Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+23
Rupsie
Theezakje13
kletskousje
Annie24
Miekie
Novalee
Happydobby
Mizzie
Fearie
Dora
Nana
Mel
blondje1313
Mamsie
Liadan
Pien
Laced
Chelle
chipa
Smaragdje
Bruintje Beer
schuddebuikje
Limburg85
27 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 38 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Limburg85 di 10 mei 2011 - 19:21

Gisteravond zijn mijn man en ik er samen even tussenuit geweest en hebben opa en oma opge[ast, alles gelukkig goed gegaan en vond het nu ook niet raar om zonder R. weg te zijn, had ik vorige keren wel ;-).

@ Smaragdje, ja die ene nacht doorslapen was heerlijk alleen gisteren kwam dat niet uit met z’n schema. Ik wil dus nu gaan proberen om vaste tijden aan te gaan houden ipv om de zoveel uur en dat hij zich zelf moet melden, daardoor is het iedere dag anders. Hoe doe jij dat?

@ Happydobby, heb jij dat ook pas sinds je zwanger bent of kon je daarvoor ook niet naar zulke programma’s kijken?

@ Chipa, fijn weer alles goed bij de verloskundige. Vanaf wanneer is je bloeddruk te hoog?

Ik heb die klachten ook gehad en dan word er gelijk gekeken naar zwangerschapsvergiftiging, gelukkig had ik dit steeds niet.

@ Kruumel, dat is een leuk en bruikbaar cadeau van de zorgverzekering dat had ik helaas niet.

Heel veel plezier vandaag bij de pretecho!

@ Mel, van harte gefeliciteerd met jullie dochter, mooie naam hebben jullie haar gegeven! Ben benieuwd hoe je bevalling is gegaan.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 38 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Theezakje13 di 10 mei 2011 - 19:39

Bruintjebeer, nog druk met klussen lees ik. Heb je zelf een vermoeden of de kleine nog in stuit ligt?

Teigertje, ik heb dat gevoel ook heel sterk dat de kleine eerder gaat komen. Denk ook een weekje of 2 eerder. Ben ook heel benieuwd of het gevoel klopt. Mooie wagen krijgen jullie van je moeder. Nu ik minder aan het werk ben, en dus ook vaker even op de bank zit/ lig voel ik de kleine veel. Niet alleen schoppen, maar ook gewoon bewegen/ draaien.

Liadan, nog alles rustig bij je?

Pien, heftig dat het kleintje van vrienden uit huis is geplaatst. Ben benieuwd wat de huisarts zegt van je klachten van je been.

Happydobby, tijd gaat vlug inderdaad!

Chipa, heb je klachten tgv hoge bloeddruk of nog niet?

Kruumel, veel plezier met de pretecho vandaag!!

Limburg, lekker dat jullie er samen even uit zijn geweest!

Mel, ook hier gefeliciteerd met jullie dochter!! Hele mooie naam!!

Had gisteravond nog een topic geopend. Heb echt flinke pijn aan mijn onderkant. Moeilijk te omschrijven, lijkt alsof iemand flink mij van onderen getrapt heeft.. Heb dan ook een vreselijke nacht gehad. Draaien doet veel zeer. Lopen doet zeer. Alles doet zeer.. Sorry voor mijn gezeur. Ben helemaal niet van het klagen, maar ben er zo klaar mee...
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Laced di 10 mei 2011 - 20:07

Theezakje: Klagen mag hoor! Vooral doen, is altijd fijn om het even van je af te schrijven. Lucht altijd al wat af.. Is het niet het indalen van het kindje wat je zo goed voelt? Doe het lekker rustig aan en probeer wat te rusten!

Limburg: Wat lekker dat jullie er samen even tussenuit zijn geweest! Hoe gaat het lichamelijk met je? Ben je weer een beetje de "oude"? Gaat verder alles goes zo samen met de 2 kindjes?

Mel: Ook hier nogmaals, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

All: Hier verder vrij weinig nieuws. Las gisteren een artikel over de rhesusfactor negatief: http://www.nu.nl/gezondheid/2509987/minder-zwangeren-geprikt-test.html Ga dat de volgende keer even bespreken met de verloskundige, want neem aan dat dit ook voor mij geldt? Ik zou eigenlijk met de 30 weken een injectie krijgen, maar hieruit begrijp ik dat er vanaf de 27ste week kan worden gekeken welke bloedgroep de kleine heeft. Verder op mijn werk even wat tegenslagen. Ik werk voor 2 directeuren, waarvan er 1 gisteren zijn ontslag heeft ingediend. Ik ben wel erg benieuwd wat dit nu voor uitwerking zal hebben op mijn functie. Komt er een nieuwe, of kom ik nu voor een andere afdeling te werken? Even afwachten dus..

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Theezakje13 di 10 mei 2011 - 20:17

Laced, ik heb echt geen idee wat het is/ kan zijn.. Vriend maakt zich meteen weer zorgen en wilde gisteravond de verloskundige omdat ik lag te janken van de pijn... Moet morgen op controle dus maar even afwachten tot dan.
Probeer rustig te zijn, en hoop straks nog even te kunnen slapen.
Artikel heb ik ook gezien, ik krijg morgen die spuit al..
Spannend wat het met je werk gaat worden.. Functie die je nu hebt bevalt je goed en wil je niet kwijt?
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Laced di 10 mei 2011 - 20:56

Theezakje: Heb jij ook een negatieve bloedgroep? Ik heb A-negatief, maar zover ik weet krijg ik met de 30 weken ook een spuit. Maar ben wel benieuwd of dat nu gewijzigd is. Mijn functie als managementsecretaresse bevalt goed. Alleen ben ik heel erg bang dat ik dadelijk op een afdeling terecht kom, waar ik niet wil zitten. Gelukkig ga ik over 10 weken met verlof, dus dat scheelt. Maarja.. Snap dat je vriend toch wel even in paniek is, zeker als hij ziet dat je zoveel pijn hebt. Gelukkig mag je morgen op controle, hopelijk kan zij vertellen waar de pijn vandaan komt.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Theezakje13 di 10 mei 2011 - 20:58

Laced, ik heb ook A-negatief. Hoop voor je dat je functie blijft bestaan en niet op een afdeling terecht komt waar je niet wil zitten..
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  chipa di 10 mei 2011 - 21:24

@ Happy dobbey: Ik had net van het weekend al birkenstocks gekocht dus ik kon ook recht op de luiers af:)
Heb nu 1 pak maat 1 en 2 pakken maat 2. Had ook al een stuk of 28 maat 1 luiers gekregen in allerlei babydozen.
En idd, het is zo bijgekocht als het nodig is.

@Kruumel: Veel plezier bij de pretecho. Hopelijk laat de kleine zich goed zien:)

@Mel: Eindelijk! Van harte gefeliciteerd!

@Limburg: Bij een onderdruk van 90 is het echt zorgwekkend. Zit nu op 85 dus extra goed in de gaten houden of ik geen verdere klachten krijg. Anders zou er idd sprake van zwangerschapsvergiftiging kunnen zijn. Valt helaas weinig aan te doen, behalve van de drop en chips ed afblijven. Denk dat het ook wel door de warmte komt.

@Theezakje: Nog geen klachten verder. Houd wel vocht vast e.d maar dat hoeft niet per se van de hogere bloeddruk te komen. Vervelend dat je zo'n pijn hebt. Misschien de kleine die zich omdraaide in je bekken oid?

chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Smaragdje di 10 mei 2011 - 21:31

@ Mel, gefeliciteerd met jullie dochter! Ga lekker van haar genieten! Flink meisje zeg smile
Ben wel benieuwd waarom het uiteindelijk nog een keizersnede geworden is.

@ Limburg, moet zeggen dat hij de afgelopen dagen helemaal schema af is met zijn drinken. Maar ik doe meestal voor 11 uur zijn slaapzakje aan, omdat hij daarna nog 1 keer moet drinken en dan vaak gelijk in slaap valt en hem dan zo weg kan leggen. Anders is hij zo nog een uur langer wakker. Maar ik hoop dat hij zelf snel een schema vind. Wil alleen wel met de borstvoeding op vraag blijven geven. Wel lekker dat jullie er samen tussenuit zijn gegaan!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pien di 10 mei 2011 - 21:55

@Chipa, fijn dat alles goed was bij de verloskundige. goed dat je even gewezen bent op je bloeddruk.
ik hoor helaas zovaak om me heen dat dat niet gebeurt! o.a. mijn collega en mijn zus hebben veel te lang doorgelopen met hoge bloeddruk en andere zwangerschapsvergiftigingsklachten. ik zie dat je vandaag al 35 weken bent, gaat snel hè? over 2 weken mag je gewoon al thuis bevallen!!

ik heb zelf geen gebruik gemaakt van de actie van kruidvat, mijn man wilt liever pampers kopen. dit omdat
ik zelf een hele gevoelige huid heb en heel snel reageer op bepaalde stoffen. van bijv maandverband, kan ik alleen
kotex of allways dragen, andere merken hoef ik echt niet te proberen!

@Happydobby, jij ook al luiers gekocht?

@Kruumel, leuk een tummytub van je zorgverzekering, het verschilt overigens per zorgverzekering wat je krijgt.
wij hadden er een leuk boek inzitten, van weer iemand anders hoorde ik dat ze een boek van pauline oud kreeg.
wij hebben zelf een badje gekocht en het standaard en de tummytub hebben we van mn zus geleend.
ow vandaag de pretecho, super joh!! hoe laat mogen jullie? kom je hier wel een plaatje tonen?

@Limburg, goed dat jullie nu al even een moment voor jullie samen hebben genomen! hebben jullie wat leuks gedaan? ik denk dat wij dat ook al heel snel zullen doen, dat maakt het denk ik makkelijker... heeft je kleine mannetje vannacht weer goed doorgeslapen? of was het eenmalig?

@Theezakje, vervelend dat je gister zo'n pijn hebt gehad joh, hoe is het nu inmiddels? Anders zou ik echt even je vk bellen, was het echt je schaambot of was het meer richting je liezen? Want bekkenpijn kan ook pijn veroorzaken aan je liezen... Even klagen kan soms zo opluchten, ik heb van de week ook heerlijk lopen klagen hier, inmiddels gaat het alweer een stuk beter! Je kunt het maar beter met ons delen, wij snappen het denk ik sneller als andere die niet zwanger zijn!

@Laced, wat is jou bloedgroep dan? ik heb er niet zoveel verstand van maar ik weet doordat ik positief bloed heb, het voor mij niet aan de orde was. geef het idd even aan bij de verloskundige! Wat vervelend dat er wat dingen gaan veranderen op het werk, het is dan altijd maar weer afwachten wat er met iedereen gebeurt...

@Mel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meiske! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal maar, dat komt tzt wel!

@All, er zijn nu best veel meiden tussen de 30 en 36 weken zwanger, wat moeten jullie nog doen/ kopen/ regelen?
ik vind het soms best lastig keuze's te maken, gister heb ik eindelijk het geboortekaartje af kunnen maken, heb telefonisch contact gehad met www.hipdesign.nl over een kader die je in kunt voegen (ik heb het kaartje zelf gemaakt via die site) en dat kader was iets raars mee, er zaten stippeltjes in en daardoor leek het op de proefdruk net als er een drukfout was gemaakt. gister telefonisch dus doorgegeven en ze hebben het gelijk aangepast, echt super! nu is het kaartje dus echt af, maar begin ik ineens te twijfelen over het gedichtje erin....

Gisteravond heb ik weer zwangerschapscursus gehad, was weer erg leuk en gezellig! Het is zo fijn om met "lotgenoten" te kunnen praten, merk echt dat ik daarna weer een stuk positiever ben en weer lekker energie heb!

Oh ja, heb trouwens afgelopen maandag nog een foto mee gekregen van onze kleine dame, die zal ik zo nog even plaatsen! Ze is nu rond de 2 kilo en daarbij hoort een lengte van ongeveer 41 cm!

het is een foto van een foto dus hij kan wat onduidelijk zijn:

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 38 1301855983_6_bb0E_1

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Pien di 10 mei 2011 - 22:01

@Smaragdje, over de afplatting, mijn neefje heeft dus een redressiehelm gehad, deze heeft hij gekregen rond de 6,5 maand en mocht iets voor zijn verjaardag af. zijn diameter van zijn hoofdje is 17 mm veranderd! het is echt een inmens verschil en hij en mijn zus en zwager, hebben die helm nooit als vervelend ervaren! hun werden met de 4 maanden pas gewezen op het feit dat zijn achterhoofdje een afplatting had, dat was dus al te laat eigenlijk!\

met behulp van een fysio heeft ze nog 1,5 maand geprobeerd het te wijzigen maar dat werkte gewoon bijna niet meer.... zal haar eens de tips vragen, al denk ik dat dat dezelfde zijn die in de folder staan.
dingen die mij zo te binnen schieten zijn:
* geen speeltjes boven hem hangen maar naast hem, dus bv het boxmobiel weg maar een speeltje naast hem in de box.
* er bestaan van die kussenrollen, die achter het rugje leggen zodat ze niet terug kunnen rollen, dit kan ook door een handdoek op te rollen.
* na iedere voeding op een andere zij leggen

al denk ik dat je er echt heel vroeg op gewezen bent en als je er nu rekening mee gaat houden, je veel meer kunt bereiken als wanneer je er over 3 maanden op was gewezen!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan di 10 mei 2011 - 22:41

Hoi allemaal!
Hier zit de baby nog lekker in mijn buik, ik sta nu eerste op het lijstje, dus het mag beginnen.
Gisteren dacht ik even dat het ging beginnen, ik had vanaf 's ochtends al zo'n menstruatiebuikpijn gevoel in mijn onderbuik, maar het was er constant en waren zeker geen krampen. Ook ben ik al een paar dagen best misselijk. Vannacht werd ik wakker van 1 kramp, maar ik denk dat ik gewoon naar de wc moest, haha.
Ook vandaag is dat zeurende gevoel in mijn onderbuik er nog, maar misschien dat ons kindje eindelijk besluit in te dalen en dat het daardoor komt. Morgen moet ik weer naar de verloskundige dus dan zullen we het horen.
Ik heb morgenavond ook nog een bruiloftsfeest waar ik voor uitgenodigd ben, als ik me goed voel dan ga ik er wel even naar toe, het is hier in het dorp dus dat scheelt.
Maar ik ben in ieder geval helemaal klaar voor de bevalling, dus laat maar komen Wink !

pien, fijn dat je de zwangerschapsgym leuk vindt, ik heb het bij Yara ook gedaan en heb er een goede vriendin aan overgehouden (ze was net nog even langsgeweest met haar kinderen), erg leuk is dat!
Mooie echofoto hoor, zo lief met dat armpje!

Ik reageer zo even op de rest, Yara staat met haar dokterskoffertje klaar om me 'beter te maken' nerd .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Liadan di 10 mei 2011 - 23:05

Zo, ik ben weer helemaal beter Laughing .

Chipa, balen dat je bloeddruk iets hoger is, maar het is wel normaal dat je bloeddruk wat stijgt op het eind. Mijn onderdruk was de laatste weken steeds 80 terwijl het daarvoor 60 was. Bij Yara was mijn onderdruk op het eind 90, daar hebben ze toen niks mee gedaan, maar ik had toen ook helemaal geen klachten verder. Hopelijk stijgt jouw bloeddruk niet meer.

theezakje, heb je die pijn op het eind van de dag het ergst? Ik heb die pijn ook, vooral als ik veel doe. Het allerergst is het als ik op de grond zit of op mijn knieen en dan omhoog moet komen, dat voel ik de rest van de dag. Maar jij hebt het wel een stukje erger, hopelijk kan de verloskundige iets voor je doen.

Laced, dat is wel onzeker op je werk, hopelijk blijft het voor jou gewoon zoals het nu is.

Limburg, fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad met z'n 2-en!

kruumel, veel plezier met de echo vandaag! En leuk een tummytub!

Pien, ik ben met 33 weken begonnen met wassen.

happydobby, ook alweer 30 weken! Ik slaap ook met een voedingskussen, dat is 's nachts mijn beste vriend smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Pien di 10 mei 2011 - 23:05

Liadan schreef:
Ik reageer zo even op de rest, Yara staat met haar dokterskoffertje klaar om me 'beter te maken' nerd .

ahh wat een schatje! zo lief... ik hoop voor je dat het niet al te lang meer gaat duren!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 10 mei 2011 - 23:24

Zo hier weer terug van de kapper (iets korter uitgevallen dan gedacht maar even wennen al zal m’n man het niet mooi vinden. Daarna bij de drogist en bakker geweest en ook al huishoudelijke taken gedaan dus nu eventjes op de bank.

@ Theezakje, wat vervelend dat je zo’n last van onderen heb, word het ook niet minder als je rustig aan doet? Het kan zijn dat de pijn komt door het indalen van je kindje, dit deed bij mij behoorlijk pijn en kon ook niks meer, geen stap meer lopen, niet meer zitten, zo’n pijn dat de tranen kwamen. En zeuren mag, het is soms even lekker om je hart te luchten.

@ Laced, lichamelijk gaat het wel goed, nog niet helemaal de oude maar gaat steeds iets beter. Heb nog wel last als ik even sta in de zelfde houding, als ik een stuk loop of ineens vanuit het niks maar het word steeds iets minder. En nog steeds slaapgebrek dus humeur is soms een beetje wisselend maar sinds 2 weken gaat het een heel stuk beter.

Ja met de 2 kindjes gaat alles goed, wel behoorlijk druk maar voelt heel fijn.

Ben benieuwd of de verloskundige meer van het artikel weet en wat er uit het gesprek gaat komen.

Spannend op je werk, hoop dat je snel iets meer duidelijkheid heb!

@ Chipa, goed op de symptomen letten en dan gelijk aan de bel trekken! Hoop dat het idd voor je dat het door de warmte komt en dat die snel weer zakt. Moet je nog extra daarvoor terug komen?

@ Smaragdje, hij heeft bij jou dus een slaapzakje aan en dan geen lakentjes ofzo?

Hier doen we het ook op verzoek maar wil straks toch een iets vaster schema want als hij de nachten gaat doorslapen, krijgt hij te weinig voeding namelijk maar 4. Komt die deze week weer vaker?

@ Pien, wij hadden kaartjes voor Freek de Jonge hier in het theater, die hadden we al een jaar heleden besteld. Kan het echt aanraden om dingen te samen te plannen, in het begin hb je zoveel minder tijd voor elkaar tenminste hier wel met 2 kinderen. En de opa’s en oma’s zijn dan ook helemaal blij want dan mogen ze oppassen.

Nee hij heeft niet doorgeslapen omdat zijn schema gisteren niet zo uitkwam, hij moest gisteren om 21.30 uur z’n fles en kwam daardoor om 03.00 uur weer, hopelijk slaapt die vannacht wel want vandaag zitten we weer op een ander schema.

Jullie meid zal dan ongeveer een geboortegewicht hebben tussen de 7 en 7,5 pond verwacht ik, dat is netjes!

@ Liadan, spannend nu bij jou zeker met die klachten! Hoop dat de uk morgen is ingedaald en dat het daarna bij je door zet! Bij hoeveel weken was je bij je dochter bevallen?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 0:14

]
Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Liadan 28/3014 mei .... -
Bruintje Beer 29/29 10 juni .... -
Chipa 26/37 15 juni Jongen -
Schuddebuikje 25/31 20 juni ... -
NowImNoting 26/29 20 juni Meisje -
Pien 25/28 4 juli Meisje -
Novalee 25/30 6 juli Meisje -
Teigertje 27/36 12 juli Meisje -
Mizzie 26/25 16 juli Meisje -
Happydobby 27/28 20 juli .... -
Rupsie 30/33 2 augustus .... -
Kruumel 28/30 6 augustus .... -
Proudmama 26/27 16 augustus .... 1-eiige tweeling
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Schism 27/27 28 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Blondje1313 30/28 11 oktober.... -

[/
bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)

Laatst aangepast door Kruumel op wo 11 mei 2011 - 0:21; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 0:15

Mel, gefeliciteerd met je dochter!

Mooie naam! Stond bij mij ook hoog op t lijstje, maar een meisje uit de vriendengroep heet zo, dus die valt af.

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, geniet er van!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 0:19

chipa schreef:
@Kruumel: Veel plezier bij de pretecho. Hopelijk laat de kleine zich goed zien:)
Niet dus... haha. We mogen over 2 weken terugkomen, want onze uk liet zich niet zien. Er zat heel veel navelstreng voor het gezichtje, handjes voor het gezichtje, en natuurlijk de voorliggende placenta (maar die lag op zich goed voor de echo).

Pien, helaas dus ook geen plaatje! Misschien over 2 weken. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 0:21

Kruumel: Hoe laat heb je je echo? Geniet ervan meis!!

Leuk een tummytub in je kraampakket, had ik ook Very Happy

Als jullie nog leuke tips/ sites hebben voor geboortekaartjes: Zijn welkom hoor! Al vraag ik me af of ik geboortekaartjes ga sturen als je ze echt vroeg komen, dan doe je zoiets pas als ze stabiel zijn neem ik aan? Of naar huis mogen?
Moet er niet aan denken dat je kaartjes stuurt en het de dag erna ofzo mis gaat...

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 11 mei 2011 - 0:26

ProudMama schreef:Kruumel: Hoe laat heb je je echo? Geniet ervan meis!!

Als jullie nog leuke tips/ sites hebben voor geboortekaartjes: Zijn welkom hoor! Al vraag ik me af of ik geboortekaartjes ga sturen als je ze echt vroeg komen, dan doe je zoiets pas als ze stabiel zijn neem ik aan? Of naar huis mogen?
Moet er niet aan denken dat je kaartjes stuurt en het de dag erna ofzo mis gaat...

In de verloskundige praktijk waar ik kwam toen Yrsa zwanger was hing een geboortekaartje van een kindje dat 14 weken te vroeg geboren was en zij hadden de kaartjes laten drukken toen ze hun kindje na drie maanden mee naar huis hadden mogen nemen. Ik werd altijd helemaal emotioneel van dat kaartje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 0:27

ProudMama schreef:Kruumel: Hoe laat heb je je echo? Geniet ervan meis!!

Ik had om 9.30 uur de echo, maar is niet gelukt (zie mijn post iets voor de jouwe, ik denk dat we tegelijk aan t typen waren).

De neef van mijn man en zijn vrouw (wat ik je gisteren vertelde) hebben wel geboortekaartjes gestuurd toen de tweeling met 27 weken geboren zijn. Het meisje was al vrij snel stabiel, maar het jongetje pas 11 maanden later. Als je dan nog kaartjes moet gaan sturen doe je het ook niet meer denk ik.
En wat als de een goed is en de ander niet... je kunt ook geen kaartje sturen voor 1 kindje, stel dat er eentje heel slecht ligt is die toch geboren. Ik zou toch gaan voor een geboortekaartje denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 11 mei 2011 - 0:35

Kruumel schreef:

De neef van mijn man en zijn vrouw (wat ik je gisteren vertelde) hebben wel geboortekaartjes gestuurd toen de tweeling met 27 weken geboren zijn. Het meisje was al vrij snel stabiel, maar het jongetje pas 11 maanden later. Als je dan nog kaartjes moet gaan sturen doe je het ook niet meer denk ik.
En wat als de een goed is en de ander niet... je kunt ook geen kaartje sturen voor 1 kindje, stel dat er eentje heel slecht ligt is die toch geboren. Ik zou toch gaan voor een geboortekaartje denk ik.

Dat is ook weer waar. Misschien dat die mensen waar ik het net over had ook al eerder een kaartje hadden gestuurd, en dan nog een extra kaartje toen hun baby mee naar huis mocht, dat zou natuurlijk kunnen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 0:40

Kruumel schreef:
chipa schreef:
Niet dus... haha. We mogen over 2 weken terugkomen, want onze uk liet zich niet zien. Er zat heel veel navelstreng voor het gezichtje, handjes voor het gezichtje, en natuurlijk de voorliggende placenta (maar die lag op zich goed voor de echo).

O, wat jammer!! Maar goed, een keertje extra terug is ook niet erg toch? Je hebt je kleine in elk geval weer eventjes gezien.
Blijft mooi he?!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 0:44

ProudMama schreef:
Kruumel schreef:
chipa schreef:

O, wat jammer!! Maar goed, een keertje extra terug is ook niet erg toch? Je hebt je kleine in elk geval weer eventjes gezien.
Blijft mooi he?!
Ja is zeker mooi... geniet er elke keer van als ik m weer mag zien!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 0:55

Ja, ik ook hoor, het gaat nooit vervelen, echo's.

Van je kinderen dan he, die vaginale voor het meten van de baarmoederhals ben ik meer als beu.
Al went het inmiddels wel om voor iedereen je broek te moeten laten zakken, die gene ben ik wel overheen...

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje wo 11 mei 2011 - 2:00

@ Pien, mooie echo hoor! Maar dat is dan een flinke verandering bij je neefje! Alleen maar goed smile En dankje voor die tips, ze zijn wel het zelfde inderdaad. Behalve die met die kussenrollen. Die staan hier niet in, alleen werkt dat bij mijn mannetje niet meer. Naja, kan alleen als ik erbij ben, want als ik hem op zijn zij leg, probeert hij zich door te draaien en dat is hem al wel eens gelukt.

@ Limburg, voor ’s nachts heeft hij een slaapzakje. Dat slaapzakje is dik genoeg, dus verder zijn er dan geen lakentjes meer nodig. Anders wordt hij wakker als je hem instopt en gaat hij druk in de weer met zijn benen om het van hem af te krijgen. Overdag slaapt hij wel gewoon onder een lakentje en eventueel een dekentje.
Hij kwam deze week weer vaker, maar vandaag valt nog wel mee. Vannacht had hij 5,5 uur achter elkaar geslapen, dus hoop dat het vannacht weer doorslapen word smile

@ Kruumel, jammer dat die kleine zich niet goed liet zien. Nu nog maar een keer extra dat ukkie bewonderen smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: