Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boer zoekt vrouw!!

+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers

Pagina 27 van 37 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Boer zoekt vrouw!! - Pagina 27 Empty Re: Boer zoekt vrouw!!

Bericht  Janelie zo 30 jan 2011 - 1:30

Ooo, ik heb er ook zin in! Dat stukje is echt geweldig van Annemarie ja! Verder vrees ik dat het een saaie aflevering wordt. Er zal wel niemand naar huis toegaan.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  aniet zo 30 jan 2011 - 1:42

waar was dat flilmpje te zien van annemarie? ik zit op de site van boer zoekt vrouw te kijken maar kan t daar niet vinden Embarassed
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:47

Sterre schreef:Ik heb ook weer zin in vanavond Very Happy . Ik heb drie keer het voorstukje gezien en elke keer schiet ik weer in de lach bij Annemarie met de ballonnen die knappen en haar: "joah weet ik veul wat ik voor cadeau moet kopen voor hem!" Priceless! Ze is echt een groot kind die mannen eng vindt en niet weet wat ze er mee moet.

Hahahah ja ik ook Very Happy Ik vind haar zo leuk!

Aniet: ik zag 'm gewoon op tv, als reclame

Gast
Gast

Bericht  aniet zo 30 jan 2011 - 1:50

oh oke dankje.dan heb ik t nog niet gezien,misschien vanavond nog wel even voordat t echt begint! smile
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:52

Klasgenootjes van mij zeggen dat ze xsenia zwanger hebben gezien bij hun in de buurt (en zij komen uit de buurt van boer marcel..) Zou het van hem zijn Laughing

Ook staat er op de hyves van Frank al een andere meid.. Dus die zal het wel met niemand hebben volgehouden.. vind hem ook zo'n apart type.. Volgens mij kan hij beter alleen blijven met zijn geiten :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:56

Punk'd schreef:Klasgenootjes van mij zeggen dat ze xsenia zwanger hebben gezien bij hun in de buurt (en zij komen uit de buurt van boer marcel..) Zou het van hem zijn Laughing

Ook staat er op de hyves van Frank al een andere meid.. Dus die zal het wel met niemand hebben volgehouden.. vind hem ook zo'n apart type.. Volgens mij kan hij beter alleen blijven met zijn geiten :P

Nu ben ik nieuwsgierig!
Wat is zijn hyves? :P

Gast
Gast

Bericht  Middleme zo 30 jan 2011 - 2:00

PrinsesBo schreef:
Punk'd schreef:Klasgenootjes van mij zeggen dat ze xsenia zwanger hebben gezien bij hun in de buurt (en zij komen uit de buurt van boer marcel..) Zou het van hem zijn Laughing

Nu ben ik nieuwsgierig!
Wat is zijn hyves? :P

Haha +1!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 2:02

Wat dom dan dat hij het op zijn hyves zet, dan kan iedereen het toch achterhalen :S Zou dat ook geen contractbreuk zijn?

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 zo 30 jan 2011 - 3:21

Bliss schreef:
_Chance schreef:Vanavond weer. Ben erg benieuwd Very Happy Vooral bij Richard.

Jaaa ik ook! Duurt bij hem wel erg lang voor we erachter komen wie er weggaat! Misschien gaan ze allemaal wel weg smile

Die kans acht ik wel aanwezig, dat ze allemaal gaan! Ik zou in ieder geval niet willen blijven... Ben heel erg benieuwd naar de reactie van de dames!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  ijsjemeisje zo 30 jan 2011 - 3:36

Nu ben ik ook wel benieuwd naar de hyves van Frank Embarassed
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 3:40

ik oooook!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 4:24

haha ooohh mensen ik heb het ook maar 'gehoord' !!! Ik heb die hyves niet met mijn eigen ogen gezien pirat

Gast
Gast

Bericht  Middleme zo 30 jan 2011 - 6:12

Punk'd schreef:haha ooohh mensen ik heb het ook maar 'gehoord' !!! Ik heb die hyves niet met mijn eigen ogen gezien pirat

Da's nou weer jammer! Wink
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Fayebella zo 30 jan 2011 - 7:22

Van Frank zijn hyves is dan een roddel. Op zijn hyves staan nu alleen foto's van hem en zijn vrienden. Al heeft hij wel onderdelen geblokt op zijn hyves.
Verder ben ik wel benieuwd naar Richard. Volgens mij wordt het een pittige discussie met Heidi. Ik denk dat ze allemaal weggaan.
Ik denk dat er vanavond bij de anderen niemand weggaat. Ik vind trouwens de filmpjes op de site van die broers wel lachen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  ijsjemeisje zo 30 jan 2011 - 7:27

Fayebella schreef:Van Frank zijn hyves is dan een roddel. Op zijn hyves staan nu alleen foto's van hem en zijn vrienden. Al heeft hij wel onderdelen geblokt op zijn hyves.
Verder ben ik wel benieuwd naar Richard. Volgens mij wordt het een pittige discussie met Heidi. Ik denk dat ze allemaal weggaan.
Ik denk dat er vanavond bij de anderen niemand weggaat. Ik vind trouwens de filmpjes op de site van die broers wel lachen.

Kun je die link van zijn hyves hier niet even plaatsen? angel
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Bericht  Fayebella zo 30 jan 2011 - 7:30

ijsjemeisje schreef:
Fayebella schreef:Van Frank zijn hyves is dan een roddel. Op zijn hyves staan nu alleen foto's van hem en zijn vrienden. Al heeft hij wel onderdelen geblokt op zijn hyves.

Ik weet niet of hij zijn profiel zichtbaar heeft hoor. Maar ik zet hem er ff neer.

* weg*
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Bliss zo 30 jan 2011 - 9:06

Marcels hoofd lijkt eigenlijk verdacht veel op een aardappel Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zininzon zo 30 jan 2011 - 9:17

Ik weet niet hoor, maar Annemarie heeft volgens mij al het werk opgespaard en laat dat nu door de mannen opknappen. Hoeft ze verder ook niks van ze!

Ik vond het geen leuke uitzending. Eigenlijk vind ik de hele serie beduidend minder dan de voorgaande!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Lady4 zo 30 jan 2011 - 9:21

Ik vond het wel een leuke uitzending. Je ziet echt dat er intimiteiten beginnen te ontstaan, vooral bij Frank, Annemarie en Gijs. Richard heeft het niet slim aangepakt, maar hij lijkt dat zelf ook heel erg te vinden. Ik kan me best voorstellen dat hij de mist in is gegaan, de liefde is al zo ingwikkeld en nu zitten er ook nog zoveel regeltjes etc aanast vanwege het programma.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Angela_1986 zo 30 jan 2011 - 9:25

Ik vond de reactie van de dames van Richard wel meevallen, had fellere reacties verwacht! En ik vraag me af in hoeverre de gevoelens die Richard voor Annemieke heeft, wederzijds zijn...
Hadden Heide en Annemieke nou dezelfde trui aan maar dan in 'n andere kleur?

En Frank, aaah die heeft 't echt moeilijk! Volgens mij denkt ie veel te veel na en maakt ie 't zichzelf daar heel erg moeilijk mee... Kreeg wel 'n beetje medelijden met 'm!

Toen ze bij Annemarie aan tafel zaten dacht 'He he eindelijk gaan ze 't ergens over hebben' maar dat was ook zo weer voorbij... Nu zijn 't natuurlijk allemaal geknipte stukjes maar ook in de stukjes waar ze alleen te zien en over haar gedachten/gevoelens praat, gaat het eigenlijk over niets. Ja over hoe goed en gezellig ze samen kunnen werken met z'n 3en. Is natuurlijk ook fijn maar dat lijkt me niet de bedoeling van 't deelnemen aan dit programma; dat je leuke werknemers of vrienden vindt...

Ik hoop zó dat Gijsbert voor José kiest! Ik kan niet precies uitleggen waarom maar ik vind Femke niet zo leuk.

Tja en Marcel, ik kan er de woorden niet voor vinden... pale
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ijsjemeisje zo 30 jan 2011 - 9:25

Fayebella schreef:
ijsjemeisje schreef:

Ik weet niet of hij zijn profiel zichtbaar heeft hoor. Maar ik zet hem er ff neer.

* weg*

oww ik heb hem gemist Embarassed wil je hem in een privebericht sturen??
Ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig nerd
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Bericht  Japie zo 30 jan 2011 - 9:27

Fayebella schreef:
ijsjemeisje schreef:

* weg*

Aah heb ik hem net gemist. Ik kan hem niet vinden, maar hij is niet voor iedereen zichtbaar.

Edit: heb hem al gevonden.

Laatst aangepast door Maris84 op zo 30 jan 2011 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Angela_1986 zo 30 jan 2011 - 9:29

Oh en wat me ineens opviel gedurende deze aflevering is dat ik ten opzichte van de voorgaande seizoenen de intimiteit en het contact met derde 'mis'.

Voor mijn gevoel was er in de voorgaande seizoenen eerder spraken van een duidelijke klik bij sommige boeren, werd er al wel eens gezoend of in ieder geval wat meer geflirt/naar elkaar toe getrokken.

En ik heb het idee dat er in de voorgaande seizoenen ook meer contact was met bv. de familie en vrienden van de boer.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ringling zo 30 jan 2011 - 11:01

Hmm ik vind het ook een beetje saaiig, het blijft een beetje oppervlakkig ofzo, maar dat kan ook door de montage komen natuurlijk.

Frank heb ik echt helemaal niets mee, vond t zelfs een beetje nep lijken toen hij emotioneel was. Wat was er trouwens ineens met Anita aan de hand?

Gijsbert is de leukste! Daar hangt ook gewoon een gezellige sfeer, al doet José nu ineens heel onzeker... Dan maak je het voor jezelf echt super lastig.

Wat ik me afvraag: hoe kunnen Frank en Gijsbert beide zeggen dat ze geen voorkeur hebben? En gaan ze nu beiden afwegingen maken op hele praktische zaken zoals afstand en werk/student. Vind t een beetje apart want ik kan me niet voorstellen dat ik twee personen echt even leuk zou vinden..

Annemarie is wel een schatje hoor en Harrie ook dus dat wordt een leuk stel. Zij is dan wel een beetje de kerel in de relatie is hij het vrouwtje maar dat terzijde.

Marcel is een engerd en ik vind Ksenia echt 0,0 gezelligheid/uitstraling hebben. Die andere vrouw is het andere uiterste haha.

Richard...tja beetje vreemd maar ook zonder het contact vooraf was de keuze uiteindelijk hetzelfde gebleven denk ik. Komt Annemieke volgende week langs? Heeft Heidy nou een pruik? Waren we daar al over uit?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Sterre zo 30 jan 2011 - 11:16

Ik vind het helemaal niet saai, leuk dat er nu inderdaad wel meer intimiteit ontstaat. Volgens mij was dat met familie en vrienden van de boeren pas later in de seizoenen, rond het 2e keuzemoment of als er nog maar 1 over was.

Ik heb zooo gelachen om de slingers bij Annemarie die in de lasagne hingen, en Harrie over zijn 'pretoogies' als baby. Haha. Je ziet haar ook een beetje ontdooien bij hem, super leuk.

Frank vind ik zelfs na zijn instorting nog steeds niet heel sympathiek. Hij benadert het steeds zo zakelijk lijkt het, rationeel. Ik hoop toch dat jij voor Judith kiest.

Bij Gijsbert ben ik ook voor José, maar ik snap best dat ze nu onzeker wordt. Femke is best gehaaid hoor, door steeds broodjes te smeren, lekker te koken, voor hem te zorgen. Daarom erger ik me een klein beetje aan d'r. Ze is wel een hele mooie vrouw vind ik.

Die Marieta vond ik echt onwijs zeuren bij Marcel, en daarnaast heel irritant. Ksenia ook, ronduit gemeen met haar 'iek kan wel hard werken'. Maar ach, om het over hemzelf maar niet te hebben smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 37 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: