Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+23
Rupsie
Theezakje13
kletskousje
Annie24
Miekie
Novalee
Happydobby
Mizzie
Fearie
Dora
Nana
Mel
blondje1313
Mamsie
Liadan
Pien
Laced
Chelle
chipa
Smaragdje
Bruintje Beer
schuddebuikje
Limburg85
27 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 40 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  joyce0606 vr 13 mei 2011 - 3:44

ja ik denk ook dat je moet kijken wat het belangrijkste is! en dat is dat je kleintjes blijven zitten...ook al begrijp ik heel goed dat je net zoals elke moeder, lekker wil rommelen...

nog een paar dagen en dan mag ik naar dit topic Very Happy alleen zijn de meeste hier geloof ik wel een stuk verder!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 40 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  blondje1313 vr 13 mei 2011 - 3:46

Tuurlijk zijn de meeste verder, maar zou het leuk vinden als er weer nieuwe mensen bij komen, sta al zo lang onder aan de lijst!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 4:14

Hee, hier mag ik ook al bij!
Wij zijn inmiddels de 12 weken gepasseerd, hebben al meerdere echo's gehad en allemaal waren ze prima in orde!

Zal mezelf even voorstellen, ik ben Parels (eerst Tamm86), en ben 25 jaar.
Ik ben in verwachting van ons 1ste kindje, en de aanstaande papa is bijna 28 jaar.

Heb heel veel last gehad van bloedingen in week 5/6/7 en daardoor wat eerder bij de verloskundige aan de bel getrokken.
Er is me zelfs nog een keer gezegd dat ik niet zwanger was, terwijl dat wel zo was ..

Gisteren te horen gekregen van de verloskundige, toen we het hartje wilden horen, dat mijn placenta erg ver naar achteren ligt.
Absoluut geen probleem maar het maakt het hartje opzoeken erg lastig! Als jullie nog meer willen weten, hoor ik het vanzelf wel!

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje vr 13 mei 2011 - 4:21

@ Pien, wat vervelend dat het een zenuw is die bekneld zit. Zou fijn zijn als die kleine dan rechts in jouw buik gaat liggen, misschien heb je er dan minder last van. Wel vervelend dat je er nog zo lang last ervan kunt hebben!
Toen ik de was deed, heb ik ook meer wassen gedraaid dan nodig was geweest hoor Wink Wilde ook niet alles bij elkaar doen, omdat ik bang was dat er vanalles zou verkleuren. Daarom heb ik na een paar wassen mijn man het steeds maar in de wasmachine laten doen, die is er wat minder moeilijk in Wink

@ Joyce en Parel, welkom hier. Nog gefeliciteerd allebei! Ik hang hier nog wat rond (zoals nog wel een paar) terwijl ik hier eigenlijk niet meer hoor.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 4:44

Parels, als je je uitegerekende datum even geeft kan ik je aan de tabel toevoegen.
Welkom hier... een leuk, maar erg druk topic!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 4:49

Dank u dank u!
Mijn uitgerekende datum is 22-11-11!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 4:58

Hoi alle a.s moeders,

Had ik zo bedacht regelmatig mee te schrijven,vergeet het elke keer doordat ik druk ben met andere dingen.
Voor nu is het een beetje veel om op iedereen te reageren,maar ga het vanaf nu echt doen

Parels:Welkom,mijn placenta lag eerst ook erg verder naar achteren maar ligt nu mooi aan de voorkant.
Vervelend dat je eerste maanden wat onzeker waren,nu genieten.

All:Zijn jullie al uit de namen?Hier wel,we hebben namen gekozen die weinig worden weer gegeven.
Ben er erg blij mee Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 5:01

]
Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Liadan 28/3014 mei .... -
Bruintje Beer 29/29 10 juni .... -
Chipa 26/37 15 juni Jongen -
Schuddebuikje 25/31 20 juni ... -
NowImNoting 26/29 20 juni Meisje -
Pien 25/28 4 juli Meisje -
Novalee 25/30 6 juli Meisje -
Teigertje 27/36 12 juli Meisje -
Mizzie 26/25 16 juli Meisje -
Happydobby 27/28 20 juli .... -
Rupsie 30/33 2 augustus .... -
Kruumel 28/30 6 augustus .... -
Proudmama 26/27 16 augustus .... 1-eiige tweeling
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Schism 27/27 28 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Blondje1313 30/28 11 oktober.... -
Parels 25/28 22 november.... -

[/
bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 5:03

Lieveheersbeestje schreef:
All:Zijn jullie al uit de namen?Hier wel,we hebben namen gekozen die weinig worden weer gegeven.
Ben er erg blij mee Very Happy

Nee, wij hebben alleen nog een jongensnaam, die hebben we al heel lang. Maar de meisjesnaam komen we niet uit... verschillende smaak! We moeten nog even verder zoeken dus...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 5:06

Oh, zoals ik in dat schema zie, heb ik nog even!
Bedankt voor het bijwerken van het schema, Kruumel!

Lieveheersbeestje, ik heb ook zo mn fases van heel veel meeschrijven en dan weer wat minder hoor!
Ook reageer ik vaak niet op iedereen, ik vergeet vaak de helft en soms wordt er heel veel geschreven.
Ze zei idd ook dat het geen probleem was, ik heb van mezelf ook nog wel een speklaag, dus we kregen weer
een echo, dan kon ze het tenminste wel gelijk zien haha ook niet erg!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 5:07

Wij hebben trouwens wel wat namen in ons hoofd, maar eerst wachten we af wat het wordt voordat we echt de definitieve naam gaan besluiten!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 13 mei 2011 - 6:11

ik ben 28 november uitgerekend, dus parels je staat niet onder aan de lijst smile

wij hebben nog helemaal geen namen, willen even wachten wat het wordt, en dan kunnen we gerichter zoeken, we willen graag 2 namen, dus de klus is nog iets lastiger.

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 6:30

Parels: Welke VK heb je?

Ja, de namen staan gelukkig al vast. Moest ook wel de afgelopen dagen, stel dat het door zou zetten kunnen ze niet baby 1 en baby 2 blijven heten Wink

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer vr 13 mei 2011 - 6:37

Theezakje: Hoe is het nu met je?

Chipa: Balen hé die gebroken nachten. Hier ben ik zeker 3x in de nacht wakker. Fijn dat je hellemaal 'Happy'voelt.

Schism: Nou een hartverzakking hoef je niet te krijgen hoor... Het meeste gewicht ben je straks weer kwijt... Hopelijk want je baby en placenta wegen ook nog wat. Ik ben nu 12 kg aangekomen.

Schuddebuikje: Bijna verlof!!

Pien: Ja de babykamer is er!! De babywas heb eigenlijk gewoon gewassen zoals ik altijd wast.

Jocyce: Welkom!! Maak toch niks uit dat sommige wat verder zijn of aan het eind lopen dat maakt het topic weer wat levendiger.

Parels: WEelkom... Pff wat een onzekere tijd hebben jullie achter de rug. Maar gelukkig is alles nu goed.

Lieveheersbeestje: Onze namen komen nu niet zoveel voor. Maar wie weet hebben andere wel onze naam want is hier echt een babyboom maar gelukkig heb ik er nu nog 1tje voor me. Maar weet niet of er veel zwangere in je omgeving zijn maar wie weet hebben die wel jouw zeldzame naam....

Voor de nieuwe: Ben bruintje beer, 29 jaar en getrouwd. Ben nu 36 weken zwanger van ons 2e kindje. we weten niet wat het wordt.

Verder is alles goed hier. Mijn dochter is alleen een beetje vervelemd de laatste dagen. Maar gelukkig is het weekend en is mijn man vrij kan hij weer wat overnemen van mij
Zo krijgen we visite van mijn schoonouders. Misschien kan ze mijn strijk zo even wegwerken Very Happy

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Fearie vr 13 mei 2011 - 6:58

@ Parels en Joyce, welkom in het 12 weken topic Very Happy Leuk dat jullie erbij komen. Ik ben Fearie, 23 jaar en mijn vriend is 31. Ik ben zwanger van ons eerste kindje, morgen zijn we 4 jaar samen en hebben we de 3D echo Very Happy
Wij weten sinds de 20 weken echo dat we een jongetje krijgen en hadden de naam voor hem al vrij snel, was het een meisje geworden hadden we nog ff goed na moeten denken :P

@ Lieveheersbeestje, maakt toch niet uit dat je te druk bent om mee te schrijven. Ik post gemiddeld ook maar 2x in de week hier wat, met name omdat het zo snel gaat dat ik na een dag al 3 pagina's moet terug lezen haha :P Hoe gaat het verder met je?

@ Pien, ik zou ook gewoon wat meer wasjes draaien dan nodig is. Zul je zien dat je het niet doet en je toch je kleertjes verpest (zou mij weer kunnen overkomen namelijk :P) Vervelend dat je zo'n last van die zenuw hebt, hoop dat dat nog minder gaat worden smile Ik ben erg benieuwd naar jullie kinderkamer, jullie hadden toch dat leuke behang enzo? Post je een foto?

@ PM, ik las in het andere topic dat je naar huis mag. Wat fijn ! hug Over die kleertjes zou ik me echt niet zo druk maken, zorg eerst maar eens goed voor jezelf en je kindjes. Dat is natuurlijk nu het belangrijkste smile

@ HappyDobby, wat vervelend dat je steeds zo'n rug en bekkenpijn hebt, bij mij beperkt het zich tot rugpijn (maar ben het nu soms al zat). Fijn he dat je nog geen striae hebt, ik gelukkig ook niet (alleen een beetje aan de onderkant van mijn borsten, omdat die echt ontploft zijn). Doe maar mooi rustig aan zo, beetje werken en rusten is precies goed te doen.

@ Schuddebuikje, heb je zoveel last van striae (het schijnt toch weer te vervagen na de bevalling)? Kan me voorstellen dat je blij bent dat je verlof in gaat, ik wil ook streven naar 36 weken maar als het niet anders is, moet het maar eerder.

@ Chipa, wat vervelend dat je zo'n gebroken nacht heb gehad. Ondertussen alweer wat beter geslapen? Doe maar lekker rustig aan smile

@ Kruumel, hoe bevalt je zwangerschapsyoga? Mijn cursus begint dinsdag, wat leer je allemaal Very Happy?

@ Schism, beter een late reactie als nooit een reactie he :P Ik zal eens kijken of je kozijnen enzo ook met verf op waterbasis kan verven en of dat slim is (met ramen lappen enzo). Ik kan trouwens dat hartverzakkingsgevoel, heb er zelf ook last van jammer genoeg. Heb me ook al erg dapper voorgenomen dat ik na de zwangerschap lid ga worden van de plaatselijke vrouwenfitness en een plan wil laten opstellen om weer in shape te komen (ben benieuwd hoe ik daar eind van het jaar over denk haha). Ik ben benieuwd naar jullie babykamer Very Happy naar die van iedereen trouwens Very Happy

@ Laced, ik heb ook A negatief. Bij mij hebben ze het al wel over die prik gehad en ga er dus vanuit dat ik hem gewoon krijg, het zou de volgende afspraak besproken worden. Ben benieuwd smile

@ Theezakje, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Hoop dat het niet erger wordt en overgaat. Wat zei de verloskundige of heb ik daar overheen gelezen?

@ Bruintje beer, wat fijn te horen dat je kleine eindelijk goed ligt. En zelfs al aan het indalen is, dan is het zeker een fijn idee dat je weet dat het ook niet meer kan gaan draaien. Ook een criminal minds fan? Very Happy

@ All, zo, nu bijna een uur schrijven ben ik weer 4 pagina's verder hahaha. Hier gaat ondertussen alles zijn gangetje, deze hele week gewerkt (inclusief cursusdag gisteren) en nu ben ik er klaar mee. Morgen nog even rommelen in huis, alles in etappes en dan 's middags om 1 uur hebben we onze 3d echo Very Happy Morgen zijn we 4 jaar samen (wat gaat de tijd toch snel!) en gaan we voor het eerst in maanden met z'n twee-en (naja 3-en) uit eten bij een Turks restaurant (nog nooit gedaan dus ben benieuwd). Zondag is de dag ! Want Ajax moet tegen Twente, mijn vriend is voor Ajax en ik kom uit Twente (dus ben stiekem wel voor Twente). Het wordt een zware dag, want al mijn vrienden in Enschede vallen mijn vriend al de hele week lastig haha :P (op een positieve manier) nadat ze vorige week al de beker hebben gewonnen :P Ik hoop dus om winst voor Ajax zodat ik nog een leuke zondag heb Wink
Dinsdag begint mijn zwangerschapsyoga cursus, dus ik ben benieuwd. Heb er zin in Very Happy

Jullie nog plannen dit weekend?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Smaragdje vr 13 mei 2011 - 7:01

@ Fearie, jouw zwangerschap gaat echt snel voor mijn gevoel Very Happy Veel plezier bij de 3D echo morgen!

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=8401

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: