Ervaringen met 1-reizen?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaringen met 1-reizen?
http://www.1-reizen.nl/
Ik heb eens zitten kijken voor een dagtrip naar Euro Disney en deze site heeft tot nu toe de goedkoopste, maar ik vraag me af of er misschien iemand ervaring mee heeft.
Ik heb eens zitten kijken voor een dagtrip naar Euro Disney en deze site heeft tot nu toe de goedkoopste, maar ik vraag me af of er misschien iemand ervaring mee heeft.
Gast- Gast
Re: Ervaringen met 1-reizen?
Ik ken het niet. Maar hij lijkt me wel betrouwbaar aangezien hij aangesloten is bij het ANVR..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Een mevrouw van 1-reizen had speciaal een account voor je aangemaakt. Om je te vragen of je al geboekt had en dat ze heel veel mooie aanbiedingen voor je had. Nu is het bericht weg(en ik gok ook haar account). Ik moest dus lachen om haar bericht(zullen bedrijven zich echt googelen en dan een account aanmaken, ja dat doen ze dus ).
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Oh, dat had ik helemaal niet meegekregen joh :-)
Valt dit onder Peter Langhout? Er heeft zich vandaag iemand met die naam aangemeld.
Valt dit onder Peter Langhout? Er heeft zich vandaag iemand met die naam aangemeld.
Gast- Gast
1-reizen valt onder de Benga Travel Group, wat tevens het overkoepelende bedrijf van Peter Langhout Reizen, Van Ham Reizen, Cirkel Vakanties en Mambo is.
Gast- Gast
Ik had het inmiddels zelf ook opgezocht en gevonden, toch bedankt!
Gast- Gast
MooiBirgit schreef:Ik had het inmiddels zelf ook opgezocht en gevonden, toch bedankt!
Ik hou van vragen waar ik het antwoord niet op weet, dan ga ik gelijk zoeken, haha. Heb verder geen ervaring met 1-reizen, dus kan je er helaas verder niets over vertellen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Reizen met een cruise schip, ervaringen?
» Verre reizen
» alleen reizen
» Niet-essentiële reizen
» reizen met je man/vriend
» Verre reizen
» alleen reizen
» Niet-essentiële reizen
» reizen met je man/vriend
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: