Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boer zoekt vrouw!!

+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers

Pagina 32 van 37 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Boer zoekt vrouw!! - Pagina 32 Empty Re: Boer zoekt vrouw!!

Bericht  JD zo 13 feb 2011 - 10:20

Angela_1986 schreef:
Volgens mij denkt Marcel dat hij mee doet aan het programma 'Vrouw zoekt Boer' Rolling Eyes Ik had de indruk dat hij zijn keuze wel heel erg af heeft laten hangen van wat Ksenia wilde. En ik begrijp wel dat haar gevoel ook belangrijk is maar hij doet mee aan het programma, hij zoekt 'n vrouw dus hij moet zijn gevoel volgen en niet dat van haar. Als hij verliefd is op haar dan moet hij voor haar kiezen, onafhankelijk van haar keus/gevoel. Maar ik heb het idee dat als zij had laten weten totaal geen interesse te hebben dat hij dan toch voor Marieta had gekozen ondanks zijn gevoel voor Ksenia.
Volgens mij staat het er een beetje vaag... haha!

Hij wil er gewoon zo zeker van zijn dat hij "de ware" nu heeft gevonden en is als de dood dat ie in de steek gelaten worden, en kinderloos op zn boerderij achterblijft....t is al vaker gezegd, maar ik vindt het echt een te hoog "boer zoekt baarmoeder" gehalte hebben....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Angela_1986 zo 13 feb 2011 - 10:24

lieke89 schreef:
Angela_1986 schreef:
Maar ik heb het idee dat als zij had laten weten totaal geen interesse te hebben dat hij dan toch voor Marieta had gekozen ondanks zijn gevoel voor Ksenia. Volgens mij staat het er een beetje vaag... haha!

Ja, dat idee had ik ook. hij zat ook echt te vragen aan de dames wat zij voor hem voelden. Had daardoor een beetje een idee dat hij zekerheid zocht dat hij hierna niet zonder vrouw komt te zitten in plaats van dat hij naar zijn eigen gevoel keek.

Dat is wat ik bedoel! nerd
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sterre zo 13 feb 2011 - 10:37

Ik vond het leuk om te zien dat Adriaan zo begon te glimmen toen Annemarie had gekozen. Zo lief! Maar ik vrees inderdaad ook dat het niks gaat worden.

Verder vond ik Frank en Anita wel leuk om te zien samen in Utrecht. Ze zijn gewoon beide verliefd! Jammer van/voor Judith, ik vond haar ook eigenlijk leuker.

Richard vond ik ook wel grappig deze week, over de 'wij' vorm en met z'n taart inderdaad.

Leuke aflevering!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Niki zo 13 feb 2011 - 11:44

Ik ben zo blij dat Frank voor Anita koos.. Vind ze juist heel goed bij elkaar passen en ze zijn echt verliefd! Echt leuk stel!

Jammer dat Annemarie niet voor Harrie koos. Past toch beter bij haar.

Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Bericht  Jeanette zo 13 feb 2011 - 11:47

Niet kunnen zien helaas, maar wel verrassende uitkomsten zeg! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 12:38

studiebol schreef:Ik had de keus van Frank niet verwacht...... vind die judith ook eigenlijk wel leuker!

Ik ben eigenlijk wel blij, omdat ik de keuze had verwacht.smile En ik vind het een goede keuze. Maar zoveel mensen, zoveel wensen. Very Happy

Stik! Ik kijk het nu in herhaling en lees hier dat Annemarie voor de niet-harry heeft gekozen. Ik vond Harry juist zoveel leuker dan Adriaan.... Dat is weer jammer.... Sad (Vooral dat ik het hier lees en die uitkomst nog niet heb gezien.... Sad)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 14:57

Nouja, die reactie van Marcel:

"Ja, dan kies ik voor Ksenia. Ik hoop dat ze me de kans gunt om een gezinnetje te stichten"

Dat is toch niet het eerste waar ik als eerste aandenk als ik een relatie aanga :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 20:23

SunnyScience schreef:Wij vinden hier thuis Richard ook niets, wat een gluiperd engerd kwal bleh!

Mijn voorspelling:
Annemarie: Johannes (zonder blauwe trui)
Frank: Carola
Gijsbert: Yvonne
Marcel: Sonja
Richard: Diana

Whaha, ik heb ze gewoon allemaal fout voorspeld!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 20:24

Ik had ze ook allemaal fout voorspelt haha! Ik was gister zeer verrast na de keuze van Frank en Annemarie. Maar eigenlijk vodn ik het ook wel lief van Frank, dat hij het toch aandurfde met Anita. Al vond ik Judith gewoon leuker, maar goed, ik hoef niet te kiezen :P Ben benieuwd naar volgende week, vooral met Annemarie en Adriaan :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 20:25

Oh en ik vnod Richard inderdaad ook eindelijk eens spontaan en leuk overkomen! Marcel vind ik echt een eng mannetje.

Gast
Gast

Bericht  Flinder zo 13 feb 2011 - 20:49

Wat een leuke aflevering was het! Wel een paar verrassende uitkomsten vind ik. Ik dacht dat Frank voor het praktische en dus voor Judith zou gaan. Ik vond haar ook leuker overkomen. Nu ik Frank en Anita samen zag in Utrecht denk ik dat hij de juiste beslissing heeft gemaakt; ze leken echt verliefd!

Ook verrassend dat Annemarie voor Adriaan heeft gekozen, vindt ze hem echt leuker of is het gewoon praktisch omdat hij straks in het bedrijf mee kan helpen? Ik denk dat het nooit zo ver gaat komen.

Het was me al heel lang duidelijk dat Marcel hoe dan ook voor Ksenia zou gaan. Ik heb alleen het gevoel dat Ksenia nog echt niets voor hem voelt...

Ik heb echt moeten lachen om Richard en Annemieke, ik vind het een grappig stel!

Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 20:53

Ik denk wel dat Ksenia iets voor Marcel voelt, maar ja voglens mij is hij haar eerste liefde sinds haar overleden man, dan wil je denk ik gewoon heel rustig aan doen. Zeker als je ook nog een kind hebt. Maar ik denk zeker wel dat ze iets voor hem voelt, voor zover ik dat kan inschatten dan :P

Ik vond Annemarie wel heeel apart met haar keuzemoment: ja ik ben nieuwsgieriger naar de een, Harrie ken ik al :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 21:27

*Marietje* schreef:
Angela_1986 schreef:
Volgens mij denkt Marcel dat hij mee doet aan het programma 'Vrouw zoekt Boer' Rolling Eyes Ik had de indruk dat hij zijn keuze wel heel erg af heeft laten hangen van wat Ksenia wilde. En ik begrijp wel dat haar gevoel ook belangrijk is maar hij doet mee aan het programma, hij zoekt 'n vrouw dus hij moet zijn gevoel volgen en niet dat van haar. Als hij verliefd is op haar dan moet hij voor haar kiezen, onafhankelijk van haar keus/gevoel. Maar ik heb het idee dat als zij had laten weten totaal geen interesse te hebben dat hij dan toch voor Marieta had gekozen ondanks zijn gevoel voor Ksenia.
Volgens mij staat het er een beetje vaag... haha!

Hij wil er gewoon zo zeker van zijn dat hij "de ware" nu heeft gevonden en is als de dood dat ie in de steek gelaten worden, en kinderloos op zn boerderij achterblijft....t is al vaker gezegd, maar ik vindt het echt een te hoog "boer zoekt baarmoeder" gehalte hebben....

Ksenia blijkt ook al zwanger. Dus hij heeft zijn baarmoeder gevonden :P

Gast
Gast

Bericht  Jerry zo 13 feb 2011 - 21:35

Yasmin schreef:Nouja, die reactie van Marcel:

"Ja, dan kies ik voor Ksenia. Ik hoop dat ze me de kans gunt om een gezinnetje te stichten"

Dat is toch niet het eerste waar ik als eerste aandenk als ik een relatie aanga :P

Inmiddels was ik er al over uit dat dat hetgene is waar hij het voor deed...

En Ksenia wilde heel langzaam, rustig opbouwen... En nou al zwanger, die is van mening veranderd of haar definitie van 'langzaam opbouwen' is anders :P
(Ben ik trouwens de enige die het erg opvallend vond dat ze Ksenia, van Poolse afkomst, vaak in beeld brachten als ze aan het werk was, aardappels rooien, stucen... Naja, mijn vriend en ik vonden dat telkens heel grappig... Rolling Eyes)

Vind het heel leuk dat Frank Anita gekozen heeft. Stukje van volgende week gezien, dan kussen ze zo heel lief in het zwembad smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 21:38

Volgens mijn vriend kunnen Polen eerst stucen en dan lopen... Ja, foute opmerking ik weet het, maar ik vond 'm stiekem ook wel erg grappig.

En ik twijfel of het wel wat wordt tussen Annemarie en Adriaan. Bij het keuzemoment meende ik wel van Harry's gezicht af te lezen dat hij wel heel teleurgesteld was.. Adriaan glom helemaal, dat was wel leuk om te zien..

Ik vind het leuk dat Frank voor Anita heeft gekozen! En ik ben benieuwd of het iets gaat worden tussen Gijsbert en Femke..

Laatst aangepast door Break Of Day op zo 13 feb 2011 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  aniet zo 13 feb 2011 - 21:40

Ik vond het apart dat het gesprek van Ksenia en haar moeder eerst over materieele zaken ging en daarna kwam Marcel's karakter aan bod. Rolling Eyes
Verder vond ik het er gezellig uitzien bij Femke thuis,ik had het idee dat Gijsbert het wel naar z'n zin had bij haar famillie.
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 21:42

Jeeeej!! Frank heeft voor Anita gekozen! bounce Denk dat dat echt een goede keuze is geweest, riep het vorige week al.. :P

Oo en die marcel... brr ik krijg daar echt de kriebels van... ben maar naar de toilet geweest toen hij in beeld kwam.. en dan die marita.. pff

Moet ook altijd lachen om gijsbert... geweldige opmerkingen:)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 21:44

Gezellig bij Femke?? Men ik dacht dat ik gebrand was op een opgeruimd huis! Ik vond eigenlijk dat Gijsbert gelijk had Embarassed Edit: oh wacht je bedoelde vast methaar familie gezellig haha, dat vond ik ook!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 21:46

Darcy schreef:Gezellig bij Femke?? Men ik dacht dat ik gebrand was op een opgeruimd huis! Ik vond eigenlijk dat Gijsbert gelijk had Embarassed Edit: oh wacht je bedoelde vast methaar familie gezellig haha, dat vond ik ook!

+1.

Voordat Gijsbert het woord 'steriel' had laten vallen, lag dat al op mijn tong..
Ik moest er om lachen toen Femke zei dat ze het zo troeperig vond lijken als er dingen in de mandjes lagen.

Question Daar zijn mandjes toch voor, om dingen in te doen, zodat het niet zo troeperig lijkt!?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 21:48

Hahahah ja die mandjes!

Gast
Gast

Bericht  aniet zo 13 feb 2011 - 22:00

Ik bedoelde het gourmetten,Darcy! Very Happy
Waar gingen ze gourmetten,eigenlijk?
Het huis van Femke zag er wel heel netjes uit.
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bliss zo 13 feb 2011 - 22:02

Haha heb niet eens gehoord dat Femke dat zei over die mandjes! Very Happy Waar zet je anders mandjes voor neer? Mijn mandjes zitten overvol met zooi Wink
Volgens mij wordt het helemaal niks met Annemarie en Adriaan, zij weet gewoon echt niet hoe ze met een man om moet gaan lijkt het. Het stukje voor volgende week zag er niet goed uit, dat Adriaan zei dat ze nog wel een keer konden bellen... Ben bang dat ik met plaatsvervangende schaamte zit te kijken dan :P
Frank en Anita lijken wel verliefd ja, je zag ze zoenen in het zwembad smile

Oh ik las trouwens van de week in de Privé (bij de kapper haha) dat Richard nu een hele andere vriendin heeft, dus ook niet Annemieke! Ben benieuwd wat daarvan klopt, vind haar echt leuk juist!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Bliss zo 13 feb 2011 - 22:05

Bliss schreef:Ik vind het wel érg vroeg om voorspellingen te doen, ik ken de namen niet eens! Maar heb even op de site gekeken en op dit moment ziet mijn voorspelling er als volgt uit:

Annemarie: Harrie
Frank: Judith?? (geen flauw idee echt, kan me die gesprekken van gisteren nu al niet meer herinneren!)
Gijsbert: Yvonne
Marcel: Ksenia
Richard: Annemieke (die vond ik zelf wel leuk haha)

Hmm 40% goed gegokt Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Flinder zo 13 feb 2011 - 22:06

Ja die mandjes; geweldig Very Happy Het leek wel gezellig inderdaad bij haar familie.

Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:08

Darcy schreef:Mijn voorspellingen! (ik heb al PM van Lady maar ik heb 'm nog niet gelezen, dus ook de vrouw van Gijsbert is voor mij een gok smile)

Annemarie kiest Harrie
Frank kiest Kylie of Carola
Gijsbert kiest Femke
Marcel kiest Sonja
Richard kiest Heidy (of Pauline, ik vind die twee nogal op elkaar lijken)

Oh ik had er wel 1 goed Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 37 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: