Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boer zoekt vrouw!!

+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers

Pagina 14 van 37 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 25 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Boer zoekt vrouw!! - Pagina 14 Empty Re: Boer zoekt vrouw!!

Bericht  aniet ma 10 jan 2011 - 2:20

Jerry schreef:was ik trouwens de enige die zich ergerde aan dat prutteltje mayo in Frank z'n mondhoek? Eén van de dames had daar toch even wat van kunnen zeggen? :P
dat was mij niet opgevallen eerlijk gezegd.

uitspraak van richard:er mag niemand in mn slaapkamer komen!!!
bedoelde ie dat nou echt serieus of waren we er nu getuigen van dat ie een grapje maakte?!
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Fred ma 10 jan 2011 - 2:22

Volgens mij serieus. Kan toch zijn dat ie dat nog te privé vindt.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:24

aniet schreef:
Jerry schreef:"ja, ik kan ook gewoon een pak yoghurt op tafel zetten" wordt mijn lijfspreuk voor 2011!!

deze vond ik ook leuk ja, ik moest er wel om lachen!

Ik vond 'm briljant! Zij is zo lekker droog, maar ik vind de gesprekken wel vrij oppervlakkig.

Ik dacht dat die groente little gem was, ook omdat hij zelf dacht dat het een slasoort was. Volgens mij is romeinse sla hetzelfde als little gem. Andijvie is veel losser.

Die discussie van Frank vond ik echt een sfeerverpester, hij deed zo chagrijnig! Berber zit daar in een vreemd huis met mensen die ze net kent en dan drijft hij haar zo in een hoek, vond ik niet netjes. Ook daarna toen dat andere meisje de slappe lach kreeg dacht ik echt: doe niet zo zuur en maak gewoon een grapje zodat het gesprek weer een beetje op gang komt.
Die mayo in z'n mondhoek zag ik ook, maar ik zou denken: sta maar lekker voor lul op tv als je zo chagrijnig doet :P

En dat boxershort... :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:25

Jerry schreef:was ik trouwens de enige die zich ergerde aan dat prutteltje mayo in Frank z'n mondhoek? Eén van de dames had daar toch even wat van kunnen zeggen? :P
Haha, ja ik zag het vorige week al in het voorstukje, toen ergerde ik me er al aan ;-)

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 10 jan 2011 - 2:33

Ik vind Frank steeds minder leuk worden.
Maar goed dat ik niet geschreven heb Cool
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Arwyn ma 10 jan 2011 - 3:01

Haha, Marcel inderdaad en dan vooral ook met sokken aan natuurlijk! Laughing Die drie zoenen vond ik ook maar niks, maar ja..

Frank was wel een beetje raar bezig.. Kan best dat je niet goed tegen bepaalde dingen kan, maar als de discussie over is, kun je daarna dan toch wel even je excuses aanbieding en zeggen dat je te heftig reageerde? Zou best kunnen dat als de andere meiden ook iets gezegd hadden, het wat minder erg leek. Blijf het wel raar vinden dat als zo'n lammetje daar ligt en je aan die jongen kunt zien dat hij het echt erg vindt, je dan niet even iets zegt om hem een beetje te steunen, ook al heb je net die discussie gehad..

Leuke boer ben je trouwens als je niet weet wat je in de tuin hebt staan, haha Wink Blijf hem wel het leukst vinden!

Richard begint inderdaad minder erg te worden.. Maar ik ben nog steeds niet echt fan van hem, haha. Blijf Heidi's haar toch ook raar vinden hoor! Wel jammer dat ze nu steeds minder Engels praten, maar kan het me ook wel weer voorstellen, je vervalt toch snel in je eigen taal!

Oh en dat ze tiramisu niet kennen!! Leuk dat ze dat gemaakt had Very Happy
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Luthien ma 10 jan 2011 - 3:26

Ik was het gisteravond zo eens met Frank. Nu heb ik zelf ook een agrarische achtergrond en ik snap helemaal waar zijn frustratie op dat gebied vandaan komt. Op dit moment speelt er zoveel gezeik in de geitenhouderij, dat ik me heel goed voor kan stellen dat wanneer Berber de opmerking plaatst dat ze biologisch beter vind dan regulier, dat dat voor Frank een trigger is (zeker ook omdat hij niet biologisch is, vond het ook wel een aanval in zijn richting wat dat betreft). Het is natuurlijk vervelend dat de sfeer zo verpest is, maar ik denk dat Berber er snel uit ligt.

Ik snap alleen niet zo goed waarom Marcel in z'n strakke onderbroek de dames goedenacht gaat wensen... Even laten zien wat ie in huis heeft ofzo...
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Eris ma 10 jan 2011 - 3:36

Het was wel netjes van Frank dat hij vroeg of er iemand was die bepaalde dingen niet zou eten. De meeste mannen denken daar niet zo over na dus dat vond ik netjes. Hoe hij vervolgens reageerde op Berber vond ik dan weer verre van netjes. Prima dat hij daar een mening over heeft en hij mag dat ook best (even kort, zonder felle discussie) laten weten maar dat had dan wel met respect naar Berber gekund. Hij zei wel dat hij het prima vond maar alles aan hem zei het tegendeel.

Marcel in zijn boxershort met opgetrokken sokken in de deuropening was wel een grappig shot. En dan de vrouwen drie zoenen geven en een hand.. Tja ik heb me wel vermaakt.

Gijs is gewoon leuk. Ik vond hem wel schattig met die wijnen.

Richard blijft eng. Hij bedoeld het vast allemaal goed maar bij alles wat hij zegt krijg ik kriebels.

En Annemarie vind ik een beetje vreemd maar heel leuk nuchter. Zij en Harrie dat moet gewoon goed gaan. Sauna of zonnebank? Ja dat is echt de informatie die je op de eerste dag gelijk wilt hebben. Laughing

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Phileine ma 10 jan 2011 - 3:46

Ik vond het gedrag van Frank heel vervelend. Waarom ga je een discussie voeren met iemand die je nog amper kent? Als ik in de schoenen van Berber stond, had ik rechtsomkeert gemaakt en was naar huis gegaan. Zij maakt haar eigen beslissingen, is al vanaf haar zesde vegetariër en heeft daar echt wel goed over nagedacht. En al had ze er niet goed over nagedacht, dan nog. Het is haar keuze en ik vind dat hij die moet respecteren.

Verder vond ik Gijsbert echt heel leuk in de omgang met de vrouwen. Annemarie was wat overrompeld en onhandig, maar ik vond het wel heel leuk dat ze een spel met de mannen ging doen. Ook leuk dat ze echt een lekkere maaltijd had voorbereidt.

Bij Gijsbert vond ik Femke irritant. Over elke dag schoonmaken, inclusief wc. Tuurlijk Very Happy

Maar ik vond het wel de meest vermakelijke aflevering tot nu toe.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  waterkers ma 10 jan 2011 - 4:24

Oh ik krijg helemaal de kriebels van die Richard. Hij is leuk in de omgang met de vrouwen, maar in de eerdere afleveringen kwam die over alsof het hem allemaal niet veel deed. En een aantal opmerkingen die die toen plaatste kon ik ook niks mee...

Bij Gijsbert irriteer ik me aan Femke. zij is zo aanwezig en treed zo op de voorgrond dat je er gewoon niet om heen kan. Het is net of ze zichzelf niet is zo.... maar goed we zullen zien wat de rest van de afleveringen ons brengt..

Verder vond ik het wel een leuke aflevering en ik ben wel benieuwd wie er als eerste uitliggen.
waterkers
waterkers
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 96
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  NoorA ma 10 jan 2011 - 4:35

Ik vond de discussie tussen Frank en Berber heel apart. Had ook niet het idee dat het helemaal goed geknipt/geplakt was. Die Berber lijkt mij niet echt op haar mondje gevallen (ik vind haar bloedirritant, maar dat kan ook aan mij liggen :P ). en de reactie van Frank kwam op een heel raar moment. Vervolgens zag je alleen shots van haar gezichtsuitdrukking en dan die stukjes waar ze alleen voor de camera zitten. Kan mij niet helemaal voorstellen dat Berber er verder niet op in is gegaan.

NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158

Bericht  Jerry ma 10 jan 2011 - 4:46

waterkers schreef:Oh ik krijg helemaal de kriebels van die Richard. Hij is leuk in de omgang met de vrouwen, maar in de eerdere afleveringen kwam die over alsof het hem allemaal niet veel deed. En een aantal opmerkingen die die toen plaatste kon ik ook niks mee...

Bij Gijsbert irriteer ik me aan Femke. zij is zo aanwezig en treed zo op de voorgrond dat je er gewoon niet om heen kan. Het is net of ze zichzelf niet is zo.... maar goed we zullen zien wat de rest van de afleveringen ons brengt..

Verder vond ik het wel een leuke aflevering en ik ben wel benieuwd wie er als eerste uitliggen.

Volgens mij komt dat omdat ze Fries is en dat accent in combinatie met dat ze een beetje hard praat, lijkt alsof ze haantje de voorste is... :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nina ma 10 jan 2011 - 4:51

Luthien schreef:Ik was het gisteravond zo eens met Frank. Nu heb ik zelf ook een agrarische achtergrond en ik snap helemaal waar zijn frustratie op dat gebied vandaan komt. Op dit moment speelt er zoveel gezeik in de geitenhouderij, dat ik me heel goed voor kan stellen dat wanneer Berber de opmerking plaatst dat ze biologisch beter vind dan regulier, dat dat voor Frank een trigger is (zeker ook omdat hij niet biologisch is, vond het ook wel een aanval in zijn richting wat dat betreft). Het is natuurlijk vervelend dat de sfeer zo verpest is, maar ik denk dat Berber er snel uit ligt.

Ik snap alleen niet zo goed waarom Marcel in z'n strakke onderbroek de dames goedenacht gaat wensen... Even laten zien wat ie in huis heeft ofzo...
Zei Berber dat ze vóór biologisch vlees was?
Volgens mij begon Frank daar zelf over.. want Berber eet immers helemaal geen vlees... biologisch of niet!?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Fred ma 10 jan 2011 - 4:59

Jerry schreef:
waterkers schreef:Oh ik krijg helemaal de kriebels van die Richard. Hij is leuk in de omgang met de vrouwen, maar in de eerdere afleveringen kwam die over alsof het hem allemaal niet veel deed. En een aantal opmerkingen die die toen plaatste kon ik ook niks mee...

Volgens mij komt dat omdat ze Fries is en dat accent in combinatie met dat ze een beetje hard praat, lijkt alsof ze haantje de voorste is... :P

Is het niet gewoon omdat het een hele mooie meid is! Beetje jaloezie...? haha.. Al stoor ik me niet aan haar. Ze moet toch weten dat ze qua uiterlijk een van de knapste is, maar ik vind niet dat ze daar veel misbruik van maakt.
Fred
Fred
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 5:01

Omdat ze mooi is? Waarom zou iemand dan meer op de voorgrond treden? Ik vind Yvonne mooier dan Femke, eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  waterkers ma 10 jan 2011 - 5:03

Fred schreef:
Jerry schreef:

Is het niet gewoon omdat het een hele mooie meid is! Beetje jaloezie...? haha.. Al stoor ik me niet aan haar. Ze moet toch weten dat ze qua uiterlijk een van de knapste is, maar ik vind niet dat ze daar veel misbruik van maakt.

Oh nee hoor jaloers ben ik niet hoor...Maar er is iets in haar houding, maar het is nog maar de eerste dag daar, dus alles in nieuw en wennen. Misschien dat het nog veranderd bij haar. Verder vind ik het een leuke meid hoor!
waterkers
waterkers
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 96
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Luthien ma 10 jan 2011 - 5:09

danielledeliefste schreef:
Luthien schreef:Ik was het gisteravond zo eens met Frank. Nu heb ik zelf ook een agrarische achtergrond en ik snap helemaal waar zijn frustratie op dat gebied vandaan komt. Op dit moment speelt er zoveel gezeik in de geitenhouderij, dat ik me heel goed voor kan stellen dat wanneer Berber de opmerking plaatst dat ze biologisch beter vind dan regulier, dat dat voor Frank een trigger is (zeker ook omdat hij niet biologisch is, vond het ook wel een aanval in zijn richting wat dat betreft). Het is natuurlijk vervelend dat de sfeer zo verpest is, maar ik denk dat Berber er snel uit ligt.

Volgens mij begon Frank daar zelf over.. want Berber eet immers helemaal geen vlees... biologisch of niet!?

Ja klopt, Frank begon over biologisch, maar zij zei vervolgens dat zij biologisch beter vond dan regulier (maar met toevoeging van 'maar ik eet sowieso geen vlees' of iets in die richting).
Berber begon ook over een documentaire die ze had gezien dat in de bio-industrie de dieren het zo slecht hebben en toen zei Frank 'hoe objectief is zo'n documentaire?' +1 voor Frank voor die opmerking.
Ik denk dat haar visie zo ver van die van Frank af ligt dat het voor beide niet te overbruggen is.
Ik snap sowieso niet helemaal waarom een vegetariër reageert op een veehouder...
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 5:17

Dus ze had helemaal niet moeten reageren?

Gast
Gast

Bericht  Luthien ma 10 jan 2011 - 5:24

Darcy schreef:Dus ze had helemaal niet moeten reageren?

Nouja, ik vind het een beetje hypocriet om wel met een bio-industrieboer (waar regulier geitenmelkveehouderij ook onder valt) te willen daten, maar geen vlees wilt eten omdat de bio-industrie zo zielig is voor de dieren. Jouw mogelijke partner moet daar wel van leven. Waar blijven dan je principes?
(maar ik ben dan ook overtuigd vleesetend... Misschien snap ik het vegetarisme gewoon niet)
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Plien84 ma 10 jan 2011 - 5:27

Luthien schreef:

Ja klopt, Frank begon over biologisch, maar zij zei vervolgens dat zij biologisch beter vond dan regulier (maar met toevoeging van 'maar ik eet sowieso geen vlees' of iets in die richting).
Berber begon ook over een documentaire die ze had gezien dat in de bio-industrie de dieren het zo slecht hebben en toen zei Frank 'hoe objectief is zo'n documentaire?' +1 voor Frank voor die opmerking.
Ik denk dat haar visie zo ver van die van Frank af ligt dat het voor beide niet te overbruggen is.
Ik snap sowieso niet helemaal waarom een vegetariër reageert op een veehouder...

Ik neem aan dat Frank die geiten hoofdzakelijk houdt voor de melk, die geiten zijn daar niet in eerste instantie voor het vlees. Oftewel, waarom zou een vegetarier daar niet op reageren?

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 5:29

Ik vind het wel echte boeren; heel ongeïnteresseerd en onhandig. De vrouwen, deels, zijn veel leuker dan de boeren! Die krullenbol is wel leuk, maar ik vind hem qua gedrag enorm tegenvallen zeg, bah.

Gast
Gast

Bericht  nina ma 10 jan 2011 - 5:31

Plien84 schreef:
Luthien schreef:

Ik neem aan dat Frank die geiten hoofdzakelijk houdt voor de melk, die geiten zijn daar niet in eerste instantie voor het vlees. Oftewel, waarom zou een vegetarier daar niet op reageren?
Wordt geitenvlees überhaupt gegeten? Heb er nog nooit van gehoord, wel van schapenvlees.. maar geit Question
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 5:32

Nou ik heb verder geen verstand van vegetarisme en biovlees en veeboeren en de hele rataplan, maar ik vind het wel apart dat ik eerst lees in dit topic dat ze de discussie had moeten aangaan, en volgens een ander had ze uberhaupt haar mond moeten houden Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Fred ma 10 jan 2011 - 5:33

Darcy schreef:Omdat ze mooi is? Waarom zou iemand dan meer op de voorgrond treden? Ik vind Yvonne mooier dan Femke, eigenlijk.

Dan zou ze daar toch van kunnen profiteren? Hem er mee kunnen verleiden etc.. Ik noem maar wat op.

Ik denk altijd zo'n meid zou mij toch nooit leuk kunnen vinden. Is te hoog voor me gegrepen. Ik vind haar wel een leuke meid maar ik denk dat ze totaal andere interesses heeft dan ik heb en van een mooi bord alleen kun je niet eten.. he..

Hoe heet die derde meid van Gijsbert? Die met een bruine jas in de stal staat? Dat is eigenlijk best een leuke meid met een eigen mening.
Fred
Fred
Prater
Prater

Bericht  aniet ma 10 jan 2011 - 5:35

bedoel je José?!
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 37 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 25 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: