Dagcafé
+24
Chocolate Cookie
Lynn_
Snoes
Sweety
Kqip
Zininzon
Elin
Minx
sterremaan
Serena
klavertje
Zwerver
Atelier Madame
Lotus
Moezie
VeryCherry
Burn
silly-one
Laquisia
Suus
Sjaantje
Lejow
Zwoesj
Try
28 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Wat vervelend silly dat ze niets kunnen vinden. Het lijkt me ook heel vervelend om jeuk te hebben.
Ik hoop echt dat ze iets kunnen vinden voor je.
Mar ik zie, Je oude motor is ook nog steeds niet terug?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Het is geen fout, zo werkt het gewoon, helaassilly-one schreef:Kan je alsnog proberen met dit verhaal. Het is hun fout. En ze kunnen best wel terugzien hoe jou verbruik de afgelopen maanden is geweest. Een beetje provider doet dit al als service._Donnaa schreef:
Overgebleven tegoed van januari heb ik wel teruggekregen, maar mijn status is dus idd weg.. Ik begin weer helemaal overnieuw.. Wat net van plan om in de winkel even lekker korting te vragen op m`n nieuwe telefoon in juni!
Maar het zou idd wel kunnen dat als ik een beetje leuk er in om praat dat het me dan wel lukt, maar het is dus geen fout..
Gast- Gast
Jordana schreef:Wat vervelend silly dat ze niets kunnen vinden. Het lijkt me ook heel vervelend om jeuk te hebben.
We zien het thuis zwart in. Waarschijnlijk moet ik de rest van mijn leven met deze jeuk leven. Afgelopen week weer lekker mijn huidje kapot mogen krabben omdat het weer omsloeg ( dan heb ik de meest jeuk).
De motor heb ik niet terug en ga ik ook niet terug krijgen. Ik was gisteren in de motor winkel waar ik mijn motor gekocht had en ik hoorde daar dat er in een parkeergarage van een appartementencomplex gewoon 4 motors gejat zij. En ook daar staat een dik hek voor. Dus het seizoen is weer begonnen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
_Donnaa schreef:
Het is geen fout, zo werkt het gewoon, helaas
Maar het zou idd wel kunnen dat als ik een beetje leuk er in om praat dat het me dan wel lukt, maar het is dus geen fout..
Het is toch wel een beetje hun fout dat ze de klanten niet informeren over de gang van zaken bij overdracht van een abonnement. In dat opzicht wordt niet alles verteld om er zo aan te verdienen. Heel jammer, maar helaas.
silly-one- Ratel
Ja, maar dat komt omdat heel veel klanten geen idee hebben dat er zoiets als status bestaat..silly-one schreef:_Donnaa schreef:
Het is geen fout, zo werkt het gewoon, helaas
Het is toch wel een beetje hun fout dat ze de klanten niet informeren over de gang van zaken bij overdracht van een abonnement. In dat opzicht wordt niet alles verteld om er zo aan te verdienen. Heel jammer, maar helaas.
Gast- Gast
Wat is status precies, kan ik dat ook ergens vinden? Ik ben 6 tot 8 jaar abonnee bij Hi namelijk!
Gast- Gast
Nee, dat kan je alleen opvragen in de winkel.. Hoe hoger je status hoe meer zeg maar voor elkaar kan krijgen qua aanbiedingen/korting.. Als je bijvoorbeeld heel vaak heel veel over je bundel zit, dan krijg je sneller een hogere status..
Je kan dat zelf nergens controleren en op internet kan je zo`n korting ook niet verwerken/aanvragen..
Dan moet je echt in de winkel verlengen..
Je kan dat zelf nergens controleren en op internet kan je zo`n korting ook niet verwerken/aanvragen..
Dan moet je echt in de winkel verlengen..
Gast- Gast
Isabella schreef:Wat is status precies, kan ik dat ook ergens vinden? Ik ben 6 tot 8 jaar abonnee bij Hi namelijk!
Ligt aan je verbruik, geloof ik. Je hebt A t/m F en A is het laagst en F dus het hoogst. Ik heb E geloof ik, ik breng genoeg geld in het laatje
Gast- Gast
Ow op die manier, ik heb hem vorig jaar in de winkel verlengd en heb wel een leuke korting gehad, maar niet echt schokkend ofzo
Gast- Gast
Weet er iemand of t-mobile dat ook doet?
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Weet er iemand of t-mobile dat ook doet?
Ja, dat doen alle providers.
Gast- Gast
Dan ga ik daar in de winkel is ook achterna. Want ik ben al klant van t-mobile uit de tijd dat ze nog ben waren.
Jordana- Ratel
Wat zijn jullie plannen vandaag dames? Ik zit in mijn ochtendjas haha, maar ben lekker aan het rommelen. Ga zo douchen en maar wat doen
Gast- Gast
Lekker Isabella, aanrommelen! Misschien maar goed dat we vandaag niet hebben afgesproken, ik voel me echt beroerd.
Gast- Gast
Alex schreef:Lekker Isabella, aanrommelen! Misschien maar goed dat we vandaag niet hebben afgesproken, ik voel me echt beroerd.
Ik had je graag gezien; maar dat komt wel, denk maar eerst even aan jezelf lieve meid!
Gast- Gast
ik heb net de hele afwas weg gewerkt die er al een tijdje stond
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
is dat openbaar of moet je daar naar vragen?_Donnaa schreef:Volgens mij is dat bij iedere provider zo.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga zo werken.
Jordana- Ratel
Goed bezig Fairy, ik heb nog maar weinig uitgevoerd vandaag. Echt voor schandaal, maar ja thuis zitten is ook niet echt mijn hobby.
silly-one- Ratel
Isabella schreef:Alex schreef:Lekker Isabella, aanrommelen! Misschien maar goed dat we vandaag niet hebben afgesproken, ik voel me echt beroerd.
Ik had je graag gezien; maar dat komt wel, denk maar eerst even aan jezelf lieve meid!
Volledig wederzijds, ik wil je heel graag zien. Vandaag ben ik misselijk en heb ik buikpijn (darmen). Het werd net ietsje minder en toen at ik een boterham en gelijk weer pijn Blegh.
Verder moet ik bij iedereen die door is bij X-Factor huilen. Stomme emotionele trien ben ik ook.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:is dat openbaar of moet je daar naar vragen?_Donnaa schreef:Volgens mij is dat bij iedere provider zo.
Dat staat al ergens, daar moet je naar vragen
Gast- Gast
Alex schreef:Isabella schreef:Alex schreef:Lekker Isabella, aanrommelen! Misschien maar goed dat we vandaag niet hebben afgesproken, ik voel me echt beroerd.
Volledig wederzijds, ik wil je heel graag zien. Vandaag ben ik misselijk en heb ik buikpijn (darmen). Het werd net ietsje minder en toen at ik een boterham en gelijk weer pijn Blegh.
Verder moet ik bij iedereen die door is bij X-Factor huilen. Stomme emotionele trien ben ik ook.
Vervelend, ik denk dat jouw lichaam aangeeft dat je even heel lief voor jezelf moet zijn, het is niet niks allemaal he?
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: