Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bruiloft 7 dagen na de bevalling...

+6
blondje1313
PapillonRose
VeryCherry
duckie
Pien
missmarm
10 plaatsers

Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  missmarm zo 3 apr 2011 - 22:32

Goede vrienden gaan 7 dagen na de bevalling trouwen eigenlijk wil ik s'avonds er heel even heen om ze te feliciteren. Zouden jullie dit na 7 dagen doen? Ik wordt donderdag ingeleid dus kindje is dan 7 of 8 dagen oud. Dus feliciteren en bakje koffie en hup weg. Vriendlief mag langer blijven als het goed gaat.

Anderen hebben allemaal leuke kleren gekocht aan de ene kant wil ik dit ook maar vind ik het nog zo zonde. Want met 2/3 weken is het dan weer te groot. Heb al een leuk nieuw T-shirt met vlinder erop een jasje van nepleer en een nette broek eronder dat kan toch ook?





Laatst aangepast door missmarm op zo 3 apr 2011 - 22:37; in totaal 1 keer bewerkt

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  Pien zo 3 apr 2011 - 22:33

missmarm schreef:Goede vrienden gaan 7 dagen na de bruiloft trouwen eigenlijk wil ik s'avonds er heel even heen om ze te feliciteren.

hahahah.... je bedoeld waarschijnlijk na de bevalling trouwen??

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  duckie zo 3 apr 2011 - 22:34

ik zou gewoon kijken hoe je je dan op dat moment voelt, is denk ik lastig om van te voren al te zeggen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 22:34

missmarm schreef:Goede vrienden gaan 7 dagen na de bruiloft trouwen eigenlijk wil ik s'avonds er heel even heen om ze te feliciteren. Zouden jullie dit na 7 dagen doen? Ik wordt donderdag ingeleid dus kindje is dan 7 of 8 dagen oud.

Anderen hebben allemaal leuke kleren gekocht aan de ene kant wil ik dit ook maar vind ik het nog zo zonde. Want met 2/3 weken is het dan weer te groot. Heb al een leuk nieuw T-shirt met vlinder erop een jasje van nepleer en een nette broek eronder dat kan toch ook?




Je hebt een foutje in je zin haha Very Happy

Wij hadden vorig jaar dat net na mijn bevalling mijn nicht ging trouwen , ik wilde er ook heel graag heen maar we zijn niet gegaan, ik was nog totaal niet hersteld van de bevalling en daarbij had mijn dochter nog in het ziekenhuis gelegen wegens uitdroging en mocht op die dag naar huis, dus ja ik zou het niet doen, maar ieder voor zich . Ik kan niet inschatten hoe jij je dan voelt. Misschien op de dag zelf even kijken hoe het gaat ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 22:35

Hahah ik dacht dat je bedoelde dat JIJ zeven dagen na de bevalling ging trouwen, ik dacht al hmm dat zou ik niet doen :P Maar even langs gaan, als je je goed voelt natuurlijk, waarom niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  VeryCherry zo 3 apr 2011 - 22:35

Gewoon af laten hangen van hoe je je op dat moment voelt, is toch heel moeilijk om te beoordelen nu smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  missmarm zo 3 apr 2011 - 22:35

Pien schreef:
missmarm schreef:Goede vrienden gaan 7 dagen na de bruiloft trouwen eigenlijk wil ik s'avonds er heel even heen om ze te feliciteren.

hahahah.... je bedoeld waarschijnlijk na de bevalling trouwen??

ja blond en hoogzwanger dan krijg je dat he... :P

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  PapillonRose zo 3 apr 2011 - 22:36

Als je er alleen even naartoe gaat om te feliciteren, kan het denk ik wel. Maar dat ligt er heel erg aan hoe je je op dat moment zal voelen. Ik was de eerste week na de bevalling ontzettend vermoeid en had het zelf denk ik niet gedaan. Maar de week daarna voelde ik me met de dag energieker en had ik het wel gekund.. Ik denk dat je het op dat moment pas kan beslissen. Ik neem in elk geval aan dat ze het zullen begrijpen als je niet kunt komen, je zou altijd wat later nog een keer kunnen gaan om te feliciteren.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  blondje1313 zo 3 apr 2011 - 22:40

Het hangt denk ik heel erg van de bevalling af, en ook van jou als persoon.
Ik ken iemand die een week na de bevalling al stond te feesten, maar er zijn ook mensen die weken niet uit bed (kunnen) komen.
Het bruidspaar zal het begrijpen als je niet kunt komen.
Het zal denk ik iets zijn wat pas last-minute duidelijk wordt.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  Flip Fluitketel zo 3 apr 2011 - 22:55

Ik denk dat je na de bevaliing pas kan bekijken of je het aankan om er naartoe te gaan. Als ik naar mezelf kijkt had ik dit echt niet gedaan, was nog niet eens beneden geweest een week na de bevalling. Maar het hangt van de situatie af, hoe je ervoor staat.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  missmarm zo 3 apr 2011 - 22:58

Aan de ene kant denk ik niet doen het is je kraamweek maar aan de andere kant ben zo nieuwsgierig naar haar jurk etc. Kan ook manlief alleen laten gaan maar vind het wel moeilijk. Vorige keer ben ik op dag 5 gaan boodschappen doen met de kraamverzorgster

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  duckie zo 3 apr 2011 - 22:58

missmarm schreef:Aan de ene kant denk ik niet doen het is je kraamweek maar aan de andere kant ben zo nieuwsgierig naar haar jurk etc. Kan ook manlief alleen laten gaan maar vind het wel moeilijk. Vorige keer ben ik op dag 5 gaan boodschappen doen met de kraamverzorgster

je kan altijd je man een fototoestel mee laten nemen dat hij het je thuis kan laten zien...

zow dat redde ik niet op dag 5
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  loesje zo 3 apr 2011 - 23:04

Ik zou het niet doen maar aan jou de keus natuurlijk.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 23:05

Wacht gewoon even af hoe je bevalling gaat en hoe jij je voelt, op de dag zelf kan je dan nog bekijken of je gaat ja of nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 23:15

Gewoon van je situatie dan laten afwachten. Ik was blij dat ik na een week 20 m kon lopen met de kinderwagen bij wijze van spreken, maar een ander doet alles alweer na een week. Het verschilt zo per bevalling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  VeryCherry zo 3 apr 2011 - 23:17

Ik was op dag 8 al in Amsterdam te vinden met mijn zoontje, ik verveelde me kapot binnen. Maar ik had wel het geluk dat ik nergens last van had.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 23:17

Ik zou gewoon niets toezeggen en kijken op de dag zelf of je je in staat voelt om heel even te gaan. Als je je goed genoeg voelt zou ik wel even gaan, al is het maar een kwartiertje bij wijze van. Maar dan moet je je wel goed voelen, anders zou ik niet gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 23:18

Na mijn eerste bevalling had ik dat echt niet gekund. Veel te veel pijn om lang te staan/zitten.

Na de tweede had ik het wel gekund en ik denk ook wel gewild. Ik had toen echt behoefte om al lekker te wandelen en mensen te zien.

Het is denk is dus echt afhankelijk van je bevalling en kraamweek. Ik zou het op het moment zelf pas beslissen. En wat betreft je tweede vraag; ik zou er zéker geen nieuwe kleren voor kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  Susan zo 3 apr 2011 - 23:20

Een week na mijn eerste bevalling kon ik nog amper lopen. De tweede keer had ik veel minder last, toen was ik de volgende dag alweer gewoon op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  missmarm zo 3 apr 2011 - 23:22

het is de 3e en het is even afwachten dit kindje is groter dan de 2e. Het kan dus ook nog een keizersnede worden. Bij de 1e kon dit ook niet ivm probleembevalling en nasleep.


missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  vlinder19 zo 3 apr 2011 - 23:26

Gewoon afwachten hoe je je voelt, voelt het goed dan ga je even en anders laat je je man maar heel veel foto's maken haha.

Ik was blij dat ik een week na de bevalling van mn ziekenhuis bed naar de wc kon strompelen zonder flauw te vallen... smile
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 0:37

Zoals iedereen al zegt; gewoon afwachten hoe je je voelt!

Wanneer je je goed voelt zou ik gewoon even een bakkie gaan doen, ze feliciteren en dan rustig weer naar huis en niet te gek doen smile En wanneer het nog niet gaat ook niet doen! Anders ga je jezelf nog wel tegenkomen denk ik..

Als ik in mijn eigen situatie kijk had ik het wel gedaan maar ik was dan ook al op dag 3 naar de supermarkt, paste mijn eigen kleding weer, en was de kraamverzorgster ook al eerder weg omdat ik het allemaal wel kon. Ik had dan ook geen lichamelijke klachten en was blij dat ik de deur even uit kon! *dag 7 bij mijn ouders gaan eten,, hihi stelt niets voor maar waren we er toch even uit*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft  7 dagen na de bevalling... Empty Re: bruiloft 7 dagen na de bevalling...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum