Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boer zoekt vrouw!!

+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers

Pagina 15 van 37 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 26 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Boer zoekt vrouw!! - Pagina 15 Empty Re: Boer zoekt vrouw!!

Bericht  Mizz_S ma 10 jan 2011 - 6:04

Eris schreef:Het was wel netjes van Frank dat hij vroeg of er iemand was die bepaalde dingen niet zou eten. De meeste mannen denken daar niet zo over na dus dat vond ik netjes. Hoe hij vervolgens reageerde op Berber vond ik dan weer verre van netjes. Prima dat hij daar een mening over heeft en hij mag dat ook best (even kort, zonder felle discussie) laten weten maar dat had dan wel met respect naar Berber gekund. Hij zei wel dat hij het prima vond maar alles aan hem zei het tegendeel.

Ja maar vervolgens deed hij er niets mee. Want toen Berber zei dat ze geen vlees had zei hij, tsja ik doe het er toch gewoon door, dan moet je het er maar uitvissen. Waarom vraag je het dan? ik vond dat echt aso.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Fred ma 10 jan 2011 - 6:07

aniet schreef:bedoel je José?!

Ja, die bedoel ik... Lijkt me een normale leuke meid op zich.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 6:12

Mizz_S schreef:
Eris schreef:Het was wel netjes van Frank dat hij vroeg of er iemand was die bepaalde dingen niet zou eten. De meeste mannen denken daar niet zo over na dus dat vond ik netjes. Hoe hij vervolgens reageerde op Berber vond ik dan weer verre van netjes. Prima dat hij daar een mening over heeft en hij mag dat ook best (even kort, zonder felle discussie) laten weten maar dat had dan wel met respect naar Berber gekund. Hij zei wel dat hij het prima vond maar alles aan hem zei het tegendeel.

Ja maar vervolgens deed hij er niets mee. Want toen Berber zei dat ze geen vlees had zei hij, tsja ik doe het er toch gewoon door, dan moet je het er maar uitvissen. Waarom vraag je het dan? ik vond dat echt aso.

Haha inderdaad, ik vond het meer een vraag die hij moest stellen voor zijn gevoel; want ik vond het echt een dom antwoord dat hij zegt dat ze het er maar uit moet vissen? Dan maak je het los van elkaar, en kan iedereen pakken wat die wél eet.

Gast
Gast

Bericht  Luthien ma 10 jan 2011 - 6:17

danielledeliefste schreef:

Plien84 schreef:Ik neem aan dat Frank die geiten hoofdzakelijk houdt voor de melk, die geiten zijn daar niet in eerste instantie voor het vlees. Oftewel, waarom zou een vegetarier daar niet op reageren?
Wordt geitenvlees überhaupt gegeten? Heb er nog nooit van gehoord, wel van schapenvlees.. maar geit Question

Tuurlijk houdt Frank zijn geiten voor de melk, maar wat denk je dat met de geboren bokjes en de overtollige geitjes gebeurd? Voor de Qkoorts werden deze verkocht aan opfokkers in landen als Spanje (waar dus geitenlamsvlees wordt gegeten). Tegenwoordig moeten de boeren zelfs bijleggen om dit overtollig vee kwijt te raken en zal er weinig gedaan worden aan zieke bokjes (het levert toch niks op). Zo werkt t nu eenmaal, daarom snap ik niet dat je daar als vegetariër op reageert. Een melkveehouder verschilt niet veel van een vleesveehouder.

Deze reactie is niet bedoeld om negatief te zijn over geitenhouders (helemaal niet zelfs, ik ken geitenhouders en niets dan lof over hun manier van werken), maar ik denk dat mensen een verkeerd beeld hebben van hoe de veehouderij in elkaar zit.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jerry ma 10 jan 2011 - 7:00

heb in Afrika geitenvlees gegeten, een aanrader, erg lekker (maar wel veel van die snotsliertjes erdoor... Als je die wegdenkt, mmmm :P )!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zininzon ma 10 jan 2011 - 7:17

Luthien schreef:
Darcy schreef:Dus ze had helemaal niet moeten reageren?

Nouja, ik vind het een beetje hypocriet om wel met een bio-industrieboer (waar regulier geitenmelkveehouderij ook onder valt) te willen daten, maar geen vlees wilt eten omdat de bio-industrie zo zielig is voor de dieren. Jouw mogelijke partner moet daar wel van leven. Waar blijven dan je principes?
(maar ik ben dan ook overtuigd vleesetend... Misschien snap ik het vegetarisme gewoon niet)

Ik eet zelf geen vlees, maar heb er geen moeite mee dat een ander dat wel doet. Als niet-vleeseter ben je in de minderheid, dus het is op zich niet zo raar dat er veel mensen zijn die daar anders over denken dan jij doet. Dat een ander daar een sterke (negatieve) mening over heeft, is mij ook niet vreemd. Dat er mensen zijn die leven van dierenhouderij/fokkerij/slachterij is natuurlijk ook een bekend gegeven.
Op die andere mensen/industrie heb je geen invloed, je kiest alleen voor jezelf. Ik zou prima met een man kunnen leven die vlees eet en ik zou zelfs wel op een boerderij kunnen wonen. Als IK het maar niet hoe te eten!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  nina ma 10 jan 2011 - 7:24

Jerry schreef:heb in Afrika geitenvlees gegeten, een aanrader, erg lekker (maar wel veel van die snotsliertjes erdoor... Als je die wegdenkt, mmmm :P )!
ieuw! Ik lust werkelijk alles, maar ik vind de benaming 'met snotsliertjes' wel erg ranzig klinken...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  nina ma 10 jan 2011 - 7:26

Luthien schreef:

Plien84 schreef:Ik neem aan dat Frank die geiten hoofdzakelijk houdt voor de melk, die geiten zijn daar niet in eerste instantie voor het vlees. Oftewel, waarom zou een vegetarier daar niet op reageren?
Wordt geitenvlees überhaupt gegeten? Heb er nog nooit van gehoord, wel van schapenvlees.. maar geit Question

Tuurlijk houdt Frank zijn geiten voor de melk, maar wat denk je dat met de geboren bokjes en de overtollige geitjes gebeurd? Voor de Qkoorts werden deze verkocht aan opfokkers in landen als Spanje (waar dus geitenlamsvlees wordt gegeten). Tegenwoordig moeten de boeren zelfs bijleggen om dit overtollig vee kwijt te raken en zal er weinig gedaan worden aan zieke bokjes (het levert toch niks op). Zo werkt t nu eenmaal, daarom snap ik niet dat je daar als vegetariër op reageert. Een melkveehouder verschilt niet veel van een vleesveehouder.

Deze reactie is niet bedoeld om negatief te zijn over geitenhouders (helemaal niet zelfs, ik ken geitenhouders en niets dan lof over hun manier van werken), maar ik denk dat mensen een verkeerd beeld hebben van hoe de veehouderij in elkaar zit.
zie reactie zininzon
want je schrijft aan een man die je leuk vindt.. en daarbij maakt het niet uit of hij boer is en wat voor boer..
als je geen vlees eet, kun je vaak nog wel op een boerderij wonen...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jerry ma 10 jan 2011 - 7:47

Jerry schreef:heb in Afrika geitenvlees gegeten, een aanrader, erg lekker (maar wel veel van die snotsliertjes erdoor... Als je die wegdenkt, mmmm :P )!
ieuw! Ik lust werkelijk alles, maar ik vind de benaming 'met snotsliertjes' wel erg ranzig klinken...

hahaha, nou ik bedoel van diezelfde glibberdingetjes (das zeker geen beter woord) die ook in sukadevlees zitten...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Milamber ma 10 jan 2011 - 8:13

Isabella schreef:Ik vind het wel echte boeren; heel ongeïnteresseerd en onhandig. De vrouwen, deels, zijn veel leuker dan de boeren! Die krullenbol is wel leuk, maar ik vind hem qua gedrag enorm tegenvallen zeg, bah.

Waarom vind je dat? Ik snap de link van het beroep boer met ongeïnteresseerd en onhandig niet helemaal
Milamber
Milamber
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11

Bericht  Angela_1986 ma 10 jan 2011 - 9:34

Milamber schreef:
Isabella schreef:Ik vind het wel echte boeren; heel ongeïnteresseerd en onhandig. De vrouwen, deels, zijn veel leuker dan de boeren! Die krullenbol is wel leuk, maar ik vind hem qua gedrag enorm tegenvallen zeg, bah.

Waarom vind je dat? Ik snap de link van het beroep boer met ongeïnteresseerd en onhandig niet helemaal

Omdat dat blijkbaar 't huidige beeld van 'n boer is voor veel mensen...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Luthien ma 10 jan 2011 - 9:55

Zininzon schreef:
Luthien schreef:
Darcy schreef:Dus ze had helemaal niet moeten reageren?

Nouja, ik vind het een beetje hypocriet om wel met een bio-industrieboer (waar regulier geitenmelkveehouderij ook onder valt) te willen daten, maar geen vlees wilt eten omdat de bio-industrie zo zielig is voor de dieren. Jouw mogelijke partner moet daar wel van leven. Waar blijven dan je principes?
(maar ik ben dan ook overtuigd vleesetend... Misschien snap ik het vegetarisme gewoon niet)

Ik eet zelf geen vlees, maar heb er geen moeite mee dat een ander dat wel doet. Als niet-vleeseter ben je in de minderheid, dus het is op zich niet zo raar dat er veel mensen zijn die daar anders over denken dan jij doet. Dat een ander daar een sterke (negatieve) mening over heeft, is mij ook niet vreemd. Dat er mensen zijn die leven van dierenhouderij/fokkerij/slachterij is natuurlijk ook een bekend gegeven.
Op die andere mensen/industrie heb je geen invloed, je kiest alleen voor jezelf. Ik zou prima met een man kunnen leven die vlees eet en ik zou zelfs wel op een boerderij kunnen wonen. Als IK het maar niet hoe te eten!

Kijk dat snap ik wel, maar stel je trouwt met een boer. Dan is jouw kostwinning diezelfde veehouderij. Je eet dus geen vlees uit principe, maar je hebt er geen moeite mee om de rest van je eten te betalen van geld dat wordt verdient met de productie van vlees? Sorry, ik wil niemand beledigen, maar dat vind ik dus hypocriet.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 10:10

Zag hier een paar dingen eerder een reactie over adriaan... Vond het idd ook een leuke lieve vent (er zo uit zien).. het grappige was dat hij in een dorpje vlakbij woont:P en op de rivier vaarde tegenover mn vriend zn huis.

Aflevering gister:

Gijsbert, heerlijk nuchter!!

Richard, vind/vond hem ook eng, maar kan er steeds meer op lachen "en nu ff niet stressen in mn huis als ik aardappels aan t schillen ben met zo'n groot mes" en dan 2 aardappels schilt en voetbal gaat staan kijken hahaha

Frank, ik houdt wel van zo'n discussie, jammmer dat er niet tot weinig op gereageerd werd.. en tis daar een saaie boel.. volgens mij kun je er best wat uithalen!

Annemarie, ook lekker nuchter.. maar kan er nog niet echt een mening over vormen.

Marcel... zoals eerder genoemd.. de boxershort!! IEUWL IEUWL IEUWL, dat gaat niet meer van mn netvlies af.. mn vriend en ik zeiden tegelijk.. die gaat in bed liggen en heerlijk eventjes masturberen (A) (om het netjes te zeggen hahaha)

Gast
Gast

Bericht  Zininzon ma 10 jan 2011 - 10:19

Luthien schreef:
Zininzon schreef:
Op die andere mensen/industrie heb je geen invloed, je kiest alleen voor jezelf. Ik zou prima met een man kunnen leven die vlees eet en ik zou zelfs wel op een boerderij kunnen wonen. Als IK het maar niet hoef te eten!

Kijk dat snap ik wel, maar stel je trouwt met een boer. Dan is jouw kostwinning diezelfde veehouderij. Je eet dus geen vlees uit principe, maar je hebt er geen moeite mee om de rest van je eten te betalen van geld dat wordt verdient met de productie van vlees? Sorry, ik wil niemand beledigen, maar dat vind ik dus hypocriet.

Hihi, dus als ik een boer tegenkom, dan moet ik ontslag nemen op mijn werk? Mijn voorkeur gaat niet uit naar een boer, maar ik denk dat ik er best mee zou kunnen leven, zo lang hij goed voor zijn dieren zorgt.
Ik vind het niet hypocriet, want ik gun andere mensen hun stukje vlees. Ik hoef het zelf alleen niet. Ik vind een boer ook geen 'moordenaar', weet genoeg van boeren af (heb er 4 in de familie) om het boerenleven alleen maar te stimuleren.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  nina ma 10 jan 2011 - 21:46

Zininzon schreef:
Luthien schreef:
Zininzon schreef:
Op die andere mensen/industrie heb je geen invloed, je kiest alleen voor jezelf. Ik zou prima met een man kunnen leven die vlees eet en ik zou zelfs wel op een boerderij kunnen wonen. Als IK het maar niet hoef te eten!

Hihi, dus als ik een boer tegenkom, dan moet ik ontslag nemen op mijn werk? Mijn voorkeur gaat niet uit naar een boer, maar ik denk dat ik er best mee zou kunnen leven, zo lang hij goed voor zijn dieren zorgt.
Ik vind het niet hypocriet, want ik gun andere mensen hun stukje vlees. Ik hoef het zelf alleen niet. Ik vind een boer ook geen 'moordenaar', weet genoeg van boeren af (heb er 4 in de familie) om het boerenleven alleen maar te stimuleren.
En je kiest toch voor een man? (of hij nu toevallig boer is of niet..)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luthien ma 10 jan 2011 - 22:43

Zininzon schreef:
Luthien schreef:
Zininzon schreef:

Ik moet de eerste boerenvrouw die de kostwinner is nog tegenkomen, maar dat terzijde. Dat je niet op de boerderij gaat werken dat kan natuurlijk, maar boer zijn is geen werk, het is een manier van leven.
Ik zou nooit kunnen samenleven met een vegetariër. Dat is dan misschien vanaf de andere kant gezien, maar ik zou dat dus vanuit mijn eigen principes niet kunnen (het zou bij mij constant discussies opleveren zoals bij Frank).

Uiteindelijk kies je natuurlijk voor een man en niet voor wat hij doet. Ik snap alleen niet wat dan de meerwaarde is van je vegetarisme (tenzij je beweegreden is dat je het gewoon niet lust of een andere niet 'bio-industrie is zielig'gerelateerde reden).
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:19

Ik ben het eigenlijk wel eens met Luthien op het gebied van of je dan een boer moet kiezen. Natuurlijk kies je in principe voor de man en niet voor de boer, maar toevallig ís die man wel een boer en je kan je afvragen of het nog gezellig wordt als je constant zulke discussies gaat voeren. Zou je dan allebei niet zo passioneel achter je eigen standpunt staan (ik bedoel, een boer heeft meestal toch een enorme passie voor zijn eigen bedrijf) dat dat constant weer boven komt drijven? Je kunt wel heel nobel zeggen dat je iedereen zijn stukje vlees gunt (en dat geloof ik ook wel), maar om sámen te leven met iemand die 180 graden tegenover je staat, dat lijkt me knap lastig.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 1:44

Isabella schreef:Ik vind het wel echte boeren; heel ongeïnteresseerd en onhandig..
Uh? :shock:

Gast
Gast

Bericht  Plien84 di 11 jan 2011 - 4:45

Ik snap de discussie of Berder nou hypociet is door op een boer te reageren echt niet. nogmaals, Frank heeft die geiten tocht niet voor het vlees? Ik vind het nogal een verschil, een vegetarier met een boer die produceert voor vlees of een boer die voor melk geiten houdt. Als ze daar ook tegen was, dan was ze wel veganist geworden.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  nina di 11 jan 2011 - 5:08

Purple schreef:
Isabella schreef:Ik vind het wel echte boeren; heel ongeïnteresseerd en onhandig..
Uh? :shock:
Ik vind deze opmerking erg oppervlakkig en dus ronduit dom!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:50

Darcy schreef:Omdat ze mooi is? Waarom zou iemand dan meer op de voorgrond treden? Ik vind Yvonne mooier dan Femke, eigenlijk.

Ik vind Yvonne ook een heel leuk type. Die Marita vind ik maar niks. Richard vind ik ook een leuk type.

Gast
Gast

Bericht  Luthien di 11 jan 2011 - 8:33

Plien84 schreef:Ik snap de discussie of Berder nou hypociet is door op een boer te reageren echt niet. nogmaals, Frank heeft die geiten tocht niet voor het vlees? Ik vind het nogal een verschil, een vegetarier met een boer die produceert voor vlees of een boer die voor melk geiten houdt. Als ze daar ook tegen was, dan was ze wel veganist geworden.

Nee hij heeft de geiten niet voor het vlees, maar dieren die hij niet nodig heeft (zoals alle boklammetjes en geitjes van slecht producerende moeders) gaan naar de slacht. Indirect produceert hij dus ook vlees. Ik heb op een melkgeitenhouderij gewerkt, dus ik weet hoe het er aan toe gaan en ik zie niet in waarom een melkveehouder wel een een 'goede' boer zou zijn en een vleesboer een 'slechte'. Voor mij zijn alle boeren overigens goede boeren en gelijk aan elkaar, ongeacht wat ze produceren.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  nina di 11 jan 2011 - 8:34

Luthien schreef:
Plien84 schreef:Ik snap de discussie of Berder nou hypociet is door op een boer te reageren echt niet. nogmaals, Frank heeft die geiten tocht niet voor het vlees? Ik vind het nogal een verschil, een vegetarier met een boer die produceert voor vlees of een boer die voor melk geiten houdt. Als ze daar ook tegen was, dan was ze wel veganist geworden.

Nee hij heeft de geiten niet voor het vlees, maar dieren die hij niet nodig heeft (zoals alle boklammetjes en geitjes van slecht producerende moeders) gaan naar de slacht. Indirect produceert hij dus ook vlees. Ik heb op een melkgeitenhouderij gewerkt, dus ik weet hoe het er aan toe gaan en ik zie niet in waarom een melkveehouder wel een een 'goede' boer zou zijn en een vleesboer een 'slechte'. Voor mij zijn alle boeren overigens goede boeren en gelijk aan elkaar, ongeacht wat ze produceren.
Er is toch niemand hier die het over slechte of goede boeren heeft????
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luthien di 11 jan 2011 - 8:37

Ik bedoelde het als heel zwart wit, waarom is een melkveehouder beter dan een vleesveehouder als het om een relatie met een vegetarier gaat. Ik vind namelijk niet dat er een verschil is.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* di 11 jan 2011 - 8:39

Marcel stond vandaag ook op een heel grote foto in de Spits, in z'n boxer natuurlijk. Met een heel artikel erbij over vooral dat moment..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 37 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 26 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: