Boer zoekt vrouw!!
+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers
Pagina 4 van 37
Pagina 4 van 37 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37
Re: Boer zoekt vrouw!!
Oh echt?! Wat leuk voor 'm! Ga meteen kijken, die wijnboer had toch ook al iemand gevonden?Inge schreef:Nee klopt. Pieter had maar weinig brieven... Volgens mij ging Yvon als eerste bij hem langs.Bliss schreef:Wie is Pieter ook alweer? Die zit niet bij de vijf toch?
Ik vond hem ook heel schattig, en idd zijn ouders ook
Op de site staat Pieter verteld aan zijn moeder over zijn nieuwe vriendin
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij werd er na afloop van 't filmpje van de 'wijnboer' gezegd dat hij inderdaad iemand had gevonden. Ik heb de eerste boer niet gezien dus heb ff geen beeld bij Pieter... Maar leuk zeg dat toch zoveel boeren iemand vinden via 't programma!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Sterre schreef:Ik vind Frank een lekker ding maar net iets te babyface. Gijsbert daarentegen: stoer, mannelijk, hot, *zucht* :-).
Dat vind ik dus ook, hij is zooooo leuk Heb alweer zin in zondag
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ga er vanavond weer lekker voor zitten...
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Break Of Day schreef:Ik vond het zo grappig toen Annemarie riep: "Hee, da's Harry!". Die kende ze van schuurfeesten en zo. Volgens mij heeft ze Harry ook nog geselecteerd voor de speeddate. Zul je zien dat hij het straks wordt.. Iemand die ze gewoon al jaren kent
Dat vond ik ook heel grappig
De kans zit erin dat ik een van de vrouwen ken, dus vanavond tijdens de speeddates maar even goed opletten. Zou wel leuk zijn, maar ben er nog niet helemaal zeker van.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik zit er weer klaar voor!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind adriaan zo schattig! komt over als een hele lieve man.. als ik nou een vrijgezelle vrouw van zijn leeftijd was geweest, goede optie
Gijsbert is ook leuk! ben benieuwd hoe het allemaal weer gaat dit seizoen.. ik moet helaas even wachten op uitzending gemist.
Gijsbert is ook leuk! ben benieuwd hoe het allemaal weer gaat dit seizoen.. ik moet helaas even wachten op uitzending gemist.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik zit er ook weer klaar voor! "live" kijken is toch leuker dan de hh via internet!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Roze Roos schreef:Ik zit er ook weer klaar voor! "live" kijken is toch leuker dan de hh via internet!
He wrijf t er ff in ja Ik zou willen dat er ergens op internet een legale manier bestaat om tv 'live' te kijken ipv uitzending gemist.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ooooow sorry! Heb als ik via internet altijd het idee dat ik er niet helemaal "in" zit, vreemde kronkel in mn hoofd ofzo! Wel fijn dat je direct na de uitzending, de uitzending terug te kijken is op de BZV-site
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
ieeeewww ik vind die boer Marcel echt een rare.....kan t niet uitleggen, maar krijg echt de kriebels van die kerel!!
zelfde geld voor richard...best een grappig hoofd, maar hoe ie doet en praat is griezelig.....
zelfde geld voor richard...best een grappig hoofd, maar hoe ie doet en praat is griezelig.....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:ieeeewww ik vind die boer Marcel echt een rare.....kan t niet uitleggen, maar krijg echt de kriebels van die kerel!!
Ik krijg ook kriebels bij Marcel, ik vind het geen echte vent, beetje 'n "ei" haha en daar hou ik niet zo van! Natuurlijk moet een man ook aardig en lief zijn maar het vooral ook wel 'n vent zijn... En ik vind dat hij wel snel gaat, meteen al over kinderen hebben enzo.
En Richard, wat 'n akelige man! De blik in zijn ogen, zijn houding, uitspraken, iew!!! Hij is ook meteen zo lijfelijk in zijn contact.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
*Marietje* schreef:ieeeewww ik vind die boer Marcel echt een rare.....kan t niet uitleggen, maar krijg echt de kriebels van die kerel!!
Helemaal mee eens! Frank vond ik eerst echt een schatje maar wat is hij verlegen zeg. Je kunt bij die dates duidelijk merken dat ze nog jonger zijn, ze weten amper gespreksstof.
Annemarie heeft me echt verrast, vroeg veel, praat veel, lekker spontaan. Leuk!
Gijsbert vind ik ook echt een leuke en spontane man.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik krijg vooral van Annemarie de kriebels (nee, geen positieve ) Ze is zó nuchter en op de een of andere manier staat mij dat een beetje tegen. Marcel wil het allemaal heel goed en hoffelijk aanpakken volgens mij. Ik vond de rode wangetjes van Frank wel heel schattig
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Dit had mijn post kunnen zijn..
Lies- Prater
Mijn vriend en ik vonden het een beetje griezelig bij Marcel dat hij steeds over die knideren begon, bijna grétig vroeg of ze kinderen had. Beetje apart.
Enfin. Ik vond het wel weer een leuke uitzending Frank is echt zo'n schatje! Het is niet eerlijk, ik wilde latijd al meedoen aan BzV maar de boeren waren altijd best wel wat ouder, en dan is er een jonge boer en dan heb ik een vriend hahahah nee hoor ben heel blij met hem Maar anders had ik denk ik meegedaan Ik vond Richard weer een creep en snap niet dat er zulke leuke vrouwen op hem vallen! Gijsbert vond ik gewoon leuk met de vrouwen en Annemarie was zo lekker nuchter haha. Ik voel wat opbloeien tussen haar en Harry (en bij Marcel met die vrouw met het korte haar). Ik vond dat meisje bij Frank, Berber, ook heel leuk vantevoren met haar klaverjassen bijnaam, maar daarna vond ik haar heel negatief ("jaaa het ging alleen maar over klaverjassen!!"). Nou zeg, dat is toch juist leuk da thij je goed heeft onthouden.
Enfin. Ik vond het wel weer een leuke uitzending Frank is echt zo'n schatje! Het is niet eerlijk, ik wilde latijd al meedoen aan BzV maar de boeren waren altijd best wel wat ouder, en dan is er een jonge boer en dan heb ik een vriend hahahah nee hoor ben heel blij met hem Maar anders had ik denk ik meegedaan Ik vond Richard weer een creep en snap niet dat er zulke leuke vrouwen op hem vallen! Gijsbert vond ik gewoon leuk met de vrouwen en Annemarie was zo lekker nuchter haha. Ik voel wat opbloeien tussen haar en Harry (en bij Marcel met die vrouw met het korte haar). Ik vond dat meisje bij Frank, Berber, ook heel leuk vantevoren met haar klaverjassen bijnaam, maar daarna vond ik haar heel negatief ("jaaa het ging alleen maar over klaverjassen!!"). Nou zeg, dat is toch juist leuk da thij je goed heeft onthouden.
Gast- Gast
Ik denk alleen niet dat het iets wordt tussen klaverjassen en Frank. Zij zei namelijk: die opmerking kan echt niet! En hij vindt dat ze te ver weg woont.
Maar het geeft niet, ik ben stiekem zelf een beetje verliefd op Frank
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Ik denk alleen niet dat het iets wordt tussen klaverjassen en Frank. Zij zei namelijk: die opmerking kan echt niet! En hij vindt dat ze te ver weg woont.
Welke opmerking kon echt niet?
Gast- Gast
Darcy schreef:Prosecco schreef:Ik denk alleen niet dat het iets wordt tussen klaverjassen en Frank. Zij zei namelijk: die opmerking kan echt niet! En hij vindt dat ze te ver weg woont.
Frank zei: Is klaverjassen niet een beetje ouderwets?
waarop zij zei dat die opmerking echt niet kon
Lies- Prater
Lies schreef:Darcy schreef:Prosecco schreef:Ik denk alleen niet dat het iets wordt tussen klaverjassen en Frank. Zij zei namelijk: die opmerking kan echt niet! En hij vindt dat ze te ver weg woont.
Frank zei: Is klaverjassen niet een beetje ouderwets?
waarop zij zei dat die opmerking echt niet kon
Oh jeetje, wat een muts zeg. Het is toch ook een beetje ouderwets, net als breien. Maar dan kan het nog wel superleuk zijn
Gast- Gast
Ze lieten ook alvast een stukje van de volgende keer zien, van het groepsuitje. Op een gegeven moment kwam er een vrouw in beeld die zei nogal kwaad: "ik krijg gewoon 0,0 aandacht!". Was dat niet een vrouw van Richard?
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Ze lieten ook alvast een stukje van de volgende keer zien, van het groepsuitje. Op een gegeven moment kwam er een vrouw in beeld die zei nogal kwaad: "ik krijg gewoon 0,0 aandacht!". Was dat niet een vrouw van Richard?
Volgens mij wel! Ben benieuwd Het lijkt me op zich ook best lastig om je aandacht tussen vijf vrouwen te verdelen
Gast- Gast
Darcy schreef:Break Of Day schreef:Ze lieten ook alvast een stukje van de volgende keer zien, van het groepsuitje. Op een gegeven moment kwam er een vrouw in beeld die zei nogal kwaad: "ik krijg gewoon 0,0 aandacht!". Was dat niet een vrouw van Richard?
Volgens mij wel! Ben benieuwd Het lijkt me op zich ook best lastig om je aandacht tussen vijf vrouwen te verdelen
Ik zou liever als boer zijnde 5 x achter elkaar op date gaan, dan kun je je een beter beeld vormen. Maar zo zit het programma nou eenmaal niet in elkaar.
Gast- Gast
Pagina 4 van 37 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?