Boer zoekt vrouw!!
+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers
Pagina 8 van 37
Pagina 8 van 37 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 22 ... 37
Re: Boer zoekt vrouw!!
Bedankt, was vergeten dat het vandaag zondag is (lang leve de feestdagen)!
Ik ga kijken!
Ik ga kijken!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga kijken! Ben ook heel benieuwd hoe ze 't gaan ervaren... denk dat 't voor 'n paar vrouwen wel 'ontnuchterend' werkt haha; sommige mensen hebben zó'n geromantiseerd beeld van 't leven op 'n boerderij.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vind SperMarcel wel leuk gevonden haha. Was hier thuis ook al opgevallen dat hij een gezin zoekt en dus een vrouw zoekt die kinderen heeft of ze op zeeer korte termijn wilt.
Ik vond Frank in eerste instantie wel leuk en sympathiek. Maar vorige week met die date voelde ik me bijna plaatsvervangend ongemakkelijk. Hoe Gijsbert met 'zijn' vrouwen omgaat vind ik dan wel weer leuk!
En ook Richard vind ik een engerd, de toon waarop die man praat, maakt geen enkele zin af, nee ik vind het niks. Wel opvallend vind ik het dat er allemaal vrouwen op hem hebben gereageerd die voor zover ik kan zien hun leven allemaal goed op de rails hebben (denk aan goede baan, zichzelf kunnen onderhouden etc etc) en dat ze dan toch voor hem kiezen, nee ik snap het niet. Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeur.
Ik vond Frank in eerste instantie wel leuk en sympathiek. Maar vorige week met die date voelde ik me bijna plaatsvervangend ongemakkelijk. Hoe Gijsbert met 'zijn' vrouwen omgaat vind ik dan wel weer leuk!
En ook Richard vind ik een engerd, de toon waarop die man praat, maakt geen enkele zin af, nee ik vind het niks. Wel opvallend vind ik het dat er allemaal vrouwen op hem hebben gereageerd die voor zover ik kan zien hun leven allemaal goed op de rails hebben (denk aan goede baan, zichzelf kunnen onderhouden etc etc) en dat ze dan toch voor hem kiezen, nee ik snap het niet. Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeur.
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
Ik ga vanavond zeker weer kijken!
Vind Gijsbert toch echt het leukst Frank qua uiterlijk ook (haha), maar vind hem nog een beetje te jong hiervoor op de een of andere manier.. Die moet gewoon lekker de kroeg in, haha. Zo is het mij ook gelukt (we zijn dan allebei wel geen boer, maar toch, haha)
Vind Gijsbert toch echt het leukst Frank qua uiterlijk ook (haha), maar vind hem nog een beetje te jong hiervoor op de een of andere manier.. Die moet gewoon lekker de kroeg in, haha. Zo is het mij ook gelukt (we zijn dan allebei wel geen boer, maar toch, haha)
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
ja ik ga ook weer kijken
Ben benieuwd hoe de boeren en de vrouwen het ervan afbrengen. Dit vind ik altijd het leukste gedeelte
Ow en Richard vind ik echt eng. mn vriend maakt het ook alleen maar erger door telkens met zo'n duits creepie accent "im keller" te zeggen....
en die van marcel vind ik wel goed gevonden ja haha
Ben benieuwd hoe de boeren en de vrouwen het ervan afbrengen. Dit vind ik altijd het leukste gedeelte
Ow en Richard vind ik echt eng. mn vriend maakt het ook alleen maar erger door telkens met zo'n duits creepie accent "im keller" te zeggen....
en die van marcel vind ik wel goed gevonden ja haha
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ja ik ga ook weer kijken, ben heel benieuwd! Hoop alleen dat we straks op tijd thuis zijn, anders wordt het uitzendinggemist kijken.
Gast- Gast
Mwahahaha SperMarcel..!!!!
Ben benieuwd vanavond!
Komt niks anders leuks, dus kijken we het vandaag maar 'live'.
Ben benieuwd vanavond!
Komt niks anders leuks, dus kijken we het vandaag maar 'live'.
Gast- Gast
Vandaag komen de vrouwen toch logeren? Dat vind ik altijd het leukste deel van boer zoekt vrouw.
Gast- Gast
Ik ga zo ook kijken! Vorrige week heb ik het op internet gekeken, toen had mijn vriend geen zin om het te kijken, maar vanavond wel!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind richard ook zoooo afschuwelijk, wat een vies naar mannetje. Erger me kapot aan hem! Verder vind ik ze allemaal wel oke.. Maar dat marcel idd wel erg graag een gezin wil was mij ook al opgevallen
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Sneeuwvlok schreef:Ik vind richard ook zoooo afschuwelijk, wat een vies naar mannetje. Erger me kapot aan hem! Verder vind ik ze allemaal wel oke.. Maar dat marcel idd wel erg graag een gezin wil was mij ook al opgevallen
Dat van marcel viel mij ook op! Hij heeft volgensmij ook allemaal vrouwen, die werken met kinderen of zelf al een kind hebben
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Woh, wat voor vreselijk petje had Marcel op, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Woh, wat voor vreselijk petje had Marcel op, haha.
Haha dat dacht ik ook! Ieuw! Maar die badkamer dat had ik dan ook weer niet verwacht bij 'm...
Ben wel benieuwd wat Frank in die boeken had geschreven, leuk idee! Maar volgens mij gaat dat daar niet helemaal goed, gezien het voorstukje van volgende week.
Die vrouwen van Richard zie ik allebei tótaal niet op 'n boerderij wonen, ben benieuwd hoe die 't gaan hebben tijdens de logeerweek haha!
Arwyn schreef:Woh, wat voor vreselijk petje had Marcel op, haha.
Ik vond hem er behoorlijk gay uitzien. Misschien weet hij dat zelf gewoon nog niet?
Ik ben benieuwd hoe het met alle boeren loopt, de voorstukjes wekken weinig vertrouwen.
En wat had Gijsbert een rotzooi van z'n boerderij :S
Zininzon- Ratel
Op de site van boerzoektvrouw.kro.nl kun je een filmpje zien over wat Frank in de boekjes heeft geschreven.Angela_1986 schreef:Arwyn schreef:Woh, wat voor vreselijk petje had Marcel op, haha.
Haha dat dacht ik ook! Ieuw! Maar die badkamer dat had ik dan ook weer niet verwacht bij 'm...
Ben wel benieuwd wat Frank in die boeken had geschreven, leuk idee! Maar volgens mij gaat dat daar niet helemaal goed, gezien het voorstukje van volgende week.
Die vrouwen van Richard zie ik allebei tótaal niet op 'n boerderij wonen, ben benieuwd hoe die 't gaan hebben tijdens de logeerweek haha!
Ik ga het nu even bekijken
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Wat is er met het haar van Heidy? Heeft ze een pruik op? Het lijkt op zich niet zo maar ik vind het er toch ook wel weer vreemd uitzien! En ze laat ook zo vreemd de lok voor haar gezicht hangen, die stopt ze de hele tijd weg maar niet gewoon even achter haar oor, ik zou er gek van worden. Of ben ik daar de enige in?
Verder weet ik nog niet zo wat ik van de vrouwen (en 3 mannen) vind, heb er nog niet zo'n duidelijk beeld van.
Verder weet ik nog niet zo wat ik van de vrouwen (en 3 mannen) vind, heb er nog niet zo'n duidelijk beeld van.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Hebben jullie ook het stopwoordje van Johannes ontdekt?
Die zegt steeds ja, maar dan niet gewoon als hij uitademt maar alsjij hij inademt...
Het viel mijn vriend en ik direct op dus nu zeggen wij het ook steeds tegen elkaar
gevolg: nu al een zere keel
Die zegt steeds ja, maar dan niet gewoon als hij uitademt maar als
Het viel mijn vriend en ik direct op dus nu zeggen wij het ook steeds tegen elkaar
Laatst aangepast door danielledeliefste op zo 2 jan 2011 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt
nina- Kletskop
danielledeliefste schreef:Hebben jullie ook het stopwoordje van Johannes ontdekt?
Die zegt steeds ja, maar dan niet gewoon als hij uitademt maar als jij inademt...
Het viel mijn vriend en ik direct op dus nu zeggen wij het ook steeds tegen elkaargevolg: nu al een zere keel
Haha, ja het was me de vorige keer al opgevallen. Nu deed hij het ook weer vaak.
Zininzon- Ratel
Fijn, weer ff lekker commentaar leveren hier! Die Sonja van Marcel vind ik er wel tien jaar ouder uit zien dan ze is, echt zo'n 'moeke'! (ze is pas 30!)
Tussen Susan en Richard wordt het nooit wat, zijn Engels is te slecht voor woorden! ("I am vewwy stwong!" )
Ik ben idd ook héél benieuwd wat daar aan tafel gebeurde bij Frank thuis, jammer dat we weer een week moeten wachten!
Die Johannes van Annemarie vind ik ook niet veel soeps trouwens, geef mij Harrie maar
Edit: dat van zijn stopwoordje was mij ook opgevallen ja!
Tussen Susan en Richard wordt het nooit wat, zijn Engels is te slecht voor woorden! ("I am vewwy stwong!" )
Ik ben idd ook héél benieuwd wat daar aan tafel gebeurde bij Frank thuis, jammer dat we weer een week moeten wachten!
Die Johannes van Annemarie vind ik ook niet veel soeps trouwens, geef mij Harrie maar
Edit: dat van zijn stopwoordje was mij ook opgevallen ja!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Zo te lezen kunnen we wel een nieuw topic starten 'zeik de vrouwen/mannen van BZV af'
Zininzon- Ratel
minoessepoes schreef:Wat is er met het haar van Heidy? Heeft ze een pruik op? Het lijkt op zich niet zo maar ik vind het er toch ook wel weer vreemd uitzien! En ze laat ook zo vreemd de lok voor haar gezicht hangen, die stopt ze de hele tijd weg maar niet gewoon even achter haar oor, ik zou er gek van worden. Of ben ik daar de enige in?
Dat vroeg ik me ook nog af ja! Eerst dacht ik ook dat ze 'n pruik op had maar toch is dat volgens mij niet...
Dat stopwoordje was me nog niet opgevallen.
Oh dan ga ik straks ook ff naar dat filmpje kijken! Vond 't zo leuk bedacht!
Ik vond de opmerking van Berber trouwens wel goed; "Zolang jij het maar grappig vind is het goed"
Haha, kwam er lekker lullig uit... ook best gek natuurlijk dat je hard gaat lachen en niet zegt waarom...
Haha, kwam er lekker lullig uit... ook best gek natuurlijk dat je hard gaat lachen en niet zegt waarom...
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Ach ze is ook nog maar 20 hèVanillivi schreef:Ik vond de opmerking van Berber trouwens wel goed; "Zolang jij het maar grappig vind is het goed"
nina- Kletskop
minoessepoes schreef:Wat is er met het haar van Heidy? Heeft ze een pruik op? Het lijkt op zich niet zo maar ik vind het er toch ook wel weer vreemd uitzien! En ze laat ook zo vreemd de lok voor haar gezicht hangen, die stopt ze de hele tijd weg maar niet gewoon even achter haar oor, ik zou er gek van worden. Of ben ik daar de enige in?
Ja dat zei ik ook al, viel me vorige week al op...mijn hele familie verklaart me voor gek, maar ik vind het er zo onnatuurlijk uit zien. Zo glanzend, en zo "perfect" zeg maar. Er zit geen haartje verkeerd. En ze zit er ook heel veel aan.
Het stopwoordje van Johannes was me ook al opgevallen ja
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 8 van 37 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 22 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?