Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vraag voor de fotografie dames

2 plaatsers

Ga naar beneden

vraag voor de fotografie dames Empty vraag voor de fotografie dames

Bericht  Mysterious zo 3 apr 2011 - 8:05

Voor onze bruidreportage zijn we opzoek naar een oud leeg staand gebouw. iets van een fabriek ofzo. Het moet ik de buurt van Den Haag zijn. Er schijnt een gave fabriek (chocolade fabriek?!) in Alpehn a/d Rijn te zitten maar dat is eigenlijk net even te ver.
Wie weet er iets leuks of een andere leuke locatie om fotoss te maken.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag voor de fotografie dames Empty Re: vraag voor de fotografie dames

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 8:09

Als je die chocoladefabriek gaaf vindt, dan nodig ik je van harte uit. Ik vind het een onding en van mij mag er nu eindelijk wel eens wat mee gebeuren. 't Gebouw stata al zó ontzettend lang leeg, en alle plannen die ervoor gemaakt worden, worden uitgesteld.

Maargoed, da's een offtopic reactie van een gefrustreerde plaatsbewoner :P

Ik weet eigenlijk niet of de Baronie is wat jij zoekt, ik weet niet eens hoe het er van binnen uitziet en of je er naar binnen mág. Een aantal jaar terug is er ook een flinke brand geweest, weet niet of daar binnen veel van te zien is, qua schade. Zo ja dan zou dat wel zonde zijn van de foto's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraag voor de fotografie dames Empty Re: vraag voor de fotografie dames

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 8:11

Misschien kan je googlen op Urbex of Urban Exploring en dan Den Haag. Dat is fotograferen in leegstaande gebouwen. Het probleem is dat dit meestal illegaal is, dus om daar op je gemak in een bruidsjurk te staan is misschien niet ideaal.

Edit: Oh en ik denk dat je beter de topic titel kan veranderen in meiden die iets van deze regio weten, ipv van fotografie. Al zijn Maple en ik toevallig allebei.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraag voor de fotografie dames Empty Re: vraag voor de fotografie dames

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 8:19

Heb even gegoogled, en wat Marin zegt dat maak ik ook uit verschillende quotes op internet op: Bij de Baronie mag je in elk geval niet zomaar even foto's op locatie maken. Zou me dara inderdaa din verdiepen, het zou een domper op je mooie dag zijn om iets illegaals te doen en daar dan voor beboet te worden Wink

Hier zie je trouwens foto's van binnen. En Zo ziet de Baronie er van buiten uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraag voor de fotografie dames Empty Re: vraag voor de fotografie dames

Bericht  Mysterious zo 3 apr 2011 - 8:31

bedankt voor de reacties
Ik ga nog even speuren. Onze fotograaf had de Baronie verzonnen. Ik zal eens aan hem vragen hoe dat zit. We willen natuurlijk niet op gepakt worden in onze trouw kledig hihi
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag voor de fotografie dames Empty Re: vraag voor de fotografie dames

Bericht  joyce0606 ma 4 apr 2011 - 4:42

Ah allemaal dames uit alphen aan den rijn?! ik woon er zelf ook, Baronie zou ik niet zo snel heen gaan, dat ding staat op instorten! smile
er staat wel aan een bord wat er komt, maar er is nog geen hol gebeurt! ik denk dat ze het in elkaar laten vallen scheeld weer wat sloopwerk.

ik werkte voor een bandje en tourde nederland rond, wat ik weet is dat zij een videoclip en foto shoot hebben gedaan in leiden, in een oude leegstaande fabriek. misschien dat je dat eens kunt googlen ?!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag voor de fotografie dames Empty Re: vraag voor de fotografie dames

Bericht  Mysterious ma 4 apr 2011 - 4:49

joyce0606 schreef:Ah allemaal dames uit alphen aan den rijn?! ik woon er zelf ook, Baronie zou ik niet zo snel heen gaan, dat ding staat op instorten! smile
er staat wel aan een bord wat er komt, maar er is nog geen hol gebeurt! ik denk dat ze het in elkaar laten vallen scheeld weer wat sloopwerk.

ik werkte voor een bandje en tourde nederland rond, wat ik weet is dat zij een videoclip en foto shoot hebben gedaan in leiden, in een oude leegstaande fabriek. misschien dat je dat eens kunt googlen ?!

Er staat daar inderdaad een lege fabriek maar geen idee wie ik moet benaderen om daar fotos te mogen maken ...
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag voor de fotografie dames Empty Re: vraag voor de fotografie dames

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 4:51

Ik woon inderdaad in A., Joyce. Waar woon jij als ik vragen mag (PM?)?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraag voor de fotografie dames Empty Re: vraag voor de fotografie dames

Bericht  joyce0606 ma 4 apr 2011 - 5:01

Mysterious schreef:
joyce0606 schreef:Ah allemaal dames uit alphen aan den rijn?! ik woon er zelf ook, Baronie zou ik niet zo snel heen gaan, dat ding staat op instorten! smile
er staat wel aan een bord wat er komt, maar er is nog geen hol gebeurt! ik denk dat ze het in elkaar laten vallen scheeld weer wat sloopwerk.

ik werkte voor een bandje en tourde nederland rond, wat ik weet is dat zij een videoclip en foto shoot hebben gedaan in leiden, in een oude leegstaande fabriek. misschien dat je dat eens kunt googlen ?!

Er staat daar inderdaad een lege fabriek maar geen idee wie ik moet benaderen om daar fotos te mogen maken ...

zou je niet de gemeente daarvoor moeten bellen? of misschien de eigenaar van het pand (waarschijnlijk de gemeente)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag voor de fotografie dames Empty Re: vraag voor de fotografie dames

Bericht  Mysterious vr 8 apr 2011 - 9:46

Ik hoorde van een vriendin die in Leiden woont dat ze de fabriek aan het verbouwen zijn en je er niet meer in kan, dus ook geen optie
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag voor de fotografie dames Empty Re: vraag voor de fotografie dames

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 10:09

willen jullie per se een fabriek? of "ruig" terrein?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraag voor de fotografie dames Empty Re: vraag voor de fotografie dames

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum