voor een kindje 2012
+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ivax, jij mag het onzin vinden, ik vind het gewoon belachelijk als mensen zo bewust 'plannen'.
Daarnaast snap ik ook echt niet met welke redenen dat is, omdat je in de winter misschien dan met ijzel of sneeuw de weg op moet...
En om dan gelijk maar te gaan roepen dat de pijler dan maar dicht moet slaat werkelijk helemaal nergens op...
Daarnaast snap ik ook echt niet met welke redenen dat is, omdat je in de winter misschien dan met ijzel of sneeuw de weg op moet...
En om dan gelijk maar te gaan roepen dat de pijler dan maar dicht moet slaat werkelijk helemaal nergens op...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
x
Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat vind ik serieus appels met peren vergelijken...
Maar goed, gelukkig zijn we allemaal mensen en mogen we allemaal een eigen mening hebben...
Ik ben bij sommige dingen die ik in deze pijler lees gewoon heel erg verbaasd, dit 'plannen' is er daar 1van.
Maar goed, gelukkig zijn we allemaal mensen en mogen we allemaal een eigen mening hebben...
Ik ben bij sommige dingen die ik in deze pijler lees gewoon heel erg verbaasd, dit 'plannen' is er daar 1van.
Pien- Ratel
Ik begrijp wel wat Hazeltje bedoelt. Ik vind foto's van je zwangere buik laten zien of een topic openen over een goede echo niet te vergelijken. Ik ben trouwens beide keren snel zwanger geraakt, maar wij hebben ook niet om een bepaald seizoen of een bepaalde datum heen gepland. Ik was blij dat ik zwanger was. Ook als dat makkelijk gaat is dat iets waar je best dankbaar voor mag zijn. Het is nooit vanzelfsprekend namelijk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
x
Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Susan schreef:Ik begrijp wel wat Hazeltje bedoelt. Ik vind foto's van je zwangere buik laten zien of een topic openen over een goede echo niet te vergelijken. Ik ben trouwens beide keren snel zwanger geraakt, maar wij hebben ook niet om een bepaald seizoen of een bepaalde datum heen gepland. Ik was blij dat ik zwanger was. Ook als dat makkelijk gaat is dat iets waar je best dankbaar voor mag zijn. Het is nooit vanzelfsprekend namelijk.
Dat bedoel ik dus
Ookal ben je twee keer achter elkaar zwanger geraakt, wil dat helemaal niet zeggen dat dat weer zo is.
Gast- Gast
Susan schreef:Ik begrijp wel wat Hazeltje bedoelt. Ik vind foto's van je zwangere buik laten zien of een topic openen over een goede echo niet te vergelijken. Ik ben trouwens beide keren snel zwanger geraakt, maar wij hebben ook niet om een bepaald seizoen of een bepaalde datum heen gepland. Ik was blij dat ik zwanger was. Ook als dat makkelijk gaat is dat iets waar je best dankbaar voor mag zijn. Het is nooit vanzelfsprekend namelijk.
Eens.
Gast- Gast
@ivax, ik denk omdat je op een forum meer geconfronteerd wordt met het feit dat zwanger worden niet vanzelf gaat dan soms in het dagelijks leven. Niet iedereen zit in een omgeving waar stellen daar problemen mee hebben en dat ook nog eens uitgebreid uit de doeken doen. Omdat je hier bij anderen ziet hoe niet vanzelfsprekend het kan zijn is het een beetje naïef om toch te blijven doen alsof kinderen op bestelling komen.
Susan- Lady Post-a-lot
x
Gast- Gast
x
Gast- Gast
Ik heb in mijn dagelijkse leven geen mensen ommij heen die moeilijk of niet zwanger kunnen raken. Ja, mijn zus heeft er 1,5jaar over gedaan maar die heeft nu een prachtig mannetje rond lopen. Pas hier op het forum ben ik gaan beseffen dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is, Babyboom heeft dat gevoel nog eens bevestigd... Vandaar dat ik het zo benoem. Daarnaast is er voor mij een wereld van verschil tussen foto's plaatsen van een zwangere buik en de manier waarop jij over plannen tussen aanhalingstekens praat.
Maar goed, ik ga er een eind aan breien hier... Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt en jij ook.
Maar goed, ik ga er een eind aan breien hier... Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt en jij ook.
Pien- Ratel
Ivax, geen kind kunnen krijgen of geen cadeau kunnen kopen liggen echt zooooo mijlenver uit elkaar.
Dat is totaal niet te verglijken.
Dat is totaal niet te verglijken.
Gast- Gast
Volgens mij vat jij het verkeerd op. Niemand wordt afgestraft voor snel zwanger raken of eerlijk vertellen dat je snel zwanger bent geraakt, maar je kan daar wel op een bepaalde manier mee omgaan die mensen irriteert. Daar kun je je niks van aantrekken en van roepen dat je dat toch lekker zelf moet weten, maar dan moet je ook niet raar kijken als mensen die irritatie wel uiten.
En nogmaals, ik ben zelf ook twee keer vlot zwanger geraakt, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand daar een vervelende opmerking over maakte. Irritatie lok je meestal uit door je houding, niet door het geluk dat je ergens mee hebt.
En nogmaals, ik ben zelf ook twee keer vlot zwanger geraakt, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand daar een vervelende opmerking over maakte. Irritatie lok je meestal uit door je houding, niet door het geluk dat je ergens mee hebt.
Susan- Lady Post-a-lot
Wat lijkt me dat nou heerlijk als je gewoon kan 'plannen' wanneer je kindje komt. Ik ben al blij als ik uberhaupt zwanger raak.
Gast- Gast
James schreef:Wat lijkt me dat nou heerlijk als je gewoon kan 'plannen' wanneer je kindje komt. Ik ben al blij als ik uberhaupt zwanger raak.
Niet zo zwaar aan tillen James...
Gast- Gast
x
Gast- Gast
ivax schreef:James schreef:Wat lijkt me dat nou heerlijk als je gewoon kan 'plannen' wanneer je kindje komt. Ik ben al blij als ik uberhaupt zwanger raak.
Sorry, maar waarom leg je nu weer de nadruk op hoe moeilijk jij zwanger wordt. Oprecht heel k*t voor jou en voor al die andere meiden, maar wat is nu de toegevoegde waarde van jouw opmerking. Dit soort opmerkingen komen mij eerlijk gezegd een beetje de strot uit.
Alsof hier ergens genoemd wordt dat je een kindje kunt 'plannen'.
Zie de laatste post van Susan....
Gast- Gast
volgens mij waren dat jou eigen woorden ivax.
Alsof hier ergens genoemd wordt dat je een kindje kunt 'plannen'.
Pien- Ratel
Ivax, trek je het niet aan. Ik zit midden in een ivf poging en als ik dit soort dingen lees word ik weer even met de neus op de feiten gedrukt. Is over een paar dagen wel weer over . Het lijkt me oprecht heerlijk als je het gewoon kunt plannen, echt. Ik bedoel er niks sarcastisch mee hoor. En ik erger me ook niet aan je berichten, ik kan me ook best voorstellen dat als je meteen zwanger bent je bijvoorbeeld Kerst over wilt slaan.
Gast- Gast
x
Gast- Gast
*Marietje* schreef:Twellie schreef:Darius schreef:Maar je mag toch wel een voorkeur hebben?? Ik vind mei wel een leuke maand...daarom hebben we het zo gepland dat ik twee keer op 15 mei was uitgerekend...
Strakke planning zeg ! Maar ik zie aan je tickers dat er in de uitvoering iets mis is gegaan.
juist niet toch? als ik haar tickers goed bereken (en nou is rekenen niet mijn sterkste kant) zijn haar kindjes allebei in mei geboren toch?
Je hebt helemaal gelijk, ik heb een beetje scheel gekeken blijkbaar.
Gast- Gast
x
Gast- Gast
@ Ivax: ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Je hebt het niet over plannen, maar over rekening houden met. Je zit in een luxepositie waarin dit een optie is, twee keer zo snel zwanger worden is niet voor iedereen weggelegd. Ik vind ook dat je dat gewoon mag noemen op dit forum, je bent nergens kwetsend naar mensen toe bij wie het allemaal niet zo wil lukken.
Als ik naar mezelf kijk: ik ben moeizaam zwanger geworden, maar goed, ik heb een mooie gezonde dochter en deze zwangerschap ziet er nu ook helemaal goed uit. Ik zit dus ook in een luxepositie ten opzichte van meiden bij wie het (nog) niet gelukt is. Dat wil niet zeggen dat ik daar dan ook niet over mag praten op dit forum om anderen te ontzien. Er is altijd wel iemand die het in enig opzicht erger heeft dan jou op dat moment en daar valt niet altijd rekening mee te houden en ik vind dat jij je verder respectvol uitdrukt.
Als ik naar mezelf kijk: ik ben moeizaam zwanger geworden, maar goed, ik heb een mooie gezonde dochter en deze zwangerschap ziet er nu ook helemaal goed uit. Ik zit dus ook in een luxepositie ten opzichte van meiden bij wie het (nog) niet gelukt is. Dat wil niet zeggen dat ik daar dan ook niet over mag praten op dit forum om anderen te ontzien. Er is altijd wel iemand die het in enig opzicht erger heeft dan jou op dat moment en daar valt niet altijd rekening mee te houden en ik vind dat jij je verder respectvol uitdrukt.
Gast- Gast
Ik snap je wel hoor ivax, misschien heb je het anders geformuleerd als je bedoelde. Maar wij zouden nog een 3e kindje willen en dan zit ik toch een beetje te denken aan wanneer N naar de kleuterschool gaat etc... En verlof in de winter vond ik best lastig, er was toen veel regen en de muren kwamen op een gegeven moment echt op me af! Ook iets waar ik aan denk dus. En natuurlijk weet ik ook heel goed dat kinderen krijgen geen vanzelfsprekendheid is, maar ik vind het niet gek als je rekening houdt met bepaalde factoren.
En natuurlijk ben ik net zo blij als ik uiteindelijk uitgerekend zou zijn in de winterperiode!
En natuurlijk ben ik net zo blij als ik uiteindelijk uitgerekend zou zijn in de winterperiode!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
[quote="Twellie"]@ Ivax: ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Je hebt het niet over plannen, maar over rekening houden met. Je zit in een luxepositie waarin dit een optie is, twee keer zo snel zwanger worden is niet voor iedereen weggelegd. Ik vind ook dat je dat gewoon mag noemen op dit forum, je bent nergens kwetsend naar mensen toe bij wie het allemaal niet zo wil lukken.
Als ik naar mezelf kijk: ik ben moeizaam zwanger geworden, maar goed, ik heb een mooie gezonde dochter en deze zwangerschap ziet er nu ook helemaal goed uit. Ik zit dus ook in een luxepositie ten opzichte van meiden bij wie het (nog) niet gelukt is. Dat wil niet zeggen dat ik daar dan ook niet over mag praten op dit forum om anderen te ontzien. Er is altijd wel iemand die het in enig opzicht erger heeft dan jou op dat moment en daar valt niet altijd rekening mee te houden en ik vind dat jij je verder respectvol uitdrukt.[/quote]
Vind ik ook.
Als ik naar mezelf kijk: ik ben moeizaam zwanger geworden, maar goed, ik heb een mooie gezonde dochter en deze zwangerschap ziet er nu ook helemaal goed uit. Ik zit dus ook in een luxepositie ten opzichte van meiden bij wie het (nog) niet gelukt is. Dat wil niet zeggen dat ik daar dan ook niet over mag praten op dit forum om anderen te ontzien. Er is altijd wel iemand die het in enig opzicht erger heeft dan jou op dat moment en daar valt niet altijd rekening mee te houden en ik vind dat jij je verder respectvol uitdrukt.[/quote]
Vind ik ook.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: