Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+23
Rupsie
Theezakje13
kletskousje
Annie24
Miekie
Novalee
Happydobby
Mizzie
Fearie
Dora
Nana
Mel
blondje1313
Mamsie
Liadan
Pien
Laced
Chelle
chipa
Smaragdje
Bruintje Beer
schuddebuikje
Limburg85
27 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  chipa ma 28 maa 2011 - 22:08

@ Woezel: een extra matras is ook nog een optie. Ik ga bevallen in het ziekenhuis dus het zou alleen om de kraamweek gaan. Je bent wel lekker crea bezig zo met zelf een slinger maken. Lijkt me zo leuk om ook zoiets te doen maar ben niet zo handig.

@Chelle: ben erg benieuwd hoe het kamertje geworden is!

@Limburg: Dat is mooi nieuws, ik heb dus nog veel meer kleertjes in maat 56 nodig Very Happy Daar ga ik dan nog even lekker voor shoppen. Rompertjes heb ik een stuk of 10 van. Heb laatst ook een paar dingetjes in maat 62 vast gekocht. Was in de aanbieding bij V&D en is dan vast voor de zomervakantie periode.

Bed moet idd omhoog voor de kraamzorg (arbo wetgeving) maar ik vind die klossen doodeng! En het gaat toch ook om wat ik fijn vind. Woezel had het over een extra matras dus dan vind ik nog wel een optie. Wil gaan bevallen in het ziekenhuis dus het zou alleen om de kraamweek gaan.

Heb de geboortekaartjes weer via dezelfde site besteld. Als hier niets niets tussenzit ga ik naar de drukkerij waar we ook onze trouwkaart hebben besteld. Zij heeft van die boeken. Alleen waren de drukkosten bij haar echt veel hoger dan via internet. Dat viel toen zo tegen, zeker aangezien ze die kosten van tevoren niet aan ons had doorgegeven.

@Chelle: Wij hebben recht op 49 uur kraamzorg verdeeld over 8 dagen. De eerste 24 uur daarvan hoef ik geen eigen bijdrage te betalen en over de volgende uren wel. Zit nog te dubben over hoeveel uur ik wil. Hangt ook zo af van de omstandigheden, hoe voel je je na de bevalling en heb je eventueel hulp van familie enz.

@Kruumel: Klossen zijn in die zin verplicht dat de kraamzorg bepaalde zorg kan weigeren omdat het bed niet hoog genoeg is. Dat is dan maar zo. Ik ga niet iets doen waar ik me niet fijn bij voel. Denk er wel over om eventueel een extra matras erop te leggen voor de controles e.d. Bed verschonen kan mijn man ook wel als ze dat niet willen doen bij een laag bed.

@all: vanmorgen even flink geboend beneden. We hebben een kat dus alles wordt wat sneller vies. Nu ruikt het allemaal weer lekker fris. Het zonnetje schijnt alweer dus straks even rustig aan de wandel naar de winkels.

chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 1:21

Wat een weer he meiden. Kan niet wachten om straks lekker met de kleine meid aan de wandel te gaan zo.
Hier gisteravond nog gelachen, ze was de hele dag wat rustig, dus even toe gesproken. Nou savonds was ze ineens druk. Zag haar eerst een paar keer van links naar rechts schieten. Dus mijn man ook kijken, steekt ze ineens een voet/ hand ofzo omhoog. Kwam echt ineens een hele bobbel tevoorschijn.
Vanacht het matras van mijn man in gepikt, die is harder en dat lag toch lekkerder. Had met draaien enzo snachts ook minder pijn. Dus helaas die krijgt hij niet meer terug voordat ik bevallen ben.

Chippa, als je in het zkh wil bevallen zou ik helemaal voor een matras gaan. Hadden we ook bij de 2e moest toen in het zkh bevallen. Thuis aan de kraamverzorgster gevraagd wat wil je en die vond ons bed hoog genoeg. Kan dan bv alleen zijn dat ze zeggen we verschonen het bed niet, maar dan laat je dat door je man doen.

Smaragdje, zo de 40 weken gehaald. Hopelijk is het strippen niet nodig maandag. Word nog spannend bij je word het een maart of april kindje Very Happy

Chella, dat is minder dat je baas steeds belt. Maar goed dat je goed om jezelf denkt.

limburg, voel je je alweer wat beter. Hou je het vol om niets te doen?

Laced, balen zeg dat je zo'n last van je rug hebt. Inderdaad moeilijk he om je rustig te houden op momenten dat je denkt dat het wel gaat. Helaas betaal je daar later de prijs weer voor.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 di 29 maa 2011 - 1:35

@ Chelle, lukt het je ook om je rustig te houden vandaag?

Gewoon donker is goed genoeg en overdag met iets licht zodat ze aan het ritme wennen. Inmiddels doen we bij S. zowel overdag als ’s nachts de rolluik helemaal dicht want als die ziet dat het buiten licht is, wil hij niet slapen.

Nee ik heb niet gezegd dat ik het vervelend vond, snapte hun kant ook goed. Heb wel in een van de laatste gesprekken gezegd toen ik op kantoor was en tegen de arbodienst, hoe ik voelde dat het over kwam en daarna ging het eigenlijk wel iets beter tot die oproep van de bedrijfsarts. Hier dachten ze ook dat 1 uurtje wel kon, maar 1 uur is ook inspanning en ik weet dat het van beide kanten niet bij 1 uur zou blijven, zo is het eerder tijdens het opbouwen van de uren ook gegaan. Gelukkig was de bedrijfsarts het met me eens. Ik zou toch proberen af te spreken om bijvoorbeeld 1 keer in de week contact met elkaar te hebben en als er veranderingen zijn, dat je hem dan eventjes belt.

Is na vanavond het kamertje helemaal klaar?

@ Smaragdje, balen dat de kleine nog geen zin heeft om te komen, je kijkt toch uit naar deze datum. Wel fijn dat de verloskundige je maandag wilt proberen te strippen al hoop ik natuurlijk dat het vanzelf begint. Hadden ze niet gekeken of je al ontsluiting heb?

@ Chipa, vervelend dat je nu nog extra moet gaan shoppen :-p haha. Ik moet echt niet bij de babykleding gaan kijken want zie steeds weer kleertjes die ik ook leuk vind en ik mag eventjes niks kopen voor de kleine. Al heb moet ik nog wel voor 2 andere mannen shoppen dus kan me mooi daar op richten haha.

Lekker dat je huis weer schoon is, ook lekker boodschapjes gehaald?

@ Woezel, wat leuk dat jullie beide overduidelijk de kleine meid zag bewegen. En hoe vind je vriend jouw matras liggen? Wij hebben beide hetzelfde matras dus dat gaat hem hier niet worden. Hopelijk kun je nu tot het einde beter slapen ’s nachts.

Lukt me aardig om niks te doen vandaag maar eigenlijk zou ik even moeten gaan liggen maar dat lukt me niet, blijf maar achter de computer hangen :-(.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Chelle di 29 maa 2011 - 1:54

@ Limburg, het rustig houden is nu net pas begonnen eigenlijk. Ben net terug van de fysio. Mijn nek zat weer eens vast waardoor ik ineens enorm duizelig wordt. Bah! Gelukkig gaat het nu weer lekker en zit ik thuis op de bank met babyvoetjes tussen mijn ribben. hahaha!!!
Over anderhalve week gaat mijn verlof in. Ik wacht het dus nog even af. Als hij in mijn verlof ook steeds gaat bellen zal ik er wel wat van zeggen want dat is natuurlijk niet de bedoeling ;-)
Het kamertje is zo goed als klaar ja zodra de plankjes hangen. Ik zal dan foto maken en hier plaatsen.
Heb jij trouwens geen laptop waar je lekker mee op de bank kan zitten/liggen? Ik doe dat nu wel. Heerlijk!

@ Woezel, inderdaad heerlijk weer is het vandaag he!? Geniet er inderdaad maar van. Volgens mij zou de zon zich niet zoveel meer laten zien deze week toch??
Heerlijk he, die bewegingen van je kindje. Hier ook steeds heen en weer gedraai. En de bobbels die ik dan rechts zie zijn de voetjes. Toevallig gebeurde dit ook bij de echo en toen keek ze en zag dat het inderdaad de voetjes waren. Zo schattig! (en soms zo pijnlijk als ze tussen mijn ribben worden geparkeerd! hahha!)

@ Smaragdje, spannend maakt jouw kleintje het wel hoor!! Wat houdt strippen precies in? Wie weet komt je kindje dit weekend vanzelf wel! Ben zo benieuwd!!!

@ Chipa, zozo, jij bent nog aardig op dreef met het huishouden! Heb jij nou nergens last van dan?? Jij bent ook al bijna 30 weken!

@ All, mijn dag is zojuist officieel helemaal goed!! (was ie al, maar nu nog beter)... Mijn vriendin is voor een weekje naar New York en ik had haar gevraagd Uggs voor mij te kopen aangezien ze daar gemiddeld 100 euro goedkoper zijn dan hier. En ze heeft me net gemaild dat ze ze heeft gevonden en gekocht!! Ik natuurlijk helemaal blij! hahaha!! Even kijken of plaatje uploaden lukt, anders de link ;-). (ik heb de bruine)

http://www.uggaustralia.com/images/products/150/1955-CHE_150.jpg
En ze zijn ook nog anders te dragen;
http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=1955&model=Lynnea
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Smaragdje di 29 maa 2011 - 2:09

@ Woezel, ja echt heerlijk dit weer. Kan ook niet wachten om lekker in de zon te gaan lopen met de kinderwagen. Wat leuk dat ze nu zo duidelijk beweegt! En je man moet het maar met het zachtere matras doen hoor!
Hoop ook dat het strippen maandag niet nodig is, maar we zullen zien. Het kan inderdaad nog maart worden of april :-)

@ Limburg, nee ze hebben nu nog niet gekeken of ik ontsluiting heb. Daarna kijken ze bij deze praktijk zover ik weet nooit, behalve als je een afspraak hebt om bijvoorbeeld te strippen. Dus we wachten af of het voor maandag begint of dat het strippen anders mogelijk is maandag.

@ Chelle, heb het even voor je opgezocht, want denk dat je met mijn uitleg er niet uit was gekomen....hahaha..
Als er 1 cm of meer ontsluiting is, dan kan er bij de vliezen gekomen worden en kan er gestript worden. Bij het stippen wordt geprobeerd om met ronddraaiende bewegingen de vliezen los te maken van het onderste deel van de baarmoederwand, die normaal tegen elkaar aan zitten. Bij het strippen komen er bij de baarmoedermond hormonen (prostaglandines) vrij. Deze hormonen zijn betrokken bij het rijpen van de baarmoedermond en bij het op gang komen van de bevalling.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Limburg85 di 29 maa 2011 - 2:23

@ Chelle, dan heb je niet echt een rustige dag of wel? Hopelijk heeft de fysio iets aan je nek kunnen doen.

Ja ik heb een laptop waar ik mee op de bank zit en inmiddels schijnt het zonnetje ook naar binnen, heerlijk alleen hier krijg ik niet voldoende rust mee. Net toch maar eventjes gaan liggen maar dat heb ik volgens mij nog geen half uur vol gehouden, oeps haha.

Van de week niet zo mooi weer? Het weekend word het 19 graden, heerlijk!

Wat leuk dat je vriendin je Ugg’s heeft gevonden. Ik wil ooit ook een paar Ugg’s maar vind ze eigenlijk te duur en mijn man vindt ze afschuwelijk (niet dat ik me daar wat van aan trek haha).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Pien di 29 maa 2011 - 2:27

ik ga even foto's maken van de babykamer (nog wel leeg zonder meubels) en van kleertjes! kom straks uitgebreid reageren!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Chelle di 29 maa 2011 - 2:30

Pien schreef:ik ga even foto's maken van de babykamer (nog wel leeg zonder meubels) en van kleertjes! kom straks uitgebreid reageren!

Leuk Pien! Ben benieuwd!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 di 29 maa 2011 - 2:31

Pien schreef:ik ga even foto's maken van de babykamer (nog wel leeg zonder meubels) en van kleertjes! kom straks uitgebreid reageren!

Nice!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle di 29 maa 2011 - 2:33

Limburg85 schreef: @ Chelle, dan heb je niet echt een rustige dag of wel? Hopelijk heeft de fysio iets aan je nek kunnen doen.

Ja ik heb een laptop waar ik mee op de bank zit en inmiddels schijnt het zonnetje ook naar binnen, heerlijk alleen hier krijg ik niet voldoende rust mee. Net toch maar eventjes gaan liggen maar dat heb ik volgens mij nog geen half uur vol gehouden, oeps haha.

Van de week niet zo mooi weer? Het weekend word het 19 graden, heerlijk!

Wat leuk dat je vriendin je Ugg’s heeft gevonden. Ik wil ooit ook een paar Ugg’s maar vind ze eigenlijk te duur en mijn man vindt ze afschuwelijk (niet dat ik me daar wat van aan trek haha).

Fysio heeft gelukkig goed geholpen ja! :-)
Een rustige dag heb ik al als ik lekker op de bank onderuit met de laptop zit. Ik kan echt niet gaan liggen niks doen, wordt ik juist onrustig van. haha!!
Wordt het weekend zo warm? Dat wist ik niet! Lekker zeg!!

Ja ik vind Uggs ook erg duur, maar nu ben ik 100 euro goedkoper uit! Hier in NL zijn die ik nu krijg 240 euro. In amerika betaal je 200 dollar (is 140 euro ongeveer).
Ik heb zelf 2 paar Uggs en ze lopen zooooooo heerlijk! Dat zijn dan wel het "standaard" model. Die ik nu heb zijn heel wat anders. Kan niet wachten tot mijn vriendin terug is! haha!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 di 29 maa 2011 - 2:41

@ Chella, merk je nu al het verschil met je nek?

Ik word ook heel onrustig van het stil zitten op de bank, vind de rustige dagen echt verschrikkelijk en kijk ook uit naar het moment dat ik me weer lekker meer kan bewegen of naar de weekenden dat m’n man er weer is.

Ja het word zaterdag mooi weer, zie zelfs dat ze nu 21 graden opgeven. Aankomende dagen word het alleen minder door regen :-(. Als het zaterdag echt mooi weer is ga ik maar eens bij mijn man voorstellen om lekker uit eten te gaan bij een restaurant aan het water.

Dat scheelt echt veel geld, dan zou ik het ook wel weten met Ugg’s. Ooit gaan ze hier echt nog wel komen ;-). Wanneer komt je vriendin terug?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Pien di 29 maa 2011 - 3:25

Fototijd!!

heb even foto's gemaakt van hoe de kamer nu is en van kleertjes die we hebben!!

druk behang maar, wij vinden het geweldig zo!

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-VICI6IJU

zoals je op onderstaande foto ziet zit het hele drukke patroon in het midden van de wand en dan 3 banen breed, vervolgens een baan groene print en dan effen groen. dit loopt door op de muren ernaast zowel links als rechts.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-YESY8RTI

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-EYJSZG6B

de lamp:

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-YFEEEFNL

het effect als hij aanstaat:

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-HEGTDEYV

er komen spierwitte gordijnen tot aan de grond en ook de meubels zijn allemaal spierwit!

en dan nu kleertjes!!!

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-I46TJDMY

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-ITMCUEBB

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-KNKNNO4F

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-DGSOIUCW

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-OG36LRLO

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-V8UYZE3M

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-LPGEPFTL

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-JGKAOZS3

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-GIFFH4GV

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-XPDHDEVQ

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Foto-NJC7L8S8

dit zijn allemaal kleertjes in maat 56, behalve het gebloemde tshirtje van de hema en het spijkerrokje met legging en roze shirtje. dat is beide maat 62. verder heb ik nog wat kleding ook in 62 gekregen en ook al in maat 68 en 74 heb ik een pakje gekregen!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 29 maa 2011 - 3:31

@ Pien, nu krijg ik weer helemaal kriebels naar een meisje, zo leuk!! Mijn man zegt dat die alleen jongens kan maken.

Erg leuke kleertjes en het behang vind ik ook erg leuk en ik denk dat het kamertje er nog leuker uitziet als de meubels erin staan en is aangekleed, dan komt het behang denk meer tot zijn recht.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Pien di 29 maa 2011 - 3:38

Limburg, ik denk idd ook dat dat zo is! de meubels zullen het behang nog meer laten opvallen! we zijn ook al druk aan het aftellen, het kan max nog 6 weken duren voor de meubels erzijn! gordijnen komen als het goed is deze week binnen! kan niet wachten tot ik de kamer kan gaan inrichten, vind accessoires wel lastig dus dat kan nog eens een probleem worden.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle di 29 maa 2011 - 3:46

@ pien, super leuk dat behangetje. En die lamp is mooi zeg!!! En straks met witte meubels zal het helemaal mooi zijn, ondanks het drukke behangetje zullen de meubels en de gordijnen de kamer rustig maken denk ik.
En die kleertje... zooo lief!!

@ Limburg, ja maar ik denk dat het bij jullie dit weekend mooier wordt dan bij ons hier in zuid-holland. Daar in het zuiden schijnt het zonnetje toch meestal wat harder ;-)
De fysio doet manuele therapie bij mij. Beetje draaien en zo mijn mijn hoofd. Weet niet wat ik zonder hem zou moeten! haha!!

Zelf heb ik al aardig wat kleertjes. Dus te veel werk om foto's van te maken. hahaha!! Wel heb ik een suuuuper snoezig jurkje van mijn moeder gekregen toen ik in het ziekenhuis lag. Deze gaat uk aandoen voor de bruiloft van mijn moeder en haar vriend. Ze gaan 15 juli trouwen. Spannend dus!! Uk zal in ieder geval de show stelen met haar jurkje. Denk dat ik van het jurkje ook nog wel een foto van zal maken een keer.

Nou, heb net even lekker een uurtje in de tuin een boek gelezen. Heerlijk zeg! Ik ga nu maar even het eten voorbereiden. Heb met manlief afgesproken dat ik de aardappels alvast zal schillen. Hij zal dan gaan koken.

Misschien tot straks nog meiden!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 di 29 maa 2011 - 3:47

Pien schreef:Limburg, ik denk idd ook dat dat zo is! de meubels zullen het behang nog meer laten opvallen! we zijn ook al druk aan het aftellen, het kan max nog 6 weken duren voor de meubels erzijn! gordijnen komen als het goed is deze week binnen! kan niet wachten tot ik de kamer kan gaan inrichten, vind accessoires wel lastig dus dat kan nog eens een probleem worden.

Stap voor stap. Wie weet als de gordijnen hangen en de meubels staan er, dat je dan makkelijker accessoires kunt vinden, dan zie je ook het gehele plaatje.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 29 maa 2011 - 3:51

@ Chelle, hier is het vaak idd warmer en mooier. Vaak als we naar mijn ouders gaan (wonen op de grens van gelderland/zuid-holland/utrecht) dan zie je de temperatuur echt omlaag gaan en word het vaak somber. Waarschijnlijk gaan we zaterdag met S., opa en oma naar de Maas, heerlijk! Kijk nu echt uit naar zulke dingen doordat ik heel de week alleen thuis zit. Wat knap dat je in je eentje buiten kunt gaan zitten, ik kan dacht echt niet :-(.

Succes met aardappels schillen, hier staat het eten al in de oven, ben heel benieuwd hoe het zal smaken.

Ben erg benieuwd naar het bruiloft jurkje Very Happy . Heb je zelf ook al een outfit? Ik heb ook heel veel kleertjes dus geen optie om ze allemaal op de foto te zetten. Mijn man heeft volgens mij nu voor het eerst iets voor de baby besteld, rara wat zou dan zijn gezien hij en S. voetbalgek zijn en S. het aan de baby gaat geven ;-).

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle di 29 maa 2011 - 4:48

@ Smaragdje, Bedankt voor de uitleg... ik dacht eigenijk al dat dat het was... ben benieuwd of het nodig is of dat je kindje zich binnen een paar dagen aankondigt!

@ Limburg, zo, aardappeltjes zijn geschild. We gaan lekker spinazie eten met een ei. Heerlijk! :-)
Ik heb zelf trouwens nog niks voor de bruiloft omdat ik nog niet kan passen. Ik wilde een (cocktail)jurkje laten maken maar dat red ik niet omdat er te weinig tijd is na de bevalling om het te laten maken helaas. Ik ga dus zodra ik mijn figuur weer terug heb eens aan de shop!

Nou, net alweer gebeld door mijn werk. (door de vrouw van mijn baas deze keer).
Ze komt morgenmiddag even langs. Met haar kan ik wel heel goed opschieten en ze zegt ook dat ik niet thuis moet gaan werken omdat het toch niet bij één mailtje blijft maar ook telefoontjes zullen worden en zo. (ze kent haar man een beetje. haha!!). Ze heeft ook tegen hem gezegd dat hij dit niet moet vragen aan mij, maar hij zegt dat weer tegen haar dat "een paar mailtjes toch geen kwaad kunnen".
En dit terwijl zijn vrouw zelf met de zwangerschap van hun zoon met 25 weken in het ziekenhuis lag en niks mocht. Hij had toen tegen haar gezegd dat hij niet wilde dat haar werk haar op zou zoeken omdat ze dan van alles zouden vragen. :shock:
Maar nu in mijn situatie had hij tegen haar gezegd; dat zij bij een groot bedrijf werkte die haar werk wel kon overnemen. In mijn geval is dat anders. Ik werk bij een eenmanszaak en dat is heel anders....
Zijn vrouw zegt dat hij wel belt uit interesse.... Nou, voor mij hoeft dat niet... zelfs mijn vrienden bellen niet elke dag! haha!! Pfffff, wordt er zo moe van!!

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje di 29 maa 2011 - 5:48

@ Chelle, wel fijn dat de vrouw van je baas in iedergeval achter je staat. Alleen je zou denken, dat door de situatie die ze zelf gehad hebben, dat je baas jouw ook beter zou kunnen begrijpen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:43

Pien, wat gaaf zo dat behang. En hij is niet drukker als onze muur hoor.
Leuke lamp ook, die hebben wij bij ons op de slaapkamer Very Happy
Wat een kleertjes heb je al voor je kleine meid zeg, word er jaloers van.

Limburg, ik dacht ook dat mijn man alleen maar jongens kon maken, maar toch ook een meid. Al moet ik het nog steeds eerst zien Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 9:01

Jeetje, wat veel berichtjes weer... ik heb alles gelezen, maar geen tijd om overal op te reageren... sorry! Embarassed

Vandaag weer lekker gewerkt, ik heb van 11 tot 17 uur gewerkt, lekker alles af toen ik naar huis ging, dat geeft een goed gevoel. Mijn bazen (senior en junior) missen me echt, dat is leuk om te merken. Voel je je toch gewaardeerd.

Smaragdje, ik hoop dat je kindje niet meer te lang blijft zitten!

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje di 29 maa 2011 - 18:45

Limburg: geen idee waarneer ik uitslag krijg van de test. Ik heb 11 april weer een controle afspraak staan. Als het niet goed is denk ik wel dat ze me eerder gaan bellen. Ik heb nog geen idee hoe groot het is. Ze hebben alleen nog maar gevoeld. Dus kunnen het niet precies zeggen. Dat gaan ze 15 april doen.

Smaragdje : vrouwenkluscursus is een cursus alleen voor vrouwen die bestaat uit drie onderdelen: ‘elektra in huis’, ‘ophangen en bevestigen’ en ‘gereedschap. Dit zijn 8 lessen van 3 uur. Op zaterdagmorgen. Ik doe dit met me zusje samen gewoon voor de gezelligheid, om mensen in de wijk te leren kennen en om wat te leren… hahahahha. Ben niet zo handig met klussen.

Chelle: wij krijgen 49 uur kraamzorg en ik ga borstvoeding proberen te geven. En wat vervelend zeg van je baas. Lijkt me helemaal niets. Om zenuwachtig van te worden. Toont hij alleen interesse wanneer je eigenlijk weer eens wat gaat doen. Terwijl je niets mag doen. Een een donkere slaapkamer is toch juist lekker voor de kleine. Die zal niet bang zijn in het donker hoor.

Pien: leuk kamertje zeg…. En het zal een stuk rustiger lijken met de gordijnen en de meubels.

ALL : Gisteren lang dagje gehad op kantoor in Amsterdam. EHBO cursus van 9 tot 5. ze hebben me wel een beetje ontzien met reanimeren. Hoefde niet zo vaak de pop in te drukken en te beademen. Met 3x had ie het wel gezien…… en ik hoefde niet op de grond te gaan liggen als slachtoffer. Vandaag dagje van 06:45 tot 12:30. hopelijk is het vandaag ook lekker weer. Gisteren niets van meegekregen. Zaterdag word het inderdaad mooi weer zeggen ze. Maar het is hier in noord holland indd een stuk frisser als de onderkant van Nederland.
Ik slaap de laatste week een heel stuk slechter… was vanmorgen weer om 5 uur wakker. Gisteren ook al rond 6 uur. Die dag daarvoor op zondag kwart voor 7. hebben jullie dit ook ?? is wel een beetje vermoeiend.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880

Bericht  Limburg85 di 29 maa 2011 - 19:07

Goedemorgen!

Om 9.50 uur heb ik een afspraak bij de verloskundige, ben benieuwd. Verder heel klein beetje rommelen in huis en denk verder rustig aan.

@ Chelle, lekker gekookte aardappelen met spinazie en ei, eten wij hier ook regelmatig. Gisteren hadden wij een ovenschotel van broccoli, aardappelpuree en kip en moet eerlijk zeggen dat het best smaakte.

Balen dat je nu nog geen kleding kan kopen voor de bruiloft, hopelijk ben je na je bevalling snel op de been en heb je je oude figuur weer terug zodat je toch snel slaag. Voor je meisje ben je iig klaar ;-).

Alweer gebeld door je werk? Ik zou echt gek worden. Gelukkig was het ditmaal de vrouw van je baas. Hopelijk kun je vanmiddag tactisch kenbaar aan haar maken dat 1 keer in de week contact hebben ook genoeg is en als er iets veranderd, dat je het ze dan laat weten?

@ Woezel, jouw voorbeeld doet mij hoop geven, jij heb ook eerst 2 jongens gekregen en daarna een meid. Dus dan moet de volgende (mocht deze er ooit komen) bij hem wel een meid zijn, hij heeft dan immers 2 jongens ;-). Eerst maar deze bevalling doen en voorlopig komt er hier echt geen volgende, als het aan mijn man ligt wil hij na 1 jaar weer voor een broertje of zusje gaan maar ik niet haha.

@ Kruumel, schandalig dat je geen tijd heb om te reageren :-p. Fijn dat je lekker heb gewerkt en af had wat af moet zijn, kun je vandaag lekker uitrusten. Dat ze je missen is altijd een fijn gevoel. Ik vroeg vorige week ook hoe het op kantoor ging met mijn 2 vervangster en hoorde dat het nog steeds erg moeizaam ging terwijl het met mij zo gemakkelijk ging, vond ik ook fijn om te horen.

@ Schuddebuikje, idd als de uitslag niet goed is, dan bellen ze je wel en anders zul je tijdens de volgende afspraak horen dat de uitslag helemaal goed was.

En geslaagd voor je cursus EHBO? Vandaag lekker een half dagje voor je. Het word helaas niet zulk mooi weer, geloof dat het bewolkt blijft en kans op regen :-(.

Helaas heb ik dat met slapen ook. Moet wel zeggen met up en down’s, de ene week gaat het slapen slechter dan de andere week.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  schuddebuikje di 29 maa 2011 - 20:18

limburg: Een ehbo diploma is 2 jaar geldig. en in die 2 jaar moet je 2 volledige dagen herhalingslessen volgens. en mijn diploma loopt 1 april af. dus moest nog maar ff snel 2 x deze maand. gisteren dus en morgen. we hebben ook speciaal voor mij een klein deel reanimatie op een baby(pop) gehad... jeetje wat was dat moeilijk. ook al ligt daar een pop. ik zag het al helemaal voor me. bbbrrrrr moet er niet aan denken.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880

Bericht  Limburg85 di 29 maa 2011 - 21:24

Weer terug van de verloskundige en weer goed gekeurd. Bloeddruk was netjes 120/70, hartje klonk prima, lag flink diep ingedaald vandaar mijn klachten met m'n linkerbeen met lopen, ze kon alleen niet voelen aan welke kant het ruggetje lag omdat mijn buik weer heel gespannen is maar dat zijn we niet anders gewend.

Hij moet nog 2 dagen blijven zitten en dan mag die komen, ze had niet verwacht dat die tot deze tijd zou blijven zitten, dat hebben we dus maar weer mooi gered!

@ Schuddebuikje, lekker op tijd met de herhalingscursus haha. Morgen nog een dagje en dan heb je hopelijk je verlening weer. Een kindje is extra confronterend he, bij gewone mensen is het al heel erg als het moet worden toegepast, maar een kindje nog erger en zeker nu je zelf zwanger ben.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: