Dagcafé
+24
Chocolate Cookie
Lynn_
Snoes
Sweety
Kqip
Zininzon
Elin
Minx
sterremaan
Serena
klavertje
Zwerver
Atelier Madame
Lotus
Moezie
VeryCherry
Burn
silly-one
Laquisia
Suus
Sjaantje
Lejow
Zwoesj
Try
28 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Het zal wel goedkomen Ben in elk geval blij dat jullie niet gelijk roepen dat ik me zo aanstelJordana schreef:Suus schreef:Ja, erg is dat he? Ik ben er ook zo erg aan gewend. Ben benieuwd hoe ik slaap vannacht...Lily schreef:
en als mijn vriend 10 dagen weg zou moeten zou ik het ook moeilijk mee hebben. Zou nu al moeite hebben als ie 1 nachtje niet langs me ligt
Zal echt ontzettend raar zijn en moeilijk zijn. Had ik laatst ook toen de mijne wegging. De eerste nacht had ik er echt moeite mee maar de nachten daarna vielen wel mee. Was ook echt moe dat ik gelijk in slaap viel.
Goedemorgen Isabella!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Of ik ben zwanger óf ik heb een lintworm, maar ik heb zooo'n honger de hele tijd.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Of ik ben zwanger óf ik heb een lintworm, maar ik heb zooo'n honger de hele tijd.
Zou het kunnen?
Gast- Gast
Isabella schreef:VeryCherry schreef:Of ik ben zwanger óf ik heb een lintworm, maar ik heb zooo'n honger de hele tijd.
Zou het kunnen?
Ik slik de pil, maar toen ik zwanger werd van mijn zoontje slikte ik die ook. Ik ben al vanaf het weekend ontzettend moe en zaterdag was ik kotsmisselijk. Dus eigenlijk zou ik wel moeten testen.
VC, misschien een tesje halen?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
VeryCherry schreef:Isabella schreef:VeryCherry schreef:Of ik ben zwanger óf ik heb een lintworm, maar ik heb zooo'n honger de hele tijd.
Zou het kunnen?
Ik slik de pil, maar toen ik zwanger werd van mijn zoontje slikte ik die ook. Ik ben al vanaf het weekend ontzettend moe en zaterdag was ik kotsmisselijk. Dus eigenlijk zou ik wel moeten testen.
Bij twijfel zou ik er toch even een testje tegenaan gooien. Anders kan je een lintworm de schuld geven van je honger.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Of ik ben zwanger óf ik heb een lintworm, maar ik heb zooo'n honger de hele tijd.
Ik schud je de hand. Echt: ik weet niet wat ik al een paar dagen heb maar ik heb gewoon echt megahonger. Gelukkig kan ik me tot nu toe nog inhouden... Maar ik zit nu al op de klok te kijken totdat het half 1 is (dan gaan we hier lunchen)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Haal morgen wel een testje als mijn zoontje op school zit, ik heb er nu geen tijd meer voor. Nou, ik heb écht honger hoor, ik heb vandaag zelfs ontbeten, nu ben ik weer twee broodjes aan het eten en 's avonds om een uur of tien zie ik scheel van de honger.
Nou dames, dan óf een zwangerschapstest doen, of een potlood in de pindakaas dopen, voor je open mond houden en wachten tot de lintworm er zich omheen kronkelt zodat je m kunt vangen.....
Gast- Gast
Ow VC komt je 1 april grap misschien uit..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
loontjes-power schreef:Ow VC komt je 1 april grap misschien uit..
Oeps, oh dat zou zooo erg zijn...
Hier nog iemand hoor VC. Ontbeten met 3 sneden brood en eigenlijk nog steeds honger. Maar ja ben ongesteld dus zwanger zal ik niet zijn. Wel lamme benen.
Ben nu het wachten van vandaag al beu. Mocht niet komen werken en vanaf kwart voor 12 zou het ziekenhuis bellen met bloeduitslagen, maar omdat ik niks te doen heb vandaag zit ik er al de hele ochtend op te wachten. Echt laat mij werken of zo, thuis zitten is echt niks voor mij.
Ben nu het wachten van vandaag al beu. Mocht niet komen werken en vanaf kwart voor 12 zou het ziekenhuis bellen met bloeduitslagen, maar omdat ik niks te doen heb vandaag zit ik er al de hele ochtend op te wachten. Echt laat mij werken of zo, thuis zitten is echt niks voor mij.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Dolores schreef:Nou dames, dan óf een zwangerschapstest doen, of een potlood in de pindakaas dopen, voor je open mond houden en wachten tot de lintworm er zich omheen kronkelt zodat je m kunt vangen.....
iehhhhh, dan toch maar een testje
Gast- Gast
Ze ooit mogen keuren qua looks
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Hoe komt het Donnaa?
Ik weet ook niet zo goed wat ik tegen mijn vriend moet zeggen...
VC, ik zou eerst maar eens een test halen.
Dat ik een test wil doen, als die positief is zeg ik het uiteraard
Ik typte toch steeds dat m`n telefoonrekening niet online kwam??Jeanette schreef:Hoe komt het Donnaa?
Nou op 25 januari heb ik het contract van m`n moeders naam op mijn naam laten zetten. Je krijgt dan dus blijkbaar een nieuw klantnummer. Ik moest dus mijn account van 'Mijn Hi' afmelden en dan over 24 uur weer mezelf aanmelden voor 'Mijn Hi' en dan heb ik m`n nieuwe account mét telefoonrekeningen. Maar er is niemand die dat mij verteld heeft en dat staat ook helemaal nergens vermeld.. Ik had dus nog een eeuwigheid kunnen wachten op m`n rekeningen.. Al heb ik nu ook al een eeuwigheid gewacht op antwoord.. Vanaf 31-03..
Ze heeft wel de 3 laatste rekeningen opgestuurd, dat is dan wel weer aardig.. Maar de rest had ik maar moeten ruiken zeker?
Laatst aangepast door _Donnaa op ma 4 apr 2011 - 23:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je moet gewoon zeggen hoe je erover denkt, en dat je daarom wil testen. Of je zegt het niet, en alleen met een aparte uitslag.
Donnaa, wat is er met ze?
Donnaa, wat is er met ze?
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: