Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa zo 6 nov 2011 - 6:32

Ben je weer aan de pil gegaan na de geboorte van je eerste kindje? Of is het gewoon na de bevalling dat je deze cyclus kreeg? En was je hiervoor wel regelmatig? Ik weet zelf niet goed wat ik normaal zou doen. Sowieso zou ik niet na 33 dagen al naar de huisarts gaan. Voor mezelf had ik de grens altijd op 50 dagen gezet. Ik vind het moeilijk om je hierin advies te geven, omdat ik eigenlijk gewoon naar mijn gyn ben gegaan omdat ik 'm ken en dat gewoon gemakkelijk/handig was. Als ik hem niet gekend zou hebben, zou ik ook helemaal anders gehandeld hebben, daar ben ik zeker van.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat zo 6 nov 2011 - 6:48

Ja het is natuurlijk wel makkelijker om dat soort dingen te vragen bij iemand die je al kent.

Mijn cyclus was hiervoor altijd erg netjes ik heb toen 8 maanden zonder pil gedaan en had altijd een cyclus tussen de 26 en 32 dagen.
Na mijn bevalling ben ik niet weer aan de pil gegaan. (wel borstvoeding gegeven 4 maanden)
Maar ja mijn dochter is nu bijna 10 maanden en heb nog niet mijn cyclus terug..

Ik was trouwens ook niet van plan om morgen weer bij de huisarts te zitten hoor haha.
Maar misschien wel bij 50 dagen, omdat we natuurlijk ook weer een kinderwens hebben en ik me afvraag wat nu ''normaal'' is.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Ugly Betty ma 7 nov 2011 - 1:29

JaneDoe schreef:Zijn er ook meiden die al vanuit het 2011 topic hierheen zijn verhuisd...? niet echt nog toch?

Ik zit in het 2011 topic, maar lees hier stiekem al wat mee. Ik hoop dat ik voor 2012 nog zwanger wordt (heb nog 2 kansen en heb nog maar 1 ronde achter de rug).
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa ma 7 nov 2011 - 8:53

Pussycat, wanneer willen jullie weer aan kinderen beginnen? In het kort al of duurt dat nog wel een tijdje?

Ugly Betty, ik hoop voor jou dat je hier niet hoeft te komen smile
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat ma 7 nov 2011 - 9:05

Nou we gebruiken sinds de geboorte van onze dochter al geen voorbehoedsmiddelen meer Laughing
En in het begin gaf ik dan nog borstvoeding ( ik weet het geen echte voorbehoedsmiddel.... maar toch )
En na die 4 maanden dus een cyclus (zie onderschrift).
We zijn dus gewoon ''bezig'' niet intensief ofzo als in op de juiste dagen sex hebben, maar gewoon wanneer we zin hebben.

Al wilde ik na deze menstruatie dus toch iets gerichter proberen, omdat we niet nog een half jaar willen wachten het liefst van ons mag het nu gelijk wel.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa ma 7 nov 2011 - 9:13

Misschien nog even 2 weekjes afwachten? En dat je dan een afspraak maakt?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat ma 7 nov 2011 - 9:17

Ja ik zat toevallig vandaag ook aan zoiets te denken, want ik word hier niet gelukkig van Sad
Vandaag ook... de hele dag steken/buikpijn alsof je ongesteld bent, maar ja dat ben ik niet. En volgens mij word ik dat ook niet voorlopig. pfff.... zo vermoeiend vooral omdat het ook 1 keer 30 dagen is geweest mijn cyclus, maar ja ook 77. Nou ja dat klopt toch niet...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat ma 7 nov 2011 - 9:18

o'ja natuurlijk weet ik dat je lichaam na een zwangerschap en borstvoeding weer op gang moet komen, maar ik ken nu al 2 mensen die een kindje hebben met de leeftijd van mijn dochter en die zijn ook gewoon weer zwanger.
En een half jaar na borstvoeding vind ik mooi genoeg voor een nette cyclus! Echt vervelend dat je lichaam niet doet wat je wilt. Maar ja daar kan jij ook over meepraten net als vele anderen helaas Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Flower_L ma 7 nov 2011 - 9:21

Je kunt altijd even bij huisarts langsgaan dan inderdaad. Lijkt me vervelend wanneer je de klachten hebt, maar nix geen menstruatie. Stel het zou op den duur echt onregelmatig blijven, dan staat er iig al een notitie dat je nu al geweest bent en sturen ze je misschien eerder door. Maargoed, gok niet dat dat nodig is.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa ma 7 nov 2011 - 9:27

Ik ken er helaas alles van, Pussycat. En dat is soms behoorlijk frustrerend dat je lichaam niet mee wil werken. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt/een mooie cyclus hug
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD di 8 nov 2011 - 8:45

arrghh ik wordt knettergek van die rotcyclus!

De enige dagen dat mijn vriend en ik elkaar zien zijn zaterdag en zondag 4 uurtjes, en woensdag overdag.
Nu is het al sinds 24 oktober zo dat ik elke keer tussentijdse bloedingen krijg, en élke keer beginnen die op woensdagochtend of zaterdagochtend..... Evil or Very Mad Nu ook weer....terwijl ik dit weekend net 3 dagen ongesteld ben geweest na een cyclus van maar 14 dagen:( ....
Ik weet het, mn lichaam is aan het ontpillen en ik moet geduld hebben....maar wat is het lastig als je graag een kindje wilt, maar al sinds de dag dat je met de pil gestopt bent nog geen één keer seks hebt kunnen hebben!!....pfffff!

Zo....ik moest even stoom afblazen haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa di 8 nov 2011 - 9:05

Vervelend JaneDoe, maar je bent nog maar net gestopt natuurlijk. Geef het even de tijd meis, ik moest de eerste keer 72 dagen wachten voordat ik ongesteld werd (en dan werd het nog opgewekt ook haha). Al snap ik heel goed dat het frustrerend is hoor. hug
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 9:12

JaneDoe ; heel vervelend idd!
Maar zolang je bloed, gebeurd er ook niks wat een kindje kán maken moet je maar denken .. Ik hoop wel dat je snel aan de bak kan en het op gang komt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Smaragdje di 8 nov 2011 - 9:13

Jane Doe, wat vervelend voor jou! Het is inderdaad een kwestie van geduld hebben, het moet gewoon weer zijn normale regeling krijgen. Hoop dat dat snel het geval zal zijn voor jou!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD di 8 nov 2011 - 9:19

pfff ja ik weet het, ik ben ook veelste ongeduldig aangelegd...
Vind die bloedingen ook niet zo'n ramp, maar ook elke keer precies op die 3 dagen dat we elkaar zien... en op maandag,dinsdag,donderdag en vrijdag is er niks aan de hand Sad
Het is absoluut geen ramp als het nog maanden duurt voordat ik zwanger ben, maar ik wil wel graag het gevoel hebben dat we wel iets doen wat een kindje kán maken zeg maar....Wink

@Parels, heeft het niet doorgezet??
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annie24 di 8 nov 2011 - 9:29

JaneDoe schreef:arrghh ik wordt knettergek van die rotcyclus!

De enige dagen dat mijn vriend en ik elkaar zien zijn zaterdag en zondag 4 uurtjes, en woensdag overdag.
Nu is het al sinds 24 oktober zo dat ik elke keer tussentijdse bloedingen krijg, en élke keer beginnen die op woensdagochtend of zaterdagochtend..... Evil or Very Mad Nu ook weer....terwijl ik dit weekend net 3 dagen ongesteld ben geweest na een cyclus van maar 14 dagen:( ....
Ik weet het, mn lichaam is aan het ontpillen en ik moet geduld hebben....maar wat is het lastig als je graag een kindje wilt, maar al sinds de dag dat je met de pil gestopt bent nog geen één keer seks hebt kunnen hebben!!....pfffff!

Zo....ik moest even stoom afblazen haha!

Misschien heb ik alles niet goed gelezen hoor, maar wanneer ben je nou met de pil gestopt? Ben je 'zomaar' gestopt of gewoon netjes aan het einde van je strip toen hij op was?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 9:37

JaneDoe schreef:pfff ja ik weet het, ik ben ook veelste ongeduldig aangelegd...
Vind die bloedingen ook niet zo'n ramp, maar ook elke keer precies op die 3 dagen dat we elkaar zien... en op maandag,dinsdag,donderdag en vrijdag is er niks aan de hand Sad
Het is absoluut geen ramp als het nog maanden duurt voordat ik zwanger ben, maar ik wil wel graag het gevoel hebben dat we wel iets doen wat een kindje kán maken zeg maar....Wink

@Parels, heeft het niet doorgezet??

Neeeeee, helaas!
Anders lees je het wel Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD di 8 nov 2011 - 9:40

Annie24 schreef:
JaneDoe schreef:arrghh ik wordt knettergek van die rotcyclus!

De enige dagen dat mijn vriend en ik elkaar zien zijn zaterdag en zondag 4 uurtjes, en woensdag overdag.
Nu is het al sinds 24 oktober zo dat ik elke keer tussentijdse bloedingen krijg, en élke keer beginnen die op woensdagochtend of zaterdagochtend..... Evil or Very Mad Nu ook weer....terwijl ik dit weekend net 3 dagen ongesteld ben geweest na een cyclus van maar 14 dagen:( ....
Ik weet het, mn lichaam is aan het ontpillen en ik moet geduld hebben....maar wat is het lastig als je graag een kindje wilt, maar al sinds de dag dat je met de pil gestopt bent nog geen één keer seks hebt kunnen hebben!!....pfffff!

Zo....ik moest even stoom afblazen haha!

Misschien heb ik alles niet goed gelezen hoor, maar wanneer ben je nou met de pil gestopt? Ben je 'zomaar' gestopt of gewoon netjes aan het einde van je strip toen hij op was?

netjes aan het einde van mijn strip:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Smaragdje di 8 nov 2011 - 9:51

@ JaneDoe, het is te begrijpen hoor dat je daar van baalt!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  snoezel wo 9 nov 2011 - 3:19

Ik breek even in hoor.. smile 2012 zal het nog niet worden bij ons, maar lees af en toe even mee, kriebelt toch alweer een beetje bounce

@pussycat: Ik kom zelf net bij de arts/gyn vandaan met klachten omtrent mijn spiraaltje. Ik heb borstvoeding gegeven tot een jaar, en ook mijn cyclus ligt gewoon op z'n gat. Lijkt nergens op. De gyn gaf aan dat normaal is en dat ik het even 3 maanden na het stoppen aan moest zien en dat hij me dan eventueel 2 a 3 pilstrippen zou geven om mijn cyclus even een duwtje in de goede richting te geven. Misschien ook een idee voor jou? Zou gewoon eens langs de ha gaan.. Ik weet niet wanneer je gestopt bent met de bv? Knuffel voor jou in ieder geval!

(voor allemaal trouwens smile )
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  **_pearl_** vr 11 nov 2011 - 3:47

wie kan me helpen pff .

ik ben zo`n 13 jaar aan pil/nuvaring geweest en nu al bijna een jaar gestopt omdat ik mega veel migraine had en we toch over een tijdje voor onze eerste ukkepuk willen gaan . lang leven de condooms dus . laughcry
maar is het normaal dat ik nu ineens mega beroerd voel als ik mijn menstuatie heb ..
ik krijg gewoon mega pijn in mijn buik en dan weet ik dat ik naar de wc kan lopen want dan is mijn menstruatie begonnen . ik heb nu ook de hele dag door last van me buik en nu deze keer ook echt van me rug dat ik niet kan zitten , alleen plat liggen of lopen doet zo`n zeer .

de andere keer had ik even een kramp als ik ongesteld werd en dan had ik vervolgens echt nergens geen last meer van maar nu ... pfff dit is gewoon niet fijn .
iemand tips of komt dit bekent voor ?
ik vind het zo gek dat ik bijna een jaar dit niet heb gehad en nu ineens wel
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat vr 11 nov 2011 - 3:50

Komt bekend voor ja! Ik ben nu ook ongesteld en zoooo misselijk. Gevoel van te moeten spugen, maar ook weer niet.

Trouwens even een HOERA-momentje ik ben ongesteld! Toch na 37 dagen dus.
Valt alweer mee. Mijn onrust was wéér nergens voor nodig. angel

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  **_pearl_** vr 11 nov 2011 - 3:54

Pussycat schreef:KomTrouwens even een HOERA-momentje ik ben ongesteld! Toch na 37 dagen dus.
Valt alweer mee. Mijn onrust was wéér nergens voor nodig. angel

gefeliciteerd haha klinkt best grap iemand feliciteren omdat ze ongesteld is hahah .
ik wist wel dat je ziek kon zijn van menstruatie maar ik heb dit nog nooit gehad daarom ..
hopelijk is het volgende maand niet zo want pff ik snap best dat er mensen aan de pil gaan omdat ze zo`n last hebben tijdens de menstruatie .
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 4:01

Hallo allen! Moet het toch even kwijt. Mijn man had 2 dagen geleden een verassingen. Hij is A romantisch vandaar dat ik er zo van sta te kijken. Maar we gingen dus naar de thermen en in de thermen vertelde hij me dat hij zich klaar voelt voor kindjes.
Ik stond er helemaal van te kijken, hij was eerder nogal overvoorzichtig maar had er dus over nagedacht.

Ik ben vandaag begonnen met het slikken van foliumzuur en voor de rest...afwachten dus smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 4:42

He Charlie, wat een prettige verrassing!
Daar kan denk ik geen diamanten ring tegenop!

Sinds dat ik zwanger ben ben ik ook weer helemaal verliefd geworden op mijn vriend haha, ik vind het allemaal zo schattig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum