Dagcafé
+24
Chocolate Cookie
Lynn_
Snoes
Sweety
Kqip
Zininzon
Elin
Minx
sterremaan
Serena
klavertje
Zwerver
Atelier Madame
Lotus
Moezie
VeryCherry
Burn
silly-one
Laquisia
Suus
Sjaantje
Lejow
Zwoesj
Try
28 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Lief dat je het nog even vraagt
Met mij gaat het niet zo geweldig.
Wat mijn baan betreft ... ik heb een zaak, mijn werkgever niet. Hij staat totaal níet in zijn recht en ik heb dus grote kans dat ik dit ga winnen. Ik ga er niet te hard op hopen, je weet maar nooit tegenwoordig, maar ik zie het wel redelijk positief in.
En hoe is het met jou? Ik las vervelende dingen over je vriend ... heb je het er nog met hem over gehad? Wat is je gevoel nu?
Met mij gaat het niet zo geweldig.
Wat mijn baan betreft ... ik heb een zaak, mijn werkgever niet. Hij staat totaal níet in zijn recht en ik heb dus grote kans dat ik dit ga winnen. Ik ga er niet te hard op hopen, je weet maar nooit tegenwoordig, maar ik zie het wel redelijk positief in.
En hoe is het met jou? Ik las vervelende dingen over je vriend ... heb je het er nog met hem over gehad? Wat is je gevoel nu?
Gast- Gast
Hopen dat je ook in je recht blijft staan, en dus de rechtzaak kunt winnen! En niet teveel hoop geven, maar blijven hopen is natuurlijk altijd goed..
Ik heb mn vriend niet meer gesproken, had er geen zin in om hem te zien.. Had vanavond al een brief in de brievenbus liggen. Deze heb ik snel doorgelezen, maar het is nog niet echt tot me door gedrongen wat er nu echt in stond..
Mijn gevoel is heel raar.. Het ene moment denk ik van; Hoe kan ik ooit nog een relatie met je aan gaan als ik nooit zeker weet dat je niet weer tegen me liegt.. En het andere moment denk ik.. Misschien verdient hij ook nog wel weer een kans.. Maar het is dan ook weer niet de 1e x dat hij tegen me liegt, dus die kans heeft hij eigenlijk al gehad.. Ik voel me net een jojo..
Ik heb mn vriend niet meer gesproken, had er geen zin in om hem te zien.. Had vanavond al een brief in de brievenbus liggen. Deze heb ik snel doorgelezen, maar het is nog niet echt tot me door gedrongen wat er nu echt in stond..
Mijn gevoel is heel raar.. Het ene moment denk ik van; Hoe kan ik ooit nog een relatie met je aan gaan als ik nooit zeker weet dat je niet weer tegen me liegt.. En het andere moment denk ik.. Misschien verdient hij ook nog wel weer een kans.. Maar het is dan ook weer niet de 1e x dat hij tegen me liegt, dus die kans heeft hij eigenlijk al gehad.. Ik voel me net een jojo..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik snap je gevoel wel, Burn. Mijn man heeft gelukkig nooit tegen me gelogen en ik weet niet hoe ik zou reageren in een situatie als die waarin jij nu verkeert, maar ik denk niet dat ik de relatie hierom zou verbreken. Waar heeft hij de eerste keer over gelogen? Of heeft hij al heel vaak gelogen? In het laatste geval zou ik moeite hebben hem nog te vertrouwen en denk ik niet dat de relatie nog kans van slagen heeft.
Gast- Gast
Hoi all,
Alex: Fijn om te lezen dat de vooruitzichten betreffend de zaak er goed uit zien.
Alex: Fijn om te lezen dat de vooruitzichten betreffend de zaak er goed uit zien.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Hoi Leah!
Ja, dat is inderdaad fijn. Hoef ik me daar in ieder geval niet té druk over te maken (doe ik wel een beetje natuurlijk, maar ik ben niet meer zo gestresst als vorige week).
Ja, dat is inderdaad fijn. Hoef ik me daar in ieder geval niet té druk over te maken (doe ik wel een beetje natuurlijk, maar ik ben niet meer zo gestresst als vorige week).
Gast- Gast
Ik kan me inderdaad voorstellen dat je niet helemaal gerust bent maar ik denk dat het al een heel stuk stres wegneemt dat je weet dat je tot nu volledig in je recht staat. Wanneer is de rechtzaak, of wil je dat liever niet kwijt?
Laquisia- Prater
Geen idee of het überhaupt voor de rechter komt. Mijn advocaat heeft een brief gestuurd naar mijn werkgever met het verzoek het ontslag in te trekken omdat het nergens op is gebaseerd. Doet hij dit dan betaalt hij mij tot einde contract, doet hij dit niet dan komt het waarschijnlijk wel voor de rechter. Dat wordt op z'n vroegst in mei, maar kan ook in juni zijn.
Gast- Gast
Het zou fijn zijn dat je werkgever zijn fout in ziet en het niet tot een rechtzaak laat komen. Ik duim voor je Alex!
Laquisia- Prater
Anousch schreef:Wanneer vinden jullie dat ik het recht heb om verdere stappen te ondernemen?
Waarin?
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Anousch schreef:Wanneer vinden jullie dat ik het recht heb om verdere stappen te ondernemen?
Waarin?
Ik heb donderdag geld overgemaakt, naar iemand die mij een boek zou versturen via MP.
Kreeg toen nog een mailtje 'ik wacht uw betaling af'
en daarna heb ik dus geen enkel mailtje meer ontvangen (ik heb netjes gevraagd of ze wil laten weten wanneer ze het op de bus doet)
En krijg dus maar gewoon geen reactie en begin er aardig pissig om te worden, het is misschien 'maar' een boek, maar geld is geld.. en wil daar wel wat van terug zien.
Gast- Gast
Anousch schreef:_Leah_ schreef:Anousch schreef:Wanneer vinden jullie dat ik het recht heb om verdere stappen te ondernemen?
Waarin?
Ik heb donderdag geld overgemaakt, naar iemand die mij een boek zou versturen via MP.
en daarna heb ik dus geen enkel mailtje meer ontvangen (ik heb netjes gevraagd of ze wil laten weten wanneer ze het op de bus doet)
En krijg dus maar gewoon geen reactie en begin er aardig pissig om te worden, het is misschien 'maar' een boek, maar geld is geld.. en wil daar wel wat van terug zien.
Vervelende situatie. Maar misschien heeft zij een andere bank dan jou. Dan duurt het meestal 3 werkdagen voordat het geld op haar rekening binnen is. Als dat het geval is kan zij vandaag of morgen je geld ontvangen. Ik zou morgen nog af wachten op reactie van haar kant en anders zou ik verdere stappen ondernemen.
Laquisia- Prater
Dat is gisteren toch ook al besproken, Anousch? Wacht het af tot aan het einde van de week en laat haar dan maandag via de mail weten dat je stappen gaat ondernemen of wat je ook wil doen.
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Anousch schreef:_Leah_ schreef:Anousch schreef:Wanneer vinden jullie dat ik het recht heb om verdere stappen te ondernemen?
Waarin?
Vervelende situatie. Maar misschien heeft zij een andere bank dan jou. Dan duurt het meestal 3 werkdagen voordat het geld op haar rekening binnen is. Als dat het geval is kan zij vandaag of morgen je geld ontvangen. Ik zou morgen nog af wachten op reactie van haar kant en anders zou ik verdere stappen ondernemen.
Ja als dat zo is kan ze wel terug mailen toch?
Vind dat altijd zo stom dat mensen niet eens ff de moeite doen om terug te sturen van 'ik heb het binnen' of juist niet..
Maar thanks dan doe ik dat
Gast- Gast
Alex schreef:Dat is gisteren toch ook al besproken, Anousch? Wacht het af tot aan het einde van de week en laat haar dan maandag via de mail weten dat je stappen gaat ondernemen of wat je ook wil doen.
Ik ga echt niet nog een week wachten, heb via marktplaatsoplichting gelezen en bij sommige konden ze het niet eens meer vinden omdat de advertentie al te lang geleden verwijderd was (wat dus bij mij straks ook het geval zal wezen, het was een advertentie met meerdere boeken en ineens is het weg)
Gast- Gast
Vanaf donderdag is toch nog niet zo lang. Ik koop en verkoop zelf ook veel via marktplaats en dan wil het zeker bij bestellingen voor het weekend nog wel eens gebeuren dat het wat langer duurt voor er een mailtje is of voor iets verzonden is. Je weet niet hoe druk iemand is of wat er in iemands leven speelt. Met iets als een boek zit je wel redelijk safe hoor, die komt nog wel binnen.
Gast- Gast
Megara schreef:Vanaf donderdag is toch nog niet zo lang. Ik koop en verkoop zelf ook veel via marktplaats en dan wil het zeker bij bestellingen voor het weekend nog wel eens gebeuren dat het wat langer duurt voor er een mailtje is of voor iets verzonden is. Je weet niet hoe druk iemand is of wat er in iemands leven speelt. Met iets als een boek zit je wel redelijk safe hoor, die komt nog wel binnen.
Ik hoop het maar..
Gast- Gast
Anousch schreef:Megara schreef:Vanaf donderdag is toch nog niet zo lang. Ik koop en verkoop zelf ook veel via marktplaats en dan wil het zeker bij bestellingen voor het weekend nog wel eens gebeuren dat het wat langer duurt voor er een mailtje is of voor iets verzonden is. Je weet niet hoe druk iemand is of wat er in iemands leven speelt. Met iets als een boek zit je wel redelijk safe hoor, die komt nog wel binnen.
Ik hoop het maar..
Niet druk om maken. Zonde van je energie!
Gast- Gast
Megara schreef:Anousch schreef:Megara schreef:Vanaf donderdag is toch nog niet zo lang. Ik koop en verkoop zelf ook veel via marktplaats en dan wil het zeker bij bestellingen voor het weekend nog wel eens gebeuren dat het wat langer duurt voor er een mailtje is of voor iets verzonden is. Je weet niet hoe druk iemand is of wat er in iemands leven speelt. Met iets als een boek zit je wel redelijk safe hoor, die komt nog wel binnen.
Ik hoop het maar..
Niet druk om maken. Zonde van je energie!
Die heb ik toch in overvloed
Gast- Gast
Het zou ook wel erg triest zijn om iemand op te lichten voor een boek.
Laquisia- Prater
Exact. Kan me niet voorstellen dat oplichters zoveel moeite gaan doen voor een paar euro.
Gast- Gast
Good morning!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: