Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de (bijna) getrouwde meiden....

+20
Joli86
Printje
Sarah1985
flower
Mikki
minoessepoes
Shisha
Zonnetje
LindaK
Mizz_S
Funk
vlinder-2011
Appeltje
Taeda
Sterrin_
Floor
Kat1980
Tsjip
Aziraphale
me1987
24 plaatsers

Ga naar beneden

Voor de (bijna) getrouwde meiden.... Empty Voor de (bijna) getrouwde meiden....

Bericht  me1987 di 25 jun 2013 - 7:15

Hadden/hebben jullie antenneversiering? Zo ja, waar had/heb je dat weg?

Hadden/hebben jullie een gastenboek? Zo ja, waar had/heb je dat weg?

Hadden/hebben jullie een ringkussen? Zo ja, waar had/heb je dat weg?
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de (bijna) getrouwde meiden.... Empty Re: Voor de (bijna) getrouwde meiden....

Bericht  Aziraphale di 25 jun 2013 - 7:24

me1987 schreef:Hadden/hebben jullie antenneversiering? Zo ja, waar had/heb je dat weg?

Nee.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Voor de (bijna) getrouwde meiden.... Empty Re: Voor de (bijna) getrouwde meiden....

Bericht  Tsjip di 25 jun 2013 - 7:34

Hadden/hebben jullie antenneversiering? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Ja, zelf gemaakt van allerlei paarse lintjes.

Hadden/hebben jullie een gastenboek? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Ongeveer... Het was onze wc-deur.

Hadden/hebben jullie een ringkussen? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Wij hebben hier een rotan hartje voor gebruikt. Ondertussen in iedere winkel bijna wel te koop!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kat1980 di 25 jun 2013 - 7:36

me1987 schreef:Hadden/hebben jullie antenneversiering? Zo ja, waar had/heb je dat weg?

Antenne versiering regelt de ceremoniemeester.

Wij hebben geen standaard gastenboek, maar we hebben een boom met hartjes als bladeren (was ook de afbeelding op onze trouwkaart) op een linnen doek laten drukken. In de hartjes kunnen de gasten hun wens en naam schrijven.

We hebben geen ringkussen, maar ringdoosjes. Heb ik zelf gemaakt.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Floor di 25 jun 2013 - 7:41

Hadden/hebben jullie antenneversiering? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Dat hadden we alleen op de trouwauto. De andere auto's niet. De trouwauto hadden we ook niet zelf gedaan maar zat er al op (roosjes met lintjes) toen mijn man de auto ging halen.

Hadden/hebben jullie een gastenboek? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Via internet, een boek waar de gasten aan de zijkant tekst konden schrijven en ook waarbij ze op de foto ging, nu staat er dus langs elke tekst een foto van de gast(en) die de tekst schreef.

Hadden/hebben jullie een ringkussen? Zo ja, waar had/heb je dat weg? een ringendoosje hadden we, een wat grotere mooie leren. 
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sterrin_ di 25 jun 2013 - 7:46

Geen antenneversiering

En ipv een gastenboek had mijn schoonmoeder zelf een kalender gemaakt waarop alle gasten hun verjaardag konden invullen. Kalender moet ik na bijna 7 jaar nogsteeds aan elkaar maken en ophangen, maar hij is zo groooot.Embarassed

Ringkussen had de ambtenaar van de burgerlijke stand zelf voor elk bruidspaar die dit wilde.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Taeda di 25 jun 2013 - 8:02

Alledrie ja en alledrie gemaakt door mijn zus (ceremoniemeester).
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Appeltje di 25 jun 2013 - 8:04

Geen antenneversiering.

Gastenboek besteld bij: http://www.trouwalbumwinkel.nl/

En ringkussen besteld bij: http://www.ringkussens.com/
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  vlinder-2011 di 25 jun 2013 - 8:06

me1987 schreef:Hadden/hebben jullie antenneversiering? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Ja, zelf gemaakt met allemaal lintjes en een lintje met onze namen en trouwdatum erop..

Hadden/hebben jullie een gastenboek? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Ja maar had zelf 3 memoborden in onze trouwkleuren gemaakt met losse kaartjes erbij waar de gasten wat op konden schrijven. Deze hangen nu boven ons bed.

Hadden/hebben jullie een ringkussen? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Ja, zelf gemaakt..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Gast di 25 jun 2013 - 8:06

me1987 schreef:Hadden/hebben jullie antenneversiering? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Nee

Hadden/hebben jullie een gastenboek? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Nee, onze ceremoniemeesters hadden twee spiegels neergelegd waar iedereen op kon schrijven

Hadden/hebben jullie een ringkussen? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Ja, ik vond heel veel niet mooi en toen ik mijn trouwjurk de laatste keer ging passen zag ik hem daar in eens liggen. Dus meteen meegenomen, want dit was precies wat ik zocht.

Gast
Gast

Bericht  Funk di 25 jun 2013 - 8:10

Aziraphale schreef:

Nee.

Wij ook allemaal niet smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Mizz_S di 25 jun 2013 - 10:29

Antenneversiering: hadden we gewoon simpel wit lint voor van de markt
Gastenboek: we hadden een luxe schrijfboek van de bruna ofzo en daar onze eigen invulling aan gegeven
Ringkussen: nee dat vonden we onzin
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  LindaK di 25 jun 2013 - 18:13

Nee

Ons gastenboek heb ik zelf gemaakt, een 3D lijst met daarin gevouwen hartjes. Op de hartjes hebben de gasten een wens of hun naam geschreven. De lijst hangt in de gang.

Ja we hadden een ringkussentje, ook zelfgemaakt :-)
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Zonnetje di 25 jun 2013 - 18:50

Wij hebben geen antenneversiering. Misschien kopen we nog wat voor de trouwauto. Verder is alles op 1 locatie, dus vind ik antenneversiering voor de andere auto's niet zo nodig.

Als gastenboek laten we alle gasten op een witte steen schrijven. Deze stenen gaan we op een grote schaal op het dressoir leggen in de woonkamer.

We hebben geen ringkussen, gewoon het doosje van de juwelier.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Shisha di 25 jun 2013 - 20:22

me1987 schreef:Hadden/hebben jullie antenneversiering? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Nee

Hadden/hebben jullie een gastenboek? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Ja maar gekregen van mijn ouders.

Hadden/hebben jullie een ringkussen? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Ja maar gekregen van mijn schoonouders.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  minoessepoes di 25 jun 2013 - 20:23

pippi schreef:
Aziraphale schreef:

Nee.

Wij ook allemaal niet smile

En wij ook niet. Wij zijn gaan lopen naar het stadhuis, mijn man had de ringen in het doosje van de winkel in zijn colbert en wij bewaren gewoon de kaartjes van onze 15gasten.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Mikki wo 26 jun 2013 - 0:56

me1987 schreef:Hadden/hebben jullie antenneversiering? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Nee, wij hadden geen antenneversiering. Wel een boeket op de auto trouwens.

Hadden/hebben jullie een gastenboek? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Ja, ik had van tevoren foto's van alle gasten verzameld, en daarvan een fotoboek gemaakt. Bij de foto's wat ruimte waar ze iets konden schrijven.

Hadden/hebben jullie een ringkussen? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Nee, wij hadden een klein houten doosje waar we de ringen in bewaarden. Leek me iets veiliger, aangezien onze kinderen ermee zouden lopen.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  flower wo 26 jun 2013 - 5:40

Ja, had iemand van een forum voor me gemaakt

Ja, ceremonie meester had dit geregeld, van iedereen een foto erbij van die dag en een hartje waarin iedereen een gedichtje/wensje heeft geschreven, erg leuk!

Nee, wij hadden gewoon het doosje van de edelsmid
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Sarah1985 wo 26 jun 2013 - 6:29

me1987 schreef:Hadden/hebben jullie antenneversiering? Zo ja, waar had/heb je dat weg? ja gewoon lint gehaald bij de action

Hadden/hebben jullie een gastenboek? Zo ja, waar had/heb je dat weg? had in een trouwboekje gelezen over een gastenboek en trouwalbum met naam en datum erin gegraveerd leek me wel mooi. Alleen gingen we een jaar later trouwen toen vond ik het niet meer zo mooi

Hadden/hebben jullie een ringkussen? Zo ja, waar had/heb je dat weg? nee hadden we niet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Printje wo 26 jun 2013 - 6:45

Hadden/hebben jullie antenneversiering? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Ja bij ons en alle daggasten. Zelf gemaakt met kunstbloemen en zo'n klimop ding vd Xenos en tule erbij.

Ja een video gastenboek, was erg leuk. Je kreeg dan alles op dvd.

Ja een knuffel van pardoes. Omdat ik daar gevraagd ben, we trouwfoto's in de Efteling hebben gemaakt en er gewoon veel komen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Joli86 wo 26 jun 2013 - 8:03

Op de markt zilvere en lilalintjes gekocht. Deze hadden we ook voor de daggasten. 
Wij hebben bij de boekhandel een leeg notitieboek gekocht met een zilver grijze harde kaft. Hier wilde we daarna de kaartjes bij plakken maar zoveel gekregen dat dat echt niet pasten. 
Wij hadden de ringen gewoon in het doosje van de juwelier zitten. 
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Takkie wo 26 jun 2013 - 8:42

We hadden geen ringkussen en geen antenneversiering. Het gastenboek kwam ik op internet ergens tegen, ik vond hem erg mooi en heb 'm besteld. Welke site dat was weet ik echt niet meer, maar ik weet wel dat er veel keus is op diverse sites. Wellicht kun je googelen? Succes!
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Exogenesis wo 26 jun 2013 - 8:48

Hadden/hebben jullie antenneversiering? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Weet ik niet meer. Onze trouwauto had het in ieder geval niet, want die heeft geen antenne Laughing

Hadden/hebben jullie een gastenboek? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Ja, uit een bruidswinkel in Almere.

Hadden/hebben jullie een ringkussen? Zo ja, waar had/heb je dat weg? Ja, uit een bruidswinkel in Almere. Het was een set met het gastenboek samen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Pompoen wo 26 jun 2013 - 9:01

Antenneversiering had ik zelf gemaakt, het gastenboek ook (ik heb boekbinden gehad op de kunstacademie) en we hadden geen ringkussen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Destino do 4 jul 2013 - 2:18

.
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: