Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+23
Rupsie
Theezakje13
kletskousje
Annie24
Miekie
Novalee
Happydobby
Mizzie
Fearie
Dora
Nana
Mel
blondje1313
Mamsie
Liadan
Pien
Laced
Chelle
chipa
Smaragdje
Bruintje Beer
schuddebuikje
Limburg85
27 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
ProudMama schreef:Ja, ik ook hoor, het gaat nooit vervelen, echo's.
Van je kinderen dan he, die vaginale voor het meten van de baarmoederhals ben ik meer als beu.
Al went het inmiddels wel om voor iedereen je broek te moeten laten zakken, die gene ben ik wel overheen...
hahaha, voor mijn zwangerschap had ik nog nooit een vaginaal onderzoek gehad.
Ik kwam niet eens bij de huisarts. En nu heb ik alle disciplines wel gezien!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
@Pien: Het gaat zeker snel nu! Ondanks dat ik in het ziekenhuis wil bevallen is de 37 weken grens wel weer een mijlpaal. Als de baby dan word geboren hoeft hij waarschijnlijk niet in de couveuse en kan hij gelijk mee naar huis.
Kan me voorstellen als je zelf al heftig reageert op bepaalde stoffen, dat je met je kindje het zekere voor het onzekere neemt. Van pampers zie ik ook continu aanbiedingen.
Fijn dat het geboortekaartje nu ook helemaal af is. Scheelt ook weer:)
@Liadan: Jij bent de laatste volgens het lijstje van de maand mei:)
Bij mij laten ze mijn bloeddruk nu ook op zijn beloop tenzij ik klachten krijg. Als mijn bloeddruk zo blijft is er niets aan de hand. Zeker niet voor de termijn van 35 weken.
@Limburg: Hoef net extra terug te komen. Over 2 weken pas weer naar de VK. Alleen als ik klachten krijg dan moet ik zsm aan de bel trekken.
@Kruumel: een klein eigenwijsje dus:) Nou ja, dan kunnen jullie nogmaals naar de kleine uk kijken. Hopelijk volgende keer dan wel goed beeld.
@all: Net maar even een badcape gekocht bij de hema. Alleen nog wat creme's/ zalfjes en badspul en dat heb ik alles wel. Vroeg me trouwens af of je zowel sudocreme (voor de billetjes) als bepanthem nodig hebt?
En hebben jullie ook badschuim, shampoo en body olie gehaald?
Kan me voorstellen als je zelf al heftig reageert op bepaalde stoffen, dat je met je kindje het zekere voor het onzekere neemt. Van pampers zie ik ook continu aanbiedingen.
Fijn dat het geboortekaartje nu ook helemaal af is. Scheelt ook weer:)
@Liadan: Jij bent de laatste volgens het lijstje van de maand mei:)
Bij mij laten ze mijn bloeddruk nu ook op zijn beloop tenzij ik klachten krijg. Als mijn bloeddruk zo blijft is er niets aan de hand. Zeker niet voor de termijn van 35 weken.
@Limburg: Hoef net extra terug te komen. Over 2 weken pas weer naar de VK. Alleen als ik klachten krijg dan moet ik zsm aan de bel trekken.
@Kruumel: een klein eigenwijsje dus:) Nou ja, dan kunnen jullie nogmaals naar de kleine uk kijken. Hopelijk volgende keer dan wel goed beeld.
@all: Net maar even een badcape gekocht bij de hema. Alleen nog wat creme's/ zalfjes en badspul en dat heb ik alles wel. Vroeg me trouwens af of je zowel sudocreme (voor de billetjes) als bepanthem nodig hebt?
En hebben jullie ook badschuim, shampoo en body olie gehaald?
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
pien :
jij vroeg wat de meeste meiden tussen de 30 en 35 weken nog moesten doen...
dit is mijn lijstje....
nog te kopen :
Campingbed
Moltonzeil wiegje
Monddoekjes
Washandje
Kruikzak
Thermomether
Manicureset
Borstelset
Waskussenhoes
Emmer voor luiers
ziekenhuistas inpakken. dit moet er in :
- Schampoo/douchegel
- Deodorant
- Borstel
- lippenbalsem
- Tissues
- elastiekjes
- Bril
- Tandenborstel/tandpasta
- Eten/drinken/dextro/pepermunt
- T-shirt bevalling
- Schoon setje kleding voor naar huis ( trainingspak )
- Ondergoed 2x
- Voedingsbeha
- Joggingbroek
- Sokken
- Pyjama's
- Badjas
- Pantoffels/ slippers
- Zoogcompressen
- Mobieltje/fotokamera met extra batterij
- Oplader mobieltje/fotokamera
- Kaart verloskundige
- ponsplaatje
-verzekeringspas
- Kleingeld / briefgeld
- Telefoonnummers kraamzorg, vk etc.
- Kleertjes baby 2 maten + 2 mutsjes
- Maxi-Cosi + voetenzak
- boek
wat ik voor me zelf nog moet doen/kopen:
hoeveel geboortekaartjes bestellen ? en adressen klaarmaken.
onderbroeken halen.
voedingsbh halen
klossen en ondersteek huren/lenen
geboorteTENS vragen bij verloskunde anders huren bij firma.
prijs opvragen bij ziekenhuis (heb ik gedaan, poliklinisch bevallen kost hier 500 euro)
plankje kinderkamer schilderen.
rolgordijn kinderkamer ophangen.
verder kon ik niets meer verzinnen
jij vroeg wat de meeste meiden tussen de 30 en 35 weken nog moesten doen...
dit is mijn lijstje....
nog te kopen :
Campingbed
Moltonzeil wiegje
Monddoekjes
Washandje
Kruikzak
Thermomether
Manicureset
Borstelset
Waskussenhoes
Emmer voor luiers
ziekenhuistas inpakken. dit moet er in :
- Schampoo/douchegel
- Deodorant
- Borstel
- lippenbalsem
- Tissues
- elastiekjes
- Bril
- Tandenborstel/tandpasta
- Eten/drinken/dextro/pepermunt
- T-shirt bevalling
- Schoon setje kleding voor naar huis ( trainingspak )
- Ondergoed 2x
- Voedingsbeha
- Joggingbroek
- Sokken
- Pyjama's
- Badjas
- Pantoffels/ slippers
- Zoogcompressen
- Mobieltje/fotokamera met extra batterij
- Oplader mobieltje/fotokamera
- Kaart verloskundige
- ponsplaatje
-verzekeringspas
- Kleingeld / briefgeld
- Telefoonnummers kraamzorg, vk etc.
- Kleertjes baby 2 maten + 2 mutsjes
- Maxi-Cosi + voetenzak
- boek
wat ik voor me zelf nog moet doen/kopen:
hoeveel geboortekaartjes bestellen ? en adressen klaarmaken.
onderbroeken halen.
voedingsbh halen
klossen en ondersteek huren/lenen
geboorteTENS vragen bij verloskunde anders huren bij firma.
prijs opvragen bij ziekenhuis (heb ik gedaan, poliklinisch bevallen kost hier 500 euro)
plankje kinderkamer schilderen.
rolgordijn kinderkamer ophangen.
verder kon ik niets meer verzinnen
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Proudmama, mijn neefje is met 29 weken geboren. Hun hebben de geboortekaartjes verstuurd dat hij naar huis mocht. En het kaartje een tekst dat hij na 11 weken zkh eindelijk naar huis mocht.
Zou persoonlijk ook niet gelijk de kaartjes versturen, maar eerst even afwachten hoe het allemaal loopt.
Liadan, word nu wel heel spannend bij je. Ben benieuwd of jullie kleine nog in wil dalen.
In het begin had ik echt zoiets van ze lijkt op geen vd jongens. Maar nu heeft ze inderdaad wel wat van C weg.
Hier gaat het allemaal lekker zijn gangentje. Ze is vandaag toch weer even geprikt, omdat de vk toch twijfelde. Maar gelukkig zijn de waardes gezakt. Doordat ze bv krijgt, kan het ook lang duren voordat het gele afneemt.
Verder is het echt een heel zoet grietje, drinkt en slaapt vooral.
De jongens zijn echt super trots, beide maandag getrakteerd op school en trots foto's laten zien van hun zusje.
Zou persoonlijk ook niet gelijk de kaartjes versturen, maar eerst even afwachten hoe het allemaal loopt.
Liadan, word nu wel heel spannend bij je. Ben benieuwd of jullie kleine nog in wil dalen.
In het begin had ik echt zoiets van ze lijkt op geen vd jongens. Maar nu heeft ze inderdaad wel wat van C weg.
Hier gaat het allemaal lekker zijn gangentje. Ze is vandaag toch weer even geprikt, omdat de vk toch twijfelde. Maar gelukkig zijn de waardes gezakt. Doordat ze bv krijgt, kan het ook lang duren voordat het gele afneemt.
Verder is het echt een heel zoet grietje, drinkt en slaapt vooral.
De jongens zijn echt super trots, beide maandag getrakteerd op school en trots foto's laten zien van hun zusje.
Gast- Gast
Heb weinig te melden....
@ Mel: ook hier nog even van harte gefeliciteerd!
@ Pien: Wij moeten alleen nog wat mandjes kopen en wat luiers bij. En van mijn moeder krijgen we nog een nieuwe luiertas. Verder ga ik me eens verdiepen in de vluchttas en misschien nog wat onderbroeken/slips halen voor na de bevalling.
@ All: verder gaat het hier wel, blijf lekker rustig aan doen. Dan hou ik het goed vol.
@ Mel: ook hier nog even van harte gefeliciteerd!
@ Pien: Wij moeten alleen nog wat mandjes kopen en wat luiers bij. En van mijn moeder krijgen we nog een nieuwe luiertas. Verder ga ik me eens verdiepen in de vluchttas en misschien nog wat onderbroeken/slips halen voor na de bevalling.
@ All: verder gaat het hier wel, blijf lekker rustig aan doen. Dan hou ik het goed vol.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
@pien
Ik moet nog een badstandaard. (heb wel een badje)
gordijnen en rolgordijn voor de babykamer.
nagelschaartje
kraampakket (ik ben niet aanvullend verzekerd)
Voedingsbh's
aankleedkussen (heb wel de hoezen)
bedzeiltjes
boxkleed
Heb 1 pak billendoekjes, wil er eigenlijk wel meer.
Verder moet ik nog even het aantal kleertjes tellen, ik heb niet zoveel gekocht.
En we hebben een box gekregen maar die is niet moeders mooiste dus misschien kopen we nog een nieuwe.
Ziekenhuistas komt later wel.
klossen
Borstkolf die ga ik eerst huren.
vlgs mij was dat het wel.
Hier zijn trouwens de winkels 7 dagen per week open, normaal ga ik op zondag niet winkelen of boodschappen doen maar als we iets missen is het dus geen ramp.
Ik moet nog een badstandaard. (heb wel een badje)
gordijnen en rolgordijn voor de babykamer.
nagelschaartje
kraampakket (ik ben niet aanvullend verzekerd)
Voedingsbh's
aankleedkussen (heb wel de hoezen)
bedzeiltjes
boxkleed
Heb 1 pak billendoekjes, wil er eigenlijk wel meer.
Verder moet ik nog even het aantal kleertjes tellen, ik heb niet zoveel gekocht.
En we hebben een box gekregen maar die is niet moeders mooiste dus misschien kopen we nog een nieuwe.
Ziekenhuistas komt later wel.
klossen
Borstkolf die ga ik eerst huren.
vlgs mij was dat het wel.
Hier zijn trouwens de winkels 7 dagen per week open, normaal ga ik op zondag niet winkelen of boodschappen doen maar als we iets missen is het dus geen ramp.
Happydobby- Ratel
@ happy dobby; ik heb nog een kraampakket staan. Er is alleen een pak watten en een flesje alcohol uit. Verder compleet. Die mag je wel hebben voor alleen verzendkosten?
Hij staat hier in de weg
Hij staat hier in de weg
Gast- Gast
Kleine_uk schreef:@ happy dobby; ik heb nog een kraampakket staan. Er is alleen een pak watten en een flesje alcohol uit. Verder compleet. Die mag je wel hebben voor alleen verzendkosten?
Hij staat hier in de weg
Is goed, ik stuur je een pm.
Happydobby- Ratel
Ik heb nog heel veel spullen van S. dus dat is mooi meegnomen want ze gebruikt het niet meer.
Moet nog:
Luiers(maar die koop ik deze week)
Nagelsetje.
Zeep
Borsteltje en kammetje.
Kaarten bestellen en enveloppen schrijven.
Klosen komen 19 mei.
Maar goed S. slaapt nog op de babykamer en die gaat volgende week hopelijk over en dan moeten we de babykamer nog in orde maken.
Hier vandaag de liggingsecho gehad en het ligt met het koppie naar beneden....Het is zelfs al een beetje ingedaald dus draaien is bijna niet meer mogelijk!!!
Verder nog gekeken naar het verwachte gewicht met 40 weken en deze schatte ze rond de 3500 gram netjes.
Morgen reageer ik op iedereen ga weer Criminaal minds kijken
Moet nog:
Luiers(maar die koop ik deze week)
Nagelsetje.
Zeep
Borsteltje en kammetje.
Kaarten bestellen en enveloppen schrijven.
Klosen komen 19 mei.
Maar goed S. slaapt nog op de babykamer en die gaat volgende week hopelijk over en dan moeten we de babykamer nog in orde maken.
Hier vandaag de liggingsecho gehad en het ligt met het koppie naar beneden....Het is zelfs al een beetje ingedaald dus draaien is bijna niet meer mogelijk!!!
Verder nog gekeken naar het verwachte gewicht met 40 weken en deze schatte ze rond de 3500 gram netjes.
Morgen reageer ik op iedereen ga weer Criminaal minds kijken
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Hoi meiden,
even ego. Heb me net volledig ziek gemeld op mijn werk. Kan nog steeds amper lopen door de pijn aan mijn onderkant...
Dus zie het niet zitten om vanavond te moeten werken. Moet straks op controle bij de verloskundige, ben benieuwd..
Probeer later vanochtend of vanmiddag te reageren.
even ego. Heb me net volledig ziek gemeld op mijn werk. Kan nog steeds amper lopen door de pijn aan mijn onderkant...
Dus zie het niet zitten om vanavond te moeten werken. Moet straks op controle bij de verloskundige, ben benieuwd..
Probeer later vanochtend of vanmiddag te reageren.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
@ Bruintje Beer: Dat is goed nieuws, dat de kleine nu goed ligt! Dat scheelt weer een hoop stress. Fijn hoor.
@all: een gebroken nacht gehad. 4x naar de wc geweest en ontzettend zere vingers. Sta altijd gelijktijdig met mijn man op (sinds ik niet meer werk) en smeer dan zijn broodjes. Vandaag ook gedaan maar daarna nog even lekker 2 uurtjes terug naar bed gegaan:) Verder voel ik me eigenlijk steeds beter sinds de pijn in mijn rug zo goed als verdwenen is. Heerlijk! Ook veel minder last van maagzuur. Alleen dus zere vingers en opgezwollen voetjes.
Ik ben dus een happy mama in spe
@all: een gebroken nacht gehad. 4x naar de wc geweest en ontzettend zere vingers. Sta altijd gelijktijdig met mijn man op (sinds ik niet meer werk) en smeer dan zijn broodjes. Vandaag ook gedaan maar daarna nog even lekker 2 uurtjes terug naar bed gegaan:) Verder voel ik me eigenlijk steeds beter sinds de pijn in mijn rug zo goed als verdwenen is. Heerlijk! Ook veel minder last van maagzuur. Alleen dus zere vingers en opgezwollen voetjes.
Ik ben dus een happy mama in spe
chipa- Prater
@ Theezakje: Vervelend dat je zo'n pijn hebt, hoop dat het snel wegtrekt. Ben benieuwd of de verloskundige een idee heeft waar het door komt.
@ Bruintje Beer: Fijn dat de kleine goed ligt!
@ Kruumel: Jammer dat de echo niet gelukt is, maar ook wel weer leuk dat je dan nog een keer terug mag!
@ Laced: Ik heb ook A negatief en had het stukje ook gelezen. Ik ben totaal niet bang voor prikken, maar ik ben wel benieuwd of ik het bloedonderzoek krijg of een spuit.
@ Fearie: Beetje late reactie over het verven, maar wij hadden verf op waterbasis, dat kan geen kwaad en mag je gewoon mee verven als je zwanger bent.
@ All: Elke keer als ik op de weegschaal ga staan krijg ik zowat een hartverzakking! Ben gewoon al bijna 10 kilo aangekomen!! Maar goed het zal wel nuttig zijn, want behalve een buik en 2 cupmaten groter ben ik niet dikker geworden. Zat ook wel vrij laag in mijn bmi (21) dus de verloskundige dacht dat ik gewoon reserves aan het opbouwen ben. Nou hoop dat ik nu wel ff op dit gewicht blijf hangen
Als het goed is gaat van het weekend eindelijk het behang erop in de babykamer. Glasvliesbehang dus helaas is het daarna nog steeds niet klaar en moeten we nog verven. Nou ja het begint in ieder geval ergens op te lijken!
@ Bruintje Beer: Fijn dat de kleine goed ligt!
@ Kruumel: Jammer dat de echo niet gelukt is, maar ook wel weer leuk dat je dan nog een keer terug mag!
@ Laced: Ik heb ook A negatief en had het stukje ook gelezen. Ik ben totaal niet bang voor prikken, maar ik ben wel benieuwd of ik het bloedonderzoek krijg of een spuit.
@ Fearie: Beetje late reactie over het verven, maar wij hadden verf op waterbasis, dat kan geen kwaad en mag je gewoon mee verven als je zwanger bent.
@ All: Elke keer als ik op de weegschaal ga staan krijg ik zowat een hartverzakking! Ben gewoon al bijna 10 kilo aangekomen!! Maar goed het zal wel nuttig zijn, want behalve een buik en 2 cupmaten groter ben ik niet dikker geworden. Zat ook wel vrij laag in mijn bmi (21) dus de verloskundige dacht dat ik gewoon reserves aan het opbouwen ben. Nou hoop dat ik nu wel ff op dit gewicht blijf hangen
Als het goed is gaat van het weekend eindelijk het behang erop in de babykamer. Glasvliesbehang dus helaas is het daarna nog steeds niet klaar en moeten we nog verven. Nou ja het begint in ieder geval ergens op te lijken!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Theezakje, ik merkte een paar dagen geleden dat het bij mij opgezwollen (en licht pijnlijk) is beneden, ik schrok er best van, echt twee bulten zag ik. Ik heb dat gisteren aan de verloskundige gevraagd en zij zei dat er nu je zwanger bent extra veel bloed door de schaamstreek gepompt wordt, en dat de kleine tegen je onderkant kan drukken. Het is dus heel normaal en het hoort erbij. Zij zei dat er niks aan te doen was, en het een van de vele kwaaltjes was. Ik ben al blij want ik heb er niet echt pijn aan, maar was bang dat er iets niet goed zou zijn. Ze zei wel dat je je afscheiding in de gaten moet houden, als die anders van kleur of geur wordt moet je contact opnemen met de verloskundige.
Gisteravond bij de yoga ging het ook over pijn aan de onderkant... zij vertelde dat de schaambotten week zijn tijdens een zwangerschap, en door een verkeerde houding kan je pijn krijgen beneden omdat je dus die steun van die botten mist. Wij gaan nu wel oefeningen hiervoor doen tijdens de volgende lessen.
Gisteravond bij de yoga ging het ook over pijn aan de onderkant... zij vertelde dat de schaambotten week zijn tijdens een zwangerschap, en door een verkeerde houding kan je pijn krijgen beneden omdat je dus die steun van die botten mist. Wij gaan nu wel oefeningen hiervoor doen tijdens de volgende lessen.
Gast- Gast
@Schism: Hier nog een die de weegschaal al lang niet meer lief vind. Vanmorgen gaf de weegschaal 89kg aan (na een licht ontbijtje) en ik kom van de 65/66kg
Wie weet zit er bij ons nog een paar kilootjes vocht bij. Dat hopen we dan maar.
Als je gezond eet en niet teveel snoept is er niets aan te doen. Ik heb echt periodes dat ik gewoon niet kan stoppen met snaaien...tja en dat is te zien.
Wie weet zit er bij ons nog een paar kilootjes vocht bij. Dat hopen we dan maar.
Als je gezond eet en niet teveel snoept is er niets aan te doen. Ik heb echt periodes dat ik gewoon niet kan stoppen met snaaien...tja en dat is te zien.
chipa- Prater
hier ook vannacht niet geslapen. was ontzettend moe maar kon de slaap niet vatten. 6 uur ging ik er maar uit. vanmorgen naar Mensendieck geweest maar daar werd de pijn alleen maar erger. niets hielp.
om half 11 weer naar bed gegaan. om 12 uur weer me bed uit en naar me werk.
nog 2 dagen . Morgen vrij en dan zaterdag nog van 07:30 tot 14:30.
kan niet wachten. ik heb het helemaal gehad. pffffff. ik dacht dat doe ik wel ff tot 4 weken voor de bevalling. ik zou eigenlijk doorwerken tot 36 weken. nou jah nu is het 35 geworden.
hier heb ik ook een haat verhouding met weegschaal. van 77 naar 96 gegaan. 19 kilo. mijn buik lijkt ook al op een zebrapaard.... baahhhh. dat gaat nooit meer weg.
om half 11 weer naar bed gegaan. om 12 uur weer me bed uit en naar me werk.
nog 2 dagen . Morgen vrij en dan zaterdag nog van 07:30 tot 14:30.
kan niet wachten. ik heb het helemaal gehad. pffffff. ik dacht dat doe ik wel ff tot 4 weken voor de bevalling. ik zou eigenlijk doorwerken tot 36 weken. nou jah nu is het 35 geworden.
hier heb ik ook een haat verhouding met weegschaal. van 77 naar 96 gegaan. 19 kilo. mijn buik lijkt ook al op een zebrapaard.... baahhhh. dat gaat nooit meer weg.
schuddebuikje- Prater
@Schuddebuikje: Lekker dag je verlof bijna ingaat. Het zijn de laatste loodjes he, dus dan heb je je rust ook echt nodig merk ik. Ach die kilo's en het zebrapad...we kunnen ons er druk om maken maar over een paar weken kunnen we zien waar het allemaal goed voor is:)
@PM: Spannend! Hoop dat het positief nieuws is. Weten ze al hoe zwaar de kleintjes nu ongeveer zijn? Beste is natuurlijk als ze voorlopig nog wat weken blijven zitten.
@PM: Spannend! Hoop dat het positief nieuws is. Weten ze al hoe zwaar de kleintjes nu ongeveer zijn? Beste is natuurlijk als ze voorlopig nog wat weken blijven zitten.
chipa- Prater
ik had in het begin al tegen me vriend gezegd.... bij de eerste streepjes......
nog ff en je kan over me heenlopen ( zebrapad ) hij moest toen wel erg lachen.
PM veel succes
nog ff en je kan over me heenlopen ( zebrapad ) hij moest toen wel erg lachen.
PM veel succes
schuddebuikje- Prater
@kruumel, jammer dat je terug moet, daarom doen wij geen pretecho, ons kindje ligt ook raar steeds.
@pien, ik denk dat het merk luiers niet uitmaakt voor evt allergieen.
Je kan beter vaker verschonen.
@theezakje, balen dat je pijn hebt, ik heb ook steeds rug en bekkenpijn, erg vervelend
@schuddebuikje, en vriendin van me had ook tot 35 weken gewerkt, toen ging het ook niet meer.
en ze werkt op kantoor. je hebt gewoon rust nodig
@schism, hier inmiddels 8 kilo erbij maar mijn eetlust is afgenomen. Bij mij zit al het gewicht op mijn buik, mijn borsten zijn nauwelijks gegroeid. Ik heb ook nog geen striee.
@pm spannend. Hopelijk mag je thuis rusten.
Hier weinig te melden, beetje werken, beetje rusten.
@pien, ik denk dat het merk luiers niet uitmaakt voor evt allergieen.
@theezakje, balen dat je pijn hebt, ik heb ook steeds rug en bekkenpijn, erg vervelend
@schuddebuikje, en vriendin van me had ook tot 35 weken gewerkt, toen ging het ook niet meer.
en ze werkt op kantoor. je hebt gewoon rust nodig
@schism, hier inmiddels 8 kilo erbij maar mijn eetlust is afgenomen. Bij mij zit al het gewicht op mijn buik, mijn borsten zijn nauwelijks gegroeid. Ik heb ook nog geen striee.
@pm spannend. Hopelijk mag je thuis rusten.
Hier weinig te melden, beetje werken, beetje rusten.
Happydobby- Ratel
dat heeft er wel degelijk mee te maken hoor, als ik bijv eigen merk inlegkruisjes gebruik dan heb ik binnen 10 minuten jeuk... terwijl ik met kotex of allways geen last heb! mijn huid reageerd gewoon heel snel op materialen, stoffen, vocht, water en verzorgingsartikelen. zo gebruik ik van dove altijd een bepaalde flacon van douchegel, pas een keer een andere gekocht en direct zit ik onder de uitslag.Happydobby schreef:@pien, ik denk dat het merk luiers niet uitmaakt voor evt allergieen.
@All, gister dus bij de huisarts geweest, het is eigenlijk zoals de fysio maanden geleden al aangaf, een zenuw die bekneld zit. neuropathie heet het... het zit echt in het linker gedeelte van mijn linkerbeen, er kan vrijwel niets aan worden gedaan, ik moet wel strakke kleding, boxers en spijkerbroeken mijden want die drukken bij mijn lies nog meer af... het is sinds 2weekjes veel erger doordat de kleine sinds die tijd links in mijn buik ligt en de zenuw dus nog meer bekneld. verder moet ik vanaf nu tot ongeveer 1maand na de zwangerschap foliumzuur (5 mg per dag) slikken voor het sneller laten herstellen van de zenuw. de pijn kan tot 10weken na de bevalling blijven. een zenuw heeft een lange herstelperiode. al met al kan het dus nog een behoorlijke nasleep hebben, dan die vervelende bekkeninstabiliteit er nog bij maakt het tot een lastige zwangerschap! maar goed, heb besloten om er maar zo positief mogelijk over te denken en ik doe wat ik kan en waar ik niet meer aan toe kom, komt de volgende dag wel!
gister hebben we ook eindelijk de babykamer en box binnen gekregen! de box hebben we gelijk in de woonkamer opgezet. echt zo leuk!! mooi boxkleed erin gelegd, grote knuf erbij die ik van mn liefste collega heb gekregen, ben helemaal gelukkig! mijn man heeft gisteravond ook al het ledikantje in elkaar gezet en vandaag volgt de rest!
de eerste babywas zit erin, maar wat word ik ineens onzeker zeg met wassen! ik heb heel veel kleurtjes, het is allemaal nieuw en dus nog nooit gewassen dus ik durf maar weinig bij elkaar in te doen! zoals het er nu naar uit ziet moet ik 11 wassen draaien, terwijl het eigenlijk in 3 trommels past... ga dus vanmiddag even van die color doekjes halen, tegen verkleuring zodat ik er van 11 maar 6 kan maken!
hoe hebben jullie dat gedaan met al die gekleurde kleding? ben ik gewoon te moeilijk, te pietje precies en perfectionistisch?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Ik moet aan mijn moeder of zusje maar vragen of ze mijn baby was willen doen. Mijn man doet ook vaak een was, maar vind het met babykleertjes toch wel eng.
Alleen... het zijn wel echt kleertjes die het geslacht verraden...
Gast- Gast
Loop ik me druk te maken over hoe ik het moet doen, terwijl jij het niet eens zelf kunt doen... misschien kun je je moeder of zusje in vertrouwen nemen? of als je naar huis mag, kun je misschien wel zelf de was sorteren dat je man het dan draait?ProudMama schreef:Ik moet aan mijn moeder of zusje maar vragen of ze mijn baby was willen doen. Mijn man doet ook vaak een was, maar vind het met babykleertjes toch wel eng.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Ja, dat kan ook.Pien schreef:Loop ik me druk te maken over hoe ik het moet doen, terwijl jij het niet eens zelf kunt doen... misschien kun je je moeder of zusje in vertrouwen nemen? of als je naar huis mag, kun je misschien wel zelf de was sorteren dat je man het dan draait?ProudMama schreef:Ik moet aan mijn moeder of zusje maar vragen of ze mijn baby was willen doen. Mijn man doet ook vaak een was, maar vind het met babykleertjes toch wel eng.
Maar aan de andere kant: De kans dat mijn kindjes na de bevalling binnen korte tijd thuis zijn is ook heel klein, dus heb na de bevalling waarschijnlijk weken (maanden) de tijd om alles te doen voor ze thuis komen...
Maar je wil zo graag iets doen voor die kleintjes en je kan niks, dat maakt het zo moeilijk!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, dat kan ook.Pien schreef:Loop ik me druk te maken over hoe ik het moet doen, terwijl jij het niet eens zelf kunt doen... misschien kun je je moeder of zusje in vertrouwen nemen? of als je naar huis mag, kun je misschien wel zelf de was sorteren dat je man het dan draait?ProudMama schreef:Ik moet aan mijn moeder of zusje maar vragen of ze mijn baby was willen doen. Mijn man doet ook vaak een was, maar vind het met babykleertjes toch wel eng.
Maar aan de andere kant: De kans dat mijn kindjes na de bevalling binnen korte tijd thuis zijn is ook heel klein, dus heb na de bevalling waarschijnlijk weken (maanden) de tijd om alles te doen voor ze thuis komen...
Maar je wil zo graag iets doen voor die kleintjes en je kan niks, dat maakt het zo moeilijk!
Jammer dat je de wasjes niet zelf kan doen. Maar als het veel van hetzelfde geslacht is dan is het wasje voor je man misschien juist wel makkelijk (blauw met blauw - Roze met Roze)
Gast- Gast
Heb vooral veel dingen met een printje, en mijn man gooit dan het liefst alles bij elkaar.Punk'd schreef:ProudMama schreef:Ja, dat kan ook.Pien schreef:Loop ik me druk te maken over hoe ik het moet doen, terwijl jij het niet eens zelf kunt doen... misschien kun je je moeder of zusje in vertrouwen nemen? of als je naar huis mag, kun je misschien wel zelf de was sorteren dat je man het dan draait?ProudMama schreef:Ik moet aan mijn moeder of zusje maar vragen of ze mijn baby was willen doen. Mijn man doet ook vaak een was, maar vind het met babykleertjes toch wel eng.
Jammer dat je de wasjes niet zelf kan doen. Maar als het veel van hetzelfde geslacht is dan is het wasje voor je man misschien juist wel makkelijk (blauw met blauw - Roze met Roze)
Ach, komt wel goed, waar maak ik me ook druk om eigenlijk. Eerst maar hopen dat deze 2 het redden...
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken