Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

om de hoeveel dagen?

+10
Fiebje
Flip Fluitketel
CCC
Muppetje
kwak
Tania
Pien
Puggle
Coco
Flower_L
14 plaatsers

Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty om de hoeveel dagen?

Bericht  Flower_L di 10 apr 2012 - 8:24

toen jullie bezig waren / nu jullie bezig zijn voor een kindje......om de hoeveel dagen deden/doen jullie een poging?

Wil er niet teveel mee bezig zijn, maar doe het (onbewust) helaas toch. Weet dat het beter is om om de dag te doen, maar hield je je daar aan? Of hielden jullie niet zo rekening met DE dagen?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 8:25

Bij de derde de eerste maand om de dag. De tweede maand niet maar wel elke paar dagen. Toen was ik zwanger. Denk niet dat we het volgehouden hadden om het om de dag te doen, was ook niet onze normale frequentie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Coco di 10 apr 2012 - 8:27

Dat lijkt mij toch echt helemaal niets dat gepuzzel. Nooit gedaan ook en denk dat we het dan echt wel 2 jaar zonder gepuzzel geprobeerd moeten hebben, wil het zo ver komen om er zo op te focussen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Flower_L di 10 apr 2012 - 8:31

Ben helemaal mee eens hoor Nois, de andere 3 keren waren we ook nauwelijks mee bezig.
Maar nu ik naar mijn gevoel in DE periode zit, denk ik ineens 'wanneer zou het slim zijn qua timing' Cool

Ik doe niet aan tempen en ovutesten, snap daar niets van en wil daar ook niet aan beginnen, maar wil toch een beetje inschatten wanneer de kansen het grootst zijn.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Puggle di 10 apr 2012 - 8:33

Zoiezo wel om de dag. En als die ovutesten (bijna) positief waren dan wel iedere dag. Ook al is dat niet nodig zeggen ze, ik kon het niet laten Embarassed
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Pien di 10 apr 2012 - 8:34

Wij deden het gewoon als we zin hebben. Zo'n 3a 4 keer per week. Ik weet wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb, dus daar hielden we dan wel rekening mee!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Tania di 10 apr 2012 - 8:35

Beide keren dat ik zwanger ben geworden deden we het om de dag.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  kwak di 10 apr 2012 - 8:38

vorige maand wou ik echt om de dag, ik zorgde er dan ook echt voor dat dat gebeurde, ik was er zo op gefocust.
Ik moest en zou zwanger worden.
deze maand ben ik er niet zo geforceerd mee bezig en ik zie wel wanneer het komt. Ben er nu veel nuchterder over.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Muppetje di 10 apr 2012 - 8:39

Puggle schreef:Zoiezo wel om de dag. En als die ovutesten (bijna) positief waren dan wel iedere dag. Ook al is dat niet nodig zeggen ze, ik kon het niet laten Embarassed

Haha, dit zo'n beetje....

Wij waren overigens wel op vakantie, dan heb ik altijd meer zin. Maar andere maanden deden we het ook zo


Laatst aangepast door Muppetje op di 10 apr 2012 - 8:44; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  CCC di 10 apr 2012 - 8:42

Wanneer we zin hadden... Gewoon zo'n drie a vier keer per week, soms minder... Hangt hier altijd af van het rooster van mijn vriend (wisselende diensten en ik werk overdag).

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Puggle di 10 apr 2012 - 8:43

Muppetje schreef:
Puggle schreef:Zoiezo wel om de dag. En als die ovutesten (bijna) positief waren dan wel iedere dag. Ook al is dat niet nodig zeggen ze, ik kon het niet laten Embarassed

Haha, dit zo'n beetje....
laughcry
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Flip Fluitketel di 10 apr 2012 - 8:46

Ik wil er niet te gefocust mee bezig zijn. Na de MK ben ik toch al veels te veel bezig met zwanger worden. Afgelopen maand iets minder mee bezig geweest en eigenlijk even 'rust' ingelast. En ook heb ik de 9 van de 10x altijd mijn eisprong als ik nacht dienst heb en dan zie ik mijn man meestal niet zo vaak of hebben we er de tijd niet voor ivm dochter erbij, niet samen slapen en werktijden die langs elkaar heen lopen. Niet handig!

Wat vinden jullie mannen er eigenlijk van om de dag/elke dag gemeenschap te hebben? Die van mij heeft echt niet altijd zin hoor. Hij vind er dan z'on druk op staan en dat wil hij niet.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Flower_L di 10 apr 2012 - 8:51

@FF: vriend zegt dat we beter de hele maand deze frequentie kunnen aanhouden....om de kansen te vergrotenom de hoeveel dagen? 827601 Hier dus tegenovergestelde...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Puggle di 10 apr 2012 - 8:53

Mijn man had er geen moeite mee, en begreep dat ik het belangrijk en fijn vond. Neet dat was hier gelukkig allemaal prima.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Fiebje di 10 apr 2012 - 9:32

Wij hielden de normale frequentie aan zo'n 3 a 4 x per week.
Al wilde ik rond mijn ei (achteraf gezien) wel vaker, lees scheurde de kleren van zijn lijf :-) en dat vond hij totaal niet erg!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 9:36

Ik ben er eigenlijk niet zo mee bezig geweest. Ik had zoiets van we zien het wel. Binnen 4 maanden was het al raak, heel onwerkelijk vond ik dat. Ik wist eigenlijk niet eens meer wanneer mijn laatste menstruatie precies was destijds. Maar ik kan me voorstellen als het zwanger worden op zich laat wachten je er heel anders mee bezig bent. Dan zou ik waarschijnlijk ook zoveel mogelijk kansen willen benutten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Viva di 10 apr 2012 - 9:42

Bij de cyclus dat het raak was van de mk-zwangerschap en deze zwangerschap heb ik beiden getemperatuurd. Daardoor wist ik dus wanneer ik mijn eisprong had (En rond die dagen ook een paar ovulatietesten gebruikt).
Bij de mk-zwangerschap heb ik de dag van de positieve ovulatietest en de dag erna sex gehad.
Bij deze zwangerschap 4 dagen (dus 4x) achter elkaar, wat gelukkig positief resultaat heeft!

Door te temperaturen was ik er in de cyclus zelf veel minder mee bezig, alleen rond mijn eisprong wel natuurlijk.

En Flip, op jouw vraag, toen we het nog maar net probeerden vond mijn man het lastig om te weten wanneer ik mijn eisprong had. Het moeten presteren. Nu we al wat langer bezig waren niet meer gelukkig.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Roos di 10 apr 2012 - 21:23

De eerste ronde is in aantocht en ben er toch wel heel erg mee bezig merk ik..
Om de dag zal hier niet gehaald gaan worden. Ik moet het maar een beetje los laten.
Doordat mijn cyclus behoorlijk onregelmatig is, heb ik geen idee wanneer mijn eisprong is.
En ik mag van mijzelf voorlopig nog niet beginnen met ovulatietesten....

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  nillis wo 11 apr 2012 - 1:55

Wij redden dat echt niet om de dag ook al nemen we dat voor. En nu is mijn cyclus ook nog heel wisselend, dus kunnen het ook niet helemaal goed uitmikken en daarom nu toch aan de ovutesten, dat geeft mij wel meer rust en we hebben sex wanneer we willen en hopelijk geven de testen de eisprong heel duidelijk aan en dan klussen we dan wat meer.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  SarahKey wo 11 apr 2012 - 2:42

Wij deden het niet persé om de dag. We deden wanneer we er zin in hadden en normaal is dat 3-4 keer in de week dus toen ook. Wel hield ik mijn eisprong in de gaten en de dag voor de eisprong was dan dé dag.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 2:45

Ben je er dan niet heel erg mee bezig en wordt het een moetje als je bij gaat houden dat het om de dag moet? Het lijkt me namelijk ook wel gewoon leuk als het een 'verrassing' blijft, om het zo te zeggen. Dus lekker seks hebben wanneer je zin hebt, meerdere keren per week, en het verder wel zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 3:09

Pippa schreef:Ben je er dan niet heel erg mee bezig en wordt het een moetje als je bij gaat houden dat het om de dag moet? Het lijkt me namelijk ook wel gewoon leuk als het een 'verrassing' blijft, om het zo te zeggen. Dus lekker seks hebben wanneer je zin hebt, meerdere keren per week, en het verder wel zien.

In het begin lijkt me dat wel, maar als je langer bezig bent werkt dat niet meer zo bij de meeste mensen.

Wij deden het bij de eerste zwangerschap in de vruchtbare week om de dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 3:54

Om de dag, maar was bij beiden al vrijvlot zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

om de hoeveel dagen? Empty Re: om de hoeveel dagen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum