Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

reizen met je man/vriend

+2
Rush
nina
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

reizen met je man/vriend Empty reizen met je man/vriend

Bericht  nina do 25 aug 2011 - 21:44

Ik hou van reizen en mijn vriend ook!
Alleen hebben we soms een totaal verschillend idee over op reis gaan.

Wij willen volgend jaar zomer 6 weken naar Australië.. Echt super leuk want ben er geboren dus wil het heel graag aan mijn vriend laten zien. We sparen hiervoor elk 4000 euro (incl. reis) dus hebben daar samen zo'n 5000 euro te besteden.

Nu wil ik graag leuke dingen doen daar. En ook dingen die geld kosten.. zoals de Bridge Climb in Sydney, met een tour naar Uluru, enz.

Maar mijn vriend is meer van het dingen zien zonder dat het geld kost. Ik ben erg bang dat er hier samen niet uitkomen en ruzie krijgen of dat het niet zo'n mooie reis wordt als ik in gedachten heb.

Hebben jullie dit ook wel eens? en zo ja, hoe los je dit op?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen met je man/vriend Empty Re: reizen met je man/vriend

Bericht  Rush do 25 aug 2011 - 21:46

Mijn vriend wil niet eens vliegen haha. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caro do 25 aug 2011 - 21:55

Nee, wij zijn heel eensgezind over vakanties.

Wij zijn dit jaar naar Australie geweest en het kost gewoon bakken met geld. Voor 4 weken, waren wij inclusief camperhuur ex vliegtickets zon 6000 euro kwijt. We hebben álles gedaan, behalve de bridgeclimb. Ik wilde die wel doen, maar voor 200 dollar 3 uur naar boven klimmen en dan nog geen fototoestel meenemen ging zelfs on te ver :-). Wel hebben we de laatste avond in Aria gegeten, van Matt Moran, met uitzicht op de Harbout + opera House. Geweldig!!

Verder hebben wij in Uluru in de ochtend een camel tour gedaan, super gaaf!, en 's avonds het sounds of silence dinner: wederom: écht een aanrader. Het kost een behoorlijke duit, maar de sterrenhemel die je daar ziet is grandioos.

Qua rondtouren heb je daar de keuze uit de georganiseerde tours, in plaats daarvan hebben wij een auto gehuurd en zijn zelf naar Ulura + the Olga's gegaan. Meer tijd, minder kosten, alles op eigen tempo. Dat zou ik je wel willen aanraden. De auto kostte hetzelfde als één dagtour voor één persoon en dan begeef je je in een meute en kun je niks op je eigen tempo doen.

Verder hebben we een zeiltocht gemaakt bij Whitsundays, een zeiltocht + duiken bij Cairns, een vliegtocht boven het Great Barrier Reef en een dagtrip naar Cape Trib (die wij hadden was géén succes). En uiteraard zijn we drie dagen naar Fraser island geweest. Dit hebben we niet gedaan met een reisorganisatie maar we hebben juist omdat je gaat voor het afgelegen gevoel zelf een auto gehuurd. We zijn met twee kleine tentjes, een koelbox vol drinken, eten voor drie dagen, een kooktoestelletje en beddengoed richting het eiland vertrokken. En we zijn écht blij dat we het zo hebben gedaan. We zagen namelijk de georganiseerde tours en dat leek ons niks. Je krijgt willekeurige mensen bij je, allemaal jong want het zijn backpackers, je komt overal in een meute aan, hebt nul gevoel voor het afgelegen gevoel en wat is er nu beter dan met een 4x4 jeep rond te scheuren op een eiland en in de natuur te kamperen? Ja, je kan drie dagen niet douchen maar ach: dat kun je beiden niet dus dan stink je beiden ;-).

Sommige activiteiten kom je niet onderuit om het met een tour te doen, zoals een zeiltocht of duiken. Maar het geeft je wel een gevoel van vrijheid als je een hoop zelf kan regelen.. Echt!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Pompoen do 25 aug 2011 - 23:12

Het is de kunst om allebei water bij de wijn te doen of activiteiten uit te zoeken die jullie allebei heel graag willen.
Mijn man en ik hebben ook heel verschillende wensen met betrekking tot het reizen. Ik wil graag low-budget backpacken, rondreizen met het ov en vind het een sport om zo weinig mogelijk geld uit te geven.
Mijn man wil niet ver vliegen, niet naar 'diaree'-landen en ook niet te veel ongemak. Hij zou het liefst gewoon 4 weken in een huisje aan het strand zitten en dan een hele bibliotheek aan boeken meeslepen.
Toen we gingen praten over een grote reis na mijn afstuderen was dat best lastig. Ik wilde graag weer naar Zuid-Amerika, of rondreizen in Azië. Mijn man wilde op zich wel naar China, eventueel, als we dan echt ver weg moesten. Maar eigenlijk zag hij er best wel tegenop. Dus ik maar vrolijke daarover praten, plannen maken als was nog heeeel ver weg allemaal en hij zag er eigenlijk alleen maar tegenop. Hij wilde China wel zien, maar al die plannen die ik had...hij werd er maar zenuwachtig van.
Uiteindelijk heb ik toen besloten dat ik ook nog steeds een groot deel van Europa wilde zien en dat daar ook hele verschillende culturen te vinden zijn. Dat vond mijn man al een stuk aantrekkelijker.
Vervolgens hebben we een autorondreis bedacht, en mijn man zag dat wel zitten, had er echt zin in. Maar ik moest alles rijden en naarmate het dichterbij kwam ging ik er weer steeds meer tegenop zien.

Uiteindelijk hebben we voor een rondreis door Zuid-Oost Europa gekozen met de trein en dat is geen compromis, voor ons allebei niet. We hebben er zo enorm veel zin in! En we doen voor allebei wat. Ik wil graag rondreizen, verschillende dingen zien dus dat doen we. Mijn man wilde heel graag naar Venetië en Istanbul. Ik heel graag naar Budapest en Istanbul. We gaan cultuur snuiven maar ook relaxen, we gaan dagjes naar het strand maar ook de steden bekijken.

Ik denk dat de kunst is om dingen te zoeken waar je allebei tevreden mee kunt zijn. En het helpt ook gewoon om er echt goed over te praten. Wij vertellen elkaar onze dromen van onze reis, wat we graag willen en wat liever niet en we bedenken op deze manier dus dingen die we allebei leuk vinden of wisselen dingen die de een leuk vind en die de ander leuk vind af. Ik vind het ook leuk als mijn man geniet dus op die manier heb ik ook plezier van dingen die hij wil doen. Bovendien opent het je ogen en doe je op die manier dingen die je anders nooit had gedaan en dat valt vaak helemaal niet tegen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Marin vr 26 aug 2011 - 0:25

Ik ben heel benieuwd hoe dat bij mij en m'n vriend zal gaan. We zijn allebei gek op reizen, en op zich ook wel dezelfde manier (het scheelt heel erg dat we allebei fotograferen, dus we snappen elkaar daarin helemaal, dat we elkaar daar de ruimte voor geven). We gaan binnenkort voor 't eerst een weekendje weg, maar zijn al wel vaker samen een dagje gaan fotograferen.
We zijn allebei ook gek op de USA en korte Europese stedentripjes, dus dat scheelt ook! Alleen vind hij Azie ook helemaal geweldig, en ik heb daar eerlijk gezegd niet heel veel mee. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik kan er niet over oordelen, maar het trekt me niet, laat ik het zo zeggen. Maar daarom hebben we gewoon de afspraak gemaakt dat we grote reizen zoals USA en Azie afwisselen.

Hopelijk mogen we in 't voorjaar met z'n vader oldtimer naar Italie en waarschijnlijk in 2012 als grote reis naar de USA (foto's maken van vervallen gebouwen in Detroit en naar Chicago), en dan als tegenhanger in 2013 naar Thailand. Dat vind hij een goed Aziatisch land om voor mij te beginnen, niet direct India ofzo. Dus denk dat we het wel eens worden, elkaar kunnen stimuleren bij bijzondere reizen maken, en zo op die manier onze wensen kunnen vervullen. Hij heeft al meer van de wereld gezien buiten Europa, en ik ken Europa beter.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Caro vr 26 aug 2011 - 0:43

Klinkt goed Joy :-). Leuk dat jullie al die plannen maken!Wij zijn erachter gekomen ook echt niet gek te zijn op Azie... Het trekt ons niet, zelfs Bali wat toch wordt gezien als een van de mooiste plekken ter wereld kon ons niet echt bekoren. Misschien scheelde het dat we én slecht weer hadden én ik 4 dagen ziek was maar toch. DE cultuur daar is niet ons ding :-)

Ik loop trouwens al weken te stuiteren omdat we eindelijk naar Californie gaan :-). Ben al vanalles aan het uitzoeken, uitstippelen, heb de LP's al besteld en mijn man zegt alleen maar 'het duurt nog zo lang, waarom je nu al druk maken?'. En dat andere forum heb ik al behoorlijk uitgeplozen :-).

Enige dat nu nog ter discussie staat is of we een retourtje SFO doen of heen op SFO en terug van LAX.... ik wil de familie daar nog opzoeken en dat ligt tussen Sacramento en SF in.. dus dat maakt het wat moeilijk om geen rondje te plannen. Anders rij je veel dezelfde routes.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Marin vr 26 aug 2011 - 0:49

Haha ja leuk he, dat heb je met twee reis-freaks. We hebben direct onze reis-verlanglijstjes naast elkaar gelegd. Hij heeft bijvoorbeeld helaas Australie al gezien, maar wie weet ooit.. En hij heeft al veel meer van Amerika gezien. Daarentegen is ie ook in Costa Rica geweest, wat vast heel gaaf is, maar ik niet perse heen hoef. En ik wil graag nog naar Jordanie, en dat staat weer niet op zijn lijst. En hij wil graag naar Peru, en ik naar Bolivia. Ik zie direct een goede combi Wink Maar zo vinden we onze weg wel. Denk dat we het allemaal wel weten te combineren.

Oh en zo heerlijk puzzelen he, zo'n USA reis! Hoe veel weken hebben jullie? En wat willen jullie perse zien? LA ook? Want van SFO naar SFO weet ik nog wel een heel leuk rondje wat iets kleiner is, ook langs Sacramento (ik reed toen zelfs langs Vacaville), en anders valt er ook wel wat met LA te regelen. Zolang je maar een stuk van de kustlijn tussen SF en LA rijdt, het liefst rond Monterey en Big Sur.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro vr 26 aug 2011 - 1:20

Heerlijk, samen plannen maken! We wilden samen naar Australie, ik naar Amerika en hij wil in 2013 naar Mexico, wat ik al gezien heb maar dan wil ik een deel Belize erbij pakken. Heerlijk toch die reisplannen! Costa Rica hoef ik ook niet zo nodig naartoe, wel andere landen in zuid/ midden amerika.

ok, hier ons wensenlijstje, heb zelf al een route uitgestippeld dat dit allemaal mogelijk maakt en we dan op een totaal uitkomen van 3000 km.

SFO, Montery/ Carmel, Santa Barbara, LA (hoeft niet zo nodig want ik heb die stad al meerdere keren gezien en ik ben er niet kapot van, dan liever meerdere dag in SFO, dan doorsteken richting Grand Canyon/ Page/ Bryon, dan naar Las Vegas, via Death Valley terug naar Yosemite en dan via Vacaville/ Fairfield terug naar SFO. En het liefst nog Bodie ertussenin :-).

Verder ben ik even de naam kwijt van dat natuurpark met die enorme mooie, uitgesleten rotsen. Hoe heet dat nu ook alweer?? Lag verder dan Grand Canyon en het lag echt wel een stuk uit de richting maar zou wel gaaf zijn :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Marin vr 26 aug 2011 - 1:25

Check dit topic even, is de reisroute van m'n oom en tante, die ik voor hen heb samen gesteld.

reizen met je man/vriend Herouteusa

Is echt bijna exact hetzelfde als jouw wensen. Alleen Bodie mist, maar dat ligt tussen Mono Lake en Lake Tahoe, en kan je makkelijk in 1 dagdeel even off-road pakken, heb ik twee jaar geleden toen ook gedaan. Met Bryon bedoel je neem ik aan Bryce en Zion? Daar ben ik allebei niet geweest en staat ook niet op deze route. Weet ook niet precies uit m'n hoofd hoe ver dat ligt vanaf deze route. Vanuit Page kan je wel makkelijk naar Monument Valley, dat is ook de moeite waard.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro vr 26 aug 2011 - 1:28

Hahahah dat is toevallig!! Wat ideaal! Heel erg bedankt :-). Het rondje komt idd erg dicht in de buurt van onze wensen :-). Of euhhh mijn wensen ;-). Mijn man heeft zich er nog niet mee bemoeid dus die heeft pech ;-).

Als ik vragen heb kom ik nog wel bij je terug :-). Ik bedoelde idd Bryce/ Zion! Stom :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Caro vr 26 aug 2011 - 1:30

Wij gaan trouwens ook een maand.. Jeetje, scheelt mij echt een stuk uitzoek werk :-). Nu stuiter ik nog meer!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Marin vr 26 aug 2011 - 1:32

Hahaha ja dat komt wel ideaal uit dan! De meeste mensen slaan bij zo'n rondje Lake Tahoe/Sacramento over, omdat ze daar niet zo heel snel wat te zoeken hebben, maar omdat jij juist daar heen wil, is dit handig. En ik vond dat juist ook zo'n mooi stuk.

En ja hoor, geef maar een gil, je weet me te vinden. Veel stuiterplezier!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro vr 26 aug 2011 - 1:37

Haha dank je :-). Ik moet zeggen dat ondanks dat ik er ooit een jaar gewoond heb, het toch anders is om nu een reis samen te stellen. Misschien gaat mijn broertje mee, wat ik echt gaaf zou vinden want dan krijgt hij het reizen op die manier ook mee. Maar anders zijn we met z'n tweeen en ik wil echt mijn man laten zien waar ik gewoond heb en naar school ben gegaan etc.

En sommige namen op het amerika forum duizelen mij nog steeds.. Ik ga er vanuit dat als ik de LP's heb, ik een nog beter beeld heb en nog beter kan plannen. Maar net zoals overal: de een zegt dat dat park de moeite waard is, dat ene dorpje net weer niet, dat weer wel. Argghh soms weet je niet meer hoe en wat :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Marin vr 26 aug 2011 - 1:43

Ja dat is ook echt zo lastig, er zijn zo veel ervaringsdeskundigen. Die weten er veel vanaf, maar blijven wel ervaringsdeskundigen, en dus gekleurd naar hun eigen ervaringen. De route die je nu hebt is erg mooi en dus prima in 1 maand te doen. Maar, dat betekent wel dat je weinig tijd hebt bij je gastgezin. Ik weet niet of je daar ook echt weer gaat slapen bij hen, of in een hotel gaat, en in hoeverre je daar tijd wilt doorbrengen. Ik ben nu 3 keer teruggeweest naar m'n gastgezin en heb elke keer meer dan 2 weken daar gezeten, echt in huis. Op die manier verval je zo weer in het leventje wat je hebt, boodschappen doen, even de school bezoeken, het dorpje bezoeken, dat soort dingen. Maar als je maar een paar dagen gaat, is dat wellicht weer anders. Ik vond het heel raar, maar ook heel erg leuk om weer terug te zijn. Twee jaar geleden ben ik daar voor 't laatst teruggeweest dus, en zag ik ook weer mijn highschoolfriends (twee van m'n beste vriendinnen daar) voor 't eerst sinds vijf jaar, en dat was echt serieus alsof het gisteren was, we gingen echt verder waar we gebleven waren. Dat vond ik zo'n prettig gevoel, het voelde heel vertrouwd.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  nina vr 26 aug 2011 - 1:56

Jullie hebben gelijk! Het zal wel loslopen....
We zullen inderdaad compromissen moeten sluiten of iets zoeken wat we beide leuk vinden.
We zijn beide wel avontuurlijk ingesteld en dat is het belangrijkste bij reizen (vinden we beide). En ik denk dat een auto huren en alles zelf doen wel het gaafste is.

Ik moet nog even in verdiepen wat het leukste. We hebben zes weken de tijd en vliegen naar Sydney en van Perth. Daarbij wil ik echt heel graag naar Alice Springs en mijn vriend wil geloof ik graag naar Tasmanië (maar daar is het in juli/augustus weer slecht weer) en wil ook wel naar Fraser Island en de Whitsundays.

Hmm.... Rolling Eyes
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Caro vr 26 aug 2011 - 1:58

Lijkt me heerlijk :-). Maar het is wel echt de bedoeling dat we het combineren met een mooie reis. Ik wil ze heel graag zien, maar ik hoef er geen weken bij in huis te zitten. Ook omdat ik én met mijn man én met mijn broertje ben. Is gewoon niet zon handige combinatie. Daarnaast zijn ze verhuisd, hebben een kleiner huis (economische crisis) en kunnen ze ons niet huisvesten. Is geen probleem, maar er even langsgaan is gewoon al helemaal prima. Misschien twee dagen/ drie dagen en dan is dat ook wel weer klaar. In de buurt is niet schrikbarend veel te doen.. wel wil ik even langs het huis waar ik woonde, langs de high school etc. En dan even wat mensen zien...

Zoals de route nu is, is hij denk ik prima. Alleen moeten we kijken of we ergens een dagje inleveren. En als dat LA is, vind ik het niet erg :-). Mijn man wil wel graag de Hollywood letters zien, maar meer hoeft hij in die buurt niet te zien. Liefst vertrek ik vanuit Santa Barbara direct naar het binnenland :-). En anders wordt het Yosemite. Hoe spijtig ook. Ik heb het al een keer gezien en gelukkig is het geen must see voor mijn man.. Zou wel jammer zijn, maar je kunt je dagen maar een keer besteden :-)

Wat had jij uiteindelijk vastgelegd voor je oom en tante, welke plaatsen?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Marin vr 26 aug 2011 - 2:00

@Nina:
Ik denk dat het goed is om van te voren wel dat soort dingen te bespreken, zodat je geen teleurstellingen onderweg hebt, of irritaties onderling. Dat is zo zonde van je reis! Dus als jij bang bent voor dit soort teleurstellingen, bespreek het dan van te voren, en wie weet zitten jullie wel veel meer op 1 lijn dan je denkt. En bovendien is het ook best leuk om af en toe dingen te doen die hij graag wil en jij anders nooit zou doen, en vice versa. Op die manier ontdek je misschien nog manieren van reizen of activiteiten of bezienswaardigheden waar je nooit aan gedacht zou hebben, maar nu echt geweldig blijkt te zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin vr 26 aug 2011 - 2:04

Caro schreef:
Wat had jij uiteindelijk vastgelegd voor je oom en tante, welke plaatsen?

Ik had die route geadviseerd en die hebben ze echt bijna helemaal gevolgd, met paar kleine veranderingen (maar weet niet precies wat). We hadden alleen hotels in SF en Grand Canyon vastgelegd, de rest hebben ze allemaal op de bonnefooi gedaan.

En kan me helemaal voorstellen dat jullie geen weken gaan hangen bij je gastgezin. Dingen zijn ook veranderd. Dat moet je sowieso voor ogen houden, wie weet voelt het best even vreemd, en ze zijn sowieso dus al verhuisd, en in het stadje of op school kunnen ook dingen veranderd zijn. Is niet erg, maar wel goed om even te realiseren.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 4:04

Op zich liggen de interesses van mijn vriend en mij wel op één lijn, maar mijn vriend wil het liefst zo veel mogelijk wandelen en ik vind dat niet altijd even leuk.
Dus proberen we daar een compromis in te vinden, dus dagje wandelen door de natuur, dagje cultuur en dat wat afwisselen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 4:41

In sydney en melbourne is t dan ook slecht weer, dus ik zou als ik jou was daar op dat moment gewoon lekker de beslissing maken.

Wij zijn allebei van het "we zien wel als we er zijn". We boeken niks en denken van tevoren nergens over na. We hebben alleen beiden een totaal andere smaak qua landen. Dat levert nog weleens wat strubbelingen op. Voordat we eindelijk met elkaar eens zijn waar we heen gaan....!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 7:24

Mijn vriend en ik zijn het redelijk eens als het gaat om reizen. Ik wil er meestal nog iets meer aan uitgeven dan hij.. maar dan zoek ik gewoon een manier hoe het nog goedkoper kan zodat we toch kunnen gaan :P

Verder zoek ik in eerste instantie wel de richting uit waar we heen gaan. Hij hoeft niet zo nodig naar de USA bijv en ik wil heel erg graag naar de oostkust, dat gaan we dus volgend jaar doen. Samen hebben we echt een liefde voor Australie dus dat staat sowieso op de planning voor in de toekomst (na onze studies over 2/3 jaar).

Verder willen we allebei heel erg graag op huwelijksreis naar de Malediven of zo'n soort eilanden groep.

Beide houden we niet van massa toerisme en all inclusive (met uitzondering van een huwelijksreis of de laatste paar dagen van een vakantie.. Maar dan nog trekt ons appartementjes meer, waar we zelf ons ding kunnen doen). Verder ook het massatoerisme als in georganiseerde excursies etc. BRR dan gaan we liever op de bonnefooi zelf kijken. (Behalve als het echt niet anders kan natuurlijk). We houden trouwens ook niet van teveel hollanders op vakantie. En al helemaal niet als ze zich zo ordinair hollands gedragen :P

We houden beiden niet van kamperen in een tent. Dus echt kamperen is voor ons niet weggelegd..

Eigenlijk willen we gewoon alles samen doen en samen ondekken. Mochten we daarbij leuke mensen leren kan dan is dat super, gebeurt dat niet.. Dan niet Wink dan maken we er samen een ontzettend leuke reis van.

Gast
Gast

Bericht  Bet Weter zo 28 aug 2011 - 7:36

Mijn vriend en ik zijn compleet tegengesteld wat betreft reizen. Hij houd er eigenlijk niet zo van en gaat t liefste binnen Nederland op vakantie, als hij dan wel naar een ander land gaat pakt hij het liefst taxi's en regelt hij alles van tevoren. Hij houdt ook niet van wandelen door een stad. Is liever in de natuur. Ik ben dus het omgekeerd, hou van reizen en dan ook echt réizen en lekker in goedkope hostelletjes en op de bonnefooi en avontuurlijke dingen enzo en uuuuren door een stad slenteren.

Daarom gaan we samen echt op chill vakantie en maak ik daarnaast altijd nog een reis alleen of met een vriendin naar een ander werelddeel om mijn reislust te bevredigen. Ik ben wel een beetje jaloers dat jullie kunnen reizen met je vriend, zou dat ook graag willen, maarja je kan niet over alles gelijk denken binnen een relatie!

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Marin zo 28 aug 2011 - 7:39

Valt het ook niet te combineren, Bet Weter? Ok, Nederland en buitenland niet echt, maar wel natuur en city zijn goed te combineren, en actief en rust ook wel. Stedentripje met strand combineren, of natuurpark met een stadje in de buurt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bet Weter zo 28 aug 2011 - 8:25

@Joy: hij trekt bepaalde dingen gewoon echt niet. Dus er is geen compromis. Hij heeft het dan gewoon echt niet naar zijn zin als hij bijvoorbeeld door een Aziatische stad gaat lopen ofzo. Dat vind hij echt vreselijk, dus tja, niks aan te doen.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Marin zo 28 aug 2011 - 8:27

Jammer!

Ik heb zelf ook niets met Azie en zou er zelf nooit heen gaan, maar wil me wel door m'n vriend laten overtuigen dat het wel een mooi en interessant werelddeel is en dus ga ik wel met hem mee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud