Dagcafé
+24
Chocolate Cookie
Lynn_
Snoes
Sweety
Kqip
Zininzon
Elin
Minx
sterremaan
Serena
klavertje
Zwerver
Atelier Madame
Lotus
Moezie
VeryCherry
Burn
silly-one
Laquisia
Suus
Sjaantje
Lejow
Zwoesj
Try
28 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Hoe heb je gesoliciteerd ?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb donderdag gesolliciteerd, per brief dus laten we zeggen dat ze ze vandaag gekregen hebben.
Kan ik dan eind volgende week ofzo wel ff bellen? (15 april dus)
*waren open sollicitaties, bij die ander begrijp ik het nog dat ze nog wachten want die sluit pas de 18e*
En nee ben niet aangenomen, heb ik een heel topic voor geopend zelfs ze hebben iemand aangenomen van 16.
Kan ik dan eind volgende week ofzo wel ff bellen? (15 april dus)
*waren open sollicitaties, bij die ander begrijp ik het nog dat ze nog wachten want die sluit pas de 18e*
En nee ben niet aangenomen, heb ik een heel topic voor geopend zelfs ze hebben iemand aangenomen van 16.
Gast- Gast
Pff.. Kom ik net op Ebay, bedenk ik me dat ik een product, besteld op 18-02 nog niet eens ontvangen heb..
Heb maar even een mail gestuurd, oops!
Heb maar even een mail gestuurd, oops!
Gast- Gast
ow sorry anousch en ja hoor dan kan je eind volgende week wel bellen hoor mocht je nog niks gehoord hebben natuurlijk.
Gast- Gast
Hey ladies!
Sorry, ik kom gelijk even klagen. Ik voel me zo ontzettend kut.. Het is zo goed als uit met mn vriend. Ik durf alleen nog niet definitief de knoop door te hakken..
Sorry, ik kom gelijk even klagen. Ik voel me zo ontzettend kut.. Het is zo goed als uit met mn vriend. Ik durf alleen nog niet definitief de knoop door te hakken..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Hey ladies!
Hoe komt dat?
Gaat het all langer niet goed? (sorry heb er nooit iets van gelezen namelijk)
Moezie- Kletskop
bah wat kut, sterkte!Burn schreef:Hey ladies!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wat klote Burn!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
LP; Klopt dat je er nooit wat van gelezen hebt, het ging ook altijd goed (dacht ik)..
Ik heb een tijdje geleden een topic geopend in werk/studie en heb hier verhaal gedaan over het niet ontvangen van een diploma. Hij heeft mij al die tijd voorgehouden dat hij het bewijs dus wel heeft ontvangen. Nu zijn we vandaag naar het Juridisch Loket geweest, en moesten we een brief schrijven, blablabla, zijn we daar mee beizig. Vraag ik hem om het bewijs, zodat we deze mee kunnen sturen. Blijkt dus dat hij deze niet heeft.. Hij heeft me $@#$#^$@$#^%$@ al meer dan een half jaar voorgelogen hierover. En niet alleen mij, maar ook zijn ouders, mijn ouders en alle andere belangstellenden..
Ik heb een tijdje geleden een topic geopend in werk/studie en heb hier verhaal gedaan over het niet ontvangen van een diploma. Hij heeft mij al die tijd voorgehouden dat hij het bewijs dus wel heeft ontvangen. Nu zijn we vandaag naar het Juridisch Loket geweest, en moesten we een brief schrijven, blablabla, zijn we daar mee beizig. Vraag ik hem om het bewijs, zodat we deze mee kunnen sturen. Blijkt dus dat hij deze niet heeft.. Hij heeft me $@#$#^$@$#^%$@ al meer dan een half jaar voorgelogen hierover. En niet alleen mij, maar ook zijn ouders, mijn ouders en alle andere belangstellenden..
Burn- Lady Post-a-lot
Ow Burn wat heftig!!
Maar waarom liegt die daar dan over?
Mja kan me voorstellen dat je het dan gehad hebt!
Maar waarom liegt die daar dan over?
Mja kan me voorstellen dat je het dan gehad hebt!
Moezie- Kletskop
En nu weet ik echt niet wat ik moet..
Hoe kan ik nu nog verder een relatie aan gaan met iemand die mij (met gemak) een half jaar voor heeft gelogen..
Hij zegt dat hij er over heeft gelogen om van het gezeur af te zijn van ons.. En dit was wel lekker makkelijk..
Hoe kan ik nu nog verder een relatie aan gaan met iemand die mij (met gemak) een half jaar voor heeft gelogen..
Hij zegt dat hij er over heeft gelogen om van het gezeur af te zijn van ons.. En dit was wel lekker makkelijk..
Burn- Lady Post-a-lot
Op deze manier had hij geen schuld, maar lag de schuld in ons opzicht bij de school..
Burn- Lady Post-a-lot
Haai allemaal...zit op mijn werk...heb over een half uur voortgangsgesprek en ben nerveus want er zijn al ontslagen gevallen. Ik weet dat ik in principe een grote promotie krijg maar hoe het met de toekomst, mijn andere uren en lievelingscollega's zit weet ik niet ...brrrr.
Gast- Gast
Oeh spannend Mozz, succes!!!!
Hier begint het te hagelen
Hier begint het te hagelen
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje Burn, wat naar zeg Sterkte!
VC: Zo, die machines komen inderdaad wel erg dichtbij zeg! Ik vind graafmachines enzo altijd eng
Donnaa: 3 jaar is dan heel lang ja, knap dat je het hebt volgehouden.
VC: Zo, die machines komen inderdaad wel erg dichtbij zeg! Ik vind graafmachines enzo altijd eng
Donnaa: 3 jaar is dan heel lang ja, knap dat je het hebt volgehouden.
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Zo Burn, ben je mooi klaar mee..
M`n ex heeft me ook zoiets geflikt, onnozel figuur..
Ik baal echt dat ik niet eerder opgemerkt heb dat ik m`n bestelling van Ebay niet gekregen heb.. Bah!
M`n ex heeft me ook zoiets geflikt, onnozel figuur..
Ik baal echt dat ik niet eerder opgemerkt heb dat ik m`n bestelling van Ebay niet gekregen heb.. Bah!
Gast- Gast
Hagel? Gelukkig schijnt hier de zon (nog?), want ik moet zo op de fiets!
Spannend, succes Mozz!
Spannend, succes Mozz!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Spannend Mozzerella!
Burn: das wel echt een laffe reden van hem! succes
Burn: das wel echt een laffe reden van hem! succes
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Wat zouden jullie doen? Ik voel me nu echt een jojo..
Burn- Lady Post-a-lot
Even teruggelezen: Jeetje Burn... Ik kan me voorstellen dat dat een grote deuk in het vertrouwen veroorzaakt.
Ik hoop dat je voor jezelf kiest, welke keuze dat ook is! Sterkte!
Ik hoop dat je voor jezelf kiest, welke keuze dat ook is! Sterkte!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Echt stom hoor, ik ben voor de duvel niet bang, maar voor zulke dingen wel. Ik ga rustig de hond uitlaten 's nachts zonder mijn telefoon mee te nemen. Maar dit vind ik dan weer eng
Burn schreef:Wat zouden jullie doen? Ik voel me nu echt een jojo..
Ik zou hem nog een kans geven.
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: