Dagcafé
+24
Chocolate Cookie
Lynn_
Snoes
Sweety
Kqip
Zininzon
Elin
Minx
sterremaan
Serena
klavertje
Zwerver
Atelier Madame
Lotus
Moezie
VeryCherry
Burn
silly-one
Laquisia
Suus
Sjaantje
Lejow
Zwoesj
Try
28 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Hmmm, ik denk dat ik het beste kan zeggen dat ik sowieso even een test doe, het valt hem ook al op hoe moe ik ben en dat ik veel eet.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Donnaa, je bedoelt dat je ze eerst thuis gestuurd kreeg?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Heb je ze naar hun haarkleur gevraagd Donna?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
silly-one schreef:Heb je ze naar hun haarkleur gevraagd Donna?
Ik zou toch maar test VC, Scheeld een vraag aan jou hoe het met jou ging?
Donnaa: Wat een stelletje bimbo's zeg.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ben een beetje in een flauwe bui.Jeanette schreef:silly-one schreef:Heb je ze naar hun haarkleur gevraagd Donna?
silly-one- Ratel
Jordana schreef:Ik zou toch maar test VC, Scheeld een vraag aan jou hoe het met jou ging?
Whahaha, nou afgezien daar van gaat het eigenlijk wel goed
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Jordana schreef:Ik zou toch maar test VC, Scheeld een vraag aan jou hoe het met jou ging?
Daar ben ik blij om dat te horen.
Hoe reageerde je zoontje op de boom?
Jordana- Ratel
Zo ben ik ook heel boos op hi geworden voor de rekeningen. Ik had mijn telefoonboek online staan. Nu dus alle nummers kwijt omdat het overzetten ook niet goed ging. Maar om mijn rekeningen te kunnen zien moest ik me wel even opnieuw aanmelden. Ja was ergens wat fout gegaan konden ze niet meer oplossen. Eerder was hi altijd wel goed maar ze doen steeds vaker rare dingen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Jordana schreef:VeryCherry schreef:Jordana schreef:Ik zou toch maar test VC, Scheeld een vraag aan jou hoe het met jou ging?
Daar ben ik blij om dat te horen.
Hoe reageerde je zoontje op de boom?
hier ben ik ook benieuwd naar ja
Gast- Gast
Jeanette schreef:Donnaa, je bedoelt dat je ze eerst thuis gestuurd kreeg?
Nee, ik krijg ze online, op mijn account.. Maar ik heb het contract overgenomen van m`n moeder en dan krijg je dus een nieuw klantnummer en moet je ook een nieuw account aanmaken om je telefoonrekeningen te zien. Maar dat heeft dus niemand mij verteld.. Ik zat dus steeds op m`n 'oude' account te wachten op m`n rekeningen..
Gast- Gast
My god.. Wat een *** Donna...
Maar goed ik zou dan toch maar een testje gaan halen VC..
Maar goed ik zou dan toch maar een testje gaan halen VC..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ja, maar nu heb ik dus een nieuw klantnummer.. Wedde dat ik al mijn opgespaarde status dan ook kwijt ben..
Gast- Gast
Dames, ik ga even lunchen en wat dingen in huis doen; dan kan ik vanmiddag relaxen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, maar nu heb ik dus een nieuw klantnummer.. Wedde dat ik al mijn opgespaarde status dan ook kwijt ben..
ow dat zou wel balen zijn.
smakelijk isabella
Gast- Gast
Het zit er dik in, in principe ben ik nu een soort van nieuwe klant..Lily schreef:_Donnaa schreef:Ja, maar nu heb ik dus een nieuw klantnummer.. Wedde dat ik al mijn opgespaarde status dan ook kwijt ben..
ow dat zou wel balen zijn.
smakelijk isabella
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jeanette schreef:Donnaa, je bedoelt dat je ze eerst thuis gestuurd kreeg?
Nee, ik krijg ze online, op mijn account.. Maar ik heb het contract overgenomen van m`n moeder en dan krijg je dus een nieuw klantnummer en moet je ook een nieuw account aanmaken om je telefoonrekeningen te zien. Maar dat heeft dus niemand mij verteld.. Ik zat dus steeds op m`n 'oude' account te wachten op m`n rekeningen..
Wat een losers zeg! Snap dat je flink baalt!
Ik ben eten, aankleden en douchen!
Fijne dag nog allemaal!
Eigenlijk is het wel belachelijk dat ze dus zo het tegoed jatten. Want dat doen ze eigenlijk. Jij blijft klant, houdt hetzelfde abonnement en nummer. Maar omdat je moeder het eerst had en nu jij ben jij ineens alles kwijt.
Ach telefoonproviders zijn gewoon niet helemaal eerlijk.
silly-one- Ratel
Smakelijk lily.
Ziekenhuis heeft ondertussen gebeld. Uit het bloedonderzoek is niks afwijkends gevonden. dus gewoon normaal. Go wat verrassend. Dus ik mag weer terug naar de derma en dan gaan we kijken wat het wel is. Over 8 maanden een diagnose? Of nooit een diagnose, dat zal ook nog eens kunnen. Het is niet levensbedreigend, maar jeuk is vooral heel vervelend.
Ziekenhuis heeft ondertussen gebeld. Uit het bloedonderzoek is niks afwijkends gevonden. dus gewoon normaal. Go wat verrassend. Dus ik mag weer terug naar de derma en dan gaan we kijken wat het wel is. Over 8 maanden een diagnose? Of nooit een diagnose, dat zal ook nog eens kunnen. Het is niet levensbedreigend, maar jeuk is vooral heel vervelend.
silly-one- Ratel
Lekkere naaistreek, Donnaa
Omg ik kijk X-Factor van een paar weken geleden, die Jantine ofzo staat er verschrikkelijk bij. Ik erger me dood.
Omg ik kijk X-Factor van een paar weken geleden, die Jantine ofzo staat er verschrikkelijk bij. Ik erger me dood.
Gast- Gast
Silly misschien een stomme vraag maar ik heb het niet meegekregen maar waar heb je last van?
Jordana- Ratel
Overgebleven tegoed van januari heb ik wel teruggekregen, maar mijn status is dus idd weg.. Ik begin weer helemaal overnieuw.. Wat net van plan om in de winkel even lekker korting te vragen op m`n nieuwe telefoon in juni!silly-one schreef:Eigenlijk is het wel belachelijk dat ze dus zo het tegoed jatten. Want dat doen ze eigenlijk. Jij blijft klant, houdt hetzelfde abonnement en nummer. Maar omdat je moeder het eerst had en nu jij ben jij ineens alles kwijt.
Gast- Gast
Weten ze niet. Maar ik heb ooit spuiten gehad voor mijn huismijtallergie. Want die was heel erg. En nu ik ruim 10 jaar geleden mijn laatste spuit heb gehad, blijf ik jeuk hebben op de plaatsen waar ze geinjecteerd hebben. Ik ben het nu beu en loop daarvoor bij de derma. Ik ben al vanaf november/oktober bij de derma, maar ze weten het zelf ook niet. Ze vinden het een raar verhaal en uit alles wat ze tot nu toe gedaan hebben komt niks naar voren. Het biopt was niet echt iets wat verduidelijking gaf en nu wilde ze bloed prikken. Van mij mogen ze, maar we wisten al van te voren dat er niks uit zou komen. Nu moet ik wel zeggen dat mijn moeder erbij was en die heeft vroeger op die afdeling gewerkt, dus vandaar dat we die conclusie al hadden getrokken. Misschien heel slecht, maar mijn gevoel heeft er nog niet naast gezetten in deze medische molen.
silly-one- Ratel
Kan je alsnog proberen met dit verhaal. Het is hun fout. En ze kunnen best wel terugzien hoe jou verbruik de afgelopen maanden is geweest. Een beetje provider doet dit al als service._Donnaa schreef:
Overgebleven tegoed van januari heb ik wel teruggekregen, maar mijn status is dus idd weg.. Ik begin weer helemaal overnieuw.. Wat net van plan om in de winkel even lekker korting te vragen op m`n nieuwe telefoon in juni!
silly-one- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: