Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+23
Rupsie
Theezakje13
kletskousje
Annie24
Miekie
Novalee
Happydobby
Mizzie
Fearie
Dora
Nana
Mel
blondje1313
Mamsie
Liadan
Pien
Laced
Chelle
chipa
Smaragdje
Bruintje Beer
schuddebuikje
Limburg85
27 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Limburg85 ma 2 mei 2011 - 22:25

blondje1313 schreef:deze
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=13536&groep_id=109&merk=4310

We zijn trouwens druk aan het nadenken voor namen, maar volgens mij staat de hele huidige top 10 bij de meisjesnamen op onze lijst...
http://www.svb.nl/int/nl/kinderbijslag/actueel/kindernamen/index.jsp

Mooi kamertje, lekker strak, houd ik wel van!

Is toch niet erg dat die namen in de top 10 staan, als jullie ze mooi vinden zou ik er geen problemen mee hebben hoor! Ik zie nu dat onze jongens naam en meisjes naam beide er niet in staan, had daar niet eens naar gekeken.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Liadan ma 2 mei 2011 - 22:28

Net controle gehad bij de verloskundige en het kindje lag weer mooi met het hoofd naar beneden. Het is alleen nog niet ingedaald, dus als de vliezen breken moet ik gaan liggen. Als het indaalt als de bevalling begint mag ik thuisbevallen, als dat niet zo is wordt het in het ziekenhuis. We zullen zien dus! Vrijdag heb ik weer controle.
Ik heb sinds vandaag ook maar een kraammatje op mijn autostoel liggen voor als mijn vliezen breken.

happydobby, fijn dat de kinderwagen zoveel 'kan'. Ik vind kiwi's gelukkig wel lekker, dat scheelt en vandaag was ik een beetje zenuwachtig voor de controle bij de verloskundige en daardoor had ik vandaag een keer geen last van verstopping:-)

kletskousje, Yara slaapt inderdaad op haar eigen kamertje, dit is 'm:
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 013
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 010

mel, succes vandaag bij de verloskundige! Ze gaan je vandaag toch proberen te strippen? Ik hoop dat het kan en helpt!

blondje, ik heb hier inmiddels 2 keer zetje zebra, mijn dochter kijkt er helemaal niet naar om, maar ik vind ze er wel grappig uit zien. Dit keer kreeg ik in mijn kraampakket naast zetje ook een boekje over 'zetje krijgt een zusje'.

chipa, deze kleine houdt het net zo spannend als Yara destijds, zij was ook niet ingedaald en toen mijn vliezen braken was ze wel ingedaald, hopelijk gaat het weer zo (of liever nog daalt deze baby al eerder in). Oei dat klinkt niet fijn die buik en rugpijn! Leuk een videocamera, ik heb er gisteren ook 1 besteld, bij onze oude doet het geluid het niet meer.

Laced, wat een leuke muurschildering! Heel schattig zo die Woezel en Pip!

Limburg, druk zo hè met zo'n kleintje, gaat alles wel goed met jullie?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Limburg85 ma 2 mei 2011 - 22:38

Gelukkig dat de baby weer met de hoofd naar beneden ligt, nu hopen dat het zo blijft en snel gaat indalen zodat het niet meer kan draaien.

Hoe verloopt de bevalling als de baby niet is ingedaald?

Het is ontzettend druk met 2 kinderen, het huishouden (wij hadden een schoonmaakster maar die heeft opgezegd), ontzettend veel was sinds de geboorte, man die aandacht wilt ;-) en dan wil ik ook nog eens tijd voor mezelf. Vorige week donderdag had ik het wel even zwaar, het is echt zoeken naar een nieuw ritme waar ook ruimte is voor mezelf en niet alleen voor de mannen ;-).

Met R.oan gaat het goed, ben ontzettend blij dat ik ben overgestapt naar flesvoeding alhoewel R.oan nog steeds het liefst 24 uur bij me is maar dat gaat niet maar het word wel iets minder, ga van de week ook vsm halen voor krampjes, hopelijk helpt dit een beetje bij hem want daar hij heeft hij nog wel behoorlijk last van maar dit is ook al iets minder geworden omdat we nu een andere fles gebruiken en het spugen word ook wat minder, hij spuugt nog wel maar de hoeveelheid wat er uit komt is aan het minderen. Hij komt nu netjes om de 4 uur en laat er nu zelfs soms meer tijd tussen zitten, hierdoor zit die inmiddels ook op 6 flessen en krijg het maximale aan voeding, hij is dus de schade aan het inhalen haha.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  kletskousje ma 2 mei 2011 - 22:42

aaah.. net een heel verhaal getypt.. alles weer weg.

Limburg, Wij hebben een laminaat vloer met een lichte kleur. Ik vind de meubeltjes daar heel goed bijpassen.
Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat. Dat ritme vinden zal vanzelf wel goed komen. Bij onze eerste moest ik er ook even aanwennen, ben benieuwd hoe dat straks is met 2 kleintjes.

Blondje, onze vakanties tellen niet mee in je verlof, behalve als het in de zomervakantie valt. Als je verlof in die 6 weken valt, ben je dan (max) 3 weken 'kwijt'. Ga het ook nog eens navragen hoe het precies zit, omdat het bij mij nu over het verlof vooraf gaat..

Liadan, wat een leuk kamertje zeg. Echt een meidenkamer! Dat willen wij ook! Fijn dat de baby weer goed ligt. Hopelijk blijft hij/zij zo liggen en daalt ie snel in! Dan kun je toch nog lekker thuis bevallen!

kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  blondje1313 ma 2 mei 2011 - 23:05

Kenzo met Zetje Zebra:
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 IMG_3912

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Laced ma 2 mei 2011 - 23:11

Blondje & Kletskousje: Wat een leuke kamertjes! Blondje, wij hebben onze kamer ook gekocht bij de babydump in Eindhoven. Deze had een commode die niet zo heel hoog is, en aangezien ik klein ben, is dat wel zo fijn.

Liadan: Fijn dat de kleine nu met het hoofdje naar beneden ligt. Wat een leuke kamertje ook zeg!

Limburg: Leuk om weer te lezen hoe het met je gaat. Snap dat het echt zoeken is naar een nieuw ritme / patroon. Was je nog naar de stad geweest? Je had toch lekker een dagje voor jezelf ingepland?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Limburg85 ma 2 mei 2011 - 23:20

Wat zijn jullie plannen voor vanmiddag? Ik ga zo naar de supermarkt wandelen, daarna even wat eten en dan gaat R. naar bed zodat ik heel veel kan strijken en R. zijn nieuwe speelkleed in elkaar zetten en uitproberen en dan mag ik denk weer de keukenprinses uithangen ;-).

@ Kletskousje, een lichte vloer lijkt me er ook mooi bij! Wat voor vloer hebben jullie precies? Wij krijgen in juni een nieuwe vloer alleen boven nog niet maar dat wil ik uiteindelijk wel.

Ben ook benieuwd hoe jij 2 kids ervaar. Ritme komt van zelf wel goed, zeker nu er meer uren tussen de flessen komen, krijg ik tenminste ook iets meer slaap ’s nachts en dat scheelt echt.

@ Blondje, schattige foto!

@ Laced, ik was afgelopen donderdagavond nog naar de stad geweest, ik wou uiteindelijk niet want had een slechte dag maar ben gedwongen door m’n man en het was wel even lekker maar ook heel raar, miste echt wat. Helaas niet geslaagd want de verkoopster die mij helpt was er niet :-(.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 23:27

Hallo meiden!

Ik heb zowaar uitgeslapen :shock: . Dat lukte de laatste tijd niet meer, maar vandaag dus wel. Helemaal niet erg omdat de dagen al zo lang zijn...

Mooie kamertjes komen er voorbij.
Wij hebben 2 van deze bedjes (link is voor bestellen van pootjes, maar die is iets duidelijker als de gewone). De commode maakt mijn man in de grote inbouwkast, dan blijft er meer kamerruimte over. En met 2 bedjes is het toch wat lastiger inrichten!
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=16215&groep_id=109&merk=4794

Vandaag in elk geval de 25 weken gehaald!! smile

Gast
Gast

Bericht  Mel di 3 mei 2011 - 2:04

Even een ego berichtje, ja ik ben weer even van de ego berichtjes!

Net bij de vk geweest, controles waren goed. Niet gesproken over strippen (had gelukkig weer mijn favoriete!) en die heeft meteen een afspraak gemaakt bij de gyn. Vanavond nog voor de echo, morgen voor de ctg en bij de gyn op gesprek. Mooi dus!!!
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 2:14

Spannend Mel! Hopen dat er dan eindelijk vaart achter gezet wordt!

Gast
Gast

Bericht  Chelle di 3 mei 2011 - 2:32

Haaai meiden!

@ Happydobby, kiwi's zijn vaak nog niet rijp als je ze in de winkel koopt... dan moet je ze meestal een aantal dagen liggen of ze gewoon bij de groenteboer kopen. Ik laat ze altijd even liggen en dan worden ze wel lekker zoet. Die gele heb ik nog nooit geproefd, heb ze ook nog niet kunnen vinden.

@ Kletskousje, laten we hopen dat het bij mij ook lekker vlot gaat. Laughing Maar heb met Liadan afgesproken dat we beiden 8 mei gaan bevallen. Wel zo gezellig! haha! Nu maar hopen dat onze kindjes ook een beetje luisteren...

@ Mel, fijn dat de controles goed waren. Vanavond lekker naar je uk kijken en morgen weer naar de gyn. Goed dat ze je zo goed in de gaten houden! Maar zou nog mooier zijn als je kindje gewoon komt! Maar wees gerust... eruit komen doet je kindje binnenkort toch echt wel! Laughing Succes vanavond en morgen in ieder geval!

@ Blondje, Leuke foto van je hond! Heeft hij ook nog een leuk speeltje eraan overgehouden!
Jij hebt ook een leuke rest van de week en een leuk weekend voor de boeg!
Heb je nog geen definitieve naam uitgekozen voor jullie uk? Wij hadden een naam, en die stond nog niet in "de lijst", maar nu zie ik hem er ineens wel in staan helaas. Maar ja, ik ga er niet vanaf zien. Het is niet anders...

@ Chipa, balen dat je zo last heb gehad gister zeg! Even rustig aan doen is wel zo verstandig. Hoe voel je je nu?
Wel lief van je man zeg om je een camera te geven! Dat worden mooie beelden van je kindje straks!
Wij hebben een nieuwe fototoestel gekocht want onze oude maakte vaak wazige foto's (had geen beeldstibilisatie) en wil niet de kans lopen dat de allereerste foto's niet mooi worden. Mijn moeder gaat ze namelijk maken als onze uk net geboren is en bij mij neer wordt gelegd.

@ Kletskousje, heerlijk hè, een keer een goede nacht! En dan ook nog een rustig dagje.. jij kan er zo weer lekker tegenaan!
Jullie kamertje lijkt inderdaad op die van Laced! Schattig hoor!

@ Laced, tja, toch nóg vaker komen hoor! haha! Maar dat heeft vaak ook nog niet eens zin, want ik was gister avond voor het laatst en loop nu alweer bijna 3 pagina's achter...
Waaauuww, wat een mooie muurschildering zeg! Hebben ze dat zo uit de hand gedaan?? :shock:
De meubeltjes zijn ook leuk zeg! Zal wel heel mooi staan met de muurschildering!

@ Limburg, ja even wachten op ons, dan kunnen we gezellig naar een nieuw topic op de rest wachten! Zo blijft het lekker gezellig en we kennen elkaar dan ook nog. Liadan en ik gaan (waarschijnlijk) 8 mei bevallen, Mel binnen een paar dagen en wie volgt er dan?
Fijn trouwens dat het goed gaat met R. Is ie al flink gegroeid? Welke maat kleding heeft hij nu eigenlijk?

@ Liadan, goed dat jullie uk nog met het hoofdje naar beneden lag! Wie weet gaat ze nu wel indalen. Lekker eigenwijs zeg!
Wat een mooie kamer heeft Y. Zo lief meisjesachtig! Very Happy

@ PM, fijn dat je eens lekker hebt geslapen! En gefeliciteerd met het halen van de 25 weken! Wink
Leuk kamertje hebben jullie hoor! Zo leuk op elk meubeltje zo'n grijze vierkant.

@ All, net even de klossen opgehaald bij de thuiszorgwinkel.
Ook gelijk bij de kruidvat een voedingskussen gehaald die in de aanbieding was en voeding van de kruidvat.
Ik wilde ook gelijk de aanbieding van luiers (3+1 gratis) en de lotiondoekjes van pampers (een doos met 12 pakjes voor 16 euro of zo) maar ik kan niet sjouwen dus moest ik helaas over laten gaan. Dan nog maar eens met manlief erheen.

Trouwens even een vraagje over luiers. Heb namelijk geen idee hoe snel een kindje groeit. Ik heb nu 3 pakken luiers van pampers (56 stuks per pak) van newborn maat 1 (0 - 5 kilo) en alvast 1 pak maat 2.
Nu wil ik dus die aanbieding kopen van 3+1 gratis maar ben bang dat ik dalijk veel te veel luiers maat 1 heb. Hoe lang gaat een kindje in maat 1 denken jullie?

Nou, verder hier alles rustig. Maar ja, ben ook nog maar pas 37 weken en 4 dagen...
Wel lijk ik nu echt een invalide. Ging net even mijn voedingskussen op bed "uitproberen" maar is weer niet slim geweest, doe er gelijk een eeuwigheid om weer overeind te komen! haha! Alles voelt zoooo beurs en zeer aan daar beneden! Bekend Liadan en Mel? Of ben ik echt de enige? Ook als ik iets laat vallen denk ik gelijk; ooowww sh*t, nu moet ik weer bukken. Heb je even?? haha!! Het duurt ook allemaal zooo lang... Ach, kan er nu nog wel om lachen. Kijken of ik nog net zo kan lachen als ik een paar weken verder ben! angel

Iedereen een fijne dag nog!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Theezakje13 di 3 mei 2011 - 3:37

Hallo allemaal,

Chelle, hieronder een link van ons kamertje. Hopelijk doet ie het. Lief dat je kleertjes van je moeder hebt gekregen!

http://www.babyentiener.nl/info/babykamer-bartje-4248.html?gclid=CIefuvH9y6gCFUOHDgodYHB5pw

Happydobby. heb je al de uitslag van je bloed in het ziekenhuis?

Blondje, meubels zijn inderdaad wit met hout. Muurticker heb ik hier in het dorp uit een woonwinkel. Maar als je via google gaat zoeken kom je er ook een hele hoop tegen! Jullie hebben ook een mooi kamertje! Leuk die namenlijst. Onze jongensnaam staat niet in die top 20. Onze meidennaam wel, maar ach, wij kennen niemand die zo heet dus houden hem toch!

Lieveheersbeestje, welkom!!

kletskousje, ikea is altijd leuk he? Fijn dat jullie er nu uit zijn over jullie het hebben willen. Vandaag lekker genoten van je rustige dag? Mooi kamertje hebben jullie!

Chipa, vervelend van je rugpijn en buikpijn. Leuke camera heb je van je man gekregen!

Laced, jij ook zo een die moeilijk haar rust kan nemen. Erg leuke muurschildering krijgt je babykamer. En mooie meubels ook hebben jullie uitgezocht!

Liadan, nog spannend dus of je thuis mag gaan bevallen. Wel fijn dat de kleine nu met het hoofdje naar beneden ligt. Hopelijk blijft dat zo!

Limburg, leuk dat je nog eens reageert hier! Druk dus bij jou. Maar kun je wel lekker genieten?

PM, mooie bedjes! Fijn dat je lekker hebt kunnen uitslapen, duurt je dag weer wat minder lang!

Mel, hopelijk heb je vlug je kleintje in je armen. Succes vanavond en morgen!

Zo, heb iedereen weer gehad.

Vandaag lukt het best goed met me rustig houden. Vanmorgen lekker uitgebreid gedoucht. Verder in etappes de bovenverdieping wat schoongemaakt. Tussendoor steeds pauze gehad. Ging best oke. Zometeen maar eens beginnen met koken, eten lasagne vanavond. En daarna wil ik nog wat strijkwas wegwerken. Hebben gisteren een extra koelkast gekocht dus daar gaat vriendlief mee aan de slag straks!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Limburg85 di 3 mei 2011 - 3:46

Konden jullie ook niks meer plaatsen? En nu ziet alles er anders uit Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 Icon_rolleyes

@ PM, lekker dat je eindelijk heb kunnen uitslapen. Ik kon dat ook nooit ook al was ik zo moe.

Ben erg benieuwd hoe het kamertje erbij jullie gaat uitzien.

@ Mel, balen dat je nog niet bent bevallen. Succes vandaag en morgen!

@ Chelle, ik vind de gele kiwi lekkerder dan de groene, van de groene heb ik 2 keer een aft gekregen : -(.

Is de naam voor jullie uk ineens populair geworden, niks aan te doen en jullie vinden hem mooi en daar gaat het om! Ben wel benieuwd welke van de 10 ;-).

Ik ben er even helemaal uit wie wanneer is uitgerekend, het lijkt wel of ik de eerste weken weinig van de buiten wereld heb meegekregen haha en me geheugen is echt niet optimaal meer :-(.

R. is zeker flink gegroeid, afgelopen donderdag woog hij 3255 gram en dat is een kilo boven zijn lichtste gewicht, hij krijgt nu ook lekkere wangetjes haha. Hij zit nog steeds in maat 50, dat past nu eindelijk normaal zonder om geslagen te hoeven worden (dat moest eerst 1 tot een paar keer).Had je mijn klossen en de rest niet weg kunnen brengen? ;-) Die staan al 3 weken te niksen op onze kamer na 1 week te zijn gebruikt.

Wij slaan ook altijd luiers in tijdens die aanbieding en nu hebben we nog 4 bonnen liggen waarmee we er ook 1 gratis krijgen, pampers gaan hard ;-). Hier past hij nog lang niet in maat 2, die zijn echt een stuk groter. Wij hebben nu denk 4 of 5 pakken verbruikt (incl. wat in de la ligt).

Dat beurse houdt nog wel even aan, na je bevalling zul je dit nog erger hebben tenminste bij mij wel en heb het helaas nog steeds.

@ Theezakje, mooi kamertje!

Ja kan zeker wel genieten, niet altijd op het moment zelf maar achteraf en als ik even zonder hem ben besef ik pas echt hoe fijn get is dat hij er is. Het lijkt alweer zo normaal allemaal.

Helaas moet ik hetzelfde als jou doen vanavond, in beide geen zin.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle di 3 mei 2011 - 4:20

bij mij doet forum ook raar, zo kan ik niks plaatsen en ziet t er anders uit, en nu kan ik wel plaatsen en ziet t er weer zoals altijd uit... Mischien ligt t eraan omdat ik nu met mijn telefoon reageer.

@ limburg, ooohh, dus een paar pakken maat 1 is niet onverstandig!? Ik heb ook nog bon van etos liggen voor 10 euro korting, dus voorlopig nog genoeg voordeel! Haha!
Welke voeding geef jij R. trouwens? Ik heb net voeding van kruitvat gekocht...
Onze naam staat trouwens in de lijst top 20 dus het valt nog mee. Hihi!

@ theezakje, aaahhh, jij ook al zo'n lief kamertje!
Goed dat je wat rustiger aan doet. Ik moest ook altijd heel erg wennen om rustiger aan te doen. Mijn man zei altijd dat ik eens wat rustiger de trap op moest gaan en zo, maar omdat ik een klein buikje had vergat ik dat ik beter rustig aan kon doen. Je lichaam verandert toch echt! Nu doe ik bewust alles op mn gemak. Maar dat gaat makkelijker sinds ik niet meer werk en ik geen haast meer heb...

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Smaragdje di 3 mei 2011 - 4:25

Wou 1,5 uur geleden al wat plaatsen, maar toen deed het forum ook raar.

@ Mel, fijn dat je morgen al voor een ctg kan en naar de gynaecoloog en vanavond voor een echo. Misschien ben je morgen aan het bevallen!

@ PM, wat fijn dat je lekker hebt kunnen uitslapen, hoe voel je je nu?

@ Chelle, ik ga ook mee naar een nieuw topic Wink

@ limburg, fijn dat het met de flesvoeding beter gaat. Is het in ieder geval een goede beslissing geweest!

@ Liadan, fijn dat de kleine weer met het hoofdje naar beneden ligt!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 4:26

Iedereen bedankt voor het welkom heten!
Vandaag bij de verloskundige geweest,alles was goed.
Mag nu elke 3 weken langs komen i.p.v om de 4 weken.

Liadan:Jou bevallingsdatum komt al snel dichtbij zeg,gaat alles goed?

Kletskousje:Moeilijk he soms kiezen met al die leuke babyspulletjes,zijn jullie nu er wel uit wat jullie willen?

Laced:Mooie muurschildering,zelf zou hou ik niet zo van een thema,maar dit is erg goed gelukt.
Ook een mooi kamertje hebben jullie uitgezocht.

Blondje1313:Wat een mooie hond hebben jullie!Wij hebben ook een hond een pacific Bulldog.

Mel:Spannend voor jou zeg,ik hoop dat je snel mag bevallen.

Pm:Wat fijn dat je controle afgelopen zondag 'goed' was,al zal al dat stil zitten niet meevallen denk ik.

Theezakje:Mooie kamer hebben jullie uitgezocht,wij hebben bijna dezelfde.
Alleen hebben wij hem van Bopita en dan de Silas versie.

Chelle:Is het wat dat voedingskussen van het kruidvat?Ik wil er ook nog 1 aanschaffen en dit is een mooie prijs natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Liadan di 3 mei 2011 - 4:29

Chelle, ik wilde een uur geleden al op je reageren maar bij mij deed het forum ook raar! Ik kon niks typen, maar nu weer wel nerd .
Ik voel me ook regelmatig een bejaarde, omdraaien in bed is gewoon lachwekkend zolang als ik daar over doe. En vandaag heb ik de hele dag slippers aan omdat mijn schoenen aandoen me nogal wat moeite kost (alleen vanmorgen was het heel koud dus een groot succes was dat ook niet, haha.
Bukken is ook niet meer mijn favoriete ding, als Yara thuis is is het niet zo erg want zij raapt graag dingen voor me op smile .
Ik heb geloof ik 4 pakken luiers in maat 1 en verder nog niks, dat haal ik na de bevalling wel bij of laat ik halen. Yara heeft er volgens mij een maand ofzo ingezeten (maar kan ook langer zijn geweest, ik weet het niet meer....). En de luiers vliegen erdoorheen in het begin met al die lekkere spuitluiers.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Smaragdje di 3 mei 2011 - 4:36

Wij hebben hier 3 pakken luiers maat 1 gebruikt. Nu gebruiken wij maat 2. Maat 1 past wel, maar 's nachts kon ik hem steeds helemaal verschonen, omdat de luier helemaal vol was en het dan erlangs ging. (maat 2 van kruidvat overigens, weet niet of dat gelijk loopt met pampers?)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Schism di 3 mei 2011 - 5:36

@ Theezakje: superleuk kamertje zeg!

@ Chelle: goedkoop he dat voedingskussen bij de kruidvat? Ik heb hem ook gehaald, kwaliteit valt ook hardstikke mee volgens mij, ik heb er in ieder geval heerlijk mee geslapen vannacht!

@ Mel: Spannend, hopen dat je kleintje snel komt!

@ PM: Fijn dat je lekker uitgeslapen hebt. Lukt het allemaal een beetje met rustig aan doen? Kan me voorstellen dat dat lastig is.

@ Liadan: Fijn dat de kleine met zijn hoofje naar beneden lag! Wat een onwijs gezellig kamertje zeg!

@ Blondje: Ook al zo'n leuke kamertje! En die top 10 zou ik me niks van aantrekken hoor, als jullie de naam maar mooi vinden!

@ All: Pffff ik geloof niet dat ik op iedereen gereageerd heb maar ik heb mijn best gedaan! Wat hebben jullie allemaal een mooie kamertjes zeg! Van de onze nog even geen foto, wij hebben hem tweedehands gekocht. Was er helemaal verliefd op, vooral op het gietijzeren ledikantje. Zodra de kamer op orde is zal ik ook eens foto's maken. Zal nog wel even duren want er moet nog een hoop gebeuren Wink

Deze week voor het eerst drie dagen werken. Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met die beslissing, hoewel ik me ook nog steeds wel een beetje schuldig voel Embarassed Nou ja het is niet alsof het mijn schuld is.

De kleine is vandaag lekker druk, een fijn gevoel maar af en toe vind ik t ook wel een beetje eng voelen hoor. Klinkt raar maar misschien snappen jullie wel wat ik bedoel smile
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Fearie di 3 mei 2011 - 5:55

@ Liadan, kan me voorstellen dat je je soms net een bejaarde voelt. Ik wil absoluut niet klagen, maar heb nu soms dat gevoel al. Wel fijn dat je dochter je kan helpen met dingetjes oppakken. Ook goed te horen dat de kleine weer in de goede positie ligt, nu hopen dat ie blijft liggen.

@ Lieveheersbeestje, ik ben net nog ff snel naar de Kruidvat gegaan voor dat voedingskussen. Ziet er goed uit, scheelt me teveel met andere prijzen in winkels, zou bij de Hema zelfs bijna 40 euro kwijt zijn. Nu 17,50, daar wordt je nog eens blij van Very Happy Ik heb vrijdag mijn laatste 4 weken afspraak en vanaf dan iedere 3 weken.

@ Blondje, wat een leuke hond hebben jullie. Bereiden jullie hem al voor op de komst van de kleine? Wij hebben 2 jack russels en ben me sinds het begin van mijn zwangerschap al redelijk aan het inlezen qua tips enzo. We hebben van 't weekend het traphekje geïnstalleerd zodat ze niet meer naar boven kunnen.

@ PM, fijn dat je goed hebt geslapen. Dan voel je je waarschijnlijk meteen een stuk beter he?

@ Mel, voor jou wordt het dan ook spannend. Hou je ons op de hoogte?

@ Chelle, het forum deed bij mij ook raar. Ondertussen niet meer smile Onze naam staat niet in de top 20, maar is wel populairder geworden volgens mij de laatste jaren. Wij zitten hier een beetje in spanning want een vriendin van ons is ook zwanger en we weten niet wat het wordt. Ik ben 4 weken later uitgerekend en hopen erg dat ze niet toevallig dezelfde naam als ons hebben gekozen. Handig he, al die aanbiedingen voor de tijd, hoop dat wij daar ook nog even gebruik van kunnen maken Very Happy Pampers en doekies inslaan !

@ Limburg, leuk te horen dat het zo goed met jullie zoon gaat Very Happy

@ Theezakje, leuke kamer hoor Very Happy heb hem volgens mij nog wel eens op onze inactieve hyves voorbij zien komen (althans de link dan). Doe je niet teveel op 1 dag, anders ben je eind van de dag nog uitgeput smile

@ Kletskousje, leuk zeg Ikea Very Happy Daar kan ik ook altijd mijn geld wel kwijt, mits het rustig is anders ben ik er zo weer weg haha. Ben benieuwd naar wat jullie gaan kiezen smile

@ Chipa, wat vervelend dat je zo'n last van je lijf hebt. Gaat het nu wat beter? Wel leuk dat je een nieuwe camera hebt gekregen, daar zal je straks veel foto's mee maken Very Happy

@ Laced, je kunt het bijna niet bijhouden hoor ! Ze gaan veels te snel haha :P Ik heb er ook moeite mee :P Wat een mooie muurschildering trouwens Very Happy Echt erg leuk ! Ben benieuwd naar het resultaat van jullie hele kamertje.

@ Schism, je hebt niets om te schuldig om te voelen, als het niet anders gaat is het niet anders toch? Ik ken je gevoel, onze uk is ook steeds actiever en soms is het best bizar om hem tekeer te voelen gaan.

@ All, heb weer zoveel mogelijk op iedereen geprobeerd te reageren. Wordt toch wel moeilijk met 3 pagina's in te halen iedere x. Mijn 2e werkdag zit er weer op, nog 2 en dan weer lekker 3 dagen weekend. Was net thuis en zat de Kruidvat-folder te bekijken met als gevolg dat ik 5 min. later in de auto zat voor het voedingskussen, was op tijd - er was er nog 3! Toch weer wat centjes bespaard als ik hem ergens anders had gehaald. Eind deze maand gaan we shoppen voor een nieuw bankstel en gaan we meteen kijken voor een rolgordijn en gewone gordijnen voor op de babykamer. Dan kunnen daarna de lijstjes en wandplankje aan de muur en is de kamer eindelijk af ! Ik ben zelf erg benieuwd Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Limburg85 di 3 mei 2011 - 6:14

Jeej kan weer normaal reageren.

@ Lieveheersbeestje, welkom!

@ Chelle, hier was een paar pakken van maat 1 niet onverstandig en voorlopig zit hij ook nog wel in maat 1. Wij hadden alleen maat 2 gekocht omdat dat vanaf 3 kg gaat en maat 1 vanaf 2 kg maar R. was wel erg klein waardoor maat 2 (nog steeds) veel te groot is. Wij gaan dus nog een paar pakken 1 en dan voorraad voor maat 2 in slaan.

Ik geeft Nutrilon standaard, ik kom niet zo vaak bij de drogist en deze hadden ze bij de supermarkt. Voorlopig blijven we deze ook geven omdat hij hier al erg aan heeft moeten wennen en als we over gaan stappen begint het weer opnieuw terwijl het nu eindelijk iets minder word.

@ Smaragdje, jullie mannetje is al flink dat hij in maat 2 zit of niet? Hoe zwaar en lang is hij nu?

@ Schim, ben wel erg benieuwd naar jullie kamertje, klinkt niet allerdaags. Moeten jullie nog veel doen?

Niet schuldig voelen dat je minder werkt, het is voor een goed doel en je kunt er niks aan doen!

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby di 3 mei 2011 - 6:17

Zo gisteravond voor het laatst gereageerd en nu al weer 3 pagina's erbij.

@kletskousje, hier in het ziekenhuis kan je naar de prikpost, die is de hele dag open dus een nummertje trekken en als het niet te druk is sta je binnen 15 minuten wel weer buiten.

@blondje, ja kiwi's zijn soms waardeloos.
Wij hebben geen veelvoorkomende naam. Ik vind veel namen ook niet mooi of iemand die ik ken heeft het al.

@chipa, wij willen ook een andere videocamera, die van ons stamt uit het jaar nul en de accu die gaat nog geen half uur mee, als je thuis bent kan je nog met de stekker filmen maar buitenshuis niet.
ook film je nog op tapes maar we hebben zo'n ding waarmee je het digitaal kan maken op de pc.
Heb je dat voedingskussen nog gescoord, ik wel!

@laced wow echt mooi gedaan met woezel en pip.

@limburg, hopelijk heb je snel het ritme gevonden, heb je al infacol voor krampjes geprobeerd?
Kan je wel al fatsoenlijk plassen of doet dat ook nog pijn?

@pm, 25 weken alweer, tijd gaat toch best snel,ik weet nog dat je het topic opende omdat je ineens 2 kindjes krijgt en nu zijn wel al een eind op weg.

@mel, ach mel, ze gaan even kijken hoe het met je kleine is, nou een vriendin van me die is net zover als jij en ook nog niet bevallen haha.

@chelle, mijn neefje heeft bijna 2 maanden in maat 1 pampers gezeten, ik heb dus nu ook geen flauw idee hoeveel ik kan inslaan zonder dat het teveel is.
Ja de kiwi's zijn eerst hard, de gele heten kiwi gold en zijn af en toe verkrijgbaar en ik vind ze lekkerder dan groene.
Ik baal ook als iets valt want ik wil niet teveel bukken, ik heb ook het voedingskussen gekocht maar ik heb de hoes eerst even gewasssen.

@theezakje, nee nog geen uitslag, geen idee wannneer die komt, zal wel morgen of overmorgen zijn want het was alleen om hb te bepalen.

@schism, ik voelde me ook stom met ziekmelden maar ik kon echt niet meer werken.

@all, ben vandaag wezen werken, heb een stagaire begeleid met medicatie uitzetten, dit kost dan algauw 2 uur in de ochtend dus de andere collega's konden lekker doorwerken.
Ben ook naar kruitvat gegaan voor dat voedingskussen en naar trekpleister voor birkenstocks maar ze hadden mijn maat niet helaas.

Net ook naar de bekken fysio geweest, ze heeft me flink pijn gedaan en geconcludeerd dat ik bekkenklachten heb. Bekkeninstabiliteit bestaat niet meer volgens haar, heb wat oefeningen en tips gekregen en ga volgende week er weer heen.
Morgen mijn verjaardagskado innen, een behandeling bij de schoonheidsspecialiste.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Smaragdje di 3 mei 2011 - 6:21

@ Limburg, maat 2 is vanaf 3 kg Wink hij past maat 2 ook en daarmee lekt hij in iedergeval 's nachts niet door in tegenstelling tot maat 1. Maar ik weet niet precies hoe lang hij is. Moet maandag naar heb cb toe dus dan zullen ze het wel meten. Ben vorige week dinsdag wel met hem samen op de weegschaal gaan staan en toen woog hij 4,1 kg (gaat niet in grammen dus weet het niet precies, maar in ieder geval rond de 4 kg). Zijn gewicht was op zijn laagst 3 kg, dus hij was in 3 weken tijd een kg aangekomen. Ben benieuwd hoeveel het maandag is. Maar naar mijn idee groeit hij dus goed Wink

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 3 mei 2011 - 6:29

@ Smaragdje, ja klopt dat maat 2 vanaf 3 kg is daarom hadden wij eerst alleen deze gekocht alleen ons manneke past er echt nog niet in, te weinig om zijn lijfje.

Een kilo in 3 weken tijd is heel goed! Ik ben maandag ook een afspraak met de arts van het cb, dan word R. ook gemeten en gewogen, ben erg benieuwd naar zijn lengte en hoeveel die weer is aangekomen in 1,5 week. Heb je ook al een afspraak staan voor de eerste prik?

@ Happydobby, plassen doet soms nog zeer, brand op de wond en het voelt nog beurs van onder en de wond steekt soms nog en de knip trekt.

Nee nog geen infacol geprobeerd, wat is dat precies? De verpleegkundige adviseerde iets van vsm (even de naam kwijt), dat ga ik morgen maar even halen denk tenminste als ze het hebben want bij de Etos hadden ze het niet.

Jammer dat je maat al was uitverkocht, gaat altijd snel met die acties! Wel geslaagd voor de voedingskussen?

Veel plezier morgen, heerlijk!

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 di 3 mei 2011 - 6:41

Meiden, wat wordt er veel geschreven haha!

Limburg, fijn dat je ondanks de drukte ook wel van je kleine man kunt genieten! Hoe is het met de strijk? Ik ben er net klaar mee..

Chelle, inderdaad moeilijk om gas terug te nemen.. Maar is voor een goed doel he?

Lieveheersbeestje, jullie kamertje lijkt inderdaad op die van mij. Erg mooi dus Very Happy

Schism, kan me voorstellen dat je je schuldig voelt over het mindere werken, herken dat helemaal. Maar is nu eenmaal wel het beste voor jou en de kleine man. Dus daar doe je het voor. Denk dat het wel went als je een paar weekjes verder bent! Het bedje van je babykamer klinkt leuk!!

Faerie, lekker alweer op de helft van de werkweek!! Leuk dat jullie gaan shoppen voor een nieuwe bank. Al een idee wat je wil?

Happydobby, verder nog gewerkt of was je er alleen voor de leerling? Wel fijn voor je collega's dat ze lekker verder konden. Hopelijk blijven je bekkenklachten een beetje acceptabel. Heerlijk morgen een schoonheidsbehandeling bij de schoonheidsspecialiste. Geniet ervan!!

De strijk is inmiddels aan de kant Very Happy Ben altijd weer blij als ik dat aan de kant heb.
Ga zo even op de bank liggen, behoorlijk pijn aan mijn ribben. Is dat herkenbaar?
Trouwens, ik voel de kleine al een paar dagen minder bewegen. Voel hem/ haar wel goed maar minder dan voorheen. Zou dat komen omdat hij/zij steeds groter wordt?
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: