Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Lejow vr 18 nov 2011 - 23:42

**_pearl_** schreef:hoi dames .
welke foliumzuur gebruik je ...
ik weet niet wat ik het beste kan gaan gebruiken .
hebben jullie een bepaald merk ?


Ik had gewoon van kruidvat eigen merk.

Ben toen ik zwanger werd over gestapt op kruidvat multi mama (of weet ik het hoe ze precies heten), maar hier leek ik een soort van allergisch voor te zijn, dus ben ik gelijk weer mee gestopt en doorgegaan met het normale foliumzuur

Nu slik ik floradix (een drankje) omdat mijn ijzer te laag is, en hier zitten ook andere vitamines in, zoals b12
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  L!ND@ za 19 nov 2011 - 7:24

Wennes schreef:
L!ND@ schreef:Daarbij komt ook dat ik tijdens mijn vorige zwangerschap zo misselijk ben geweest en zo vreselijk heb overgeven, dat ik mezelf wel eens afvraag of ik dat nu al wel weer wil. Om maar niet te zwijgen over mijn bevalling, want die liep bepaald niet op rolletjes. Mocht ik weer zwanger zijn, dan wil ik eerst een onderzoek door een gyn. i.v.m. een bekkenvernauwing en duidelijke afspraken maken met de vk. Dat zijn ook dingen waardoor ik zo weer aan het twijfelen gebracht word. Maar ja...je weet pas hoe het zal zijn als je het ervaart, helaas!

Daar ben ik het niet echt mee eens als ik het eerlijk mag zeggen. Ik ben niet voor niks een gesprek aangegaan met de vk. Ook al kunnen ze je nooit voor 100% zekerheid geven, je kunt wel je verhaal en angsten kwijt. Hierdoor weten hun al een beetje wat jij wil. Bij mij hebben ze al een aantal angsten weg kunnen nemen door te zeggen dat ik extra naar de gyn mag, misschien kunnen ze dat bij jou ook wel.

Ik weet ook niet wanneer het de tijd is om voor een tweede te gaan. De ene keer voel ik me niet fijn, de andere keer speelt er iets op mijn werk etc. Ik heb me voorgenomen om er gewoon voor te gaan. Ik zal zwanger worden wanneer het ons gegunt is. Daarna zal vast alles op z'n pootjes terecht komen.

Flower, ik ga na het gesprek zeker anders er tegenaan: een stuk positiever en minder angstig.
Ik had je berichtje eerder gemist, maar wat fijn dat je zo'n goed gesprek bij de vk hebt gehad. Ik ben ook nog aan het overwegen om, voordat ik zwanger word, een gesprek aan te gaan. Het zou voor mij al een hele opluchting zijn als ze me, bij een eventuele volgende bevalling, niet laten aanmodderen al ik merk dat het kindje niet zakt. Vooraf was ik zo bang dat er zoiets zou gebeuren. Mijn moeder heeft ook een bekkenvernauwing en ik heb toen gevraagd of ik de kans groot was dat ik dat ook zou hebben. Ze hebben het toen weggewuifd en ik heb het toen maar gelaten voor wat het was. De hele bevalling ging perfect tot ik ging persen. Er gebeurde vrij weinig, had alleen maar erg veel pijn in mijn liezen bij het persen, maar voelde niks zakken. Uiteindelijk zakte de hartslag weg en kwam er een pomp bij. Toen het hoofdje geboren was, bleven de schouders steken (schouderdystocie) en zat de navelstreng ook nog eens om het nekje heen. Ze paste er gewoon niet doorheen, terwijl ze maar 2870 gram woog! Mijn grootste angst is in ieder geval werkelijkheid geworden. Uiteindelijk heb ik alle verslagen via het ziekenhuis opgevraagd, maar de belangrijkste punten missen. Waaronder het contact naar de vk toe. In het ziekenhuis zeiden ze me dat de volgende nooit meer mag wegen als D.emi deed als ik natuurlijk wil bevallen en ik benieuwd of de vk daar vanaf weet. De enige oplossing is dus de vk bellen. Denk dat ik dat na het weekend anders maar eens ga doen.
Verder hoop ik voor je dat je snel ongesteld word. Ik roep wel even mee: Ongi van Wennes, kom maar!!! Ik sla zelf even over als je dat niet erg vindt. Ik ben vorige week al aan de beurt geweest Wink

Verder reageer ik even niet dames, sorry. Ik heb echt een rotdag gehad op het werk en ben erg moe. Ik kom morgen nog wel even beppen. Fijne avond allemaal!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  **_pearl_** za 19 nov 2011 - 8:31

dank je dames voor de reacties .
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Wennes zo 20 nov 2011 - 1:38

L!ND@ schreef:
Wennes schreef:
L!ND@ schreef:Daarbij komt ook dat ik tijdens mijn vorige zwangerschap zo misselijk ben geweest en zo vreselijk heb overgeven, dat ik mezelf wel eens afvraag of ik dat nu al wel weer wil. Om maar niet te zwijgen over mijn bevalling, want die liep bepaald niet op rolletjes. Mocht ik weer zwanger zijn, dan wil ik eerst een onderzoek door een gyn. i.v.m. een bekkenvernauwing en duidelijke afspraken maken met de vk. Dat zijn ook dingen waardoor ik zo weer aan het twijfelen gebracht word. Maar ja...je weet pas hoe het zal zijn als je het ervaart, helaas!

Daar ben ik het niet echt mee eens als ik het eerlijk mag zeggen. Ik ben niet voor niks een gesprek aangegaan met de vk. Ook al kunnen ze je nooit voor 100% zekerheid geven, je kunt wel je verhaal en angsten kwijt. Hierdoor weten hun al een beetje wat jij wil. Bij mij hebben ze al een aantal angsten weg kunnen nemen door te zeggen dat ik extra naar de gyn mag, misschien kunnen ze dat bij jou ook wel.

Ik weet ook niet wanneer het de tijd is om voor een tweede te gaan. De ene keer voel ik me niet fijn, de andere keer speelt er iets op mijn werk etc. Ik heb me voorgenomen om er gewoon voor te gaan. Ik zal zwanger worden wanneer het ons gegunt is. Daarna zal vast alles op z'n pootjes terecht komen.

Flower, ik ga na het gesprek zeker anders er tegenaan: een stuk positiever en minder angstig.
Ik had je berichtje eerder gemist, maar wat fijn dat je zo'n goed gesprek bij de vk hebt gehad. Ik ben ook nog aan het overwegen om, voordat ik zwanger word, een gesprek aan te gaan. Het zou voor mij al een hele opluchting zijn als ze me, bij een eventuele volgende bevalling, niet laten aanmodderen al ik merk dat het kindje niet zakt. Vooraf was ik zo bang dat er zoiets zou gebeuren. Mijn moeder heeft ook een bekkenvernauwing en ik heb toen gevraagd of ik de kans groot was dat ik dat ook zou hebben. Ze hebben het toen weggewuifd en ik heb het toen maar gelaten voor wat het was. De hele bevalling ging perfect tot ik ging persen. Er gebeurde vrij weinig, had alleen maar erg veel pijn in mijn liezen bij het persen, maar voelde niks zakken. Uiteindelijk zakte de hartslag weg en kwam er een pomp bij. Toen het hoofdje geboren was, bleven de schouders steken (schouderdystocie) en zat de navelstreng ook nog eens om het nekje heen. Ze paste er gewoon niet doorheen, terwijl ze maar 2870 gram woog! Mijn grootste angst is in ieder geval werkelijkheid geworden. Uiteindelijk heb ik alle verslagen via het ziekenhuis opgevraagd, maar de belangrijkste punten missen. Waaronder het contact naar de vk toe. In het ziekenhuis zeiden ze me dat de volgende nooit meer mag wegen als D.emi deed als ik natuurlijk wil bevallen en ik benieuwd of de vk daar vanaf weet. De enige oplossing is dus de vk bellen. Denk dat ik dat na het weekend anders maar eens ga doen.
Verder hoop ik voor je dat je snel ongesteld word. Ik roep wel even mee: Ongi van Wennes, kom maar!!! Ik sla zelf even over als je dat niet erg vindt. Ik ben vorige week al aan de beurt geweest Wink

Verder reageer ik even niet dames, sorry. Ik heb echt een rotdag gehad op het werk en ben erg moe. Ik kom morgen nog wel even beppen. Fijne avond allemaal!

O meis, jij hebt een hele heftige bevalling gehad zeg. Ik lees uit je verhaal niet hoe je kindje uiteindelijk geboren is omdat de schouders bleven steken? Hebben ze toen hard aan je kindje getrokken? Heeft je kindje er niks aan over gehouden?

Als ik jou was zou ik een gesprek aangaan met de vk en evt gyn. Misschien is er wel een mogelijkheid dat ze nu, nu je niet zwanger bent, een foto van je bekken maken. Door de hormonen wordt alles wel wat weker, maar ze kunnen volgens mij nu wel zien of het past of niet. (ik had dit met mijn stuitje. In Mexico kreeg ik een ongeluk dat mijn stuitje naar binnen kwam te staan. De arts daar wilde hem recht zetten en zei dat er anders geen kindje doorheen kon. ik ging toen 2 dagen later naar Nederland en daar heb ik alles na laten kijken. Ze hebben toen ook een foto gemaakt om het te bekijken en ze konden toen zien dat het wel gewoon moest passen)
En mocht je een gesprek hebben hoop ik dat deze net zo positief zal zijn als bij mij.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 4:20

FryskeFlinter schreef:
JaneDoe gestopt sinds 24 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje
Jezzie89gestopt sinds 21 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje
Pearl gaan er in april 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
Roos gaan er vanaf half maart 2012 voor nog niet zwanger 2e kindje
bolus 26 gaan er begin 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
FryskeFlinter gaan er april 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
Vintagegaan er januari 2012 voornog niet zwanger1e kindje
Pussycatzijn stiekem al bezignog niet zwanger2e kindje
Flower_Lmaart/april 2012nog niet zwanger2e kindje
Birgitjuli 2012nog niet zwanger1e kindje
........

Hier weinig nieuws, maar we hebben dan ook nog even smile

Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar 1 iemand viel me op. Charlie, wat leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Wennes zo 20 nov 2011 - 7:39

Birgit schreef:
FryskeFlinter schreef:
JaneDoe gestopt sinds 24 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje
Jezzie89gestopt sinds 21 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje
Pearl gaan er in april 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
Roos gaan er vanaf half maart 2012 voor nog niet zwanger 2e kindje
bolus 26 gaan er begin 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
FryskeFlinter gaan er april 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
Vintagegaan er januari 2012 voornog niet zwanger1e kindje
Pussycatzijn stiekem al bezignog niet zwanger2e kindje
Flower_Lmaart/april 2012nog niet zwanger2e kindje
Birgitjuli 2012nog niet zwanger1e kindje
........

Hier weinig nieuws, maar we hebben dan ook nog even smile

Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar 1 iemand viel me op. Charlie, wat leuk!

Birgit, mag ik er ook bij,
Ik moet waarschijnlijk komende week ongi worden en dan gaan wij voor een tweede kindje.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa zo 20 nov 2011 - 7:41

Roodkapje, wat een fijn nieuws!

Pearl, ik gebruikte altijd foliumzuur van kruidvat, Evasin. Momenteel neem ik multivitamines omdat ik daar heel veel van gekregen heb.

Wennes, wat fijn dat het gesprek zo goed is gegaan en dat jullie goed opgevolgd worden als je eenmaar weer zwanger bent.

Birgit, leuk dat jullie er volgend jaar ook voor gaan! Very Happy


All, ik lees maar nu en dan even mee, mezelf alvast wat inburgeren als ik 31/12 nog niet zwanger ben Wink
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 8:10

JaneDoe gestopt sinds 24 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje
Jezzie89gestopt sinds 21 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje
Pearl gaan er in april 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
Roos gaan er vanaf half maart 2012 voor nog niet zwanger 2e kindje
bolus 26 gaan er begin 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
FryskeFlinter gaan er april 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
Vintagegaan er januari 2012 voornog niet zwanger1e kindje
Pussycatzijn stiekem al bezignog niet zwanger2e kindje
Flower_Lmaart/april 2012nog niet zwanger2e kindje
Birgitjuli 2012nog niet zwanger1e kindje
Wennesnov/dec 2011nog niet zwanger2e kindje
........
........
........
........
........

@Wennes: ik dacht eerst dat hoef je toch niet te vragen?
Maar je wilde er in de tabel bij? :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Wennes zo 20 nov 2011 - 8:29

Birgit, ik wilde er idd in de tabel bij. Bedankt!
Alyssa, ik zie dat je clomid gebruikt. Heb je pco?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY zo 20 nov 2011 - 8:49

hey meiden, heb even een vraagje..heb me nog niet helemaal ingelezen hoor en misschien staat het hier ergens maar toch..

Ik begin morgen weer de pil te slikken en als het allemaal goed gaat is dat de laatste strip en dan stop ik met de pil. Zowiezo om te kijken hoe het gaat zonder pil, of ik een uit mezelf ongesteld word. Daarbij is een kindje ook welkom, maar het is niet zo dat we er bewust op gaan letten zeg maar. Nu is mijn vraag, is het wel verstandig dat ik dan wel begin met foliumzuur? Kan dat geen kwaad?
En dan nog een vraagje..aangezien jullie voor een kindje willen gaan in 2012, hebben of gaan jullie daar je zorgverzekering op aan passen? Ik heb CZ basis + jongeren als aanvullend. En alles wbt bevallen en kraamzorg zit in de basisverzekering.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Wennes zo 20 nov 2011 - 8:59

Shally, je kunt foliumzuur gaan gebruiken als je stopt met de anticonceptie. Als jullie na deze pilstrip er eigenlijk wel voor willen gaan zou ik foliumzuur gaan gebruiken. Dit kun je een lange tijd gebruiken, ook al ben je niet zwanger.
Succes met de laatste pilstrip!

Wat betreft de zorgverzekering, ik heb hem toen wel omgezet naar een gezin en zeker pakket.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Flower_L zo 20 nov 2011 - 9:02

Wil je in het ziekenhuis of thuis bevallen (kan me voorstellen dat je nog niet over nagedacht hebt hoor...)?
Ik heb destijds Zilveren Kruis 4 sterren gekozen, omdat dit pakket voor mij het meest gunstig was.
Heb uitgerekend hoeveel het mij extra per maand zou kosten, en wat de eigen bijdragen voor een poliklinische bevalling zou kosten.
Uiteindelijk ben ik wel met medische indicatie bevallen, maar toch...

Lactatiekundige kun je ook nog naar kijken. Die zit vaak in aanvullende pakketten. Daarnaast kun je naar fysio kijken. Wij hadden het toen nodig voor L zelf (ivm voorkeurshouding). Maar kan ook voor jezelf ivm bekken oid.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  kellebel zo 20 nov 2011 - 9:09

Hai meiden!

Welkom! Volgens mij is het wel gezellig he bij jullie smile
Ik ga in januari stoppen met de pil, zo spannend!

Jullie gaan ook voor een kindje in 2012 zie ik Very Happy

kellebel
kellebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 30
Registratiedatum : 10-11-11
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver zo 20 nov 2011 - 21:38

meiden,

Zag dat er allemaal nieuwen bij gekomen zijn. Welkom.
Ik heb lang getwijfeld of ik dit hier zou plaatsten. Maar doe het toch. wil graag mijn verhaal even kwijt.
Ik ben paar weken terug wat vaag geweest over het feit dat ik wat dingen moest afwachten, en hopelijk uit mijn onzekerheid gehaald zou kunnen worden. Jullie dachten werk, of wat anders. Maar dat was het niet.
Waarom vertel ik het nu pas? Ik wist niet hoe ik het allemaal onder woorden moest brengen.

Tijdje geleden voelde ik mij wat "raar" worden. En een test gehaald, met raar bedoel ik gespannen borsten, extreme slapeloosheid, opgezette buik, 's avonds voornamelijk misselijk, en een hongergevoel. Deze test was heel licht positief, was 3 dagen voor mijn vermoedde NOD. Dus na 3 dagen (was mijn vriend ook thuis) nog een keer getest, negatief. Nog een paar dagen later weer negatief, mijn gevoel bleef, ik starte met overgeven. En mijn lichaam hield mij compleet voor de gek. Ik had nog 1 test en die weer een paar dagen later gedaan, en die was weer positief :shock: Het was zoooo vaag, ik zat in zooooo'n onzekerheid. En toen kreeg ik dinsdags een behoorlijke pijn in mijn buik. Woensdags begon ik met bloed druppelen, ik dacht eerst owh toch nog ongesteld zat op dag (33) Maar het druppelen ging door. En dat werd steeds meer. De buikpijn bleef ook. ik kon het niet tegenhouden met tampons en maadverband samen. En mijn gedachte van oké het is geen menstruatie. Wat is het dan wel? Dus ik naar de huisarts. Die zei weet je wat, ik stuur je door naar de vk en dan maken ze een echo, dan weet jij ook waar je aan toe was. Mijn klachten waren er op dat moment nog wel, maar wel veel minder. Een week later heb ik eindelijk die echo laten maken. Mijn vriend kon niet mee dus mijn moeder ging mee. En er was een klein vliesje te zien, maar geen vruchtje meer. (was wss 5 wkn, dat kon zij me ook niet zeggen) Mijn vermoeden en mijn gevoel klopte dus wel, zij heeft mij gewaarschuwd dat mijn volgende menstruatie zwaarder en erger zal worden.

En nu zijn we dus bijna 28 dagen verder. En is het afwachten, wanneer het "los" gaat komen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Muppetje zo 20 nov 2011 - 21:54

Fryske hug balen zeg!

Ik kijk hier af en toe ook n beetje mee, mag wel hè. Wij hebben geen kans meer in 2011....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver zo 20 nov 2011 - 22:27

Dankje wel, voor jou ook hug

Natuurlijk mag je meelezen. smile

Weet niet wat ik moet zeggen, maar vind het erg vervelend voor jullie hug
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  **_pearl_** zo 20 nov 2011 - 22:34

@ fryskeflinter wat vervelend zeg !
@ kellebel het is hier al gezellig nog wat rustig soms omdat de meeste nog niet echt begonnen zijn zeg maar .
@ alle "nieuwe " dames die in 2012 voor een wondertje willen gaan . welkom !
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Muppetje zo 20 nov 2011 - 23:03

FryskeFlinter schreef:Dankje wel, voor jou ook hug

Natuurlijk mag je meelezen. smile

Weet niet wat ik moet zeggen, maar vind het erg vervelend voor jullie hug

Dankjewel meis. Het is zeker vervelend... Maar volgend jaar gaat het vast weer lukken I love you

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa ma 21 nov 2011 - 1:23

Wennes, ik heb helaas PCO inderdaad. 50 mg Clomid slaat niet aan, dus als ik nu weer ongesteld word (ik wacht vol ongeduld haha) dan start ik op dag 3 met een dubbele dosis.

Shally, foliumzuur kan sowieso geen kwaad hoor, kan je gewoon nemen.

Kellebel, ook hier welkom smile

FryskeFlinter, wat vervelend zeg Sad Ik had toen inderdaad wel gelezen dat je een positieve test had en daarna dat ie weer negatief was. Maar dat het echt een miskraam was, poeh Sad Een dikke knuffel voor jou meid hug
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa ma 21 nov 2011 - 1:24

Muppetje schreef:Fryske hug balen zeg!

Ik kijk hier af en toe ook n beetje mee, mag wel hè. Wij hebben geen kans meer in 2011....
Ik lees/kijk hier ook al een beetje mee hoor. smile
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 1:38

FF ; ff een knuffel voor jou hug heel vervelend!
Maar aan de andere kant, was het wel heel snel raak, of niet?
Eigenlijk nog 'voor' de planning, toch? Dat wil je misschien helemaal niet horen hoor, het verdriet overschaduwt waarschijnlijk nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver ma 21 nov 2011 - 1:42

Dank je wel, mijn verwerking is van start gegaan, en door erover te praten. En op deze manier ook veel mijn verhaal kwijt te kunnen gaat het voor mijn gevoel wel de goeie kant op. Ik weet, ik moet niet te snel willen.

Het was namelijk niet gepland wel gewenst. smile En dit weekend zei mijn vriend ineens van: ik zie het wel zitten met jou. I love you Hij zei ook, hij was er niet voor dat het zo snel "gebeurde" maar nu we dit hebben doorgemaakt, kijkt hij er echt naar uit. Ik geef mijn lichaam en de rest (ook omdat ik heel erg vatbaar ben voor depressies) nu even rust. En in 2012 zien we wel verder.
Ik ben nu meer zenuwachtig wanneer mijn menstruatie komt.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 1:49

Dat kan ik begrijpen hoor!
Bij ons was het ook ineens wel heel erg snel raak, we wilden wel, maar eigenlijk op zijn beloop, met carnaval hadden we alles overboord gegooid (je kan je wel voorstellen in welke toestand ze verwekt is ..) en ineens raak. Vriend is best wel flink van slag geweest, en ik ook wel een beetje, maar toen begon ik ook ineens heel erg te bloeden en gingen we met spoed naar het ziekenhuis (meerdere malen, overigens) en toen werden we toch wel heel erg bang. De 1ste keer zagen we een kloppend hartje dus dat was even 'schrikken' zeg maar, best confronterend, maar de 2de keer was 2 weken later en was er dus hoogstwaarschijnlijk sprake van een miskraam. Uiteindelijk bleek het toch goed te zitten, maar toen kwam wel echt het besef, dit KUNNEN we en dit WILLEN we met elkaar.

Dus het is echt klote, ik weet het, maar het feit dat je door dit soort dingen extra zekerheid/bevestiging krijgt naar elkaar toe, is ook heel wat waard! Natuurlijk niet dit, maar het is niet anders. Heel veel sterkte iig! Hoop voor jullie, en voor iedereen hier trouwens, dat het snel jullie jaar is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver ma 21 nov 2011 - 1:55

Maar waren het er dan bij jullie 2? Want 1 van de redenen dat ik die inwendige echo ook had was, omdat ikzelf 1 van een tweeling ben, mijn moeder, mijn oma, (alle 3 wel eenling uit gekomen) en bij mijn vriend in de familie zitten heel veel tweelingen, en aangezien ik na die bloeding die "kwaaltjes" bleef houden zat ik gewoon in die verschrikkelijke onzekerheid.

Tsjah, en bij ons was het gewoon "oopz" ik ben al een halfjaar van de pil af, door die hormonen was ik nog vatbaarder voor depressies, nu zonder zit ik veel beter in mijn vel. En we deden voor het zingen de kerk uit, Embarassed ook niet de beste conceptie laughcry Mijn huisarts zei al, het is bij jullie een beetje rommelen langs de zijlijn. euh,... eigenlijk wel. Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 1:59

Nou het is al heel positief dat dat 'rommelen langs de zijlijn' zoveel effect heeft gehad!

Mijn vriend is een tweeling, net als zijn vader, net als mijn neefjes en mijn neven, dus het zit wel bij ons in de familie. Ik kreeg een spoedecho, omdat ik zo ontzettend veel bloedverlies had en gewoon wilde weten waar ik aan toe was. Zelf heb ik wel het idee dat het er weleens 2 zouden kunnen zijn geweest, ook flink stolsels verloren, maar dat zou ik nooit met zekerheid kunnen zeggen. Toen wij de echo hadden was er 1 kloppend hartje te zien en ze hebben er nooit wat over gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum