Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boer zoekt vrouw!!

+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers

Pagina 5 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Boer zoekt vrouw!! - Pagina 5 Empty Re: Boer zoekt vrouw!!

Bericht  Lies zo 19 dec 2010 - 22:54

Break Of Day schreef:Ze lieten ook alvast een stukje van de volgende keer zien, van het groepsuitje. Op een gegeven moment kwam er een vrouw in beeld die zei nogal kwaad: "ik krijg gewoon 0,0 aandacht!". Was dat niet een vrouw van Richard?

Ja idd. Ik moest er wel om lachen hoe ze dat zei haha.
Maar bij die dames van richard zitten er wel een paar tussen die veel aandacht vragen / op de voorgrond staan. Zoals die "maxima" , erg druk aanwezig. Wel sneu voor anderen dan.. Maargoed ze gaan er natuurlijk helemaal voor Laughing
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 22:55

Ja idd die Maxima (Heidy toch?) was duidelijk aanwezig :P Dat wordt nog wat straks op die date en op de boerderij.

Gast
Gast

Bericht  Lies zo 19 dec 2010 - 22:59

Zal je trouwens zien dat Annemarie uiteindelijk voor die Harry gaat. Terwijl dat ze elkaar al kennen van de schuurfeesten haha
Lies
Lies
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 23:04

Lies schreef:Zal je trouwens zien dat Annemarie uiteindelijk voor die Harry gaat. Terwijl dat ze elkaar al kennen van de schuurfeesten haha

Ik denk dat echt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lies zo 19 dec 2010 - 23:07

Darcy schreef:
Lies schreef:Zal je trouwens zien dat Annemarie uiteindelijk voor die Harry gaat. Terwijl dat ze elkaar al kennen van de schuurfeesten haha

Ik denk dat echt Very Happy

Ja ze was wel heel enthousiast over 'm geloof ik. En je merkte ook al met die 5 min van hun dat zij veel opener was tegen hem dan tegen de rest. Maarja, tis ook wel makkelijker praten natuurlijk als je iemand al kent..
Lies
Lies
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 23:09

Nou niet altijd, dat meisje bij Frank, Anita geloof ik, zij kenden elkaar ook al uit de kroeg maa rik vond dat gesprek nogal stroef. Het ging alleen maar van "ja dit is wel apart he", "ja heel anders zo hier dan in de kroeg", "ja heel apart" Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 19 dec 2010 - 23:18

Ik vind boer Gijsbert de leukste. Dat tweede meisje met wie hij een date had vond ik leuk (Yvonne?).
En die Richard, wat een gladde charmeur zeg. (Maar eerlijk is eerlijk, voor zulke praatje val ik ook Embarassed )
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lies zo 19 dec 2010 - 23:33

Darcy schreef:Nou niet altijd, dat meisje bij Frank, Anita geloof ik, zij kenden elkaar ook al uit de kroeg maa rik vond dat gesprek nogal stroef. Het ging alleen maar van "ja dit is wel apart he", "ja heel anders zo hier dan in de kroeg", "ja heel apart" Very Happy

Ja das waar! maar ze zijn allebei wel erg verlegen hor! Wink
Ze zit er wel bij trouwens.
Lies
Lies
Prater
Prater

Bericht  Ploen zo 19 dec 2010 - 23:36

Darcy schreef:
Lies schreef:
Darcy schreef:
Prosecco schreef:Ik denk alleen niet dat het iets wordt tussen klaverjassen en Frank. Zij zei namelijk: die opmerking kan echt niet! En hij vindt dat ze te ver weg woont.

Maar het geeft niet, ik ben stiekem zelf een beetje verliefd op Frank angel

Welke opmerking kon echt niet?

Frank zei: Is klaverjassen niet een beetje ouderwets?
waarop zij zei dat die opmerking echt niet kon :P

Oh jeetje, wat een muts zeg. Het is toch ook een beetje ouderwets, net als breien. Maar dan kan het nog wel superleuk zijn Very Happy

Oh, ik dacht dat ze dat meer als grapje bedoelde, volgens mij bedoelde ze dat niet zo.
Want neem aan dat ze zelf ook wel snapt dat het waar is Very Happy
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 23:42

Die Johannes van Annemarie, heeft die vorig jaar niet meegedaan aan boer zoekt vrouw?

Gast
Gast

Bericht  Lies zo 19 dec 2010 - 23:43

Ploen schreef:
Darcy schreef:
Lies schreef:
Darcy schreef:
Prosecco schreef:Ik denk alleen niet dat het iets wordt tussen klaverjassen en Frank. Zij zei namelijk: die opmerking kan echt niet! En hij vindt dat ze te ver weg woont.

Oh jeetje, wat een muts zeg. Het is toch ook een beetje ouderwets, net als breien. Maar dan kan het nog wel superleuk zijn Very Happy

Oh, ik dacht dat ze dat meer als grapje bedoelde, volgens mij bedoelde ze dat niet zo.

Ja denk ook wel dat het een grapje was smile Hij heeft haar ook gekozen toch?
Lies
Lies
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 23:43

PrinsesBo schreef:Die Johannes van Annemarie, heeft die vorig jaar niet meegedaan aan boer zoekt vrouw?

Nee dat is een andere Johannes smile

Boer zoekt vrouw!! - Pagina 5 Johannes_tcm84-214229

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 23:44

Lies schreef:

Ja denk ook wel dat het een grapje was smile Hij heeft haar ook gekozen toch?[/quote]

Ja klopt maar ze was over het algemeen nogal negatief vond ik. Nadat ze gekozen werd hoorde je ook iemand anders zeggen: goh je was zelf zo negatief erover! Misschien was dat zelfbescherming, kan ook natuurlijk Wink

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 19 dec 2010 - 23:50

Darcy schreef:Nou niet altijd, dat meisje bij Frank, Anita geloof ik, zij kenden elkaar ook al uit de kroeg maa rik vond dat gesprek nogal stroef. Het ging alleen maar van "ja dit is wel apart he", "ja heel anders zo hier dan in de kroeg", "ja heel apart" Very Happy

Ik vond sowieso alle gesprekken bij frank vrij stroef overkomen, terwijl hij in de voorstel aflevering zo spontaan leek.
Volgens mij was hij heel verlegen.
Dat klaverjas meisje vind ik ook niks om eerlijk te zijn, die komt op mij over alsof ze iets te graag wil.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 23:52

Ik vond dat verlegene zooo schattig!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 23:53

Ik vind die Richard echt een eng mannetje! Krijg er helemaal de kriebels van hoe die kijkt, aan ze zit en de opmerkingen die hij maakt, bah!

Marcel weet wel duidelijk wat hij wilt! Kinderen. Volgens mij heeft hij ook echt 5 vrouwen gekozen die kinderen hebben of een kinderwens hebben. Denk dat het met die Poolse wel wat wordt.

Frank en Gijsbert vind ik leuk. Annemarie is lekker nuchter, maar volgens mij loopt ze een beetje over die mannen heen straks. Vond er ook niet echt veel leuks zitten tussen haar mannen. Ben wel benieuwd wat het met die Harrie wordt. Heb nu al zin in volgende week. Helemaal naar dat stukje van die vrouw van Richard met haar 0,0 aandacht!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 23:55

Darcy schreef:
PrinsesBo schreef:Die Johannes van Annemarie, heeft die vorig jaar niet meegedaan aan boer zoekt vrouw?

Nee dat is een andere Johannes smile

Boer zoekt vrouw!! - Pagina 5 Johannes_tcm84-214229

Ik ken die gast echt ergens van.. maar waarvan?! scratch

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 19 dec 2010 - 23:55

Vond het trouwens ook jammer en slecht dat je al precies kon zien wie er door waren. Alleen zij werden continu gefilmd en van de rest heb je niks gezien.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 23:57

toetje_ schreef:Vond het trouwens ook jammer en slecht dat je al precies kon zien wie er door waren. Alleen zij werden continu gefilmd en van de rest heb je niks gezien.

Klopt inderdaad, gebeurt bij veel programma's hoor. Bij ANTM is dat bijvoorbeeld ook altijd al zo tijdens de voorrondes.

Gast
Gast

Bericht  Lies ma 20 dec 2010 - 0:01

toetje_ schreef:Vond het trouwens ook jammer en slecht dat je al precies kon zien wie er door waren. Alleen zij werden continu gefilmd en van de rest heb je niks gezien.

Dat viel mij ook op! Een aantal waren helemaal niet in beeld geweest en idd ook niet door...
Als ze álle gesprekken moeten laten zien is het te lang voor de uitzending denk ik :P
Lies
Lies
Prater
Prater

Bericht  nijntje4 ma 20 dec 2010 - 0:02

Ze laten idd wel veel zien van wie het worden, maar ik vind wel dat het programma positief vlotter is geworden. Voorheen lieten ze vaak teveel zien van teleurstellingen, maar ook van de hele brievenzoektocht, wat toch geen zin heeft omdat je toch maar 10 brieven mag kiezen :p
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Prosecco ma 20 dec 2010 - 0:04

Lies schreef:
Ploen schreef:
Darcy schreef:
Lies schreef:
Darcy schreef:

Ja denk ook wel dat het een grapje was smile Hij heeft haar ook gekozen toch?

Vorige week hoorde je het al in een voorstukje, en toen dacht ik inderdaad dat het een grapje zou zijn. Maar toen ik het deze week in de context zag had ik helemaal niet het idee dat het een grapje was eigenlijk. Maar goed, misschien trekt ze wat bij ;-)
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Eris ma 20 dec 2010 - 0:06

Mila schreef:Ik vind die Richard echt een eng mannetje! Krijg er helemaal de kriebels van hoe die kijkt, aan ze zit en de opmerkingen die hij maakt, bah!

Marcel weet wel duidelijk wat hij wilt! Kinderen. Volgens mij heeft hij ook echt 5 vrouwen gekozen die kinderen hebben of een kinderwens hebben. Denk dat het met die Poolse wel wat wordt.

Frank en Gijsbert vind ik leuk. Annemarie is lekker nuchter, maar volgens mij loopt ze een beetje over die mannen heen straks. Vond er ook niet echt veel leuks zitten tussen haar mannen. Ben wel benieuwd wat het met die Harrie wordt. Heb nu al zin in volgende week. Helemaal naar dat stukje van die vrouw van Richard met haar 0,0 aandacht!

Dat heb ik ook bij Richard. Hij is eng...

Gijsbert vind ik de leukste. Hij gaat ook wel leuk met de vrouwen om.

Voor de mensen die het gemist hebben. Boer zoekt vrouw in 60 seconden lol!
=16485&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=ce9b39ee9a7c14c75c5b3bb0bb9e9625]http://giel.vara.nl/Overige-audio.808.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=16485&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=ce9b39ee9a7c14c75c5b3bb0bb9e9625

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Bliss ma 20 dec 2010 - 0:11

Ik heb ook weer gekeken gisteren, het was leuk! Ik vind Gijsbert nog steeds erg leuk, maar dat kon ik niet teveel laten merken, want ik was bij mijn date Wink Maar hij heeft een vlotte babbel en gaat idd leuk met de vrouwen om. Knappe vrouwen had ie ook uitgekozen!
Frank was idd erg verlegen, hij zweette zich ook dood Very Happy Jammer dat ie zo weinig wist te zeggen, maar hij is wel schattig. Vond dat meisje bij hem uit het dorp niet zoveel bijzonders trouwens.
Annemarie had allemaal van die boerenpummels uitgekozen! Haar smaak is niet de mijne in elk geval, maar ik weet bijna zeker dat het wat gaat worden met Harry! Vond ze echt leuk bij elkaar.
Marcel is idd een zacht ei! Zijn tien vrouwen vormden wel een heel gevarieerd gezelschap, echt verschillende types allemaal. Volgens mij gaat ie uiteindelijk voor die Poolse.
En dan Richard, wát een engerd! Die opmerkingen van hem, hij had echt niks te melden! Zat alleen maar een beetje te sjansen; dat kan later ook nog wel lijkt me! Volgens mij kijkt ie puur naar het uiterlijk. Wel leuke vrouwen trouwens, vooral die brunette vond ik leuk (weet haar naam niet meer, ik bedoel niet Diana). Ze zijn te leuk voor hem!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 0:23

Zooo, ik heb net ook weer gekeken. smile

Richard is nog steeds een gluiperd, bah. Vond Jos vorig jaar af en toe wel wat te gladjes (trok ook een beetje dezelfde soort vrouwen aan), maar als je 'm met Richard vergelijkt valt het nog reuze mee! 👅

Ik zie tussen Gijsbert en de laatste vrouw die hij koos wel wat opbloeien.

Vond Marcel en het vrouwtje met het korte haar, paarse blouse en twee kids wel leuk samen. Die Poolse vind ik een beetje raar, ze heeft het alleen maar over zekerheid en een lieve man, heb niet het idee dat zij verder nog op zoek is naar verliefdheid of een echte klik.

Annemarie had best een vlotte babbel, dat had ik niet verwacht. Vind haar Hagenees het leukste geloof ik, de rest is nogal apart. Misschien Johannes in de blauwe trui nog.

Frank vond ik een beetje saai en zijn meisjes ook wat dozig. Maar Berber heeft wel wat. smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: