Boer zoekt vrouw!!
+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers
Pagina 6 van 37
Pagina 6 van 37 • 1 ... 5, 6, 7 ... 21 ... 37
Re: Boer zoekt vrouw!!
Ik las op FB van een bekende van mij het volgende:
- Gladde Paling zoekt blondje (Richard)
- Softie zoekt draagmoeder (Marcel)
En ook dat boer Gijs dit weekend ergens gespot is met één van zijn gekozen dames. Ik zal geen plaats en naam noemen, want er zijn vast mensen die dit nog niet willen weten. Maar de opnames zijn volgens mij achter de rug, dus dat zou betekenen dat hij wellicht iets met haar heeft gekregen.
En ook dat boer Gijs dit weekend ergens gespot is met één van zijn gekozen dames. Ik zal geen plaats en naam noemen, want er zijn vast mensen die dit nog niet willen weten. Maar de opnames zijn volgens mij achter de rug, dus dat zou betekenen dat hij wellicht iets met haar heeft gekregen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Ik las op FB van een bekende van mij het volgende:
Oeh dat laatste wil ik wel weten PM?
Gast- Gast
Hahaha Lady4, ik moet erg lachen om de zinnen van jouw bekende op FB.
Ik vind Richard zóóó vies, krijg een beetje kotsneigingen. Ik denk dat enkele (of alle?) vrouwen er achter gaan komen hoe hij is. Weet niet of hij hier een vrouw aan over houdt.
We kunnen wel een voorspellingswedstrijd doen
Ik denk dat Annemarie voor Harrie gaat.
Marcel gaat voor Sonja.
Frank gaat denk ik voor Judith, iig NIET voor Berber en dat meisje uit zijn dorp.
Gijsbert gaat voor Femke of Yvonne.
Dit is wel een handige link om te zien hoe iedereen heeft: http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/vrouwen.aspx
Ik vind Richard zóóó vies, krijg een beetje kotsneigingen. Ik denk dat enkele (of alle?) vrouwen er achter gaan komen hoe hij is. Weet niet of hij hier een vrouw aan over houdt.
We kunnen wel een voorspellingswedstrijd doen
Ik denk dat Annemarie voor Harrie gaat.
Marcel gaat voor Sonja.
Frank gaat denk ik voor Judith, iig NIET voor Berber en dat meisje uit zijn dorp.
Gijsbert gaat voor Femke of Yvonne.
Dit is wel een handige link om te zien hoe iedereen heeft: http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/vrouwen.aspx
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Darcy schreef:Lady4 schreef:Ik las op FB van een bekende van mij het volgende:
Oeh dat laatste wil ik wel weten PM?
PM
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Mijn voorspellingen! (ik heb al PM van Lady maar ik heb 'm nog niet gelezen, dus ook de vrouw van Gijsbert is voor mij een gok )
Annemarie kiest Harrie
Frank kiest Kylie of Carola
Gijsbert kiest Femke
Marcel kiest Sonja
Richard kiest Heidy (of Pauline, ik vind die twee nogal op elkaar lijken)
Annemarie kiest Harrie
Frank kiest Kylie of Carola
Gijsbert kiest Femke
Marcel kiest Sonja
Richard kiest Heidy (of Pauline, ik vind die twee nogal op elkaar lijken)
Gast- Gast
Ik hoop dat Gijsbert Femke kiest, ik vind hun echt leuk. Vooral haar!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Annemarie - Harrie
Frank - Carola
Gijsbert - Yvonne
Marcel - Ksenia
Richard - Heidy
Frank - Carola
Gijsbert - Yvonne
Marcel - Ksenia
Richard - Heidy
Gast- Gast
Ik denk dat onze voorspellingen veel op elkaar lijken..
Hier de mijne:
Annemarie -> Harrie
Frank -> Judith
Gijsbert -> Femke
Marcel -> Sonja
Richard -> Heidy
Hier de mijne:
Annemarie -> Harrie
Frank -> Judith
Gijsbert -> Femke
Marcel -> Sonja
Richard -> Heidy
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Misschien was het gewoon overduidelijk Al denk ik echt niet dat Frank voor Judith gaat.
Gast- Gast
Vind het bij frank ook wel lastig. Alleen van Berber en Anita ben ik zeker dat die het niet worden (denk ik)
We will see
We will see
Lies- Prater
Annemarie --> Harrie.
Frank --> Kylie of Judith.
Gijsbert --> Yvonne.
Marcel --> Ksenia of Sonja
Richard --> Heidy
Frank --> Kylie of Judith.
Gijsbert --> Yvonne.
Marcel --> Ksenia of Sonja
Richard --> Heidy
Gast- Gast
Ik vind het wel érg vroeg om voorspellingen te doen, ik ken de namen niet eens! Maar heb even op de site gekeken en op dit moment ziet mijn voorspelling er als volgt uit:
Annemarie: Harrie
Frank: Judith?? (geen flauw idee echt, kan me die gesprekken van gisteren nu al niet meer herinneren!)
Gijsbert: Yvonne
Marcel: Ksenia
Richard: Annemieke (die vond ik zelf wel leuk haha)
Frank: Judith?? (geen flauw idee echt, kan me die gesprekken van gisteren nu al niet meer herinneren!)
Richard: Annemieke (die vond ik zelf wel leuk haha)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Wat een onzin. Echt niet alle vrouwen denken er net zo over als jouw hoor. Sowieso vies?Zininzon schreef:
Gast- Gast
Ik denk eigenlijk ook dat Richard hier echt wel een vrouw aan overhoud, die vrouwen waren superenthousiast! Mijn keus zou t niet zijn maar ja
Gast- Gast
Purple schreef:Wat een onzin. Echt niet alle vrouwen denken er net zo over als jouw hoor. Sowieso vies?Zininzon schreef:
idd vies?
Lies- Prater
Darcy schreef:Ik denk eigenlijk ook dat Richard hier echt wel een vrouw aan overhoud, die vrouwen waren superenthousiast! Mijn keus zou t niet zijn maar ja
Richard is een man met praatjes. Er zijn genoeg vrouwen die daar voor vallen. Hij houdt er vast en zeker wel een vrouw aan over! (En als het niet één van de 10 is, dan gaat hij wel daten met iemand anders die hem een brief heeft geschreven).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Darcy schreef:Ik denk eigenlijk ook dat Richard hier echt wel een vrouw aan overhoud, die vrouwen waren superenthousiast! Mijn keus zou t niet zijn maar ja
Richard is een man met praatjes. Er zijn genoeg vrouwen die daar voor vallen. Hij houdt er vast en zeker wel een vrouw aan over! (En als het niet één van de 10 is, dan gaat hij wel daten met iemand anders die hem een brief heeft geschreven).
Leuk, om 2e keus te zijn... :face:
Lies- Prater
_Chance schreef:Darcy schreef:Ik denk eigenlijk ook dat Richard hier echt wel een vrouw aan overhoud, die vrouwen waren superenthousiast! Mijn keus zou t niet zijn maar ja
Ik denk ook dat hij er een vrouw aan over houdt. Ik heb wel het gevoel dat hij het liefst van meerdere walletjes snoept. Ook zoals hij nu al zo lijfelijk deed met iedereen. Dat zou ik eigenlijk alleen doen met degene met wie het later echt blijkt te klikken.
Mijn voorspellingen:
Frank: Judith of Anita
Richard: Heidy
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
flinder85 schreef:
Mijn voorspellingen:
Annemarie: Harrie of Johannes 1
Frank: Judith of Anita
Richard: Heidy
Ik ben het bijna helemaal met je eens!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Haha die Richard, moest wel een aantal keren om hem lachen. Vooral toen iemand hem een presentje gaf en hij zei: 'Da hadde nie motte doen' (en dat op een slome boerse manier). Echt geweldig!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Purple schreef:Wat een onzin. Echt niet alle vrouwen denken er net zo over als jouw hoor. Sowieso vies?Zininzon schreef:
Ik zei geen 'sowieso' Tsja, vind hem een naar/vies mannetje! Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor (die vrouwen trouwens ook niet), maar dan is mijn mening toch nog geen onzin?
Zininzon- Ratel
Zei ik dat jij sowieso zei dan? Maar goed, mij best hoor het is tenslotte jouw mening.Zininzon schreef:
Ik zei geen 'sowieso' Tsja, vind hem een naar/vies mannetje! Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor (die vrouwen trouwens ook niet), maar dan is mijn mening toch nog geen onzin?
Gast- Gast
Purple schreef:Zei ik dat jij sowieso zei dan? Maar goed, mij best hoor het is tenslotte jouw mening.Zininzon schreef:
Nee, je zei 'sowieso vies?', dus ik dacht dat je dat had gelezen in mijn reactie!
Zininzon- Ratel
PrinsesBo schreef:Darcy schreef:PrinsesBo schreef:Die Johannes van Annemarie, heeft die vorig jaar niet meegedaan aan boer zoekt vrouw?
Nee dat is een andere Johannes
Ik ken die gast echt ergens van.. maar waarvan?!
Van Boer Zoekt Vrouw? Sorry flauw!
Het is inderdaad vroeg voor voorspellingen maar wij hadden gister toch ook al wat voorspellingen;
Frank - Berber
Annemarie - Harry
Marcel - Ksenia ofzo, iig de Poolse vrouw
Gijsbert - Femke (of Yvonne...)
Richard - 'Maxima'
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Heb het gister pas gezien, maar ik vind Richard echt vreselijk, bijna jammer dat hij er bij zit. Meteen intiem handjes vasthouden, terwijl er nog geen enkele band is. Natuurlijk kan het zo gemonteerd zijn, maar kreeg het idee dat hij heel weinig interesse toonde in de vrouwen en hij voornamelijk gewoon de vrouwen even in het echt moest zien/keuren. Bij de vooruitblik naar volgende week hoor je een van zijn vrouwen ook zeggen 'ik krijg echt 0,0 aandacht', op een hele boze toon. Op basis van de afgelopen uitzending heb ik al een idee hoe dat gaat volgende week (maar ja, kan ook helemaal mis zijn, montage enzo...).
Nee, gister heeft hij zelfs mijn kijkplezier een beetje verpest, ik vond hem niet leuk, niet grappig, gewoon niet prettig om naar te kijken/luisteren. Maar ben wel heel benieuwd naar de boze mevrouw volgende week
Nee, gister heeft hij zelfs mijn kijkplezier een beetje verpest, ik vond hem niet leuk, niet grappig, gewoon niet prettig om naar te kijken/luisteren. Maar ben wel heel benieuwd naar de boze mevrouw volgende week
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 6 van 37 • 1 ... 5, 6, 7 ... 21 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?
» Boer zoekt vrouw 2012