6 dagen overtijd.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
6 dagen overtijd.
Sinds de eerste menstruatie na mijn bevalling 9 maanden geleden, ben ik weer gestart met de pil. Het heeft even geduurd voordat mijn lichaam hieraan gewend was. Inmiddels kon ik er, net als voor de zwangerschap, de klok erop gelijk zetten wanneer ik ongesteld zou worden in de stop week. Maar nu ben ik 6 dagen overtijd, negatieve zwangerschapstest en ik heb dus gewoon de pil geslikt. Ik maak me best wel zorgen, want het zit niet echt in ons plan om nu al een tweede te krijgen. Iemand die dit ook weleens heeft, zolang overtijd, zonder zwangerschap?
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Re: 6 dagen overtijd.
ik ben twee x een week overtijd geweest. Me cyclus was gewoon vanslag ofzo. Wie weet bij jou ook.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
oh je hebt wel de pil geslikt lees ik nu. Misschien na het weekend contact met huisarts op nemen dan?
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Ik denk dat ik dat ook doe, maar hoe y hier op ervaringen van mensen die het herkend hebben.
Sun88- Prater
Kan heel goed door de warmte komen ook natuurlijk!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Aardbei schreef:Kan heel goed door de warmte komen ook natuurlijk!
Ik hoop dat dat het is, maar had het vorige week zaterdag moeten worden, die dagen erna was het weer wel aardig, niet super warm, dus twijfel of het de warmte is.
Sun88- Prater
Ik had ook afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden en vroeg me ook al af of het door het weer kan komen. Ik slik overigens geen pil en test was eergister negatief:nopompom:
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Net weer getest, nog steeds negatief, dus zwangerschap sluit ik echt uit. Maar vind het maar raar, nooit eerder gehad.
Sun88- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» ruim 2,5 week overtijd
» Overtijd
» Overtijd en inleiden
» Overtijd en testen
» Overtijd en actie ondernemen
» Overtijd
» Overtijd en inleiden