. Er zit altijd wel één of andere aso met zijn muziek hard, of mensen die nootjes gaan pellen en alles op de grond gooien. Rochelen, schreeuwen, hippe telefoontjes met één of ander hiphopdeuntje veel te hard. In de spits vind ik het minder erg, dan heb je wat normalere mensen in de trein zitten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 6:49

Nobucta schreef:Nee. Er zit altijd wel één of andere aso met zijn muziek hard, of mensen die nootjes gaan pellen en alles op de grond gooien. Rochelen, schreeuwen, hippe telefoontjes met één of ander hiphopdeuntje veel te hard. In de spits vind ik het minder erg, dan heb je wat normalere mensen in de trein zitten.

No offense, maar ik maak dat soort dingen echt zo zelden mee in de trein. Terwijl ik af en toe echt dagelijks met de trein ga. Is het echt zo erg bij jou dan? Alleen tegen bier drinken in de trein kan ik echt niet tegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 7:35

IN de spits beter?? Ik kom dat soort taferelen bijna uitsluitend in de spits tegen, nooit buiten de spits. Dan is het altijd rustiger en kom ik dus ook minder mensen tegen waaraan ik me erger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Jeanette di 5 apr 2011 - 7:39

Nee, is alweer even geleden, maar dat komt omdat ik een auto heb. Alleen als ik naar een musical ga in Urtecht of Schevingen, dan ga ik met de trein. Ik ben er dan net zo snel en scheelt weer parkeren.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Toet di 5 apr 2011 - 7:40

Ik reis bijna nooit met de trein. De keren dat ik het heb gedaan zijn op twee handen te tellen en de keren dat ik alleen heb gereisd zijn op één vinger te tellen. Maar ik moet zeggen dat het me niks tegenvalt. In de trein zelf kan ik lekker rustig zitten en vermaak ik me prima.
Op het station word ik wel eens een beetje zenuwachtig (vooral op een groot station) omdat ik niet zo goed weet hoe of wat, maar eigenlijk is alles zo makkelijk en staat het duidelijk aan gegeven. Gewoon rustig blijven en gelukkig heb ik een hollandse mond, dus als ik niet begrijp vraag ik het.

Als ik een baan had die met de trein makkelijk te bereiken en snel te bereiken is zo ik de trein zeker boven mijn auto verkiezen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Chocolate Cookie di 5 apr 2011 - 7:44

Rouxxxe schreef:Ik heb totaal geen moeite om te reizen met de trein, lekker zitten en de krant lezen, prima! Alleen ligt m'n voorkeur wel bij m'n auto :P
+1
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Raindrop di 5 apr 2011 - 7:55

Ik vind het juist wel fijn.
Ik moet elke dag zo n 10 minuutjes met de trein naar het werk maar vind het eigenlijk jammer dat ik er niet langer in mag zitten haha.
Lekker lezen smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 8:11

Ik heb geen auto, dus als ik hier de stad uit wil komen, zal ik toch met de trein moeten. Ik vind het eigenlijk best fijn en vermaak me altijd wel met muziek of een boek, of ik haal wat slaap in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie - Pagina 2 Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum