Dagcafé
+24
Chocolate Cookie
Lynn_
Snoes
Sweety
Kqip
Zininzon
Elin
Minx
sterremaan
Serena
klavertje
Zwerver
Atelier Madame
Lotus
Moezie
VeryCherry
Burn
silly-one
Laquisia
Suus
Sjaantje
Lejow
Zwoesj
Try
28 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Jaa, donkere meubels zijn inderdaad heel erg, zie je echt alles op! En kinderen die hun schoenen uittrekken haha, ook heel fijn. Gelukkig heb ik daar voorlopig alleen nog maar last van op m'n werk.
Succes & fijne dag Try!
Succes & fijne dag Try!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
_Donnaa schreef:Hou op over schoonmaken en meubels haha.. Ik ben zo jaloers!
Jouw tijd komt nog wel!! (en ik hoop voor je dat het nu eens opschiet)
Elin- Fluisteraar
Onze bank is ook zo'n crime, het is een soort velours/zacht stofje, maar alles blijft er aan hangen, en als je net lekker zit voel je elke kruimel. Bah! Wij hebben een zwarte barok tafel waar de tv op staat en daar moet ik ook dagelijks een doekje over halen. Oh wat zal ik blij zijn als we een witte eettafel hebben zeg!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik hoop het ook echt heel erg.. Mijn ouders komen me ook echt de strot uit inmiddels.. En dat wordt alleen maar erger..Elin schreef:_Donnaa schreef:Hou op over schoonmaken en meubels haha.. Ik ben zo jaloers!
Gast- Gast
daarom hebben wij plaites (hoe schrijf je dat :S) over de banken leggen, ook erg makkelijk met de poes want je kan ze gewoon het wasmachine in doen.
Gast- Gast
Zo mijn lunch weer achter de rug..
Ben alleen een beetje wazig.. Ik heb een pijnstiller genomen tegen de menstruatie pijn.. Maar ben een beetje dizzie
Ben alleen een beetje wazig.. Ik heb een pijnstiller genomen tegen de menstruatie pijn.. Maar ben een beetje dizzie
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
_Donnaa schreef:Ja, ik hoop het ook echt heel erg.. Mijn ouders komen me ook echt de strot uit inmiddels.. En dat wordt alleen maar erger..Elin schreef:_Donnaa schreef:Hou op over schoonmaken en meubels haha.. Ik ben zo jaloers!
Kan ik me voorstellen. Op gegeven moment ben je er ook gewoon zo aan toe! Had ik ook (ook al woonde ik op zich prima bij mijn ouders), gewoon heerlijk je eigen stekkie!
Elin- Fluisteraar
hoi ben er ook maar weer..
Het schiet niet echt op met mn werk. En nou heb ik 1 blaadje kunnen printen en nu kent mn laptop weer geen printer snap er echt niks van...
Het schiet niet echt op met mn werk. En nou heb ik 1 blaadje kunnen printen en nu kent mn laptop weer geen printer snap er echt niks van...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Hmmm, krijg net een smsje van mijn vriend of het goed is dat hij morgenavond naar een vriendin toe gaat, heb alleen net afgesproken met mijn paps dat we morgen bij hun eten en nu hoor ik weer niks :S
Van m'n vriend, terwijl hij zijn telefoon nog in zijn handen gehad moet hebben toen ik terug smste.
Ik kan niet met m`n vader, daarom ben ik ook gaan samenwonen.. Maar ik woon onderhand alweer 3 jaar thuis..Elin schreef:_Donnaa schreef:Ja, ik hoop het ook echt heel erg.. Mijn ouders komen me ook echt de strot uit inmiddels.. En dat wordt alleen maar erger..Elin schreef:_Donnaa schreef:Hou op over schoonmaken en meubels haha.. Ik ben zo jaloers!
Kan ik me voorstellen. Op gegeven moment ben je er ook gewoon zo aan toe! Had ik ook (ook al woonde ik op zich prima bij mijn ouders), gewoon heerlijk je eigen stekkie!
Gast- Gast
Krijg nu net wat terug, of het ook vandaag of woensdag kan, want ik heb niks overlegd. Ja hallo, hij overlegt ook niks, hij vroeg alleen voor de vorm of ik het erg vind :S
Kijk, zo dichtbij komen die graafmachines...
ieh wat dichtbij, en ik zou dan gewoon morgenavond bij je paps gaan eten hoor en hij moet maar kijken wanneer ie naar die vriendin gaat. Wel vervelend dat ie nooit overlegd.
Gast- Gast
Nja, het is een soort van overleggen, maar dan heeft hij het al min of meer afgesproken.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa mag ik even!!
Net gesprek gehad en mijn contract verlenging is er door heen
Ik ben zo blij!!
Net gesprek gehad en mijn contract verlenging is er door heen
Ik ben zo blij!!
Moezie- Kletskop
Wat goed LP Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd, LP!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Thnx!!
Vorige week was ik nog zo onzeker!!
En mijn taken pakket word behoorlijk uitgebreid! dus ik zeg champagne
Vorige week was ik nog zo onzeker!!
En mijn taken pakket word behoorlijk uitgebreid! dus ik zeg champagne
Moezie- Kletskop
Na hoeveel/dagen weken is het normaal om even te informeren bij een bedrijf waar ik gesolliciteerd heb?
Gast- Gast
wanneer heb je gesolliciteerd anousch? En ik dacht dat je aangenomen was bij die supermarkt.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: