Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boer zoekt vrouw!!

+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers

Pagina 3 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 20 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Boer zoekt vrouw!! - Pagina 3 Empty Re: Boer zoekt vrouw!!

Bericht  nina zo 12 dec 2010 - 10:08

Middleme schreef:Das ook wel lullig volgens mij: heb je zelf maar 2 brieven, heeft je broer er 20!
Op zich wel.... maar ik denk dat veel vrouwen het aantrekkelijk vonden: 3 broers die samenwonen....
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Middleme zo 12 dec 2010 - 10:23

danielledeliefste schreef:
Middleme schreef:Das ook wel lullig volgens mij: heb je zelf maar 2 brieven, heeft je broer er 20!
Op zich wel.... maar ik denk dat veel vrouwen het aantrekkelijk vonden: 3 broers die samenwonen....

Haha Laughing klopt helemaal!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 14:31

Ik heb ook weer gekeken, heerlijk zondagavond op de bank BZV kijken! Ben benieuwd naar volgende week de speed-date. Lijkt me echt lastig voor die boer met z'n 1029 brieven, zoveel keus en dan mag je er maar tien uitkiezen.

Was inderdaad wel een beetje sneu die drie broers met maar zo weinig brieven.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 20:16

Ik vond Gijsbert ook erg leuk! Ik vind hem misschien nog wel sympathieker dan Frank. Richard (is dat die boer die net over de grens woont?) vond ik ook echt vies mannetje. De blik in zijn ogen en toen zei hij iets van dat hij alleen een mooie vrouw wilde en daarna die opmerking inderdaad "ik zie ik zie wat jij niet ziet". Ieuw ik zou meteen afknappen :P

Haha ik moest trouwens lachen om mijn vriend, we zaten te kijken naar het stukje van Maurits, de perenboer, en Yvon zei dat er 45 vrouwen hadden geschreven. Zegt mijn vriend: en 20 mannen Very Happy Ik had eigenlijk ook wel gedacht dat Maurits erbij zou zitten of Adriaan. Ik krijg nog niet zo'n hoogte van Marcel.

Gast
Gast

Bericht  Flinder zo 12 dec 2010 - 20:33

Darcy schreef:Ik vond Gijsbert ook erg leuk! Ik vind hem misschien nog wel sympathieker dan Frank. Richard (is dat die boer die net over de grens woont?) vond ik ook echt vies mannetje. De blik in zijn ogen en toen zei hij iets van dat hij alleen een mooie vrouw wilde en daarna die opmerking inderdaad "ik zie ik zie wat jij niet ziet". Ieuw ik zou meteen afknappen :P

Haha ik moest trouwens lachen om mijn vriend, we zaten te kijken naar het stukje van Maurits, de perenboer, en Yvon zei dat er 45 vrouwen hadden geschreven. Zegt mijn vriend: en 20 mannen Very Happy Ik had eigenlijk ook wel gedacht dat Maurits erbij zou zitten of Adriaan. Ik krijg nog niet zo'n hoogte van Marcel.

Haha dat over die mannen bij Maurits zei mijn vriend ook al. Maar stel dat er inderdaad brieven van mannen waren binnengekomen zou de redactie die er uit hebben gehaald??
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 20:36

Ik denk het niet :P Hij was toch duidelijk alleen op zoek naar een vrouw (ten minste, dat zei hij dan duidelijk op tv :P).

Gast
Gast

Bericht  nina zo 12 dec 2010 - 22:14

Darcy schreef:Ik vond Gijsbert ook erg leuk! Ik vind hem misschien nog wel sympathieker dan Frank. Richard (is dat die boer die net over de grens woont?) vond ik ook echt vies mannetje. De blik in zijn ogen en toen zei hij iets van dat hij alleen een mooie vrouw wilde en daarna die opmerking inderdaad "ik zie ik zie wat jij niet ziet". Ieuw ik zou meteen afknappen :P

wow ik ben over het algemeen wel goed in namen....

..maar dit vind ik wel erg knap......
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 22:15

Ik moet toegeven dat ik Maurits heb opgezocht, want ik haalde hem en Marcel door elkaar :P

Gast
Gast

Bericht  Jeanette zo 12 dec 2010 - 22:28

Die Frank is zeker een leuke gast. Ben benieuwd of hij kan kiezen tussen al die brieven haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Toet ma 13 dec 2010 - 3:21

Darcy schreef:Haha ik moest trouwens lachen om mijn vriend, we zaten te kijken naar het stukje van Maurits, de perenboer, en Yvon zei dat er 45 vrouwen hadden geschreven. Zegt mijn vriend: en 20 mannen Very Happy Ik had eigenlijk ook wel gedacht dat Maurits erbij zou zitten of Adriaan. Ik krijg nog niet zo'n hoogte van Marcel.

Haha mijn collega kreeg bij hem ook al een 'boer zoekt man' idee.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Bliss ma 13 dec 2010 - 6:47

Ja ik dacht een paar maanden geleden bij die aflevering dat ze zich voorstelden ook al meteen dat die Maurits een man zocht smile Volgens mij zit ie nog in de kast hoor!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Ploen ma 13 dec 2010 - 6:58

Angela_1986 schreef:
Prosecco schreef:
Bliss schreef:Oooh ik vind Gijsbert zo leuk! Dat vond ik de vorige keer al en nu dus ook weer smile Jammer dat ik niet heb geschreven Wink

Edit: oh en die Richard vind ik vre-se-lijk! Wat een gluiperd, jak.

Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

"Oh en dat is?"

Een lekker ding lol!

Richard is ook niet mijn type man... En bij dat 'ik zie, ik zie wat jij niet ziet' moest ik meteen aan 't topic hier op 't forum denken over slechte openingszinnen haha!

Dat was echt ERGGGGG! moest wel echt hard lachen, maar stel je voor dat je daar zelf zit.
Het is een erg apart type...
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Prosecco ma 13 dec 2010 - 6:58

toetje_ schreef:
Darcy schreef:Haha ik moest trouwens lachen om mijn vriend, we zaten te kijken naar het stukje van Maurits, de perenboer, en Yvon zei dat er 45 vrouwen hadden geschreven. Zegt mijn vriend: en 20 mannen Very Happy Ik had eigenlijk ook wel gedacht dat Maurits erbij zou zitten of Adriaan. Ik krijg nog niet zo'n hoogte van Marcel.

Haha mijn collega kreeg bij hem ook al een 'boer zoekt man' idee.

Dat zou ik echt super leuk gevonden hebben!

Maar ik geloof dat het in die scene nog niet echt geaccepteerd is.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 7:02

Ik zou dat ook echt superleuk vinden! Van Boer zoekt vrouw naar Boerin zoekt man naar Boer zoekt man Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 7:09

Haha die opmerking hadden ze bij mij ook.... mijn vriend zei.. 5 vrouwen en 40 mannen:P
Ik had gehoopt dat Adriaan er bij zat, deze komt bij mij uit de buurt.. (en ps.. hebben jullie zn achtergrond gezien? met de kennismaking vertelde hij geen tv te hebben, nu stond er een dikke flatscreen....:P:P)

Gast
Gast

Bericht  SarahKey ma 13 dec 2010 - 9:02

Ik dacht bij de voorstel aflevering al dattie homo was Embarassed Hij zal het zelf nog wel niet weten Laughing angel

Ik vind Gijsbert zo leuk I love you

En die duitse boer een gluiperd, jakkes, krijg de rillingen van hem scratch
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  JD ma 13 dec 2010 - 12:34

oooo ik had altijd zo'n grote mond over BZV....vond het zooooo'n dom programma....
en toen zat ik afgelopen week te zappen en kwam boer frank in beeld.......WOW, wat leuk!!!

het is dat ik al een vriend heb, en dat ik een hekel heb aan modder, beesten en het boerenleven....maar anders....had ik zeker geschreven haha, wat een schatje!!!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 20:52

Vind het jammer dat Adriaan er niet bij zit, lijkt me wel een lieve man smile . Lekker puzzelen :P .
En ik had zooo gehoopt dat die Richard er niet bij zou zitten, wat een ENGE ENGE man. Brrr.

Vind onze geitenboer een beetje girly, maar vast wel aardig. Gijsbert is de favo smile . En ook wel leuk dat Annemarie door is, ben benieuwd of ze gaandeweg door de juiste man(nen) een beetje ontdooit, ik vind haar nu meestal zo ontzettend nuchter en droog overkomen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 20:56

Ik vond het zo grappig toen Annemarie riep: "Hee, da's Harry!". Die kende ze van schuurfeesten en zo. Volgens mij heeft ze Harry ook nog geselecteerd voor de speeddate. Zul je zien dat hij het straks wordt.. Iemand die ze gewoon al jaren kent :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 20:58

freakielief schreef:Vind het jammer dat Adriaan er niet bij zit, lijkt me wel een lieve man smile . Lekker puzzelen :P .
En ik had zooo gehoopt dat die Richard er niet bij zou zitten, wat een ENGE ENGE man. Brrr.

Vind onze geitenboer een beetje girly, maar vast wel aardig. Gijsbert is de favo smile . En ook wel leuk dat Annemarie door is, ben benieuwd of ze gaandeweg door de juiste man(nen) een beetje ontdooit, ik vind haar nu meestal zo ontzettend nuchter en droog overkomen.

Jaaa ik wilde ook Adriaan! Die was zo schattig met die puzzels.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 22:22

freakielief schreef:Vind het jammer dat Adriaan er niet bij zit, lijkt me wel een lieve man smile . Lekker puzzelen :P .

+1.

Stiekem vind ik Pieter ook erg schattig, en dan heeft hij ook nog van die lieve ouders. Ik hoop dat hij een leuke vrouw vindt.

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 13 dec 2010 - 22:38

Wie is Pieter ook alweer? Die zit niet bij de vijf toch?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Sterre ma 13 dec 2010 - 22:46

Ik vind Frank een lekker ding maar net iets te babyface. Gijsbert daarentegen: stoer, mannelijk, hot, *zucht* :-).

Ik vond de boerin (naam even kwijt) echt heul raar reageren trouwens. Ze keek steeds naar beneden en reageerde amper op wat Yvon zei. Wel een hele pittige en nuchtere dame volgens mij, haha.

Dat de perenboer mannen zou aantrekken was ook gelijk mijn eerste associatie. Leek me wel verfrissend in het programma! Volgens mij wordt dit een heel leuk seizoen, ik ga het wel proberen te volgen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Inge di 14 dec 2010 - 0:15

Bliss schreef:Wie is Pieter ook alweer? Die zit niet bij de vijf toch?
Nee klopt. Pieter had maar weinig brieven... Volgens mij ging Yvon als eerste bij hem langs.
Ik vond hem ook heel schattig, en idd zijn ouders ook
Op de site staat Pieter verteld aan zijn moeder over zijn nieuwe vriendin
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Flinder di 14 dec 2010 - 1:08

Ik vind Frank echt heel leuk! Gijsbert vind ik ook heel leuk, wat ouder en misschien wat wijzer :-) Frank is zelf nog zo'n blij geitje volgens mij! Lijken me wel alletwee echt hele leuke en oprechte mannen! Ik ben ook benieuwd wat Annemarie ons gaat brengen! Die ene vrouw was toen ook al zo uhm gesloten of zo. Niet dat ze niet aardig lijkt maar meer dat ze niet weet hoe ze sociaal moet doen met camera's er bij. Oh ik ben zo benieuwd :-)

Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 20 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: